Jump to content

Recommended Posts

Iata, -15* grade acum ar momentul sa testam eficienta sistemului de incalzire

Treaba cu calgonul nu as puneo in practica deoarece toata mizeria se va opri in calorifer .

Share this post


Link to post

... si poate mai "beneficiezi" si de niste gaurele prin radiatorul (din aluminiu !) si/sau deteriorari a tot ce este pe circuit, confectionat din acest metal.

Share this post


Link to post

Iata, -15* grade acum ar momentul sa testam eficienta sistemului de incalzire

Doar in cartierul Berceni, daca poti.

Share this post


Link to post

Iata, -15* grade acum ar momentul sa testam eficienta sistemului de incalzire

Treaba cu calgonul nu as puneo in practica deoarece toata mizeria se va opri in calorifer .

 

Tarziu ti-am vazut postul, am fost in Militari pana in urma cu o ora. Ai fi avut sansa sa vezi minunea cu ochii tai.

 

Aaaaa ... care mizerie ???

 

Share this post


Link to post

Tu nu ai nici un fel de depuneri in motor? :-?

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Nu, niciun fel de depuneri. Pe topicul MOSului imi aduc aminte ca am pus candva o poza cu antigelul proaspat scos din motor. Nu cred ca ma insel, pot sa bag mana in foc ca era ca lacrima.

 

Cum imi aminteam !

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salut colegi, am niste intrebari legate de acel martor de ulei aprins, is cuprins de nervi pentru a2a oara la a2a masina aceeasi marca daewoo leganza, din ce cauza se poate intampla chestia asta ca nu inteleg, schimb ulei la timp cu sonda,pompa schimbata noua, ulei castrol 10w40, totusi prima mi-a cazut blocu, la asta o sa ma astept la fel, numai ca mecanicu la prima masina mi-a zis sa schimb pompa ca n-am presiune, la asta actuala am presiune + "pune-i aditiv ulei si taraste-o pana ii schimbi motoru". Cineva care a mai patit asa ceva?

Share this post


Link to post

Fenomene paranormale, racordul retur calorifer mai fierbinte decat turul.

Sa incerc cu descantece ,ceva mama Omida?

Share this post


Link to post

Cred ca e cazul ... :mrgreen:

Share this post


Link to post

Salutare!

In ultima perioada am constatat un consum exagerat de combustibil la "bolidul" meu: GPL cca. 20% oras, iar la benzina nu am facut un calcul, dar ieri, la un drum de 60 km (40 oras si 20 afara), acul indicatorului de nivel combustibil a scazut de la jumatate la sub primul sfert. Estimez cca. 15 litri. Motorul functioneaza normal, fara probleme. Sa fie, oare sonda Lambda? Nu am schimbat-o niciodata (235000 Km). Unde pot gasi un service cu tester care sa poata detecta aceasta eventuala problema?

Ms.!

Share this post


Link to post

Salutare,cine ma poate ajuta cu un manual de Leganza dar cel de piese de schimb,vreau sa comand conductele de tur si retur de combustibil de sub masina,cele metalice si nu gasesc dupa denumire,as cauta dupa cod de piesa.ale mele au ruginit si deja am un por pe conducta de tur.multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Salutare.am rezolvat problema.nu mai găsești frate sa cumperi nou,iar cei cu parcurile de dezmembrări profita de treaba asta și măresc exagerat preturile.am primit o oferta de conducte cobustibil tur-retur 250 Ron+tva+transport și am zis pas.am luat furtun de combustibil și am eliminat partea cu por și asta e.o zi buna sa aveți.

 

Trimis de pe al meu SM-G900F folosind Tapatalk

Share this post


Link to post

Daca nu pateam ,nu credeam

Schimb de ulei cu GM 10W40

Parcurs circa 8000 km

Consum ulei 100 ml ,in mod normal ma apropiam de 500ml,daca eram bland cu acceleratia,daca eram "nervos"treceam de 500ml

In cazul de fata am fost foarte violent cu "clapeta"

Veti spune :hahahaaaaaa pai 10w40 gros ca vaselina e normal sa nu consume.

Masina mea a avut parte si vaselina(a se citi ulei )si mai consistent :thumbl: adica 15 w si chiar....20w in anotimpul cald SI NU AM AVUT PARTE DE O SURPRIZA ASA DE PLACUTA.

Deeeeci am mers tot pe GM10W40 sunt foarte curios daca se mentine.

Poate ar fi bine sa spunem si varsta motorului in... km :mrgreen: ,avem frumoasa varsta de 300.000km

Este vorba de DAEWOO LEGANZA,,,,,,,,,,,,,,,am uitat ca am doua masini :>

 

Edit :de benzina "cazuta"in baie nu poate fi vorba deoarece...ati ghicit am circulat exclusiv pe GPL

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

GM-ul, 10w40 ori 2 in 1 are prioritate ?

 

Cu ce tip de ulei te apropiai ori sarea de 500ml in asa-zis-ul mod normal ?

Share this post


Link to post
On 7/1/2017 at 9:35 AM, florinellll said:

Daca nu pateam ,nu credeam

Schimb de ulei cu GM 10W40

Parcurs circa 8000 km

Consum ulei 100 ml ,in mod normal ma apropiam de 500ml,daca eram bland cu acceleratia,daca eram "nervos"treceam de 500ml

In cazul de fata am fost foarte violent cu "clapeta"

Veti spune :hahahaaaaaa pai 10w40 gros ca vaselina e normal sa nu consume.

Masina mea a avut parte si vaselina(a se citi ulei )si mai consistent :thumbl: adica 15 w si chiar...20w in anotimpul cald SI NU AM AVUT PARTE DE O SURPRIZA ASA DE PLACUTA.

Deeeeci am mers tot pe GM10W40 sunt foarte curios daca se mentine.

Poate ar fi bine sa spunem si varsta motorului in... km :mrgreen: ,avem frumoasa varsta de 300.000km

Este vorba de DAEWOO LEGANZA,,,,,,,,,,,,,,,am uitat ca am doua masini :>

 

Edit :de benzina "cazuta"in baie nu poate fi vorba deoarece...ati ghicit am circulat exclusiv pe GPL

Salut. Am cu Leganza 140.000km dar n-a consumat vreodata un ml de ulei. Dintotdeauna Castrol 5W40, schimbat la fiecare 10.000km.

Share this post


Link to post

Eh ... Asa s-a intamplat cu masinile intretinute corect de fostii si actualii proprietari. In ceea ce priveste Leganza, sunt cunoscute cazuri de motoare care au ajuns la 700.000 km fara interventii la motor si fara consum remarcabil de ulei. Adica maxim 1 l ulei la 10,000 km.

Share this post


Link to post

Salut

Am pierderi la garnitura capac  diferential desi am schimbat ...garnitura.

Ce imi recomandati?

Granitura noua si silicon sau....

 

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Verifica intai capacul, s-ar putea sa il fi deformat la strangere, e o tabla ordinara. O verificare suplimentara, vezi daca nu cumva se prelinge ulei pe la simeringul planetarei ...

Dupa asta, eu as merge pe garnitura noua, din ce imi aduc aminte e fix aia de Cielo, deci ar trebui sa nu fie probleme cu gasitul.

Share this post


Link to post

Arborele cu came admisie este identic cu ce-l de evacuare?

Share this post


Link to post

Da

Share this post


Link to post

Esti sigur de treaba asta? Ar trebui sa tina mai putin supapele deschise cel de evacuare, daca nu chiar sa le si ridice mai putin. M-am uitat pe nubira 2.0 si au coduri diferite arborii

Share this post


Link to post

Da, sunt sigur. Se monteaza defazat. Exista niste marcaje pe rotile dintate: Intake si Exhaust

  • Like 1

Share this post


Link to post

Asa e si la 15 dohc cielo/espero, Mihai, cred ca ce zici tu e facut din diametrul diferit al supapelor admisie/evacuare.

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

Daewoo Leganza,temperatura chiulasa.

Se discuta despre :domne am 94* si vreau 98*ca ''ie""mai bine pentru functionarea optima a motorului

Temperatura reala masurata acum, 31 grade la umbra Bucuresti,chiulasa 96* in zona ''bobina inductie'' si ....sa va tineti bine ...135*in zona frontala centrala

Masuratori efectuate cu termometru laser.

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Ce termometru, da-mi detalii despre jucarie. Sunt 99% sigur ca e o chestie amatoriala care indica bine doar in anumite conditii. Incearca sa-ti masori temperatura pielii dupa ce vezi valori din astea. Daca ziceai 110-115*C nu ma speriam ...

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...