Jump to content

Recommended Posts

Inca nu am desfacut motorul. Situatia este mai ciudata. Am dat capacul chiulasei jos si pe acolo s-a vazut ca (,) cureaua nu este rupta, dar este foarte slaba, deci am tras concluzia ca s-a rupt vreun intinzator. Cand dai la automat, se aud niste batai grozave venind dinspre partea stanga a motorului. Motorul porneste !!!, dar nu are vlaga. Asa mi-a spus fratele meu, bineinteles ca eu nu l-am mai lasat sa o porneasca, doar l-am tractat. In orice caz, recomndarea mea este sa nu mai cumparati kit-uri sau rulmenti SKF din reteaua AUTONET-ului.

 

Am inlocuit si eu distributia si am pus rulmenti INA. Cred ca pe la 20k o s-o dau jos sa verific starea rulmentilor.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Mai e o posibilitate, de fapt mai multe. Fie cureaua "s-a lasat" exagerat de mult dupa 20kkm si a sarit de pe rotile dintate. La fel de posibil e sa nu fi fost strins intinzatorul ca lumea sau sa se fi slabit din cine stie ce motive. Am pus si eu o poza cu un intinzator la care s-a rupt efectiv o bucata din el. Norocul meu ca nu a prins-o cureaua, a stat in capacul distributiei pina la o verificare de rutina.

Share this post


Link to post

Zilele astea o desfac. Dar ma astept la ce e mai rau.

Share this post


Link to post

Din cele povestite de tine eu ma astept sa aiba cureaua sarita un dinte ... sau ceva de genul asta. Sint aproape convins ca scapa doar cu reparatii la distributie (curea, role), nu cred ca motorul a patit ceva

Share this post


Link to post

Nu cred, dar bine-ar fi. Se auzeau niste batai foarte puternice cand a dat scurt la automat.

Share this post


Link to post

Astazi am desfacut distributia. Incredibil, dar adevarat: s-a rupt urechea de pe pompa de ulei unde este prins intinzatorul mare. Tot la prima vedere, sunt vreo 8 supape care nu mai culiseaza deloc pe ghiduri ... Iar o pompa de ulei nu e decat vreo 5 milioane ... Din ce naiba o fi facuta :)

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Din aur!

:uff:

Share this post


Link to post

Nasol momentul. Supape, simeringuri, poate ghiduri, pompa, garnituri, ulei ... bleah :( Iese la vreo 1500 lei

Share this post


Link to post

Sigur si obligatoriu ghiduri supape.

Share this post


Link to post
Nasol momentul. Supape, simeringuri, poate ghiduri, pompa, garnituri, ulei ... bleah :( Iese la vreo 1500 lei

Ba io cred ca sare lejer de 20 milioane ... N-ai vazut ce preturi au supapele ? Plus distributia, plus ghidurile sa vad cat or mai fi + garnitura chiulasa + rectificat chiulasa + manopera ... Pe mine ma enveaza ca s-a rupt o bucata de pompa ... M-am uitat si zau daca n-are 1.5 cm grosime pompa in zona aia ...

Share this post


Link to post

Supapele iti pot spune ca te costa cca 40 lei perechea (ad. + evac.).

 

La distributie ma gindeam ca nu schimbi toat, dat fiind ca e destul de noua. In plus, eram convins ca o faceti voi, deci manopera = 0, cu exceptia rectificarii de chiulasa.

 

Ciudata rau faza cu pompa de ulei, poti pune o poza sa vedem si noi cum arata ? Sint tare curios, oare e posibil sa fi cedat pentru ca a fost strins intinzatorul prea tare ?

Share this post


Link to post

Da-mi si mie eventual pe PM ceva contacte pentru supapele astea mai ieftine. Poate or avea si pompa. In legatura cu distributia intinzatorul mare are joc si mi-e cam frica sa pun si cureaua veche ... O sa fac maine o poza, tot ce este posibil sa se fi rupt din cauza ca a fost stransa prea tare ...

Share this post


Link to post
. In orice caz, recomndarea mea este sa nu mai cumparati kit-uri sau rulmenti SKF din reteaua AUTONET-ului.

 

Deci sa mai cumparam ori ba ? Sigur au si de cielo.

Share this post


Link to post

Pana la urma s-a dovedit ca nu a fost de vina kit-ul de distributie ...

Share this post


Link to post

Sa va intrreb ceva, poate a desfacut cineva si stie ... In Germania, pe Leganza s-a montat pe anumite modele incalzire pentru scaunele fata. Am gasit un baiat care are o Leganza la dezmembrat si are 2 scaune de plus cu incalzire. Fetele se dau destul de usor jos de pe scaune, dar are cineva idee daca panza aia de la incalzire este cumva cusuta sau prinsa in vreun fel de fata de plus a scaunului. Ca in cazul asta nu mi-o da ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

salut, nu ar putea cineva sa imi trimita, sau de unde as putea sa o downladez schema electrica de la leganza daewoo?, am cautat peste tot dar am gasit doar o varianta in limba engleza, si as dori in limba romana daca este posibil. multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Nu se gaseste in romana.

Share this post


Link to post
Nu se gaseste in romana.

La Leganza asa are incalzirea in scaune?Montata in tapiteria de plus?La Toyota avea sub scaun toata smecheria nu in scaun!

Poate era facuta artizanal la Leganza asta!

Share this post


Link to post

Poate or fi luat baietii niste huse din alea cu incalzire si masaj si le-au bagat (artizanal) sub husa. M-am uitat si eu aseara intr-un magazin la asa ceva. Sint super ieftine insa nu m-as apuca in ruptul capului sa desfac/sacrific husele scaunelor. Daca nu sint intr-adevar concepute pentru asa ceva, nu mai montezi husa sa stea bine pe scaun in vecii vecilor.

Share this post


Link to post

Nu, masina vine din fabrica cu asa ceva ! Stiu ca s-au montat doar in Germania, unul din ala aftermarket gasesc si eu, dar vreau ceva original. Inlocuiam scaunele cu totul, dar problema este ca masinile de Germania au o piele putin diferita. Husele se dau foarte usor jos de pe scaune, nu e asta problema. Uitati in poza langa butonul de avarii, in stanga sunt cele 2 butoane pentru scaunul stanga, respectiv dreapta.

post-2615-1232912224_thumb.jpg

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

O intrebare: Oare se merita climatronic pe Leganza ?

Share this post


Link to post

Un lucru in plus care se poate defecta! Banuiesc ca nu pui nou, nu?

Eu am avut pe un Renault 21 Nevada climatronic si dupa 1an m-i sa defectat senzorul de temp. si nu mai dadea drumul

la aer in functie de temp si nici sistem manual nu avea.Am vrut sa o trec pe sistem clasic dar trebuia sa schimb tot bordul pt ca avea si alta instalatie electrica .O intreaga poveste !Asa ca...! :uff:

Share this post


Link to post

Nu incepeti si voi cu botul de sare ... In stilul asta se pot strica airbagurile, ECMul, ABS, etc ...

 

A mea e din 1997 si are climatronic. Nu am avut niciodata probleme cu el.

 

Pe de alta parte NU IL FOLOSESC niciodata in modul AUTO, ma enerveaza cum isi alege pe unde sa bage aer, ce temperatura sa aiba aerul, ce trepta de ventilatie, etc. Prefer sa imi aleg eu temperatura , treapta suflantei, AC, etc.

 

Acum, depinde de fiecare ce intelege "se merita". Din punctul meu de vedere, nu ! Motivele le-am expus si, folosind climatizarea asa cum o folosesc eu, pratic se duce ideea de climatronic.

 

In alta ordine de idei, exista si niste avantaje, ce-i drept ascunse. Ma refer aici la modalitatea de comanda. Nu se foloseste deloc vacuum-ul din galeria de admisie, totul e comandat electric. De-a lungul timpului asta a insemnat ca nu am avut niciodata voleti care sa nu inchida perfect, selector de pozitie care sa dea rateuri, conducte fisurate care sa duca la tragerea de aer fals si mers aiurea al motorului ...

Share this post


Link to post
Pe de alta parte NU IL FOLOSESC niciodata in modul AUTO, ma enerveaza cum isi alege pe unde sa bage aer, ce temperatura sa aiba aerul, ce trepta de ventilatie, etc. Prefer sa imi aleg eu temperatura , treapta suflantei, AC, etc.

Exact asta vroiam sa stiu ! Mersi, Salex. Exact de asta mi-era frica, de faptul ca n-o sa fiu prea incantat de cum lucreaza climatronicu' de capul lui ... Dar sa stii ca sistemul vacuumatic este foarte fiabil. Nici eu si nici fratele meu n-am avut nici o problema, iar a lui e mai veche decat a mea ...

Share this post


Link to post
La Leganza asa are incalzirea in scaune?Montata in tapiteria de plus?La Toyota avea sub scaun toata smecheria nu in scaun!

Poate era facuta artizanal la Leganza asta!

 

Eu am Leganza din 2001 cu pile si are incalzire in scaune. Intrerupatoarele din bord ( de langa avarie) sunt identice. La mine nu functioneaza, trebuie sa o verific. Am gasit instalatia electrica din scaune dar imi trebuie scema electrica

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...