Jump to content

Recommended Posts

Multumesc mult! Masina nu este a mea...as vrea eu sa am norocul sa o conduc zilnicok.gif

Share this post


Link to post

@mihai72ro,din curiozitate intreb, ai reusit sa descoperi cauza problemei?

Share this post


Link to post

@mihai72ro,din curiozitate intreb, ai reusit sa descoperi cauza problemei?

 

Multumesc pentru intrebare.

Sa fiu sincer...au inceput sa ma ingroape problemele financiare si mai rau, ma cam paste somajul; nu credeam sa ajung aici, iar masina nu stiu cand ii va veni randul...

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Buna , poate sa imi spuna cineva cum pot modifica garda la sol la leganza pe fata , se gasesc arcuri fata mai mici ?

Share this post


Link to post

Mai mici nu, mai scurte da. Incearca la Einbach, arcuri progresive.

Share this post


Link to post

Buna , poate sa imi spuna cineva cum pot modifica garda la sol la leganza pe fata , se gasesc arcuri fata mai mici ?

 

Salut.

Nu iti recomand; d.p.d.v. estetic cel putin, o sa arate urat; am vazut o limo cu anvelope sport si nu mi-a placut deloc cum arata, asta apropos de micsorarea garzii la sol; mai mult, la ce drumuri avem noi, o sa cam dai cu "burta" de pamant. Mai gandeste-te.

Share this post


Link to post

eu vreau numai sa ii las fata putin mai jos , fata ii mai inalta ca si spatele si vreu sa stiu daca exista arcuri mai scurte sa se potriveasca pe leganza ,cite masini daewoo leganza am vazut toate au fata ridicata.

Share this post


Link to post

Sfatul meu este sa te documentezi bine de tot inainte de a face ceva. In primul rind, uita-te peste manualul de service (cel de caroserie, nu ala de mecanica) si vezi ce valori sint prevazute pentru inaltime fata si inaltime spate. In al doilea rind tine cont de faptul ca la rotile fata spatiul intre roata si aripa este mai mare (pentru a nu atinge la viraje) si chetia asta te poate induce in eroare ... deci MASOARA ! In al treilea rind, arcurile fata sint mult mai tari si mult mai comprimate decit arcurile spate, din motivul asta verifica daca nu cumva arcurile actuale de pe spate au vreo spira rupta sau sint f. obosite astfel incit, in realitate, nu fata sa fie prea ridicata ci spatele sa fie prea lasat ! In al nu stiu citelea rind, daca te decizi sa treci pe arcuri mai scurte (sport, progresive) va trebui sa faci asta pe ambele punti, altfel risti un comportament total surprinzator al masinii.

 

Ca sa iti faci o idee de inaltime fata/spate, uita-te aici. Arcurile mele sint aproape noi si, ca bonus, am ridicat putin spatele (cca. 2 cm)

Share this post


Link to post

Orice produs cumparat de la un producator consacrat care ofera omologare TUV garantat nu creeaza probleme.

Uite ca sunt si progresive testate: http://www.jegs.com/i/Eibach/369/2307.140/10002/-1?parentProductId=764405 si in plus in orice configurator de roti

care are si optiune de ridicare/coborare (vezi micile sageti sus-jos) iti faci o idee de cum ar arata coborata.

De exemplu http://www.borbet002.mx-live.com/default.aspx

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Sunt arcuri si cu 120 lire sterline setul si coboara cam cu 35 mm. Am pus eu un link mai in urma. La ce drunuri sunt acum dupa zapezile astea eu nu cred ca este o idee prea buna sa micsorezi garda la sol.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Ziua buna tuturor.

Va tot tachinez cu problema mea...Am facut un calcul anticipat al pretului final al reparatiei pentru motor, incluzand si schimbul distributiei. Are 102580km si am vazut cureaua foarte putin ciupita, dar ma gandesc ca daca tot se umbla la motor, sa schimb si distributia. Am ajuns la 850 RON (asta in conditiile in care pompa de ulei nu este dusa) fara manopera, incluzand si filtrele (aer+polen), dar nu stiu cam cat ar costa cuzinetii de palier/biela. Pe la magazinele de pe net, am sunat si au zis ca e mai bine sa le trimit comanda, ca nu imi pot spune asa mai direct. Singura dilema: daca nivelul de ulei scade de la schimb la schimb, de la maxim la minim, asta insemnand un litru, ar fi nevoie si de o segmentare, nu? Dar trebuie sa va mai spun ca garnitura de la capacul culbutorilor este dusa, am numai ulei pe acolo si in acest caz intreb eu, mananca mult ulei?. Poate exista proportia jumatate ars - jumatate pierdut?. Sigur, nu se poate spune exact, pana nu se desface, dar nu m-as mai baga la o segmentare si atunci as scapa si de cuzinetii de biela, corectati-ma va rog daca gresesc. Ce parere aveti? Si daca stiti, sa imi ziceti si pretul cuzinetilor de palier.

Multumec pentru intelegere.

Share this post


Link to post

inainte de segmentare fa un test de compresie , consumul de ulei inafara de pierderea de la capac e datorata simerigurilor de la supape

Share this post


Link to post

Pe la garnitura de la capac, daca este terminata rau se poate pierde mult ulei, intr-adevar. E posibil jumi-juma ... Acu daca e si probabil, na, trebuie vazut motorul. Pentru segmentare, trebuie neaparat sa faci testul de compresie. Are ROV pistoane cu segmenti STD la vanzare, si mai e si din Craiova. Poate iti da doar segmentii ... In aia 850 de lei ce ai socotit mai exact ?

 

Leganza ta e una maro colantata de la jumatate in sus galben ?

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am facut lista pe care o am acasa; incerc sa imi amintesc cat mai exact ce am trecut.

Deci in pretul de 850 am zis asa:

- garnituri: capac motor, chiuloasa, baie de ulei

- ulei motor + filtru

- kit distributie

- filtru aer/polen

- garnitura evacuare

Am aflat ulterior ca segmentii sunt undeva pe la 350-400 RON, iar cuzinetii palier+biela undeva pe la 150-200 RON.

 

Masina este negru granada (sper ca m-am exprimat corect). Nu am reusit sa ajung niciodata la nicio intalnire din pacate, dar cu prima ocazie dupa reparatie imi doresc sa nu mai ratez ocazia.

Edited by mihai72ro

Share this post


Link to post

Hm, nu stau sa calculez, dar iasa cam mult 850 de lei pe ce ai enumerat tu acolo.. Apoi, nu pricep de ce dai chiulasa jos daca nu ai in plan sa segmentezi motorul. Garnitura de la baia de ulei este o garnitura destul de trainica la Leganza, la masina lui frate-meu care bate pe la vreo 400k nu pierde gram pe acolo, desi am dat de vreo 3 ori baia de ulei. E o garnitura dubla cu o portiune exterioara de aluminiu care etanseaza foarte bine, cel putin la el. Cel mai bine fa testul de compresie si pregatestete-te de o segmentare. Pentru piese, nu te arunca, sondeaza piata si vei avea surpriza sa gasesti preturi foarte bune.

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Intii diagnostic-ul, dupa care calcul si abea dupa vine decizia. E doar o parere.

Share this post


Link to post

Deci, datele masinii: 1999, 103.000 km. Curge ulei pe la garnitura capacului culbutorilor. Presiune insuficienta. Daca m-as apuca sa dau jos baia si pistoanele, eu unul nu as lasa chiulasa nedesfacuta, nu merita lasata deoparte ! Motive ar fi destule printre care: simeringuri supape, rectificare supape/scaune, simeringuri axe cu came, verificare (serioasa) camasi cilindri !!!

 

Parerea mea este ca reconditionarea chiulasei intr-o astfel de situatie ar mari costurile cu vreo 25-30% insa eu cred ca merita acest efort !

 

PS: Daca piesele incluse in cei 850 RON sint de buna calitate (ma rog, de firma) pretul mi se pare destul de OK. Evident, raportat la ce se poate gasi in Bucuresti !

Share this post


Link to post

Spuneam ca nu stiu exact ce am trecut in lista, care oricum, cred ca nu va coincide in totalitate cu realitatea; am gasit un site de la noi din Craiova, recomandat de multi; dupa ce ii face evaluarea mecanicul, o sa revin cu amanunte.

Garnitura de la capacul motorului cred ca este "pulbere" pentru ca se vede si pe la imbinari. Garnitura de la baia de ulei, ma gandesc ca se schimba de fiecare data cand se da baia jos; parca asa au facut mecanicii cand au umblat la pompa de ulei acum cativa ani, pentru ca se gripase...

Granitura de chiuloasa: am gasit spuma alb-galbui pe busonul de umplere ulei; din cate am citit, in asemenea cazuri, garnitura este dusa.

Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

In orice caz, motorul nu are doar 103kkm. Daca are si spuma si nu face nici presiune nu are cum sa fie asa tanar. Cum am mai spus Leganza fratelui meu are peste 400kkm si, desi motorul da semne evidente de oboseala, nu are nici spuma si nici lipsa de presiune la ulei. Deci trebuie mai multe decat ce zici tu acolo. Presiunea n-o rezolvi doar prin inlocuiri de garnituri, trebuie sa intri mai adanc in motor.

Share this post


Link to post

M-am gandit si eu ca nu sunt km reali ce scrie pe bord dupa ce s-a intamplat in ultimul timp; dublu poate ca da..Spuma cred ca apare, din cate am citit, de la antigel (garnitura de chiuloasa dusa).

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

La mine incepe becul sa palpaie la relanti dupa vreo 10 km parcusi. pentru a verifica daca pompa baga presiune am scos busonul de alimentare ulei cu motorul pornit si am observat ca imi arunca uleiul afara , semn ca presiune exista.

Ce ar putea fi?

Share this post


Link to post

Ulei prost, sonda defecta.

Share this post


Link to post

uleiul este CASTROL MAGNATEC 10/40, cum verific senzorul?

Share this post


Link to post

Il schimbi, ca nu ai alta solutie... Uleiul poate fi prost din cauza uzurii, adica ulei vechi, cu multi km, contaminat cu benzina sau cu apa etc. Eu as face altceva in locul tau. As cauta un manometru clasic de ulei, as face o reductie sa-l potrivesc in locul sondei si as masura direct care este presiunea uleiului la relanti si in mers.

Iti palpaie la relanti cu uleiul/motorul cald sau si cu el rece?

O alta cauza posibila poate fi infundarea sorbului sau a filtrului de ulei.

Share this post


Link to post

Am fost la reprezentanta Chevrolet din IASI si mi-au pus manometrul de masurat presiune la ulei in locul senzorului. Cu motorul aproximativ rece presiunea era de 2.3 sau 3.9 bar; psi nu mai stiu care era pentru fiecare unitate de masura. dupa ce motorul s-a incalzit mecanicul a eliberat presiune de la manometru iar acesta nu a mai crescut a ramas pe zero, dupa ce a acelerat presiune a crescut la normal cat am zis mai sus.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...