Jump to content

Recommended Posts

Referitor la blocarea placutelor de frana dupa schimbarea discurilor am patit si eu :D .La mine aveam rugina si mizerie pe doi cilindri unul de la o roata de pe fata si unul de pe spate ceea ce a fost suficient pentru a se bloca si a nu mai reveni la loc dupa calcarea pedalei de frana.Si la fel ca si la tine era pedala de frana moale si facea ca naiba.

Share this post


Link to post

Intrebare despre frane: pedala elastica - cursa lunga, aproape de podea; s-au schimbat placutele, fata-spate in urma cu aprox. 20000 km; s-a facut atunci si aerisirea; frana buna din prima pedala (cursa scurta)dar in decurs de 3 saptamani a reaparut problema. Schimbat atunci tot lichidul de frana, ca la carte, refacut aerisirea evident, functionat iarasi 2-3 saptamani corect, apoi iarasi aceeasi problema. Ciudat este ca nu pierd lichid.

Banuiesc servo! Gresesc?

Multumesc.

Share this post


Link to post

Asigura-te ca nu ai aer in instalatie.

Share this post


Link to post

Banuiesc servo! Gresesc?

Gresesti :)

Share this post


Link to post

Instalatie ne-aerisita corespunzator deci ai aer pe instalatie !

 

 

Share this post


Link to post

Gresesti :)

 

Foarte tare! :D

Dar dupa aerisire, dupa cum spuneam, functioneaza 2-3 saptamani corect, dupa care incepe sa se elasticizeze. "Pe unde Doamne iarta-ma intra aer? :wallbanger: " Am fost langa ei cand au schimbat lichidul de frana, au pus DOT4, au desfacut toate purjatoarele simultan + capacul vasului de rezerva, dupa care aerisirea; s-a intamplat in service Daewoo. Am plecat cu frana de mai mai sa dai cu capul in parbriz, iar dupa 2-3 saptamani...

Multumesc anticipat!

Share this post


Link to post

Intrebare de baraj.

Cum se desfac boxele spate la leganza cele care dau in portbagaj?

Sant prinse in suruburi cumva si trebuie dat jos plasticul care le acopera inauntru masinii ?

Multam

Share this post


Link to post

Se desface tapiseria spate, dar inainte de asta trebuie sa dai jos si spatarul banchetei din spate; nu este greu, dar are niste clipsuri prinse in tabla; le declipsezi prin portbagaj; daca nu gresesc, ramele metalice de ornament sunt prinse pe aceasta (tapiserie) si se dau jos odata cu ea. Sunt destul de multicele (clipsuri) de desfacut.

Iti trebuie doar rabdare!

Share this post


Link to post

Baietii am o veste buna

Am ``reparat`` jentile .

Cum : se ia una bucata smirghel pt cei care au rabdare sa frece la ele sa ia mizeria de pe ele si sa le finiseze putin iar dupa asta se spala putin pt a nu mai avea pilitura pe ele si se ia un tub sau 2 de spray silver 036 de la Magic si se da pe ele din plin si ies super zici ca sant ca noi .

Pretul spray Magic este de 7 sau 8 lei si se gaseste in Craiova la Casa Auto Import spre spitalul 1 pe partea dreapta pana in Senata .

Spor la munca .

Si mersi de sfat in legatura cu boxele din spate ,vazui clipsurile si intradevar sant o gramada si rabdare am din plin .

Multam mult

Share this post


Link to post

Fa niste poze la roti si compara-le peste 6 luni cu aspectul pe care il vor avea in acel moment :)

Share this post


Link to post

Da stiu ca nu o sa reziste prea mult timp dar sa dai un 8-16 lei o data la 6 luni ca sa ai jentile cat de cat calumea nu mi se pare o suma mare .

Si daca stai sa te gandesti e chiar convenabil .

Ai tu o idee mai buna ?

Ai vazut ca am intrebat cine in Craiova sableaza jenti si nu a zis nimeni nimik si ca ar fi si scump .

Asa ca ultima solutie cam asta ar fi .

Share this post


Link to post

Ai tu o idee mai buna ?

De fapt ... am ;) Imediat dupa ce aplici stratul de vopsea, da-i si cu niste lac. Daca ai pistol de vopsit o sa iasa super misto. Daca nu ai pistol de vopsit, lasa vopseaua sa se usuce si aplica lacul cu o pensula foarte fina. Nu baga diluant in lac ! Lacul musai sa fie 2K :) Nu insista cu pensula, trebuie sa aplici stratul de lac bine din prima ...

Share this post


Link to post

Si de unde as putea sa iau acest lac ,presupun ca nu e lac de mobila, o denumire ceva cum ii zice produsului sa stiu exact ce sa iau .

Am sa incerc si varianta asta .

Share this post


Link to post

La magazinele cu vopseluri auto si la magazinele de piese auto mai mari.

Share this post


Link to post

Stie cineva codul de culoare la Leganza gri metalizat deschis ?

Share this post


Link to post

92U e la Nubira, la Leganza am gasit LINK LINK 1

Edited by nino

Share this post


Link to post

Stie cineva codul de culoare la Leganza gri metalizat deschis ?

 

Fiecare masina isi are trecut codul culorii, sigur il ai trecut si tu pe una din placutele alea.

Share this post


Link to post

Salut baietii .

Vreau sa va intreb ce linii audio aveti pe leganza si pe masini ?

Boxele mele stock de 20 de wati din spate sau facut cam varza si le-am lipit cu prenandez si nu mai au claritatea care au avut-o inainte .

Momentan am un mp3 player gen radiocasetofon dar fara sistem de caseta sau cd si are slot de card sd si este de la

Blaupunkt si ii spune Blaupunkt Melbourne SD27 .

Ma bate gandul sa ii cumpar si 2 seturi de boxe tot de la Blaupunkt ca sa fie toata linia audio BLAUPUNKT.

Stiu ca cei mai tari in boxe si cd/mp3 playere sant cei de la ALPINE CLARION SI KENWOOD dar alea sant prea scumpe .

Si boxele vor fi urmatoarele 2 din lista urmatoare :

product557_thumb.jpg BLAUPUNKT Coaxiale GTx 693 Mk II

product2456_thumb.jpg BLAUPUNKT Coaxiale GTx 542

Share this post


Link to post

Despre audio se discuta in alt topic, cauta dupa criteriul "muzica in cielo, nubira, leganza"

Share this post


Link to post

Salut

M-ar interesa si pe mine sa imi spuneti si mie la o leganza din ce se compune suspensia in afara de amortizor si arc .

Din cate am auzit eu ceva cu capete de bara sau mi se pare .

Puteti sa ma lamuriti si eventual si niste preturi .

 

 

Ti-ai facut un obicei in a posta in locuri nepotrivite. Te rog sa alegi mai cu atentie topicurile in care pui intrebari.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Suspensia = amortizor + cauciuc sprijin arc + arc + cauciuc suport + suport arc + rulment + montura amortizor.

 

Capetele de bara tin de directie.

 

De ce nu citesti manualul de service, te-ar lamuri foarte bine

Share this post


Link to post

Scuze nu o sa se mai repete .

Bun si directia din ce este formata .

Vara asta vreau sa bag ceva banuti in masina si vreau sa o pun cat de cat la punct .

Share this post


Link to post

Cap de bara + bieleta directie. Ar mai fi pivot + bucsi brat + bieleta antiruliu si bucsi bara stabilizatoare. In concluzie, mergi la un service.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Smail zice bine ce zice. Mergi la un service care sa aiba, neaparat, stand de reglat geometria rotilor. Dupa toate schimbarile, este necesara o reglare a geometriei. Din motivul asta, daca masina nu calca cum trebuie, te intorci si nu au ce sa comenteze.

Share this post


Link to post

Piesele vreau sa le cumpar eu ca sa nu imi bage aia pe gat nu stiu ce preturi la piese si dupa sa imi ia nu stiu cat manopera .

De montaj o sa ma duc la un service la care am mai fost si au facut treaba buna si repede si nu m-au taxat prea mult .

Voiam sa stiu numai ce piese sa iau si sa stiu ce sa intreb sa vad unde sant mai acceptabile ca pret .

Multam mult si sper ca nu am fost o bataie de cap pt voi . :P

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...