Jump to content

Recommended Posts

Am schimbat-o si eu acu vreo 2 luni si imi curge exact pe unde ai tu incercuit si rosu si cu albastru. Am folosit gasket.,peste tot.

Share this post


Link to post
Salutare. Am cumparat o garnitura originala pentru capacul culbutori al motorasului si maine as vrea sa o montez. Mecanicul meu imi zice sa nu pun deloc si intr-adevar cand am desfacut prima oara capacul nu prea s-a vazut gasket pe acolo, dar in manual zice altceva. Problema este ca din manualul de reparatie nu pricep exact unde zic ei sa pun gasket. Textul este asta:

 

"1. Apply a small amount of gasket sealant to the corners of the front camshaft caps and the top of the rear valve cover-to-cylinder head seal."

 

Prima parte cred ca se refear la pozitiile cu rosu, dar a doua parte ma baga in ceata. Sa fie zona incercuita cu albastru ? Voi ce ziceti ?

 

daca e vb de motorul x20sed nu trebuie pus nimic garnitura este de cauciuc si are canal pe care intra dar ai mare grija daca o pui tu ca nu cumva sa o intinzi vezi ca are niste caneluri care trebuie sa ajunga si sa intre exact pe capac si sa mai ai grija cum strangi suruburile sa fie uniforme daca nu ai cheie dinamometrica vezi in manual ca are undeva o schema de strangere ...

spor la treaba :)

 

Am schimbat-o si eu acu vreo 2 luni si imi curge exact pe unde ai tu incercuit si rosu si cu albastru. Am folosit gasket.,peste tot.

 

 

eu am schimbato acum o luna si nu am folosit nimic ... nu curge apsolut deloc :)

Share this post


Link to post
Am schimbat-o si eu acu vreo 2 luni si imi curge exact pe unde ai tu incercuit si rosu si cu albastru. Am folosit gasket.,peste tot.

Daca n-ai pus originala sau Victor Reinz, n-ai facut nimic. Asta e, ca si mie mecanicul mi-a zis sa nu pun gasket absolut deloc, desi in carte scrie altceva.

 

daca e vb de motorul x20sed nu trebuie pus nimic garnitura este de cauciuc si are canal pe care intra dar ai mare grija daca o pui tu ca nu cumva sa o intinzi vezi ca are niste caneluri care trebuie sa ajunga si sa intre exact pe capac si sa mai ai grija cum strangi suruburile sa fie uniforme daca nu ai cheie dinamometrica vezi in manual ca are undeva o schema de strangere ...

spor la treaba :)

eu am schimbato acum o luna si nu am folosit nimic ... nu curge apsolut deloc :)

O strang cu cheie dinamometrica. Despre schema de strangere n-am vazuyt nimic in manual, s-ar putea sa confunzi cu schema de la chiulasa.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Se pune silicon, lasati povestile. Manualul nu e chiar asa timpit incit sa precizeze niste chestii aiurea.

 

Eu am desfacut citeva capace de Leganza, neumblate, dintre toate unul singur nu avea silicon. E drept ca SE PUNE FOARTE PUTIN.

 

@smailmiami: ai nimerit destul de bine cu cerculetele rosii, insa ai marcat doua zone in plus, respectiv cele dinspre interior. Cu alea albastre esti putin mai departe decit ar trebui.

 

Concret: silicon trebuie pus acolo unde CHIULASA nu este plana, adica acolo unde apar unghiuri. Chestia asta se intimpla (in zonele albastre) acolo unde sint cele 2 semicercuri si, in stinga, unde sint "cuzinetii" axelor cu came.

 

Eu procedez in felul urmator: sterg f.f.f bine chiulasa (marginile pe care calca capacul cu garnitura), dupa care degresez f.f. bine cu o cirpa imbibata intr-un solvent. Aplic PUTIN silicon in zonele indicate (direct pe chiulasa !), las 2-3 minute, pun capacaul (cu garnitura noua) peste si il las sa se sprijine singur. Dupa inca vreo 5 minute bag si suruburile si le string doar cu mina, fara imbus. Ordinea de stringere o folosesc tot pe aia de la chiulasa. O mai las 5 minute si o string definitiv cu cheie imbus.

 

Nu am avut niciodata cu scurgeri de ulei pe la capac. Ultima potrivire are 11 luni, in conditiile in care garnitura o am din Octombrie 2007.

 

LE: Un silicon prost sau o garnitura proasta = ZERO, bani aruncati. Desi se pot lua garnituri cu 20 lei, nu as recomanda nimanui. La silicon, tot Victor Reinz rulz, n-am vazut ceva mai bun decit asta.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Mersi de informatii.

Share this post


Link to post

Deci n-are nimeni (alta) idee de ce ar putea face Leganza mea asa?

Share this post


Link to post

ovi... am refacut toata instalatia electrica...problema nu a disparut...crezi ca e posibil sa fie o axa cu came decalata cu un dinte chiar daca distributia e bine pusa?

multumesc

Share this post


Link to post
e posibil sa fie o axa cu came decalata cu un dinte chiar daca distributia e bine pusa?

Atunci ar insemna ca distributia nu e bine pusa la punct. In cazul asta s-ar auzi un tacanit in functionarea motorului iar mersul nu ar fi "rotund".

Share this post


Link to post
ovi... am refacut toata instalatia electrica...problema nu a disparut...crezi ca e posibil sa fie o axa cu came decalata cu un dinte chiar daca distributia e bine pusa?

multumesc

 

 

ai incercat totusi sa pui calculatorul pe o alta masina ??

Share this post


Link to post
Atunci ar insemna ca distributia nu e bine pusa la punct. In cazul asta s-ar auzi un tacanit in functionarea motorului iar mersul nu ar fi "rotund".

 

Nu este distributia sarita de la punct,discul de impulsuri de pe arborele cotit nu mai este pe pozitie sau o modificare electrica modifica semnalul senzorului de rotatie al arborelui cotit.La pornire avansul initial de 4,8 grade este prea mare si pur si simplu motor intepeneste.Dupa pornire ecm-ul corecteaza si scade avansul foarte mult acesta scazand la -8 grade.

Senzorul este schimbat,ecm-uri s-au incercat mai multe.

Share this post


Link to post

Raspunsul meu anterior nu era un diagnostic la necazul omului ci viza doar afirmatia/contradictia "distributie bine trasa" , "decalaj cu un dinte" :) .

 

Cindva am avut si eu un comportament oarecum similar de care am scapat schimbind solenoidul. Mult spus am scapat pentru ca solenoidul "Daewoo" (luat din magazin Daewoo) m-a tinut fix 3 saptamini. Am luat un alt solenoid (parca Delco Remy) care pare sa nu aiba moarte.

Share this post


Link to post

nu este contrdictie...poate sa fie rupt stiftul de la o axa si pinionul respectiv sa fie rotit putin...o sa vad saptamana viitoare...solenoidul nu are nici o legatura

ovi...modificare electrica a semnalului senzorului cps iese din discutie...am legat senzorul direct in ecm

ramane discul de impulsuri...poate a fost pus gresit

multumesc

Share this post


Link to post
ramane discul de impulsuri...poate a fost pus gresit

Pe asta nu prea ai cum sa il pui gresit. Cele trei suruburi cu care este fixat de virbochen nu formeaza un triunghi echilateral, din cite imi aduc aminte e isoscel.

 

Cit despre axa, daca ai avea stiftul rupt (eu unul sint 101% ca e imposibil, banuiesc ca te referi la pinul/cuiul care intra in roata dintata) asta ar insemna ca distributia NU e bine pusa la punct :) Mai degraba sa fie roata dintata pusa pe pozitia necorespunzatoare, dar asta ar insemna ca problema sa fi aparut dupa o interventie serioasa. In plus, toti mecanicii care ti-au verificat distribuita ar fi observat problema.

Share this post


Link to post

Salut!

 

Asa cum ma laudam, am cumparat o Leganza.

Prima intrebare: care sunt functiile butoanelor de la telecomanda din poza atasata? Asta fiindca exproprietarul nu m-a lamurit...

 

Multumesc anticipat... :thumbl:

post-22292-1241272478_thumb.jpg

Edited by noris

Share this post


Link to post

Aici se discuta despre leganza.Despre alarme se discuta in alt subiect.

Share this post


Link to post

distributia este bine pusa...

discul de impulsuri nu poate fi pus in alta pozitie...asa este Salex,suruburile de prindere formeaza un triunghi isoscel...am constatat ca motorul a suferit o reparatie capitala...biele si cuzineti noi,probabil si segmenti pentru ca are compresie

este o teaca de senzor goala mai jos si putin dreapta fata de cps,in dreptul contragreutatii de la pistonul 1...pt.ce este?

mai astept sugestii

multumesc

Share this post


Link to post

salutare, vreau niste sfaturi in legatura cu niste probleme la o leganza pentru cumparare, pe GPL, masina cu motor proaspat facut:

1.martor Check Engine aprins in bord, este de la GPL?

2.AC nu baga rece cand este apasat butonul, compresorul nu cupleaza, este grav

3.la pornire masina dupa cateva luni de stat pe loc a invartit de m multe ori, baterie slaba?

4.masina este cam lenesa, sa fie de la reglaj GPL sa consume putin?

5.scurgeri ulei pe langa capac tacheti este grav?

 

astept raspuns urgent si merci anticipat

 

in rest masina este prospat facut RK, tren de rulare nou, motor facut nou

Share this post


Link to post
salutare, vreau niste sfaturi in legatura cu niste probleme la o leganza pentru cumparare, pe GPL, masina cu motor proaspat facut:

1.martor Check Engine aprins in bord, este de la GPL?

2.AC nu baga rece cand este apasat butonul, compresorul nu cupleaza, este grav

3.la pornire masina dupa cateva luni de stat pe loc a invartit de m multe ori, baterie slaba?

4.masina este cam lenesa, sa fie de la reglaj GPL sa consume putin?

5.scurgeri ulei pe langa capac tacheti este grav?

 

astept raspuns urgent si merci anticipat

 

in rest masina este prospat facut RK, tren de rulare nou, motor facut nou

[1.martor Check Engine aprins in bord, este de la GPL?( mergi la un servis si pune testerul pe sa vezi ce eroare da )

2.AC nu baga rece cand este apasat butonul, compresorul nu cupleaza, este grav(este posibil sa fie grav dar asta trebuie verificat e posibil sa fie ceva electric de nu cupleaza ambreajul de la AC daca nu mai mult ca sigur e dusa bobina sau are o dioda incorporata care se defecteaza mai des )

3.la pornire masina dupa cateva luni de stat pe loc a invartit de m multe ori, baterie slaba?(acum dupa ce ai pornito tot la fel face ???)

4.masina este cam lenesa, sa fie de la reglaj GPL sa consume putin?(este posibil ....)

5.scurgeri ulei pe langa capac tacheti este grav?(trebuie schimbata grnitura de la capac )

Edited by valisoft

Share this post


Link to post

Alta mai buna n-ai gasit? La oferta vasta de acu vrei s-o iei pe asta cu atatea probleme? Te-a incantat ca are motorul facut? Asta este un lucru rau la cat de rezistente sunt motoarele de Daewoo! Inseamna ca are km cu duiumu sau sa mers cu ea foarte rau. Si cine a facut motorul crezi ca e specialist? Peste pretul de achizitie mai pune ceva bani deoparte ca o sa ai nevoie! Numai compresorul de AC cat costa! La SH, ca nou ,ma ingrozesc!

Share this post


Link to post

nu stiu nici eu ce sa mai zic

motorul a fost facut la 150000 pentru ca masina a avut GPL pe ea...

mie mi se pare normal ca la 150000 sa faci motorul la o masina pe GPL da in fine...

nush ce sa mai zic si eu

Share this post


Link to post
nu stiu nici eu ce sa mai zic

motorul a fost facut la 150000 pentru ca masina a avut GPL pe ea...

mie mi se pare normal ca la 150000 sa faci motorul la o masina pe GPL da in fine...

nush ce sa mai zic si eu

 

indiferent daca e pe GPL sau benzina motorul de la Leganza nu ai voie sal faci sub 250mii cu toate ca producatorul da garantie 300mii de ex. masina mea e din 2002 si a fost pusa in circulatie in 2003 am circulati cu ea real 180000si motorul nu da semne de oboseala

Share this post


Link to post

Bbogdanmircea,eu zic sa mai reflectezi asupra masinii!. Daca ,intr-adevar te-a incantat masina (stiu cum e,am avut 22) strangel un pic cu usa sa rezolve el problemele masinii.

Share this post


Link to post
Bbogdanmircea,eu zic sa mai reflectezi asupra masinii!. Daca ,intr-adevar te-a incantat masina (stiu cum e,am avut 22) strangel un pic cu usa sa rezolve el problemele masinii.

 

ok...intelegerea mea cu omul care este foarte serios a ramas ca daca ma decid ca vreau sa o iau il sun, el duce masina in service rezolva toate probleme pe care le-am spus si ma anunta cand s-au reparat

atunci eu mai vad masina inca odata si daca mi se pare ok o iau daca nu nu

in orice caz nu o luam asa fara AC si cu scurgeri de ulei va dati seama

 

faza cu motorul lenes nu ma prea incanta...eu n-am reusit sa o urc peste 4000 pe GPL, faza ca era si la deal si am ajuns doar pe la 110 intr-a 4-a dar parea sa urce foarte greu iar in viteze mai mici nu am forjat-o chiar asa tare...

Share this post


Link to post

Cauta alta masina cu probleme cat mai putine si cat mai mici.Exista deja un subiect unde sunt destule sfaturi despre achizitie masina la mana a doua.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cam stupida. M-a pus naiba sa dau jos cele 2 grile subtiri de dezaburire de pe bord, cele de sub parbriz. Mi s-a parut ca una nu mai sta prea bine si eram hotarat sa cumpar altele noi. I-am imprumutat masina fratelui pentru un drum de 30 km, iar respectivul frate ale meu a aruncat un maldar de acte cu 2 pxuri intre ele pe bord. Pixurile au cazut in gaurile de la dezaburire si s-a dus, mai precis in gaura stanga, din dreptul soferului. A desfacut cineva un bord de Leganza ca sa vada exact cum este climatizarea manuala ? As putea sa le scot cumva fara sa dau jos bordul ? E neumblat niciodata si imi pare tare rau sa il desfac.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...