Jump to content

Recommended Posts

este la panoul de sigurante in general la masini nu ai sa gasesti sigurante pe fir verifica in partea stinga spate unde este locasul pentru cric sa vezi daca nu cumva este scoasa mufa si tot acolo verifici si prezenta tensiunilor de care tiam spus mai inainte sunt uni care scot mufa ca altfel ciriie antena si este deranjant

Share this post


Link to post

... daca este arsa nu functioneaza antena si daca nu se ridica macar 5cm nu prinzi nimic

Fals :) . Se aude prost, se pierd mai repede posturile, paraziti, etc, dar de prins si auzit se poate. Am mers (Buc) peste o luna cu siguranta de la antena scoasa si a fost destul de OK.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

ai dreptate dar daca esti intro localitate sau mai aproape de emitator dar in unele zone chiar nu prinzi nimic

 

si la mine in iasi prind posturi cum zici tu dar cind am iesit in afara pauza nimic post

Share this post


Link to post

Dap...dar la mine in bucuresti pe maior ghe sontu (unde e sediu radio zu) nu prinde nimic bine ca de am facut chestia asta ca eram prin zona...finali nu are arsi doar ca prima siguranta de pe randul din dreapta are o lamela rupta in interior si nu cred ca are cum sa functioneze aia ar fi singura arsa sau nefunctionala in rest mufa este bagata in spate nu am momentan aparat de masurarea tensiuni (ca de l-am imprumutat) si cand voi re intra in posesia lui revin...

Share this post


Link to post

oricum cu aparatul de masura poti verifica si continuitatea cablului de antena de la aparat pina in spate unde este antena deasemeni vezi daca nu este cumva in scurt

Share this post


Link to post

Acest topic este, totusi, moderat. Va rog sa reveniti la subiect si sa lasati la o parte atacurile si rafuielile !

Share this post


Link to post

VA SALUT!FRATILOR,AM SI EU O PROBLEMA: AM O LEGANZA DIN 1997 SI CATEODATA NU-MI PORNESTE.DAU LA AUTOMAT SI DEGEABA. DUPA CE O OPRESC,TREBUIE SA INCERC DE CATEVA ORI,PANA CAND O IA.SA FIE OARE POMPA DE BENZINA?IMI FACE ASTFEL DE PROBLEME SI LA CALD SI CU MOTORUL RECE.MA POATE AJUTA CINEVA?

 

VREAU SA VA MAI SPUN CA DE CURAND AM MAI INTAMPINAT O PROBLEMA:CAND AM VRUT S-O PORNESC,AM RAMAS FARA CURENT:TOTI MARTORII DIN BORD S-AU STINS,NU A MAI FUNCTIONAT NIMIC PE MASINA,NICI INCHIDERE ,ABSOLUT NIMIC,CA SI CAND NU AS FI AVUT BATERIA CONECTATA.AM VERIFICAT PENTRU INCEPUT BORNELE,GANDINDU-MA CA E POSIBIL SA FIE VREUNA SLABITA,DAR TOTUL ERA OK.AM RENUNTAT LA A MAI CAUTA SI ALTE CAUZE,INSA CAND AM REVENIT LA MASINA DUPA CATEVA ORE,TOTUL FUNCTIONA.CARE SA FIE EXPLICATIA.CU PORNIREA FACE LA FEL,NU REUSESC SA AFLU UNDE ESTE BUBA.

Share this post


Link to post

@DORIN1977: Legat de pornire si eu am avut aceleasi simtome...mergea la automat si nu pornea, asta dimineata, a doua zi dimineata aceeasi chestie, mergea la automat dar nu pornea. Seara pe la 18:00 dau cheie si porneste la sfert, ma duc ma plimb ceva timp bag juma' de rezervor de benzina, ma duc in casa cobor iar la masina dupa o ora sa plec, porneste la sfert de cheie ajung pe la 10 PM acasa las masina in parcare (suprafata plana), dimineata cand vreau sa plec la munca evident nu porneste, invarte dar nu porneste. Scot furtunul care intra in filtrul de benzina pun contactul si oha bezina pe furtun, dau la cheie, oha benzina, scot furtunul de benzina din rampa de injectoare oha benzina. Dau telefoane etc etc si mi se confirma crancena idee: pompa de benzina arsa.

 

Asa ca, dragi colegi, nu mai mergeti sub 1/4 de rezervor (vezi ceasul...chiar daca nu indica perfect). Eu am mers asa 3-4 zile si s-a busit pompa. Probabil sambata daca e vreme frumoasa o sa fac cateva investigatii, poate este un fir intrerupt...orice este posibil.

 

Masina asta incepe sa ma uimeasca...cred ca o sa intocmesc "metoda calendarului" :-B din 3 in 3 luni imi da cate una grava...

 

P.S. In ceea ce priveste martorii de pe bord, nu vreau sa te indrum gresit, verifica si tu contactele firelor de masa, papuci prinsi de caroserie oxidati sau chiar firele subtiate din cauza oxidarii papucilor...rabdare si tutun :aoleo: , asta e, succes!

 

SUCCESURI !

:mrgreen:

Share this post


Link to post

EU NU MAI SUPORT! In curand, cred ca ii dau foc.

I-am montat amortizoare noi (KYB), arcuri noi (made in Korea :osanale: ), rulmenti sarcina Monroe. La cca 3 luni dupa inoire, au aparut, treptat, cloncaneli stanga-dreapta plus trosnete la viraje (mai mult pe loc). Pentru cloncaneli am fost la Pep'u, am verificat articulatiile: nimic suspect. Pentru trosnete, am suspectat rulmentii de sarcina. Am achizitionat alta pereche de rulmenti si i-am inlocuit pe cei vechi (care erau totusi doar de 3 luni) si pe care i-am gasit cu carcasa de plastic sparta. Rezultatul a fost surprinzator: nu tu cloncaneli, nu tu trosnituri. La nici o luna, au inceput sa apara aceleasi cloncaneli, doar pe partea dreapta, unde, de la inceput nu am fost multumit de treaba pe care si-o facea amortizorul cel nou. Nu cred ca e posibil sa se fi dus iarasi rulmentul de sarcina, cu toate ca mai mult ca sigur, tot el e de vina.

E posibil ca din cauza amortizorului, care isi face treaba mai defectuos, in combinatie cu arcul, (posibil) de o calitate mai slaba sa se ajunga la distrugerea rulmentului de sarcina? sau intradevar, rulmentii de sarcina sun de o calitate foarte slaba?

Daca cineva s-a mai intalnit cu o asemenea situatie, astept sfaturi.

Deocamdata eu intentionez sa montez la loc arcul si amortizorul vechi.Ms. anticipat.

Edited by iuli34

Share this post


Link to post

Problema asta am intalnit-o si eu ,m-am consultat cu Salex spunandu-mi sa incerc sa ii demontez ,curat ,gresez.

Zis si facut ,de 1an totul ok.

Nu faceti investitii de dragul de a cheltui bani!!!!!

Share this post


Link to post

Bineinteles ca si eu, al 2-lea set de rulmenti, de noi, i-am gresat din belsug. Problema cea mai dureroasa e ca se sparge carcasa de plastic. Am vorbit cu cineva si o sa incerc sa le fac o alta carcasa din textolit.

  • Like 1

Share this post


Link to post

... Am achizitionat alta pereche de rulmenti si i-am inlocuit pe cei vechi (care erau totusi doar de 3 luni) si pe care i-am gasit cu carcasa de plastic sparta. Rezultatul a fost surprinzator: nu tu cloncaneli, nu tu trosnituri. La nici o luna, au inceput sa apara aceleasi cloncaneli, doar pe partea dreapta, unde, de la inceput nu am fost multumit de treaba pe care si-o facea amortizorul cel nou. Nu cred ca e posibil sa se fi dus iarasi rulmentul de sarcina, cu toate ca mai mult ca sigur, tot el e de vina.

 

Eu cunosc foarte bine problema si am discutat cu tine pe PM despre ea. Vinovati sint rulmentii de sarcina, am postat cindva niste imagini pe tema asta. Daca le gasesc, revin.

 

LE: Detalii gasesti aici.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

ITI MULTUMESC FRUMOS PENTRU SFAT,

stfingt

 

!VREAU TOTUSI SA SPUN CA NICIODATA NU AM MERS CU MAI PUTIN DE 10-12 L DE BENZINA IN REZERVOR.DACA E ASA,CE SE INTAMPLA CAND AJUNG VREODATA PE ROSU,MI SE ARDE DIN NOU POMPA?AVETI IDEE CAT COSTA O POMPA NOUA SI DACA SI ALTE POMPE DAEWOO(DE NUBIRA,ESPERO,CIELO) SE NIMERESC?

Edited by DORIN1977

Share this post


Link to post

E aceeasi pompa ca la Nubira si costa putin sub 300 de lei. Daca ai indemanare si putina rabdare, poti inlocui doar modulul cu unul de Logan si care costa 50 de lei.

Share this post


Link to post

Mi-e teama ca-i mai scumpa.

Anul trecut in vara a trebuit s-o schimb si m-a costat 550 lei.(si am testat piata)

Vechea a rezistat 11 ani(cu multa sau putina benzina in rezervor),drept "recunostinta", am luat tot originala(KAFUS).

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

Salut,

 

@DORIN1977: Vineri seara cand am ajuns acasa de la servici am urcat in masina si am incercat s-o pornesc...evident ca nu a facut nimic altceva decat sa invarta arborele si atat...calmul din dotare evident m-a parasit si de pe scaunul soferului am ridicat bancheta spate si i-am aplicat o mica corectie :dacucapul: (3-4 pumni) si dintr-o data a inviat mortul, a inceput sa bazaie pompa pana mi-a umplut rampa cu benzina (a bazait o secunda o secunda a tacut dupa care a bazait iar o secunda), am luat contactul si am incercat s-o pornesc...evident a pornit fara nici cea mai mica problema.

 

In zilele umatoare cand nu va mai ploua o sa-i verific contactele, probabil acolo a fost o problema sau poate a tras aer sau...cine stie, ideea e ca pana nu ma asigur ca este ok nu pot pleca cu masina la drum lung...macar o pot duce la service pe rotile ei...fara "cravata" legata de bara din fata :thumbl: (cred ca o voi scoate de masina si ii voi aplica aceeasi reteta ca la pompele de motorina de pe tractoare care trag apa, aer, mizerii etc, o data cu motorina).

 

Cea mai ieftina pompa de benzina gasita de mine pe net este 377 ron, nu stiu producatorul ci doar ambalatorul X( , dar avand in vedere ca am 2 ani garantie la ea chiar nu imi fac probleme.

 

Am vazut ca se discuta despre rulmentii de sarcina, eu i-am scimbat in ianuarie-februarie (nu mai tin minte exact) cei vechi "pocneau" in viraje si oricum avand amortizoarele praf am schimbat tot ceea ce tine de suspensie fata+spate (fara arcuri). Am optat pentru monroe, evident din considerente financiare, (amortizor+rulment+restul ansamblului) si vreau sa spun ca in 3000 Km nu se aude nici cea mai mica "pocnitura" (masina o folosesc zilnic...si da, ca toti bucurestenii trec peste multe linii de tranvai). Cei vechi nu erau rupti nu prezentau urme zivibile de uzura, probabil ii puteam recupera...dar avand in vedere pretul lor nu mi-am dorit batai de cap, garantia este garantie.

 

@Iuli34: Acea carcasa de plastic la mine era intacta...pozele postate de Salex anterior, ma fac sa ma gandesc la un singur lucru, acea carcasa este o idee mai mare decat suportul pe care se aseaza (lucru vazut cu ochii mei in service cand i-am scimbat pe ai mei) sau poate sunt mai mici decat suportul de asezare si probabil din acest motiv se sparg. Presupun evident, eu spun doar ce am vazut in service.

 

Numai bine,

Share this post


Link to post

In partea inferioara nu sint probleme, problemele apar in partea superioara. Acolo rulmentul nu este bine imobilizat pe flansa - ma refer la varianta fara lacasurile incercuite de mine in pozele anteriore. Este posibil ca flansele Monroe sa difere de flansele "originale" si sa se "pupe" bine cu carcasa rulmentilor. Practic nu rulmentul in sine duce la belele ci doar carcasa acestuia. In urma unor denivelari, carcasa aluneca pe flansa si incepe sa nu mai stea in pozitia corecta, de unde apar zgomotele binecunoscute. Treptat, carcasa de plastic este distrusa de suruburile de prindere ale flansei.

Share this post


Link to post

In partea inferioara nu sint probleme, problemele apar in partea superioara. Acolo rulmentul nu este bine imobilizat pe flansa - ma refer la varianta fara lacasurile incercuite de mine in pozele anteriore. Este posibil ca flansele Monroe sa difere de flansele "originale" si sa se "pupe" bine cu carcasa rulmentilor. Practic nu rulmentul in sine duce la belele ci doar carcasa acestuia. In urma unor denivelari, carcasa aluneca pe flansa si incepe sa nu mai stea in pozitia corecta, de unde apar zgomotele binecunoscute. Treptat, carcasa de plastic este distrusa de suruburile de prindere ale flansei.

 

Exact, partea de jos a rulmentului a fost ok intr-un final, in schimb partea de sus a rulmentului, ma refer la cei pe care i-am montat pe masina aveau o "buza" de cativa milimetrii si probabil aceasta distanta rulmentul de capetele celor 3 suruburi, imi pare rau ca nu le-am facut o poza la momentul respectiv. Cand i-a montat mecanicul pe masina i-am cerut sa-i greseze bine..."sa curga vaselina" i-am spus, el tacticos mi-a atras atentia si mi-a spus ca nu se face asa :-/ . In fine nu are rost sa te iei cu ei...ei stiu tot ce misca sub capota si masinile astea "nu are secrete pentru ei", asa mi s-a spus.

 

Putin :o fftopic: : Recomand sa stati langa masina cand faceti reparatii mari si investiti sume considerabile, documentati-va in legatura cu schimbarea pieselor si cititi putin manualul masinii, cereti pareri...ma intreb ce rulment mi-ar fi pus pe masina in cazul in care nu as fi fost langa ei...sunt patit cu asemenea lucruri, imi aduc aminte cu parere de rau cand am cumparat masina primul lucru am schimbat distributia inclusiv pompa de apa, iar dupa o luna am inceput sa aud un zanganit venind din dreptul distributiei. Am fost cu ea la alt mecanic si am constat ca pompa de apa nu fusese schimbata si acea saiba (umar) din tabla de 1.5 mm grosime ce are rol sa-mi tina cureaua de distributie in cazul in care vrea sa iasa de pe rola a cazut si statea intre carcasa (aparatoarea) de plastic si distribuite...in orice moment acea "saiba" putea sa imi sara in cureaua de stribuite si sa ma lase cu o gaura mare in buget. Mentionez ca eu am platit pompa noua de apa si m-am ales tot cu cea veche iar mecanicul la care am fost 4 ani la rand pe vremea cand aveam cielo (nu dau vina pe el...atentie la ucenici :grumpy: ).

 

SUCCESURI nemarginite !

Share this post


Link to post

Salut,

 

Revin cu un update legat de pompa de benzina, saptamana asta am testat in fel si chip functionarea ei si am observat un lucru: in momentul in care acul indicatorului de benzina scade 2-3 mm sub liniuta ce-mi indica ultimul sfert de rezervor dimineata porneste foarte greu. In rest functioneaza fara probleme, porneste bine in toate conditiile meteo din aceste zile, cand ma aflu cu benzina in rezervor peste sfert.

 

Alt lucru ciudat din punctul meu de vedere si aici dau vina pe TPS, masina are un amestec aer-benzina bogat in benzina, spun asta deoarece am racodul acela flexibil de la evacuare ciupit si miroase groaznic a benzina mai ales cand stau pe loc la semafor. Dupa ce voi schimba senzorul TPS (cel de la clapeta de acceleratie) voi vedea diferenta.

 

Numai bine,

Share this post


Link to post

Vad ca nu prea ai ce face cu banii,mai doneaza daca iti prisosesc :mrgreen:

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Vad ca nu prea ai ce face cu banii,mai doneaza daca iti prisosesc :mrgreen:

 

:) ) voi dona cat de curand...leu cu leu...senzorul ala il am cumparat de mult timp...cu montajul e mai greu.

Share this post


Link to post

Salut,

 

Alt lucru ciudat din punctul meu de vedere si aici dau vina pe TPS, masina are un amestec aer-benzina bogat in benzina,

 

Din cate stiu eu senzorul TPS indica pozitia clapetei de acceleratie, nu are legatura cu amestecul de benzina ( acesta este dat in principal de sondele lambda). Un senzor defect iti face probleme la ralanti, masoara-i valorile inainte de a-l schimba.

Share this post


Link to post

S-ar putea sa fie nevoie sa bagi banutii intr-o sonda Lambda :) .

 

Cu TPSul sigur are probleme ...

Share this post


Link to post

Mi-e teama ca-i mai scumpa.

Anul trecut in vara a trebuit s-o schimb si m-a costat 550 lei.(si am testat piata)

Vechea a rezistat 11 ani(cu multa sau putina benzina in rezervor),drept "recunostinta", am luat tot originala(KAFUS).

 

si crede-ma nu ai testat piata unde trebuie. eu unul zic ca ai luat o mare teapa. una nou costa si anul trecut si acum in jur de 300-350 ron.

Edited by mnlch_catalin

Share this post


Link to post

Si cand o s-o cumpere cu 350,o sa mai vina cineva si o sa zica ca si'a luat teapa,pt ca se gaseste si cu 128 lei. :)

 

Preturile variaza de la 128 lei (pt doritori am link) pana la 1000 lei.

Depinde de fiecare ce vrea sa-si puna pe masina.

Pe mine ma interesa modelul original(in sensul asta am testat piata)

E posibil ca on-line pretul sa fie un pic mai mic ,eu am achizitionat-o din magazin daewoo.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...