Jump to content

Recommended Posts

Azi dimineata vrusei sa pornesc masina sa plec din parcare. Dau de cheie, nici o miscare. Mai dau o data, nimic. Ca si cum nu ar fi avut curent deloc. (desi bateria are cateva luni si curent avea). Mai incerc o data si porneste normal, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Am mai oprit-o de cateva ori, dar a pornit normal, nu a mai facut figura asta. Ce ar putea fi??

Share this post


Link to post

Posibil contactul electric sau siguranta generala. eu am avut probleme cu ambele. Becurile se aprind cand pui contactul ?

Share this post


Link to post
Posibil contactul electric sau siguranta generala. eu am avut probleme cu ambele. Becurile se aprind cand pui contactul ?

 

Da, se aprind becurile.

Share this post


Link to post

Cand roteai de cheie se stingeau becurile din bord sau ramaneau aprinse?

Share this post


Link to post

Eu sint peste 90% sigur ca e vorba de bobina de la electromotor (solenoidul). Nu ai ce sa-i faci decit sa o schimbi, nu e f. scumpa, cca 130 lei. De la electricieni am aflat ca e o problema destul de frecvent intilnita la Leganza. Amperajul este prea mare pentru solenoid motiv pentru care nu face fata. E posibil sa fie acelasi solenoid ca la alte modele Daewoo, din motive de utilizare a unor repere comune.

Share this post


Link to post
Azi dimineata vrusei sa pornesc masina sa plec din parcare. Dau de cheie, nici o miscare. Mai dau o data, nimic. Ca si cum nu ar fi avut curent deloc. (desi bateria are cateva luni si curent avea). Mai incerc o data si porneste normal, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. Am mai oprit-o de cateva ori, dar a pornit normal, nu a mai facut figura asta. Ce ar putea fi??

 

Leganza ta este cu cutie automata? Cele cu cutie automata mai au asemenea momente. Daca este rece si ai oprit motorul pe D sau R si apoi o treci pe P, ai ocazia ca dimineta sa constati ca masina nu porneste. In bord afiseaza P dar ea citeste ultima pozitie. Pune contactul, apasa frana si misca maneta pana la N si porneste. Eu am mai patit si de aceea tin cont. M-am speriat prima data. Succes!!!

Share this post


Link to post

Salutare.Cred ca m-a lasat placa de presiune . Kit-ul de ambreiaj Valeo este bun ? Cine a mai schimbat de curand sau stie il rog sa-mi spuna si mie de la ce firma a folosit.Kit-ul pe autodaewoo costa 235 RON. Multumesc.

Share this post


Link to post

E f bun,de acolo l-am comandat si eu si e ok.

Share this post


Link to post

Mergeti linistiti pe varianta Valeo, a mea cel putin a venit echipata cu Valeo din fabrica. In 2005 am schimbat kitul de ambreiaj mergind pe un kit SACHS. Surpriza mare am avut anul trecut cind am umblat la motor si am descoperit ca discul (din kitul SACHS) este de fapt tot Valeo. Ofticat putin, am vrut sa il schimb si am desfacut 3 alte kituri SACHS, si in TOATE am gasit discuri Valeo. De mentionat si faptul ca un kit SACHS costa dublu fata de unul Valeo ...

Share this post


Link to post

Si GM-urile tot Valeo contin ...

Share this post


Link to post

Salutare din nou.Azi dimineata am dat cutia de viteze jos si avea kit -ul de ambreiaj de la Valeo , dar ma asteptam sa gasesc discul praf sau placa sa aiba soarele crapat si cand colo nimic.Daca ar fi placa de presiune nu trebuia sa aiba soarele in valuri ?Asa ca simptome ce m-au determinat sa dau cutia jos era nu mai intra in nicio viteza cu ambreiajul calcat, doar cu motorul oprit bagam viteza intai tineam pedala la fund si cand dadeam la automat pleca de pe loc.Toata treaba asta s-a intamplat in cateva sute de metri , a iceput sa intre f. greu in viteza apoi din ce in ce mai greu pana nu a mai vrut de loc, pedala s-a intarit, am oprit m-am uitat la cilindru si pistonasul era la capat si tot mai era joc cand miscam parghia pana sa se auda ca loveste rulmentul placa si drept urmare am zis ca placa este gata.Apoi dupa ce am dat cutia jos m-am uitat la parghie am zis ca poate s-a rupt din sudura si nu mai debraia dar si acolo era OK.Pompa are presiune ,cilindrul nu curge.Cine a schimbat ce simptome a avut sau cum era placa de presiune?Multumesc.

Share this post


Link to post

Din ce ai descris tu, eu as zice ca placa e terminata. Nu e musai sa ai elementi rupti sau crapati. Probabil la tine este foarte decalita in mod uniform, astfel ca nu mai este in stare sa decupleze discul de volanta. Sfatul meu : schimba kitul complet + simeringul prizei CV.

Share this post


Link to post
Leganza ta este cu cutie automata? Cele cu cutie automata mai au asemenea momente. Daca este rece si ai oprit motorul pe D sau R si apoi o treci pe P, ai ocazia ca dimineta sa constati ca masina nu porneste. In bord afiseaza P dar ea citeste ultima pozitie. Pune contactul, apasa frana si misca maneta pana la N si porneste. Eu am mai patit si de aceea tin cont. M-am speriat prima data. Succes!!!

 

nu are cutie automata :(

Share this post


Link to post
dar ma asteptam sa gasesc discul praf sau placa sa aiba soarele crapat si cand colo nimic.

Bre, vezi ca astea nu e Dacii ... Este exact cum a zis Salex, pur si simplu se decaleste soarele uniform, dar nu se rupe. Fratele meu a avut aceeasi problema ca si tine ... Cand am dat jos ambreiajul ne intrebam daca nu cumva ne-am inselat noi, placa arata f bine, discul la fel ... Dar cum le-am pus pe alea noi, n-a mai fost nici o problema. A mers din prima.

Share this post


Link to post
Asa ca simptome ce m-au determinat sa dau cutia jos era nu mai intra in nicio viteza cu ambreiajul calcat, doar cu motorul oprit bagam viteza intai tineam pedala la fund si cand dadeam la automat pleca de pe loc.

Acelasi lucru l-am patit si eu in urma cu cateva luni. Discul si rulmentul de presiune aveau uzura.

Subscriu si eu la ideea de a schimba intreg kit-ul, mai ales ca pretul e destul de mic.

Share this post


Link to post

Revin cu o problema. De o luna incoace, uneori, se aud mici trosnituri cand invart de volan. Presupun ca e un rulment situat imediat dupa acesta. In plus, de 2 ori am gasit cate 2-3 bilute pe covoras. Intrebarea mea ar fi: poate fi schimbat rulmentul respectiv sau trebuie sa cumpar partea aia de coloana (arbore, cred) ?

 

Mai grav e ca, in ultimul timp, servodirectia functioneaza destul de greu. Mai precis, intra aer in instalatie, in special cand merg pe drumuri proaste, insa isi revine daca invart de cateva ori de volan (pentru aerisire). Ce-i drept, trebuie sa schimb si simeringul de la caseta, intrucat se pierde cam 1L de ulei la 30.000 km. Insa nu stiu daca rezolv si problema aerului fals.

Share this post


Link to post

Cit de mici bilele pe care le gasesti ? Rulmentul volanul nu prea are cum sa piarda componente. Trosniturile ar putea fi produse si de articulatia cardanica de sub coloana de directie

Share this post


Link to post

Trosniturile se aud ca si cum ar fi stricat un rulment situat imediat dupa volan. Bilele sunt asemanatoare cu cele de la o coronita pentru coarnele de bicicleta. Sper sa gasesc cauza cat mai repede, inainte de a se mai strica altceva. Drumurile din Iasi sunt mai rele ca alea forestiere :| . De multe ori imi este si mila sa merg cu mai mult de 30-40 km/h. Uneori, insa, sunt presat de timp si trebuie sa o alerg, iar efectele se vad, mai devreme sau mai tarziu.

 

Oricum, mai presanta si mai greu de rezolvat e problema aerului din servodirectie. Cert e ca trebuie sa verific toata instalatia, sa fiu sigur ca nu exista vreo conducta fisurata.

Cel mai simplu ar fi sa se rezolve prin schimbarea simeringului de la caseta, insa tare mi-e frica sa nu fie altceva mai grav.

Share this post


Link to post

Salutare, ma gandeam si eu sa-mi cumpar o Leganza, mi se pare cel mai bun raport pret/confort. Ceea ce ma sperie este consumul, mi-ar placea opinia cuiva din Bucuresti...voua cat va mananca masinuta la o ora de varf de exemplu ? Am citit cifre precum 17% :grumpy: , ceea ce ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte sa ma gandesc la Leganza. Cum e cu piesele , se gasesc usor, sunt scumpe ? Credeti ca se mai poate vinde peste 1 an sau 2 ? Multumesc.

Share this post


Link to post

Vezi aici discuţiile legate de consum, iar aici găseşti informaţii despre preţurile diverselor piese. Peste tot ajungi folosind Search-ul.

Share this post


Link to post

Una peste alta, piese foarte ieftine si consum bun. Asta ti-o spune un posesor de Leganza si utilizator de doua ...

Share this post


Link to post

Ai reparat-o pe a fratelui?Pana la urma ce a avut?

Share this post


Link to post

Pana la urma am scapat neasteptat de ieftin. Desi s-a slabit cureaua, n-a sarit nici un dinte, sau n-au sarit suficienti incat sa se desincronizeze asa rau incat pistoanele sa loveasca in supape. Mi-a dat Salex o pompa de ulei (care n-are nici o probleme apropo Salex) am inlocuit-o, am dat cheioe si merge masina beton. Deci, am scapat superieftin ...

Share this post


Link to post

@smailmiami: Eram 99% sigur pe ea, dupa cum ti-am spus a fost pompa originala a MOSului. Apropos, sper ca ai spalat-o bine !

 

Legat de saritul dintilor, din cite am testat eu (pe piele proprie), un dinte sarit duce la functionare nasoala a motorului, trepidatii, zgomote, etc. Totusi, supapele nu lovesc in pistoane. Ceva ma face sa cred ca de la 2 dinti in sus (sariti) pot sa apara probleme. Probabil ca mai conteaza si de unde sar, daca sar de pe un singur ax, posibil sa fie ceva mai lejer.

 

Oricum, bine ca a fost doar atit ! Una peste alta tot te-a facut sa dai jos baia de ulei :( . Intrebare: cind ai dat baia de ulei jos ai fost nevoit sa scoti planetara dreapta ?

Share this post


Link to post

Am spalat-o, dar din pacate am facut alta belea. I-am lasat vorba fratelui meu sa cumpere simeringul (fiind vineri aveau program scurt la ACSA si dupa cum stii pe la unu eram la tine in masina si dadeam ture :) ), dar nu l-a cumparat si am montat pompa asa. Beleau e ca acum masina mananca o gramada de ulei. Sa fie de la simeringul ala ?

 

In legatura cu planetara, n-am dat-o jos, am demontat teava de esapament si traversa.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...