Jump to content

Recommended Posts

Singurele diferente au fost pe masinile vandute in USA adica motoare de 2,2 si "lucasuri" pe bara in laterale fata si spate.Cum aveau Daciile noastre facute pentru Canada.Numai ca la Dacia au fost puse pe aripi.

Share this post


Link to post

Salut!Stie cineva cum se schimba bucsele la bara stabilizatoare fata?

Share this post


Link to post

Da. E destul de greu de ajuns la ele, iti recomand sa mergi la un service serios. Am auzit chiar de service care a demontat toata puntea fata pentru a inlocui acele jucarii .... In mod normal toata interventia nu dureaza mai mult de 40 minute - 1 ora. Abordata aiurea poate sa duca la 1 zi.

Share this post


Link to post

sal. am si eu o intrebare...cum se da reset la motor>?

Share this post


Link to post

Nicicum ! Daca vrei insa sa resetezi ECM/ECU fie ii scoti siguranta (deschizi cutia de sigurante si te uiti pe diagrama), fie scoti o borna de la baterie (caz in care se reseteaza si ceasul)

Share this post


Link to post

merci, am inteles

si o alta intrebare...fitru pt cutie at unde gasesc?

multumesc

Share this post


Link to post

Cine are mai multe informatii despre acest produs home.html

Daca putem folosi la Leganza?

Share this post


Link to post

Da, se pot folosi. Eu tot cxe am vazut erau de calitate foarte proasta. Lama cheii era prinsa cu 2 surubele mici de "maner" si nu parea suficient de rezistenta sa tina la multe porniri.

Share this post


Link to post

Cu multumiri pentru Mircea si Salex, am remediat doua dintre defectiunile constatate la masina mea.

Mai precis , la pocnitura din partea stanga fata, Mircea a avut dreptate: verdict - arcul rupt chiar in capatul spirei, sub acel taler ce-l tine. Nu s-a observat la prima inspectie ci abia dupa demontare.

Iar referitor la decesul vitezometrului, Salex a diagnosticat perfect: acel melc ce vine in cutie, ma rog, piesa aceea mai complexa cu un capat melcat. Identic, asa cum a mentionat "doctorul" cu cel de Cielo, pret infim 17 RON, l-am schimbat personal fara implicarea mecanicului.

In schimb tot nu am reusit sa identific zgomotele de pe spate si nu stiu ce sa ma fac cu bucsele puntii de fata, afectate relativ putin, dar care trancane mai ales la viteza mica pe drumuri rele. Pe spate m-am hotarat sa schimb toate bucsele si bieletele desi nu au vechime mare(circa un an) poate asa scap de durerile de cap

Cine stie, stie asa ca... =D>

Multumiri inca o data.

Share this post


Link to post

Cu placere, a fost doar o parere, nu un diagnostic sa stii :)

Share this post


Link to post

@Mircea. Evident ca nu avea cum sa fie un diagnostic pentru ca nu ai vazut masina, dar daca ai sti cat de mult face o astfel de parere in unele situatii... Te conduce aproape la sigur catre o posibila defectiune, fara a mai fi nevoie ca mecanicii sa "umble"dupa cai verzi pe pereti. Asa ca fara modestie, meritati din tot sufletul multumirile mele.

Astazi am procedat la inlocuirea bucselor barei stabilizatoare spate, bieletelor antiruliu si a altor cateva bucse. Surpriza: Una dintre bridele ce fixeaza bucsele stabilizatoare, mai precis cea din stanga spate, a uzat excesiv in punte(cred ca de punte este vorba). La testarea cu mana, levier, ranga, se comporta super OK, fara semne de joc. Dar la demontare s-a observat ca s-a "mancat" metalul la capatul ce vine in gaura, motiv pentru care mecanicii au efectuat un mic "tuning" - evident cu rezerva de rigoare. Au fabricat o noua brida (de fapt doua - si pentru partea dreapta), cu suruburi la ambele capete, pentru ca , asa cum am mentionat se uzase metalul si nu aveau posibilitatea sa incarce cu material.

Acum, la probe, e o placere la condus pentru ca nu mai trancane. Bineanteles partea din spate pentru ca pe fata se aud in continuare zgomote suspecte datorate uzurii bucselor puntii fata. Ma bate gandul sa achizitionez o punte noua, pentru ca una second nu are garantie, dar cand ma gandesc la cat costa, mi se umezesc ochii si mi se strange buzunarul.

Cunoaste cineva o solutie pentru repararea acestor bucse?

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Cele 4 bucsi la puntea fata(pe spate nu are punte)nu se schimba si nici nu se gasesc de schimbat.Eu a trebuit sa schimb puntea deoarece aveam pe dreapta fata numai o bucsa dusa. Deci acum 3 ani am dat pe ea 450 ron dar nu din magazin ci de la niste "baieti" descurcareti din fabrica.Ca idee incearca si pe la dezmembrari.

Share this post


Link to post

Si eu am fost in aceeasi situatie. Nu mai stiu exact cit am dat pe ea, parca tot 450 lei. Oricum, cu montaj cu tot, cu "atentie" si cu geometrie roti m-a dus la 700 lei. In principiu, am auzit de ateliere care se lauda ca reconditioneaza asa ceva insa nu prea am incredere.

Share this post


Link to post

Putin cam off-topic! @Salex, tu ai vazut-o cum arata! Cam ce ai putea sa reconditionezi?Bucsile sunt turnate din fabrica. Parerea mea, la fel ca si Salex, nu aveti incredere in asa ceva.Mai bine SH.

Share this post


Link to post

Cam ce ai putea sa reconditionezi ? Bucsile sunt turnate din fabrica.

Cei care pretind ca pot face reconditionare, exact asta spun ca fac, re-turnare ! In plus, unii cica ar folosi cauciuc poliuretanic. Oricum ... tot nu-mi inspira incredere. Pozitionarea cu 1 mm aiurea a interiorului metalic (al bucsei) ar duce la transmiterea de vibratii in toata caroseria :(

Share this post


Link to post

Mi-a aparut o problema la masina in sensul ca in momentul cand apas pedala de ambreiaj si o eliberez se aude un zgomot un fel de "pocnet" sesizabil si cu motorul nepornit dar si in mers la schimbarea vitezelor cand actionez ambreiajul.Am ridicat capota si s-a actionat pedala de ambreiaj zgomotul se aude foarte bine in zona destinata acestei comenzi de ambreiaj.in rest masina merge bine ambreiajul functioneaza corect.Oare ce se intampla in zona aia?

 

 

Share this post


Link to post

Salut!

Rog, daca stie cineva, sa-mi spuna daca exista diferente intre casetele de directie de pe CDX, respectiv SX.

Share this post


Link to post

Salutare

Am facut un drum ieri si in timpul schimbarii vitezelor cand apasam ambreiajul se auzea foarte nasol ca si cand ar fi scartait fier pe fier si dupa ce ridicam piciorul nu se mai auzea deloc .

Din ce cauza sa fie ?

Discul de ambreiaj sau rulmentul de la disc.

Cam la cat timp se schimba si uleiul din cutia de viteze (pana acum nu am schimbat nici un ulei din cutie si este tot cel vechi de cand am cumparat masinuta)

Filtrul de ulei la cati km se schimba .

Atunci cand am luat masina i-am facut un schimb de ulei plus tratament si i-am schimbat si filtrul de ulei, pana una alta am facut 20.000km cu masina si vreau sa schimb uleiul din nou si vreau sa stiu daca sa schimb si filtrul sau nu .

Acum ca vine sezonul rece de care ulei sa folosesc si in cutia de viteze de care sa bag .

Multam mult

Share this post


Link to post

Salut!

Rog, daca stie cineva, sa-mi spuna daca exista diferente intre casetele de directie de pe CDX, respectiv SX.

Difera pompa deservo, caseta este identica.

Share this post


Link to post

@hymura9: rulmentul de presiune. Nu-l neglija altfel risti sa patesti ce a patit madkat. Detalii aici

Share this post


Link to post

Bun merci

Si cu uleiul din cutia de viteze de care trebuie sa pun.

Si filtrul de ulei daca se merita sa il schimb acuma sau nu , are 20.000 km si vreau sa schimb si uleiul.

Si cat costa un kit de ambreiaj ca sa il schimb cu totul sa nu mai am probleme cu el .

Multam mult de sfaturi.

Share this post


Link to post

Si cu uleiul din cutia de viteze de care trebuie sa pun.

In manual zice SAE 80W. Eu personal merg pe 75W-90 sintetic. Asta presupune ca simeringurile si graniturile sa fie in stare perfecta si sa nu permita scurgeri de ulei.

 

Si filtrul de ulei daca se merita sa il schimb acuma sau nu , are 20.000 km si vreau sa schimb si uleiul.

Uleiul de motor ? Daca e ala de motor si nu l-ai schimbat pina acum, rau ai facut. Pentru sfaturi legate de uleiul de motor si consecinte ale utilizarii unui ulei neadecvat sau ale neschimbarii la timp, citeste topicul "Ulei - motor". Uzura motorului iti dicteaza in acest moment tipul de ulei. Tu sti daca iti maninca sau nu, cum se comporta la turatii ridicate, zgomote, etc. Indiferent de varianta, a tine un ulei in motor mai mult de 10.000km (in conditii lejere de utilizare) este o reteta foarte buna pentru a distruge un motor !

 

Si cat costa un kit de ambreiaj ca sa il schimb cu totul sa nu mai am probleme cu el .

Depinde de producator. Cu montaj cu tot as zice ceva intre 400 si 800 RON.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salut

Chestia este ca nu imi papa deeloc ulei (si ma refer acum la ala de motor ) si la turatii mari nu o turez si chiar daca as turao se comporta f bine .

De cand o am nu am avut nici un fel de problema cu motorul . Singura problema care am avut-o cu motorul a fost cea cu bujiile si cu bateria care au fost schimbte cu niste bujii f bune si o baterie de capacitate mai mare .

Acum ma confrunt cu acet rulment de presiune si placa de presiune si discul de ambreiaj care le voi schimba cat de curand .

Problema cu ambreiajul a aparut de sambata cand am facut un drum d 150 de km si de duminica ssta in fata blocuilui si nu voi merge cu ea decat atunci cand am sa o bag in service sa ii scimb kitul de ambreiaj care l-am gasit la 320 de lei fara montare si kitul include (rulmentul de presiune , placa de presiune si discul de ambreiaj ).

Cu uleiul de motor am sa il schimb tot atunci cand am sa bag masina in service iar cu cel din cutia de viteze am sa il schimb tot acum .

Sper ca toata jucaria sa ma duca pana in 1000 de lei cu tot cu manopera .

Multam mult de sfaturi .

Share this post


Link to post

Salutare.

O intrebare capcana am pt voi .

Cum se schimba vitevele pt un consum eficient, la ce turatie , in cate mii de ture?

Eu la schimb pana in 2000 iar turatia minima in viteza respectiva undeva la 1500 .

Cum ar trebui sa procedez.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...