Jump to content

Recommended Posts

Am mentionat anterior ca am expus problema in sectiunea Catalizator. Acesta pur si simplu nu mai exista. Daca Salex ai amabilitatea de a citi acea sectiune si a mi raspunde ti-as ramane dator. Si pentru asta printre altele :drinkers: Pentru ca am o problema medicala legata de mana dreapta cu care nu prea pot scrie.

Multumesc oricum

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

Nu am intrat pe sectiunea mentionata de tine. Pe scurt, daca lipseste catalizatorul (sau daca ii pui catalizator sport - cazul meu de anul trecut) se schimba modul in care circula gazele prin sistemul de esapament in sensul ca astea circula mai libere, motorul merge mai putin sufocat. Tine de dinamica fluidelor, nu ma pricep la asa ceva. Cert este un lucru (testat personal), chiar si cu toba noua este posibil sa iti apara un zornait, in special la accelerari puternice (atunci cind debitul creste rapid). Ce mi s-a parut mie curios a fost faptul ca acele zornaieli proveneau de la toba finala si nu de la cea mediana.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca nu ar fi nimic de facut pentru evitarea zornaitului? Pentru ca daca ar fi asa insemna ca nu ar avea nici un rost schimbarea catalizatorului, prin montarea unului universal.

Share this post


Link to post

Salutare. Cred ca am facut o boacana dar nu stiu cat de mare.Tot timpul i-mi trancanea bordul pe la gropi sau mers pa macadam de zici ca eram cu Raba, asa ca m-am apucat de demontat bordul am depistat si rezolvat problema trancanelilor, dar la montajul grilei cu aeratoare am pus din greseala timp de cateva secunde mufa de la butonul fals de langa cel de avarie chiar pe el . Pana m-am dumirit ca nu am pus cum trebuie am simtit un miros de cablu incins si am scos repede mufa. Dupa ce am montat totul asa cum trebuia am constatat ca nu mai functioneaza motorasul de la farul din stanga si nici intensitatea luminii din bord nu se mai regleaza din buton. Am verificat sigurantele dar erau bune asa ca am scos borna de la baterie sa nu se mai intample si altceva. In intervalul de timp , demontat bord - scris pe forum, am folosit masina fara sa intampin vreo problema , totul functionand normal cu exceptia celor de mai sus. Rog pe cei care au mai intampinat astfel de neplaceri sau stiu despre ce este vorba sa ma ajute cu un sfat. Multumesc.

Share this post


Link to post

Domnu' ! Pai iti dai seama ce te-ai indatorat acuma ? Sa lase omul o bere rece pentru un amarit de furtun ? Uhhhh #-o

 

 

Ia vezi, te coafeaza pozele asta ? Daca nu ... nu stiu ce poate fi mai clar de atit.

post-3741-127351164773_thumb.jpg post-3741-127351164836_thumb.jpg

 

Dupa poza matale, m-am uitat iarasi azi, la motor, de mi-au sarit capacele; cele doua furtunete din poza ta sunt la locul lor si cel de care aminteam anterior tot este in plus... :wallbanger:

Share this post


Link to post

Cei 4 arhangheli erau 3, Luca si Matei ;)

 

In zona respectiva vezi ca ai 3 furtune, nu doar 2. Unul merge la EGR, al doilea la canistra de recuperare a vaporilor si cel de-al treilea intra in corpul clapetei de acceleratie (prima poza din cele doua pe care le-ai postat cu ceva timp in urma)

 

Faza e ca la tine furtunul NU a iesit, deci nu mai cauta un loc in care sa-l pui la loc. La tine s-a rupt tevusca din plastic deci verifica ... ce ar putea lipsi :)

Share this post


Link to post

Amortizoarele troncane in timpul mersului?...pe asfalt vorbind...am un zgomt putin cam constant pe partea stanga, fata, sau poate fi vreun capat de bara, de la autostrazile Romaniei?. Se aude ca un zgomot infundat!

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Pe asfalt bun nu, dar cand treci peste denivelari sau gropi, da.

Share this post


Link to post

Vorbim de asfalt bun; in cazul asta, ma gandesc la un capat de bara, sau vreo bieleta antiruliu.

Share this post


Link to post

salut

sant din craiova si am o leganza 1999 cdx full option

clima,scaune fata incalzite electric ,geamuri si oglinzi electrice

imobilizator , tapiserie din piele , scaun sofer reglabil electric etc

am si eu cateva probleme cu ea

bine nu prea mari dar sant si ma deranjeaza

prima din ele ar fi urmatoarea

la capacul de la benzina asta iarna a inghetat ``cuiul `` care tinea clapeta si tata s-a dus sa alimenteze

si a dat putin mai tare si sa rupt acel ``cui``

am cautat pe la tot felul de reprezentante si nimic degeaba

a 2 problema

as vrea sa va intreb la leganza unde se afla mufa accea in care se baga mufa de la tester

nu am pus-o pe tester si vreau sa o pun pe tester

si daca stie cineva un program de test pt daewoo ca nu as mai cumpara decat cablul acela intre mufa si

laptop si as vedea eu singur ce probleme are

si ar fi si a 3

imi sta tot timpul aprins in bord becul de la airbag aprins atunci cand merg

de unde sa fie ?

multam mult si astept pareri si idei

Share this post


Link to post

1.cuiul il gasesti numai la dezmembrari

2.mufa de la tester o gasesti sub volan in partea de jos

3.pentru a remedia problema de la airbag pune prima oara testerul pe ia sa vezi de ce si de unde

Programe sunt multe dar sfatul meu e sa mergi la un service care are tester profesional pentru gama daewoo sa poate vedea si problema care o ai la airbag , cu testerele de pe piata si accesibile noua ca pret nu poti vedea nici abs-ul nici restul, vezi numai problemele de la motor

Share this post


Link to post

Pai daca esti din Craiova du-te la ACSA daca vrei sa gasesti orice piesa. Au inclusiv cuiul ala. Pentru tester du-te la Redexim, e 50 de lei. Pentru becul de la airbag, ori ti-au sarit airbagurile si nu s-a fgacut reparatia, ori ceasurile de bord nu fac bine contact in mufele din bord. La mine a fost aceasta a doua situatie.

  • Like 1

Share this post


Link to post

si ar fi si a 3

imi sta tot timpul aprins in bord becul de la airbag aprins atunci cand merg

 

Asta e cea mai nasoala din 2 motive:

1. daca, Doamne feri, ajungi in situatia de a avea nevoie de airbaguri, probabilitatea sa nu functioneze este al dracului de mare.

2. daca este o simpla problema de contact imperfect, te poti trezi ca, la o groapa ceva, iti sare airbagul in brate.

 

Fata de cele spuse anterior de smaimiami, eu as completa cu o banuiala persoanala. Cred ca e vorba de airbagul din volan. Daca te maninca rau de tot, desfa ornamentul de sub volan si cauta pe linga coloana de directie un conector galben. Scoate-l si vezi ce se intimpla cind pui iarasi contact. Daca ti se stinge becul, iti spun exact si care e problema.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Eu pot spune ca am fost norocos cu airbagul. Acu vreo 3 saptamani mi-am pus Cruise Control pe Leganza si cum nu eram sigur daca are sau nu bec in bord, am dat jos ceasurile pentru a verifica daca are bec. Surpriza, desi masina nu a fost fabricata cu CC, avea becul la locul lui. In timpul probelor, n-am mai prins ceasurile in suruburi si am vazut ca atunci cand se misca panoul din mufa se aprindea imediat check-ul si becul de airbag. La montajul final, am strans fff bine ceasurile si n-am mai avut probleme cu becul de la airbag.

Share this post


Link to post

de unde ai luat cruise controlul si cum l-ai montat

este undeva la podul lui electro un magazin numai de piese daewoo

si am fost azi acolo si am intrebat de cui si mi-a zis ca nu are si

s-a interesat si la fabrica si nici in fabrica nu aveau

chiar m-ar interesa si pe mine un cruise control si un tempomat

de unde as putea sa iau asa ceva

iar mufa de sub volan am sa ma uit azi sa vad ce e si cum este

multam de idei si sfaturi

Share this post


Link to post

L-am luat de la dezmembrari si m-a costat 100 Euro. Include pedala ambreiaj cu suport si switch, pedala frana cu suport si switch, pedala acceleratie, actuator (CC in sine), buton principal CRUISE, maneta stergatoare pt CRUISE, si cablaj electric. De montat ... l-am montat relativ usor. Ca piese noi nu-l poti cumpara deorece numai actuatorul principal costa 8-9 sute de lei. La ora actuala, tipul care are dezmembrari peste drum de serviuce Peugeot are vreo 2 ...

Share this post


Link to post

bun si acum poti folosi functia de tempomat

ii reduce mult consumul pe distante mari

adica ii setezi viteza cu care vrei sa mergi

si cu aia mergi non stop pana cand apesi o pedala

atunci decupleaza

si numai 100 de euro mi se pare putin

sa vad mai inati cum fac rost de bani

chiar m-ar interesa o jucarioara de genul asta

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii şi majusculele acolo unde se impun.

Share this post


Link to post

Interesanta faza cu CC si tempomat.

Share this post


Link to post

bun si acum poti folosi functia de tempomat

Pai merge cam in felul asta: Pentru ctivare se apasa butonul CRUISE de pe bord si se aprinde martorul in bord. Dupa asta maneta de stergatoare mai are 2 pozitii selectabile, in sus are RESUME/ACCEL, iar in jos are SET/COAST. Daca CC nu este activat rotirea in jos pe SET inseamna ca CC memoreaza viteza curenta si incearca sa o mentina constanta. Daca CC nu este activat, rotirea in sus pe RESUME inseamna ca CC incearca sa ajunga la ultima viteza memorata inainte de dezactivarea survenita in urma apasarii pedalei de ambreiaj sau frana. Daca CC este activat, rotirea scurta in sus pe ACCEL inseamna marirea vitezei tinta cu 2.5 kmh, iar rotirea scurta in jos pe COAST inseamna micsorarea vitezei tinta cu 2.5 kmh. La rotirea lunga pe ACCEL sau COAST cu CC activat face altceva, dar nu m-am prins bine ce, un fel de accelerare, respectiv decelerare constanta ... Apasarea ambreiajului sau franei dezactiveaza CC. Daca CC nu reuseste sa mentina viteza setata, activeaza clopotelul si se dezactiveaza. La apasarea acceleratiei nu se deazactiveaza, adica daca ai viteza constanta si iti apare unu in fata poti apasa acceleratia, il depasesti si apoi dai drumul la acceleratie. CC nu are nimic impotriva.

 

L>E. Am mai modificat nitzel ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

La rotirea lunga pe UP sau DOWN cu CC activat face altceva, dar nu m-am prins bine ce, un fel de accelerare, respectiv decelerare constanta ...

Exact asta face, accelereaza/decelereaza cat timp apesi, un fel de acceleratie manuala.

Share this post


Link to post

@Smailmiami: foarte tare frate! Sincer nu stiam exact cum functioneaza un CC dar incepe sa-mi placa.

Share this post


Link to post

salut am si eu o intrebare pe leganza am ac manual si ma intereseaza ce implica pentru ai pune clima am vazut la dezmembrari un modul de clima,insa cum se monteaza si daca merge.

Share this post


Link to post

Modulul climatronic (cel din bord) are rol doar de comanda. In rest, climatronicul difera destul de mult de sistemul clasic. O simpla adaptare ar fi foarte de dificila. Ca idee, la modulul de climatizare clasic elementele de executie se bazeaza pe vacuum. La climatronic, elementele de executie sint electrice. La climatronic ai nevoie de 3 senzori de temperatura. De unul scapi usor pentru ca este integrat in modulul de comanda. Restul ...

Share this post


Link to post

salut am si eu o intrebare pe leganza am ac manual si ma intereseaza ce implica pentru ai pune clima am vazut la dezmembrari un modul de clima,insa cum se monteaza si daca merge.

Hai sa-ti explic eu ca ma cam bate gandul ca asta sa fie urmatorul upgrade la Leganza mea. Ca sa iti pui clima pe o Leganza care are ac manual iti trebuie asa: modulul electronic de comanda din bord (include ECU climei si un senzor de temperatura ambientala), distribuitorul de aer de sub bord (cel de la ac manual are actuatori vacuumatici, iar la cel de la clima sunt niste motorase electrice, in plus are inclus un senzor de temperatura a lichidului de racire), senzorul de lumina (se afla intre grilele de dezaburire de pe bord), senzorul de temperatura exterioara aflat in bara fata(la Leganza fabricate pana in 2002 la care ceasul poate afisa temperatura exterioara exista deja acets senzor pe masina). Nu stiu sigur daca trebuie inlocuit ventilatorul, dar banuiesc ca nu. Ca sa iasa treaba frumoasa trebuie inlocuita si instalatia electrica de sub board deoarece instalatia pentru clima mai are in plus vreo 2 relee si niste cablaje de putere. Deci teoretic, nu ar fi o treaba prea grea nici asta ...

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Nu stiu sigur daca trebuie inlocuit ventilatorul, dar banuiesc ca nu.

Nu trebuie inlocuit.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...