Jump to content

Recommended Posts

Pompa se afla pe rezervor. Localizare : sub aripa stinga fata, in spatele proiectorului. Tubul de alimentare cu lichid este drept asa ca rezervorul este usor de gasit.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

LA MULTI ANI tuturor! Imi puteti da un link unde pot gasi specificatiile martorilor (ABS, TCS, fuel pomp, etc) de la ceasurile de bord? Am cautat in manualul de reparatii, am gasit ceasurile de bord, dar nu sunt detaliate specificatiile fiecarui martor cu ce se ocupa. Am cautat deasemenea pe net dar degeaba. Va multumesc frumos.

Share this post


Link to post

Si mai revin cu o intrebare: (am observat zilele astea) de ce nu mi se aprinde martorul ABS atunci cand ABS-ul il simt in pedala de frana si in toata masina? Nu este becul din bord ars, pentru ca la punerea contactului de pornire motor, martorul se aprinde. Am citit si topicul despre ABS, dar sa zic eu, nu am gasit ceva sa inteleg. Ciudat!

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

becul de abs nu se aprinde cand intra abs-ul . se aprinde cand e o avarie(un senzor stricat etc)

smailmiami ai apucat sa te uiti de firul de la bobina?

Share this post


Link to post

Multumesc pentru raspuns. Inseamna ca eu creadeam exact invers; si dand putin timpul inapoi, tin minte ca becul se aprindea inainte cand intra ABS-ul, dar dupa ce am schimbat placutele de frana pe spate nu l-am mai vazut aprins. Atunci defapt, inteleg ca era o problema.

 

L.E. Am cautat de am innebunit pe tot net-ul asta o schema explicativa a martorilor de bord (ABS, TCS, AIRBAG, ICS etc) cu ce reprezinta fiecare, dar nu gasesc nimic. Poate ma puteti ajuta!

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

In bord(in mers) doar tcs-ul clipeste, cand pierzi aderenta.

ICS-ul ala e o enigma. :)

Edited by Miste_R

Share this post


Link to post

In bord(in mers) doar tcs-ul clipeste, cand pierzi aderenta.

ICS-ul ala e o enigma. :)

 

Multumesc pentru raspuns!

 

Uita-te mai atent la ceasul vitezometrului, mai exact jos, pe langa cifra "0" si acolo apare martorul "ICS"; cand am desfacut tabloul de bord si neavand la indemana un atunci un alt bec de schimb, am luat de la martorul "ICS" si l-am pus la cel de proiectoare care se arsese. Dupa o pe net, "ICS" ar insemna "Daewoo -> Intelligent Suspension Control (ISC) Indicator Lamp"; am gasit aici: http://www.automotix.net/autorepair/diy/2000-daewoo-leganza-procedure_mlr.html

 

"Daewoo -> Intelligent Suspension Control (ISC) Indicator Lamp ->

Vehicle: 2000 Daewoo Leganza 2.2 L4 GAS

 

The Intelligent Control Suspension (ICS) indicator lamp will illuminate when the ignition switch is placed in the on position as warning lamp check and should go off when the engine is started. If the lamp illuminates while driving the vehicle, the system is switched to fail safe mode. Place ignition switch in..."

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Din cate am mai citit, ce face "ICS-ul":

Amortizoarele sunt monitorizate de un senzor (legat de o unitate de memorie şi cu microprocesor electronic de date), care primeşte rata de compresie, si face transferul la unitatea de memorie, care, proceseaza date şi instrucţiuni la fiecare amortizor , în funcţie de gradul de cerere. Acest sistem activ compensează şi respectă condiţiile de drum in functie de performanţa vehiculului. Această îmbunătăţire nu se referă nu numai la practica şi performanţă, ci si la siguranţa şoferului.

http://sciencelinks.jp/j-east/article/200620/000020062006A0664250.php

 

L.E. Atasez si o poza referitoare la "ICS".

post-3348-099455600 1293706102_thumb.jpg

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Nu a fost niciodata implementat practic la Daewoo. Or fi avut ceva in plan, dar n-a iesit.

Share this post


Link to post

Nu imi place din principiu sa ma contrazic cu nimeni si nici nu vreau sa fac din masina mea vreo "vedeta", dar din aducerile aminte l-am vazut aprins; si de ce spun asta, pentru ca in momentul in care i-am luat becul si l-am mutat la locul pentru proiectoare, mi-am pus in gand sa nu uit sa il pun la loc, iar dupa un timp, sincer mi-a fost lene sa mai dau ceasurile de bord jos si faptul ca nu mi-a mai atras atentia neavand bec, l-am ignorat.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Pai cred ca bec au toate acolo, si a mea are. Faptul ca la tine s-a si aprins este marele mister.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Din cate am mai citit, ce face "ICS-ul":

face transferul la unitatea de memorie, care, proceseaza date şi instrucţiuni la fiecare amortizor Acest sistem activ compensează şi respectă condiţiile de drum in functie de performanţa vehiculului.

Unitate de memorie care n-a existat pe Leganza.Audi A8 are asa ceva(are 16 calculatoare).

Banuiesc ca s-a vrut un simplu martor pentru amortizoare in caz ca au scapari de ulei.

Share this post


Link to post

Ei si cum ati pasit in noul an? Mie mi-a dat cu virgula, in sensul ca am facut pana prostului. Si asta pentru ceasul de combustibil de pe bord "m-a mintit". Nu am patit-o la batrana Dacie pe vremuri si nici la Esperache-le anterior, dar acum...Initial m-am speriat, ca a inceput prin a merge in "2-3", dupa care nu a vrut sa mai porneasca. Desfacut la filtru de benzina, dat la automat, nimic. Chemat "asistenta tehnica-varu-miu", remorcat si dus acasa. Nu auzeam pompa...zic, s-a dus, dar dupa ce i-am pus benzinica a luat-o. Acum: este posibil ca sonda litrometrica (ma gandesc datorita frigului) sa se fi blocat si dupa ceasul din bord sa ma fi fentat? pentru ca imi amintesc ca au fost situatii (nu doar odata) cand am mers cu ea si pana cand acul a coborat chiar de linia rosie, iar acum cand am patit-o era undeva peste, deci teoretic mai avea ceva benzina.

Share this post


Link to post

S-a mai discutat subiectul asta. Daewoo a dat un comunicat vis-a-vis de functionarea proasta a sondei la anumite modele. Da-mi pe MP o adresa de mail si iti trimit buletinul respectiv

Share this post


Link to post

Au inebunit societatile de asigurari.

Credeam ca RCA 397lei pentru Leganza pe 1an este de vis.

Au aparut oferte noi dintre care ce-a mai ieftina -----298lei vine sfarsitul lumii77000000.gif

 

 

 

Share this post


Link to post

salutare...aveti idee de unde as putea cumpara pistonul nr 4 pt un motor 2000 16v?....tel:0733 370 313...va multumesc

Share this post


Link to post

Au inebunit societatile de asigurari.

Credeam ca RCA 397lei pentru Leganza pe 1an este de vis.

Au aparut oferte noi dintre care ce-a mai ieftina -----298lei vine sfarsitul lumii77000000.gif

Cam putin. Poate pentru 6 luni.

Share this post


Link to post

Cea mai ieftina asigurare pe un an la motor de 2000 cu toate reducerile posibile 392ron

Share this post


Link to post

Am aplicat si eu metoda transmisa de colegul valisoft, cea referitoare la"reparatia" bucselor la puntea fata, prin montarea unor tampoane de cauciuc.

Am urmat intocmai ideea cu bucsele de amortizor montate de o parte si de alta a bucsei puntii,iar spre marea mea satisfactie, nu mai bate deloc. Sper ca operatiunea sa reziste cat mai mult.

Multumesc pe aceasta cale pentru idee si il rog sa ne comunice daca la masina sa au cedat "bucsele", sau se comporta multumitor si in prezent.

 

As mai avea o intrebare, daca ma poate ajuta cineva. Am ceva probleme cu virajele, in sensul ca am inlocuit pompa de servodirectie cu alta tot second datorita unor probleme, iar in prezent la viraj, volanul merge relativ greu si parca in salturi.

Am constat recent si o scadere a uleiului la servo, iar dupa completare am sesizat faptul ca la imbinarea dintre furtunul de cauciuc si partea metalica a conductei ce iese din caseta de directie pierde ulei, e adevarat nu mult, dar picura (mai precis umezeste).

Mecanicul mi-a spus ca e posibil ca servodirectia sa mearga in hopuri tocmai datorita pierderii de presiune prin locul mentionat anterior.

Avand in vedere ca pierderea este relativ mica, sa fie aceasta cauza manevrarii geoaie a volanului sau este dusa pompa sau servoasistenta (cred ca asa se numeste acea functie a pompei de servo prin care se "intareste" rezistenta volanului la viraje la viteze mari)? Pentru ca are acest comportament greoi chiar la virajele pe loc.

Stiu ca Salex mi-a dat sfaturi foarte bune pe aceasta tema, dar repet in parte solicitarea pe care i-am adresat-o in ideea de a ma "agata" de speranta ca ar trebui sa schimb doar conducta si nu pompa ( asta fara a dori sa par agasant sau mai rau, unul care prinde greu si uita repede).

Multumesc

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

iar in prezent la viraj, volanul merge relativ greu si parca in salturi.

Din pacate, tot pompa este de vina.

Share this post


Link to post

Am aplicat si eu metoda transmisa de colegul valisoft, cea referitoare la"reparatia" bucselor la puntea fata, prin montarea unor tampoane de cauciuc.

Am urmat intocmai ideea cu bucsele de amortizor montate de o parte si de alta a bucsei puntii,iar spre marea mea satisfactie, nu mai bate deloc. Sper ca operatiunea sa reziste cat mai mult.

Multumesc pe aceasta cale pentru idee si il rog sa ne comunice daca la masina sa au cedat "bucsele", sau se comporta multumitor si in prezent.

 

 

Deocamdata nu au cedat, asa ca...decat sa dau banii pe o punte SH in care nu pot avea mare incredere o sa merg asa pana o sa am puterea financiara sa cumpar una noua.

Share this post


Link to post

Problema cea mai mare va fi in a gasi o punte noua, din pacate :(

Share this post


Link to post

Salutare si la multi ani si fara multe probleme cum am avut eu si cum le am .

Una din ele ar fi urmatoarea - din cauza frigului mi-a inghetat apa in motor si radiator si datorita concentratiei minime de antigel din apa , am reusit sa scot toata apa din motor, radiator si pompa de apa si sa pun 3 litri de antigel si 2 litri de apa, am luat un antigel concentrat care se combina cu apa in cantitate de 1 la 1.

A 2 problema este kitul de ambreiaj despre care cred ca v-am mai spus si cat de curand am sa il schimb si nu e f scump 200 de lei disc de la gm 120 placa de presiune si 60 de lei rulmentul .

A3 este frana de mana care nu mai imi merge si nu stiu ce sa fac cu ea . Sa ii cumpar un kit de reparatie si sa ii repar si sa ii curat sau sa cumpar etrierii noi si sa ii schimb definitiv .

Acum am facut si eu inca o gafa mare de tot, ca nu am mai pornit masina de mult timp si mi-a murit bateria si normal. Am pus bateria la incarcat (noroc cu tata ca are redresor ) si m-am dus cu bateria direct la masina si am pus-o pe masina si nu m-am uitat sa vad daca e inghetata apa in masina si in vasul de expansiune si am dat la cheie sa o pornesc si a dat sa o ia si s-a oprit .I-am dat de 3 ori si a 4 oara nu a mai vrut de nici o culoare . Acum consecinte - daca se spargea blocul motor din cauza ghetii cand se incalzea imi intra apa in baia de ulei si crestea nivelul ceea ce nu s-a intamplat . Am verificat nivelul uleiului si a ramas la fel cand l-am verificat ultima data . A doua faza ar fi pompa de apa, daca s-a bulit nu imi ramane decat sa iau una noua care este 120 de lei la fix auto in craiova (nu fac reclama ) . Dupa ce am schimbat lichidul de racire si am pus mai mult antigel si mai putina apa ca sa nu mai imi inghete, am pus si bateria pe masina sa vad daca totusi mai traieste sau nu, si nu a vrut de loc sa porneasca . Imi face checkul care il face la inceput si dupa aia cand dau sa pornesc moare definitiv si se sting si martorii si nu vrea sa porneasca.

Acum eu ma gandesc la urmatoarele variante

1 Inecata si nu vrea sa porneasca

2 Sa fi sarit cureaua de distributie cativa dinti si din cauza asta nu mai vrea .

Idei sfaturi si pareri .

Va multumesc .

A si sa nu uit o pompa de benzina costa 280 de lei noua la fix auto in craiova si cica se potriveste cu cea de nubira 1 sau 2 ceva de genul ca v-am tot vazut ca aveti probleme cu ea .

Edited by hymura9

Share this post


Link to post

Imi face checkul care il face la inceput si dupa aia cand dau sa pornesc moare definitiv si se sting si martorii si nu vrea sa porneasca.

Posibil sa se fi descarcat bateria din nou.

Edited by Amentys

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...