Jump to content

Recommended Posts

Opreste-te din facut confuzii/erori ! Nu mai asocia un producator cu un anumit tip de produs ! Atit la Kayaba cit si la Monroe vei gasi amortizoare din orice gama (ulei, gaz, sport, etc). Important este sa iti stabilesti ce tip de produs vrei si apoi sa vezi ce producatori au in portofoliu respectivul produs :) .

Share this post


Link to post

Bun merci mult de tot .

Atunci am sa intreb altfel .

Ce tip de amortizor este mai bun gaz sau ulei pentru a elimina efectul de `` barca`` atunci cand treci peste o groapa, denivelare ?

Vreau sa fie ceva mai rigida suspensia nu moale cum o am in momentul de fata .

Share this post


Link to post

Daca vrei o masina mai stabila, pune Kyb pe gaz. Sunt alegerea ideala la masina asta. Ar mai fi Sachs pe gaz, dar nu cred ca vrei sa dai vreo 700 de lei pe bucata. Eu am pus ulei pe fata si gaz pe spate si nu regret. Monroe nu face amortizoare pe gaz pt Leganza, in ciuda unor cataloage care arata altceva.

Share this post


Link to post

Proiect pt masina .

1 Scimbarea tuturor bucselor de la roti

2 Scimbare amortizoare

Si pt punctul unu as vrea sa imi spuneti si mie care este bucsaraia si cam tot ce se poate schimba fata-spate.stanga-dreapta .

Vreau sa bag ceva bani in ea si sa o pregatesc pentru iarna de pe acum sa nu mai am probleme la ea .

Multam si bafta .

Share this post


Link to post

Pe fata ai bascula la care ai de schimbat, daca e cazul, 2 bucse (per bascula). La bara stabilizatoare ai doua bucse (in total).

 

La spate e ceva mai complicat. Ai de schimbat 8 bucse la punte si doua la bara stabiilzatore. Mai exista un brat pentru care ma indoiesc ca vei gasi cu usurinta bucsele, de obicei il gasesti "cu totul". La portfuzeta iarasi mai gasesti o bucsa pe care o inlocuiesti cu mare dificultate.

Share this post


Link to post

Multam mult de tot

Deci astea sant toate da.

Intra in reparatie aproximativ capitala :P

Share this post


Link to post

Salut colegi,

 

Vin cu o problema mai veche care s-a agravat in ultimile zile. Uneori la pornire electromotorul face clanc clanc si nu porneste, trebuie sa insist de 5-6 ori apoi porneste. De ce spun ca s-a agravat? Pentru ca dimineata facea rar asa, o data la 2-3 saptamani in schimb cand motorul este cald (dupa ce am mers cu ea ceva timp am oprit motorul si trebuie sa plec iar in 5-10 minute) ma rog de ea sa porneasca...clanc clanc si nimic, dupa aproximativ 10 incercari electromotorul invarte.

 

Acum cateva luni electromotorul a fost testat pe un banc de proba intr-un service si a functionat corespunzator, a fost pus iar pe masina si pana acum 2-3 saptamani nu a mai facut probleme.

 

Am doua teorii:

1-cablul de alimentare al electromotorului nu face fata uneori si "fura" curent.

2-atunci cand se motorul este cald probabil acea boina de la solenoid se dilata din cauza caldurii si nu isi face cursa completa.

 

Rog colegii daca se poate sa-mi dea un sfat.

 

Multumesc,

 

F.

Salutare,aceeasi problema o am si eu,din cand in cand,de cava timp din ce in ce mai des,chiar am schimbat si electromotorul din cauza asta si o perioada nu a mai facut.nu am gasit rezolvarea decat atunci cand am schimbat ambreajul(adica acum in Iulie) si a trebuit sa dau electromotorul jos si am pus un fir pe bobina de cuplare a electromotorului si l-am adus pana sus la baterie,iar cand imi face problema cu clank-ul,ma dau jos,las contactul pus si ating firul de borna de +(plus) si porneste,acum sunt in concediu in Italia si la fel face.ma gandesc ca undeva pe circuitul de la contact la electromotor e ceva o problema,inainte de schimbarea electromotorului am inlocuit si partea electrica a contactului de pornire.

astept si parerile voastre.

 

Salutare.sunt plecat in concediu in italia si pe autostrada in Austria mi s-a rupt toba intermediara chiar inainte de prinderea cu toba finala.le-am trimis email le o firma care aduce piese de daewoo si mi-a zis ca imi aduce pe licenta.voi ce ma sfatuiti sa iau?ce marca?

o zi buna si drumuri bune.

Share this post


Link to post

Salutare,aceeasi problema o am si eu,din cand in cand,de cava timp din ce in ce mai des,chiar am schimbat si electromotorul din cauza asta si o perioada nu a mai facut.nu am gasit rezolvarea decat atunci cand am schimbat ambreajul(adica acum in Iulie) si a trebuit sa dau electromotorul jos si am pus un fir pe bobina de cuplare a electromotorului si l-am adus pana sus la baterie,iar cand imi face problema cu clank-ul,ma dau jos,las contactul pus si ating firul de borna de +(plus) si porneste,acum sunt in concediu in Italia si la fel face.ma gandesc ca undeva pe circuitul de la contact la electromotor e ceva o problema,inainte de schimbarea electromotorului am inlocuit si partea electrica a contactului de pornire.

astept si parerile voastre.

 

Salutare.sunt plecat in concediu in italia si pe autostrada in Austria mi s-a rupt toba intermediara chiar inainte de prinderea cu toba finala.le-am trimis email le o firma care aduce piese de daewoo si mi-a zis ca imi aduce pe licenta.voi ce ma sfatuiti sa iau?ce marca?

o zi buna si drumuri bune.

 

Multam de info,

 

M-am gandit la solutia ta si am vrut s-o adopt acum ceva timp in urma, nu imi plac improvizatiile. Ce pot sa asigur in problema asta, 150% face cand e destul de cald afara sau dupa un anumit timp de functionare cand e frig afara sau dimineata (probabil se incalzeste ceva pe acolo...ori solenoidul ori ceva din contact).

 

De o spatmana masina mea sta pe bara si o mai pornesc din cand in cand, dimineata nu apare aceasta problema, in schimb dupa cateva ore de caldura incepe sa faca clanc si gata de cateva ori pana invarte. Ma gandesc ca se incalzeste circuitul electric al contactului (acesta fiind parcurs de curent in timpul mersului) si, probabil face asa. Mi-e destul de greu sa cred ca in urma unor calduri mari cand masina sta in parcare de cateva zile se dilata bobina solenoidului, in schimb in masina sunt cel putin 40 de grade, sigur mai mult si ceva se intampla acolo, mai ales ca tu ai schimbat electromotorul si iti face in continuare dupa o anumita perioada de timp.

 

Eu nu am schimbat electromotorul, doar l-am dat jos, l-am curatat un pic de praf pe exterior si l-am pus inapoi...si o perioada de timp a functionat fara probleme dupa care a inceput iar sa faca doar clanc si gata

 

Fiind o problema frecventa in randul "capitanilor" de vapoare hai sa gasim o rezolvare :thumbl: .

 

:o fftopic: Ca o mica gluma...asta e ca-n pozestea aia cu tacanitul la volan :) ) .

 

Ms.F.

Share this post


Link to post

 

 

Eu nu am schimbat electromotorul, doar l-am dat jos, l-am curatat un pic de praf pe exterior si l-am pus inapoi...si o perioada de timp a functionat fara probleme dupa care a inceput iar sa faca doar clanc si gata

 

 

am avut aceiasi problema ca si tine. salex m-a invatat ce sa fac. am cumparat bobina si carbunii pt electromotor, m-am dus la electrician, a dat jos electromotorul, l-a desfacut, curatit tot, schimbat piesele noi, si "buba" a disparut. :)

Share this post


Link to post

daca imi este permis sa dau si eu un sfat , sunt mai nou pe forum,am avut si eu aceiasi problema cu pornitul masini mai ales cind era cald motorul si ma chinuit cam un an de zile, dupa ce am schimbat bateria punind una noua bosch si acum doua luni am constatat urmatoarele ca borna minus a bateriei este mai mica in diametru ca borna plus, am cumparat doua borne noi originale dar pentru plus ca au diametrul interior mai mic ,am schimbat bornele vechi si am constatat ca borna minus cea veche era pe interior oxidata , de doua luni vad ca nu mi-a mai aparut aceasta problema, cred ca bateriile originale au alte diametre exterioare a bornelor si cred ca nu mai este vreun posesor de masina daewoo cu bateria originala coreana am avut aceeasi problema si la cielo si am rezolvato tot in acelasi fel

Share this post


Link to post

daca imi este permis sa dau si eu un sfat , sunt mai nou pe forum,am avut si eu aceiasi problema cu pornitul masini mai ales cind era cald motorul si ma chinuit cam un an de zile, dupa ce am schimbat bateria punind una noua bosch si acum doua luni am constatat urmatoarele ca borna minus a bateriei este mai mica in diametru ca borna plus, am cumparat doua borne noi originale dar pentru plus ca au diametrul interior mai mic ,am schimbat bornele vechi si am constatat ca borna minus cea veche era pe interior oxidata , de doua luni vad ca nu mi-a mai aparut aceasta problema, cred ca bateriile originale au alte diametre exterioare a bornelor si cred ca nu mai este vreun posesor de masina daewoo cu bateria originala coreana am avut aceeasi problema si la cielo si am rezolvato tot in acelasi fel

Este foarte grav :shocking: :-j Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Este foarte grav :shocking: :-j

 

Salut, ce este foarte grav??? Ca a gasit borna oxidata sau ca le-a schimbat???

 

Oricum merita o incercare...am o vaga idee ca ar fi si de la un contact imperfect, un fir naspa, o masa ruginita/oxidata.

 

daca imi este permis sa dau si eu un sfat , sunt mai nou pe forum,am avut si eu aceiasi problema cu pornitul masini mai ales cind era cald motorul si ma chinuit cam un an de zile, dupa ce am schimbat bateria punind una noua bosch si acum doua luni am constatat urmatoarele ca borna minus a bateriei este mai mica in diametru ca borna plus, am cumparat doua borne noi originale dar pentru plus ca au diametrul interior mai mic ,am schimbat bornele vechi si am constatat ca borna minus cea veche era pe interior oxidata , de doua luni vad ca nu mi-a mai aparut aceasta problema, cred ca bateriile originale au alte diametre exterioare a bornelor si cred ca nu mai este vreun posesor de masina daewoo cu bateria originala coreana am avut aceeasi problema si la cielo si am rezolvato tot in acelasi fel

 

Multam de idee, zilele astea voi cauta un loc cu umbra cat mai deasa si o sa caut contactele imperfecte sa le curat.

Edited by stfingt

Share this post


Link to post

Salut, ce este foarte grav??? Ca a gasit borna oxidata sau ca le-a schimbat???

 

Oricum merita o incercare...am o vaga idee ca ar fi si de la un contact imperfect, un fir naspa, o masa ruginita/oxidata.

Este grav ce a descoperit el,ca bornele au diametre diferite ,sau nici tu nu stiai

Share this post


Link to post

Uite asa s-a descoperit si America! Din greseala! :aplauze:

Dar trebuia totusi sa-i spui ca este un standard acest lucru.

Edited by DGT

Share this post


Link to post

Este grav ce a descoperit el,ca bornele au diametre diferite ,sau nici tu nu stiai

 

Daca as fi stiut sigur as fi remediat problema. te rog sa-mi explici daca vrei si ai timp.

 

Multumesc.

Share this post


Link to post

Vroia sa faca misto de tine .. Bornele au diametre diferite la orice baterie.

Share this post


Link to post

Neata domnilor.

Se poate schimba relativ usor cureaua de accesorii? Si daca da, cum se face?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

L.E. Din cate am vazut este o singura curea la Leganza, ca in topicul "Curea Accesorii", la Espero/Cielo vad ca sunt mai multe.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

pacat ca acest forum este pentru a lua la misto ,dar eu stiu ca omul cit traieste invata , nu cred ca este o tragedie ca nu am stiut ca bornele bateriei au dimensiuni diferite , asa am invatat inca ceva si am incercat sa dau un sfat daca este bun sau nu ramine de vazut , cine vrea poate sa incerce si acest lucru

Share this post


Link to post

Neata domnilor.

Se poate schimba relativ usor cureaua de accesorii? Si daca da, cum se face?

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri.

 

L.E. Din cate am vazut este o singura curea la Leganza, ca in topicul "Curea Accesorii", la Espero/Cielo vad ca sunt mai multe.

 

 

Salut

Trebuie sa o duci in service ca sa iti schimbe cureaua .

Si da nu este decat o singura curea care este in acelasi timp si curea de distributie .

O sa iti dau un pm cu magazinul de unde iau eu piese pt leganza si sant cat de cat ieftine .

Daca nu o schimbi in service si vrei sa o schimbi tu de unul singur trebuie sa ai mare grija cum o pui la loc .

Asa ca bafta

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Nu este una si aceeasi cu cea de distributie. Cureaua de distributie este in spatele capacului distributiei. Oricum multumesc pentru informatie; nu vroiam sa mai calc pe la un service dar se pare ca este mai in regula asa.

Share this post


Link to post

Schimbarea curelei de accesorii este ingrozitor de simplu de facut. Ai nevoie de o cheie de 15 (cel putin asta am intilnit eu la ultimele intinzatoare), recomand o inelara lunga sau chiar o tubulara. Cheia este necesara pentru detensionarea intinzatorului de curea. In rest, ai nevoie doar sa te uiti cu atentie la traseu. Timp de lucru estimat, cca. 5-7 minunte. Demontarea carcasei filtrului de aer este obligatorie, o sa ai nevoie de o cheie de 10, preferabil tubulara.

Share this post


Link to post

pacat ca acest forum este pentru a lua la misto ,dar eu stiu ca omul cit traieste invata , nu cred ca este o tragedie ca nu am stiut ca bornele bateriei au dimensiuni diferite , asa am invatat inca ceva si am incercat sa dau un sfat daca este bun sau nu ramine de vazut , cine vrea poate sa incerce si acest lucru

 

Salut,

 

Stai linistit!!! In ceea ce ai spus exita un adevar, gandeste-te la o priza in care firele nu se fixeaza prin filetarea unui surub, ci prin simpla impingere intre doua lamele metalice, este vorba de suprafat de contact, evident suprafata pe care se distribie curentul electric.

 

Daca tu nu ai mai avut probleme dupa schimbarea bornelor este clar ca suprafetele de contact intre bornele de contact ale bateriei si cele ale masinii au avut un cuvant de spus, este aceeasi poveste ca la contactele de masa oxidate/ruginite.

 

Am vazut in comert divere borne foarte inguste, asa ca aviz amatorilor, legati firele de la bornele la bateria masinii cu sarma, DAR, sa strangeti bine sa nu aveti contacte imperfecte ;) .

 

Ms.F.

Share this post


Link to post

Schimbarea curelei de accesorii este ingrozitor de simplu de facut. Ai nevoie de o cheie de 15 (cel putin asta am intilnit eu la ultimele intinzatoare), recomand o inelara lunga sau chiar o tubulara. Cheia este necesara pentru detensionarea intinzatorului de curea. In rest, ai nevoie doar sa te uiti cu atentie la traseu. Timp de lucru estimat, cca. 5-7 minunte. Demontarea carcasei filtrului de aer este obligatorie, o sa ai nevoie de o cheie de 10, preferabil tubulara.

 

Multumesc pentru informatii! Da intr-adevar este "ingrozitor" de simplu de schimbat cureaua de accesorii. Am gasit si o schema foarte explicita, chiar in limba romana, este chiar in manualul de service. Din cate am vazut trebuie doar detensionata rola intinzatoare si urmarit traseul corect. Incercam, cu toate ca am ceva emotii (asa este cand o faci prima data). Nu cred ca are ce sa se intample.

Edited by Salex
Nu mai posta linkuri ce pot fi interpretate drept reclama !

Share this post


Link to post

Am si eu o intrebare.Leganza e mai calitativa decat o Nubira 2? Eu am Nubira 2 dar sincer as fi vrut ceva mai robust tot din gama Daewoo.In 50.000 km am schimbat discuri, placute,termostat,garnitura si mi se pare cam mult.Ma gandesc la o Leganza sau Evanda din Germania.

Share this post


Link to post

@Salex: nici prin gand nu mi-a trecut ca pot fi interpretat, dar ai dreptate!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...