Jump to content

Recommended Posts

poi in general sunt negre pe unde nu e oglinda :) deci nu ar trebui sa fie influentat fascicolul de lumina. mai ales ca sunt de la un furnizor gm :)

 

am rezolvat cu carbunii. le-am taiat coditele la cei originali, apoi am matisat si lipit codita la cei noi de codita celor vechi. am facut proba si merge perfect. 15 lei carbunii si 10 lei nenea cu ciocanu de i-a lipit :) .

Share this post


Link to post

In alta ordine de idei: am gasit sa cumpar faruri "negre" la Leganza.

 

Poti intreba daca au si de Nubira II ?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Da, au si de N2, dar partea proasta sunt preturile ... Cel de Leganza este aproximativ 600 lei si cel de N2 cam 450 de lei, asta presupunand ca transportul si vama nu sar din niste limite calculate ... Eu as cumpara si grila asta. Mi se pare tare aratoasa ...

post-2615-065285800 1301225006_thumb.jpg

Share this post


Link to post

unde ai gasit piesele?? in craiova la noi sau online??

Share this post


Link to post

In Coreea de Sud :)

Share this post


Link to post

Pune mai multe detalii, poate se strang mai multe piese si se comanda un pachet mai mare...

Edited by noris

Share this post


Link to post

Pai foarte, foarte multe nu stiu nici eu ... Imi place sa aduc tot felul de upgradeuri Leganzei mele, chiar astazi sunt in proces de finalizare a montarii unei instalatii climatronic originale pe Leganza mea care avea doar A/C manual ... Eu aduc niste piese electronice din China si discutand aiurea cu furnizorul meu, mi-a facut legatura cu coreeanii asta ... Nu am discutat foarte multe, ramane de vazut daca este dispus sa trimita doar 1-2 bucati dintr-un reper, sau lucreaza doar cu importatori ... Teoretic, au cam orice reper de la Daewoo, inclusiv chestii smechere gen faruri negre, ceasuri bord albe, grile model nou, si toate piesele sunt GM ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

ce trebuie sa iau de pe o masina donatoare pt a avea clima? si a mea are tot ac man :) .. am inteles ca pana si pe clapeta de acceleratie sunt schimbari legate de vacuum

Share this post


Link to post

Pai iti trebuie asa:

1. Cea mai mare "piesa" ar fi grupul de climatizare de sub bord. Nu-ti trebuie caloriferul de caldura si nici "caloriferul" de freon, le poti folosi pe ale tale. Atasat de grupul asta este si propria lui instalatie electrica, iti trebuie si asta.

2. Senzorul de soare, este pozitionat intre grilele de dezaburire.

3. Senzorul de temeperatura exterioara, doar daca ai modelul de Leganza la care ceasul nu afiseaza temperatura exterioara. La mine asa a fost cazul. Restul senzorilor si motoraselor sunt fixate pe grupul de climatizare.

4. Panoul de comanda al climatronicului.

 

Partea mai putin placuta este manopera. Trebuie sa dai tot bordul jos si evident si grupul de climatizare, ceea ce implica pierderea completa a freonului. In plus, trebuie sa interconectezi cablajul manual cu cel al automat. In final, se obtine un clablaj identic 99% ca functionalitate cu cel proiectat pentru instalatia automata, daca faci treaba ok, adica firele trebuiesc cositorite si izolate cu tub termoconstrictor. Cei 1% diferenta ar fi de la faptul ca pentru alimentarea cu 12V si GND a aerotermei, la cablajul pentru automat sunt utilizate doua cabluri ceva mai groase (undeva la 20%, cred) decat a celor pentru cablajul manual, care oricum sunt groase. Am trecut peste asta, n-avea rost sa desfac chiar toata instalatia ...

 

Astazi i-am facut proba, dar doar pentru caldura, maine urmeaza sa-i bag si freon ... Prima, impresie este foarte tare.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

la cele 2 maini stangi ale mele.. cred ca raman doar la ceas cu afisare temperatura :)

Share this post


Link to post

imi poate spune cineva daca bucsile la bara de torsiune pe spate si pe fata se nimeresc de la alte masini? pe unde am intrebat eu nu au iar ale mele au joc si pe fata si pe spate... bielete antiruliu pe fata am gasit dar bucsi nu. pe spate nici bielete nu gasesc dar alea macar sunt bune :)

Share this post


Link to post

Bielete antiruliu pt. spate sunt identice cu cele de Nubira pt. fata, tocmai le-am schimbat eu. Bucsile pt. bara torsiune nu le-am gasit nici eu la furnizorii obisnuiti, insa le avea prin pod seful de service unde am avut masina la reparat.

Share this post


Link to post

le-am gasit si p cele de pe spate la unix... mai raman bucsile. daca are cineva alta informatie astept cu mult interes :)

 

p.s. la leganza se aprinde vreun bec de low fuel??

Share this post


Link to post

si ai cumva vreo poza cu martorii luminosi la leganza care pe unde vin pusi? m-am uitat pe bord dar nu se vad deloc, de asta nu l-am gasit pe cel de benzina.

inca ceva: vreau sa schimb imbinarile de la furtunele de vacuum ca sunt foarte crapate si cele de la rezervorul de vacuum si cel de intra in bord. se nimeresc de la alta masina? de leganza daca intreb parca vad ca imi fac vanzatorii niste ochi mari :) )

Edited by boditza

Share this post


Link to post

inca ceva.. am gasit in spatele unui buton "orb" din bord o mufa bagata in el si o placa cu un circuit imprimat aplicata pe el. butonul este langa cel de proiectoare si ceata. ce face?

Share this post


Link to post

Salut!Stie cineva cum se schimba bucsele la bara stabilizatoare fata?

Da. E destul de greu de ajuns la ele, iti recomand sa mergi la un service serios. Am auzit chiar de service care a demontat toata puntea fata pentru a inlocui acele jucarii ... In mod normal toata interventia nu dureaza mai mult de 40 minute - 1 ora. Abordata aiurea poate sa duca la 1 zi.

 

Poti sa dai cateva detalii, te rog?

Share this post


Link to post

Salut din pacate am o problema cu a mea Leganza,in weekend m-am hotorat sa plec la tara aproximativ 50 km fata de resedinta.Am ajuns vineri seara iar sambata cand am vrut sa plec am observat un lac in fata la sofer.Cand m-am uitat mai bine era antigelul.Tot borcanul era gol.Am impresia ca s-a spart ceva in interior vreo conducta poate.Fiind nevoit sa plec am gasit o solutie iam pus dopuri de pluta la retur practic iam oprit caldura pentru a nu se mai pierde lichidul si am ajuns cu bine acasa.Acum totusi as vrea sa dau bordul josul sa ma uit unde ar putea fi problema.Ma poate ajuta cineva cu o schema sau instructiuni.Va multumesc

Share this post


Link to post

Nimeni nu poate sugera o solutie simpla?

Share this post


Link to post

dai bordul jos si rezolvi treaba.. eu l-am dat jos si a fost foarte usor, facand operatia asta pt prima data la vreo masina. mare grija la suruburile din spatele tweeterelor ca se lipesc de plastic si cand le desfaci ies cu bucata de plastic pe care sunt prinse cu tot.. dai cu wd40 pe ele si ar trebui sa mearga usor :) . mai citesti manualul, evental scoti la imprimanta paginile care te intereseaza. tot ce ai nevoie este o surubelnita puternica in cruce, si 2 chei (nu stiu numarul) pentru coloana de directie si volan

Share this post


Link to post

12 pentru coloana de directie, in rest 10 la greu si bineinteles o surubelnita cruce. Volanul nu trebuie sa il dai jos.

Share this post


Link to post

da asa e.. eu l-am dat jos ca sa il imbrac in piele dar lasand coloana jos nu mai trebuie desfacut :)

Share this post


Link to post

Salutare.Spuneti-mi va rog ce pot face cateva variante sa poata sa se aprinda becul la benzina cand se ajunge la nivelul minim.La mine nu s-a aprins niciodata si am mers cu acul indicator sub marcajul rosu de cateva ori.Cum verific,ce pasi trebuie sa urmez pentru a-l reactiva?

 

 

Share this post


Link to post

si la mine la fel e.. e pe minim si nu este aprins becul...

 

p.s. stie cineva cum se poate repara oglinda de la sofer?? imi merge in toate directiile mai putin dreapta. motorul se aude in toate directiile doar oglinda nu se misca in dreapta.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...