Jump to content
Sign in to follow this  
dinoc

Faruri Nubira 2

Recommended Posts

Salve,

 

Are careva din voi pe Nubira 2 faruri de genul asta ? Am vazut ca in unele tari (nu stiu la noi) s-au comercializat Nubirele cu faruri de genul asta ... Vinde unul in Canada la vreo 280 $ perechea ... m-ar interesa sa le schimb ... daca stiti in alta parte va rog sa-mi spuneti.

 

Merci,

Dinu

 

PS> are si pentru Nubira 1 - vezi poza

post-485-1134126776_thumb.jpg

post-485-1134128662_thumb.jpg

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Sunt noi, sau de la dezmembrări? Eu am mai postat ceva despre chestia asta, parcă. Oricum, dacă sunt noi, m-ar interesa o pereche de astea. Poate mai sunt amatori şă face şi omu' un discaunt, ceva.

Share this post


Link to post

Da sunt noi, sunt de la o firma din Canada 360 Dynamics- le-am trimis un mesaj (astept raspuns) - sa vedem ce si cum, care-i procedura de plata, transport ...

Acum nu stiu exact de unde le aduc ei ... ar fi interesant daca am gasi pe undeva mai pe aproape ... da nu stiu exact unde sa caut sau sa intreb ...

Share this post


Link to post

Sincer, farurile normale bat foarte bine, eu unul nu am întâlnit faruri cu lupă care să bată foarte bine, excepţie făcând Xenoanele.

 

 

 

P.S. Părerea mea. ;)

Share this post


Link to post
Părerea mea. ;)

Gresita...

Ex: Leganza are lupe si fara Xenoane si bat bine, bine.

:drinkers:

Share this post


Link to post

M-as mira sa fie asa (cum ca farurile cu lupa ar lumina mai prost) ... oricum ai avea macar avantajul ca poti sa-ti pui bec xenon (la farul cu lupa) a.i. sa nu-i deranjeze pe ceilalti conducatori auto ... 'ovi_jer' stie :)

Eu cred ca la noi in tara n-au pus faruri din astea la masina asta din cauza costruilor (cred ca sunt mai scumpe).

Edited by dinoc

Share this post


Link to post