Jump to content

Recommended Posts

Banuiesc ca ICS este Inspection Service Control.Eu nu am manualul de folosire si deasta te intrebam daca este mentionat ceva despre el.

Sx are airbag-urile?Ceasul cu afisarea temperaturii exterioare?

 

Nu are air bag-uri (cel mai mare minus la versiunea SX, eu in schimb am trecut repede peste el) si nici indicator de temp. Cu indicatorul de temperatura am rezolvat-o simplu: cand am fost la msw la Ulm (Germania) am achizitionat o oglinda retrovizoare electro-cromatica cu afisaj temp exterioara, busola, calendar... o minunatie (numai 150 euro spun asta pt ca pretul ei normal este ~300euro).

 

 

Am auzit de ventilatie ptr locurile din spate?! nu am gasit asa ceva..chiar exista?

 

Cineva a pus intrebarea cu ceva timp in urma. Se poate vedea in imagine amplasarea conductelor de aer pt locurile din spate.

 

leganzaro.jpg

 

ov_jer,

ce spui de lumina asta de bord?

 

leganzaro01.jpg

Share this post


Link to post

:o fftopic: masina din avatar ce e?

Share this post


Link to post

Arata frumos dar consider obositoare lumina rosie.Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea cu comutatorul CO.

Masina din avatarul lui este o leganza tunata.

O sa atasez si eu niste fotografii cu tuning leganza.

Daewoo_Leganza.jpg

Daewoo_Leganza1.jpg

Daewoo_Leganza2.jpg

Edited by ov_jer

Share this post


Link to post
masina din avatar ce e?

 

Leganza cu putin tuning :)

 

Arata frumos dar consider obositoare lumina rosie.Tot nu mi-ai raspuns la intrebarea cu comutatorul CO.

 

Comutatorul de cifra octanica este pe CO91 sau CO95? Fi mai explicit ca nu inteleg, comutator?

 

leganzadtb.jpg

 

Daca tot e vorba de tuning, preferata mea cea din stanga, elementele de tuning pot fi gasite si in Germania la schelldtb tuning (din pacate nu au site, sediul lor este in Ulm), sunt aduse pe comanda din korea la un pret rezonabil.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Maine pe zi am sa ma uit. O intrebare: turometrul la tine este asezat in stanga vitezometrului sau in dreapta?

Share this post


Link to post

Turometrul in dreapta .De ce?La tine e diferit?

Share this post


Link to post

In dreapta. Ultima oara cand am fost la service m-am uitat la cateva Leganza de acolo si toate aveau turometrul pe stanga. Nu stiu care este explicatia (cineva de la service mi-a spus ca acestea au fost asamblate in Russia), si toate Leganza care le-am vazut de vanzare in Germania (model dupa 2000) aveau turometrul pe stanga.

 

PS Acum m-am uitat pe mobile.de la cateva masini si aveau turometrul pe dreapta, ciudat! probabil era vorba de stoc diferit.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Am o problema la leganza si anume la relanti imi tremura bordul putin mai tare iar turatia este cea normala reglata in service.Cand presez cu mana dispare, ceia ce ma face sa cred ca este slabit din suruburi sau ceva de genul asta..

Stie cineva ce as putea face? ma streseaza rauuuu :(

Share this post


Link to post

Care parte a bordului iti vibreaza, cea care se imbina cu parbtizul (sofer) sau panoul de comanda (consola centrala)? Inainte sa inceapa sa vibreze s-a intamplat ceva, ai lovit vre-o groapa, ai fost in service si s-a umblat la bord sau la ceva care a avut legatura cu bordul?

Share this post


Link to post

Vibreaza partea dinspre parbriz la variatii de turatii si la relanti.Sunt f multumit de stabilitatea ,luxul si optiunile oferiteAm cumparat masina de cateva luni si nu am probleme cu ea .Atat ca mi se pare foarte zgomotos motorul in interior la 3000 mii de turatii.Am fost la daewoo service in Galati si au zis ca masina nu are mai mult de 60 de mii km..ca motorul merge perfect..bla bla bla .I-am rugat sa se uite la acei suporti motor ca mi se pare ca vibreaza prea tare,am avut cielo inainte si la 3000 de turatii nu auzeam motorul Cred ca este o legatura intre vibratia bordului si zgomtul puternic la turatie...

S-a uitat un meserias pe la suporti si a zis ca e OK.Eu personal nu ma pot impaca cu gandul ca voi avea acel zgomot si ma intreb poate totusi kilometrajul e manarit desi cei de la service au zis altceva Ma bate gandul sa schimb pistoane ,arbore,segmenti...TOT am inteles ca e undeva la 20 mil.As da banii astia daca as sti ca se va schimba situatia

Suruburile de la sau de sub bord se mai pot strange?

Share this post


Link to post

Daca te referi la intreg bordul, acesta e prins in cleme, nu ai ce suruburi sa strangi si posibilitatea ca el sa fie de vina (slabit pe undeva) cred ca este nula. La varianta la care ma gandeam eu, cea cu suportul motor ai raspuns chiar tu ca nu exista probleme. Verifica in ultima istanta daca canalele de evacuare (esapatie) sunt fixe si nu trepideaza la turatii mici. O alta problema ar putea fi chiar parbrizul, un amic si-a luat recent o masina si era stresat ca-i troncane bordul, dupa ceva timp si-a dat seama ca parbrizul era vinovat (era vb de un un second hand). O ultima posibilitate ar fi sistemul audio (daca l-ai schimbat tu sau vechiul propietar) cablurile sa atarne in voie si la anumite turatii sa raspunda in bord). Si varianta cea mai rea care sper spre binele tau sa fie exclusa: un mic accident.

Zgomotul in interior la 3000rpm nu trebuie sa fie sesizabil (mie mi se intampla si dupa 6 ani la masina sa-i dau a 2-a cheie pt ca nu-i aud motorul la liber), abia dupa 4500rpm ar trebui sa inceapa sa intre in habitaclu (si in nici un caz nu tr sa fie stresant), acesta ar putea fi un semn ca masina a fost umblata, posibil un accident, chiar si minor care a fost reparat dar izolatia a fost lasata de o parte. La 60.000 de km poti spune ca masina este la prima tinerete (daca esti sigur ca km este ok, tr sa fi norocos in ziua de azi sa fie asa) si nu ai de ce sa faci segmentare. Cu uleiul cum stai? Verifica-l daca poti zilnic si verifica-i si culoarea, compozitia.

PS Incearca sa nu-i lasi pe "specialistii" de la Daewoo sa-ti umble prin bordul masinii ca ristii sa ai vibratii si mai mari in bord.

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Cred ca zgomotul la tine vine de la dopul din mijlocul bordului de linga parbriz.

Acesta este la jumatatea aeratorului pentru dezaburire parbriz si este de culoare neagra.Pune degetul pe el si vezi daca se mai aude :D

Share this post


Link to post

Multumesc mult baieti!

stiu despre acel"dop" si am sa vad ce pot face..poate totusi am sa conduc alta leganza si voi face diferenta la zgomotul turatiei pentru ca asta ma doare ce la mai mult..ar fi pacat de cum arata optic interior si exterior

Share this post


Link to post

In legatura cu vibratiile :verifica daca mai ai furtunul flexibil de pe evacuare .

Share this post


Link to post

:uff: Am rezolvat pb cu vibratiile si zgomotul ! era de la niste suporti motor sau cam asa ceva .Am fost la service nervos rau si le-am spus sa imi schimbe tot ce tine de suporti la motor cu toate ca ei ziceau ca nu au mimic X(

Stie cineva cati cai putere pot obtine maxim in plus cu un chip-tuning plus un filtru sport la un motor de leganza?

Share this post


Link to post

De la cip 12-13CP si de la filtru 0CP

Share this post


Link to post

Depinde unde faci tuningul. Eu am obtinut din chip (B&S), evacuare, filtru: 151 cp evidentiati la tester (inainte de a face chiptuningul au masurat puterea masinii si aceasta avea 131cp, deci am obtinut 20cp, cat despre mitul ca masina consuma mai putin dupa chiptuning, este doar un mit). Exista multe pareri in legatura cu filtrul de aer, adevarul este undeva la mijloc, am vazut golf4 1.8t testat cu filtru normal si cu K&N performance si scotea fix 2cp in plus, dar nu asta e important la filtru ci sunetul care te asigur ca face toti banii.

Share this post


Link to post

Se simt cei 20 cp la performantele masinii? ne poti spune unde anume ai instalat chip-ul si cat te-a costat?

Share this post


Link to post

Chipul este de la B&S, l-am instalat la Ulm (Germania) si m-a costat 550 €. B&S sunt adevarati specialisti in chip tuning, o ramura a lui ATM. Marele avantaj este ca chipul nu este standard, ei iti optimizeaza chipul in functie de preferintele tale, curbe de cuplu si o gramada de nebunii. La demaraj de la 0-60 diferente nu se simt (de fapt in viteza 1 nu faci nici o diferenta), dupa insa incepe sa traga puternic, avantajul il simt la depasiri in viteza a 2 si 3-a, masina comportandu-se de nota 10. Viteza maxima nu am putut sa o evaluez deoarece gradatia vitezometrului este 220km/h si acul sta lipit (inainte de a face tuningul la viteza maxima acul imi indica 210km/h). Cei de la B&S au spus 218km/h dar oricum nu ai unde sa mergi in Romania cu asa viteza. Odata cu chiptuningul este indicat sa mergi si tu pe un filtru K&N 57i si o evacuare mai buna Remus sau Borla. Eu am schimbat si amortizoarele, am pus pe gaz mai tari pt stabilitate si am schimbat si anvelopele pe 16".

Edited by leganzaro

Share this post


Link to post

Din pacate nu am timp si nu cred ca ma descurc de unul singur cu masina in Germania.Am sa vad ce pot face in Romania...si probabil ma costa si mai putin.Ma gandesc sa pun si eu amortizoare cu gaz pe fata, sper sa fie ok daca pe spate le las pe cele standard.Evacarea e noua si am sa astept pana cand ma va lasa

Share this post


Link to post

In Romania vei iesi mult mai ieftin (am inteles ca in jur de 300eur) dar cei de aici sunt la inceput. Sfatul meu este sa te duci sau sa le dai telefon celor de la Dimsport. Am un prieten care si-a tunat Leonul la ei si are numai cuvinte de lauda. Inca un plus pt ei ar fi ca au dyno tester si daca nu ma insel iti pot modifica parametrii chiar ei. Daca vrei sa ti-o faci in Germania, eu am drum acolo in aprilie, dar sincer nu renteaza prin prisma cheltuielilor cu drumul. Cat despre amortizoare schimba-le si pe spate cu unele de acelasi tip ca cele de pe fata (de preferat pe gaz) sau vei avea o senzatie urata la drum lung cu amortizoare moi spate tari fata.

Share this post


Link to post

Am o intrebare referitor la convertorul catalictic. Toamna trecuta am simtit un miros de sulf (oua clocite) dar nu i-am dat importanta si in timp a disparut. Astazi de dimineata m-am urcat in masina dar apoi m-am intors in casa sa iau ceva ce uitasem in timp ce motorul era pornit. Cand m-am apropiat de ea (de masina) am auzit un zgomot (ceva asemanator sitelor cand sunt lovite) si cum stiam ca toba mai are putin si tr schimbata m-am uitat la ea, insa zgomotul venea din zona convertorului catatictic (pe moment am crezut ca este toba intermediara dar mi-am adus aminte de mirosul de sulf pe care l-am simtit acum ceva vreme). Daca catalizatorul este dus nu trebui sa apara un martor luminos in bord (check engine)? Ar fi vre-o problema daca as renunta la catalizator (nu stiu impactul asupra sondei lambda)? Cand am facut tuningul cei de care s-au ocupat m-au sfatuit sa scot catalizatorul si sa nu-mi fac probleme asupra consumului, dar multe persoane m-au sfatuit sa nu fac asta. Si o ultima intrebare, cam cat costa un convertor catalictic pt Leganza?

Share this post


Link to post

Catalizatorul costa vreo 16 milioane.Motoarele euro 2 merg fara probleme fara catalizator ,numai cele euro 3 sau 4 fac probleme si anunta la bord defectarea acestuia datorita faptului ca au o sonda de O2 dupa acesta.Cauta la un magazin daewoo conector de evacuare(inlocuitor catalizator) cu reperul 96351601.

Share this post


Link to post

La Matiz e 10 milioane ROL, la Leganza apreciez +/- 2 milioane. Pe scurt NASOL!

 

Mirosul de oua clocite vine de la sulful din benzina (especially Petrom), la mine miroase de cind e masina a diluant ars, dar la Petrom n-am alimentat decit accidental de 4 ori, in rest Agip, Luk, Mol, OMV.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...