Jump to content

Recommended Posts

Salut!

Mi-am luat Leganza. Este CDX din 1998 si s-ar putea sa aiba 160 000 de km. Cel putin asa scrie pe bord. Oricum imi este draga.

Am putin de lucru pe la bucsi, directie, astea fiind aproape gata. Masina a fost candva cu cutie automata si acuma are cutie manuala.

Este putin deranjant, pentru moment, ca nu ii functioneaza turometrul, lampile de mers inapoi ( vreau sa ii montez senzori de parcare).

Are bujii si fise noi, senzor de pedala nou, insa la turatii mici (cred ca pana pe la 2000 rotatii merge in trei pistoane dupa care merge normal).

Inca nu am reglat distanta la electrozii bujiilor, le-am montat asa cum le-am cumparat de la magazinul de piese Daewoo.

Intre timp am aflat foarte multe informatii citind posturile de pe forum.

Un sfat, totusi, referitor la simptomele de mai sus...va rog!!!

Edited by danbdg2002

Share this post


Link to post

Va salut! Mi-au aparut urmatoarele probleme:

1.Caldura de la grilele de climatizare este cam la un sfert din cat ar trebui sa fie comparativ cu anii trecuti,aproape de un curent de aer caldut care nu face fata sa incalzeasca interiorul la temperaturi scazute afara sau la viteza in mers extraurban.Acul indicator de temperatura lichid racire indica normal (la mijlocul indicatiilor de 50 si 125) dar in mers extraurban am sesizat o coborare a acului sub nivelul normal (la prima liniuta dupa 50 grade).Mentionez ca in vara am avut spart borcanul lichidului de racire si am achizitinat unul nou facand o umplere cu antigel diluat si apa distilata "ochiometric".

 

2.Cand motorul este incalzit si suprasolicit in traficul aglomerat pedala de ambreiaj in momentul debraierii se simte o trepidatie deranjanta a schimbatorului de viteze doar in treapta 1 de viteza.In rest cand motorul este rece la prima pornire si in lipsa unui trafic solicitant pentru pedala de ambreiaj tremuratul schimbatorului de viteza nu exista.

 

Astept sfaturile voastre ca intotdeauna.

Share this post


Link to post

1. Tre sa aerisesti circuitul. Posibil si termostatul sa faca figuri. E cam aiurea sa se raceasca, oricat de frig ar fi afara...

Share this post


Link to post

@Valkriesfly: Pentru punctul 1 citeste postul #3911 (si cele adicente), ala este vechiul meu calorifer schimbat anul trecut intr-o toamna friguroasa, pozele fac cat 1000 de cuvinte, daca ai intrebari ne auzim pe forum. Sfat: sa nu te puna sfantu' sa bagi in motor detartrant, mr. muscolo sau alte substante de genul asta ;) vorbeste lumea pe forum ca nu fac bine deloc, cica ar distruge cam tot ce inseamna calorifer, radiator, furtune etc si eu ii cred pe cuvant nu cred ca este nevoie de inca o confirmare. Punctul 2, ofera mai multe informatii.

@alx: La leganza circuitul de racire se aeriseste singurel. Sunt sanse destul de mari sa nu fie nevioie de termostat.

 

Mi-e dor de Florinelll! Unde esti? Vreau sa-ti spun ca am caldura in masina fara "pompa" de caldura si este a doua iarna de cand noul meu calorifer face caldura!

Edited by stfingt
  • Like 1

Share this post


Link to post

Salutare.

Intentionez sa schimb si eu antigelul la Leganza si as dori sa stiu pasii ce trebuie sa ii urmez pentru a efectua golirea instalatiei si apoi spalarea in prealabil urmata de umplerea propriu zisa cate parti apa distilata cate antigel si de care antigel? Astept o noua indrumare din partea voastra.Va multumesc.

Share this post


Link to post

Dupa indicatiile date de prietenul nostru Salex, am schimbat astazi calofiferul la Leganza. Operatiunea a durat 6 ore, nefiind inca finalizata datorita faptului ca am reusit sa sectionez un furtun la vacuum, negasind o metoda pentru a-l lipi. Dimineata voi cauta un tub de cauciuc la diametru pentru a-l innadi.

Abia astept sa vad maine diferenta de caldura din habitaclu!

Vechiul calorifer era infundat si avea o celula sparta, curgea in tavita de sub el. O sa incerc sa-l desfac si sa postez fotografii cu continutul acestuia.

Pacat ca seara nu a permis sa pot lega furtunele si sa alimentez cu antigel, dar maine la prima ora voi finaliza opratia.

Prin nu stiu ce minune, clema care tine tevile caloriferului nu s-a rupt, practic am refolosit-o.

Multumesc Salex inca o data pentru amabilitate. :) :aplauze:

Share this post


Link to post

Da, ma bucur pentru ca a mai facut cineva operatiunea pe frigul asta :)

LA mine a durat 2 zile cam 8 ore cap la cap si am si taiat piciorusul ala de la vaccum ca nu imi intra la loc caseta aia.Norocul meu era ca mi s-a rupt furtunul de vaccum la incputul operatiunii si am cautat pe o admisie mai veche ceva furtunase :)

Cu ce frecventa tremuri acum?

Share this post


Link to post

@Catalin99: Cu placere, sper sa nu mai fie si alta problema la instalatia ta. Oricum, daca vechiul calorifer era spart, clar se impunea schimbarea.

 

@ROV: Tie tot nu-ti baga caldura ?

Share this post


Link to post

Din pacate, se pare ca tremur cu aceeasi frecventa. Baga mai rece decat cu vechiul calorifer. E posibil sa nu fie aerisita bine instalatia, asa ca o sa o las pornita pana merg sa caut furtunas.

Sau o fi de la furtunul acela de vacuum, care nu inchide bine vreun volet? Cert este ca dupa ce ii pun furtunasul o voi diagnostica din nou. Sper sa nu fie alta problema ca deja ma doare capul.

Share this post


Link to post

Aerisirea nu se face la ralanti, are nevoie de ceva ture. Dupa ce iti ajunge motorul la temperatura de regim, mergi 5-10 minute cu peste 3000RPM. Ai grija si la nivelul lichidului din vasul de expansiune.

 

In plus, mai mult ca sigur furtunul ala are de-a face cu situatia curenta.

Share this post


Link to post

Uitasem sa spun ca-i blocasem acceleratia la 3000 de ture cu o surubelnita.

Am revenit si am pus furtunul, am completat treptat antigelul din vasul de expansiune pentru ca scadea periodic, acum baga aer cald, dar nu fierbinte (dar mai rece fata de vechiul calorifer, pe care l-am taiat si am vazut ca era sensibil obturat).

Oricum diseara am drum la Bucuresti si sper ca in 800 km ( Piatra Neamt - Bucuresti dus intors) sa se aeriseasca bine. Pentru mai multa siguranta imi iau si niste haine mai grosute :)

Nu cred sa fie alta problema in afara aerisirii pentru ca furtunele caloriferului sunt fierbinti si la tur si retur, voletul de comanda aer rece/cald functioneaza si inchide. Totusi am senzatia ca acul de temperatura sta un pic mai jos fata de obicei, ba chiar mi se pare ca la oprirea motorului temperatura scade mai repede (vroiam sa zic ca la pornire, dupa stationare de circa 10 minute, acul din bord este coborat sensibil spre rece, chiar daca temperatura exterioara este pozitiva). Suspectez termostat decalibrat, pe care nu am apucat sa-l schimb. Desi nu inteleg cum de l-au apucat aceste simptome acum, in conditiile in care pana ieri se comporta relativ normal. Si totusi imi pleaca ambele ventilatoare pentru racire atunci cand sta mult timp turata :-/

Voi reveni maine cu alte detalii, se pare ca masina vrea vrea intentionat sa-mi faca sfarsitul anului mai greu.

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

@Valkriesfly: Pentru punctul 1 citeste postul #3911 (si cele adicente), ala este vechiul meu calorifer schimbat anul trecut intr-o toamna friguroasa, pozele fac cat 1000 de cuvinte, daca ai intrebari ne auzim pe forum. Sfat: sa nu te puna sfantu' sa bagi in motor detartrant, mr. muscolo sau alte substante de genul asta ;) vorbeste lumea pe forum ca nu fac bine deloc, cica ar distruge cam tot ce inseamna calorifer, radiator, furtune etc si eu ii cred pe cuvant nu cred ca este nevoie de inca o confirmare. Punctul 2, ofera mai multe informatii.

@alx: La leganza circuitul de racire se aeriseste singurel. Sunt sanse destul de mari sa nu fie nevioie de termostat.

 

Mi-e dor de Florinelll! Unde esti? Vreau sa-ti spun ca am caldura in masina fara "pompa" de caldura si este a doua iarna de cand noul meu calorifer face caldura!

Chiar aseea bre.

Leganza nu face caldura ca sa zic asa,sunt cateva exceptii care intaresc regula.

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

@Salex Face caldura acceptabil, mai bine decat cu radiatorul vechi insa nu sa te dea pe spate.

Adevarul e la mijloc, cred ca e o combinatie intre sistem de racire mare, termostate "bune" si habitaclu mare. Daca merg prin oras mai mult de 15 min sau ies in exterior este ok baga bine, insa nu stiu ce voi face la -20 de grade, pe moment am invatat sa ma folosesc de functia de recirculare iar ca referinta am sa spun asa:

La 50 grade, adica atunci cand se apropie inidicatorul de 50 de grade baga o putin mai calda decat mana mea.

La 70 grade baga caldut spre cald.

La 90 de grade dupa ce a deschis termostatul si mai merg putin adica la temperatura normala de lucru baga cald suficient cat sa fie bine( eu sunt friguros)

Daca merg in oras mai mult de 15 min baga caldura suficienta pentru -5 grade daca ies in exterior baga foarte ok la turatie peste 2000 rpm.

 

Eu dimineata o las aproximativ 5 minute pana se ridica putin acul de temp si plec de pe loc, iar pana la munca mai fac in jur de 5 maxim 10 minte . Cand parchez baga cald suficient cat sa fie bine in masina.

Am observat ca daca merg peste 2000 rpm baga mai bien caldura, deci am doua variante tinand cont ca am schimbat deja caloriferul.

1.Pompa apa este obosita(palete duse)

2.Vaporizatorul de gaz genereaza o restrictie suplimentara intrucat la mine este in serie cu radiatorul de interior.

 

Ramane de cercetat. Oricum, la caldura nimeni nu bate matizul :)

Share this post


Link to post

@Salex Face caldura acceptabil, mai bine decat cu radiatorul vechi insa nu sa te dea pe spate.

Adevarul e la mijloc, cred ca e o combinatie intre sistem de racire mare, termostate "bune" si habitaclu mare. Daca merg prin oras mai mult de 15 min sau ies in exterior este ok baga bine, insa nu stiu ce voi face la -20 de grade, pe moment am invatat sa ma folosesc de functia de recirculare iar ca referinta am sa spun asa:

La 50 grade, adica atunci 1)))cand se apropie inidicatorul de 50 de grade baga o putin mai calda decat mana mea.

La 70 grade baga caldut spre cald.

La 90 de grade dupa ce a deschis termostatul si mai merg putin adica la temperatura normala de lucru baga cald suficient cat sa fie bine( eu sunt friguros)

Daca merg in oras mai mult de 15 min baga caldura suficienta pentru -5 grade daca ies in exterior baga foarte ok la turatie peste 2000 rpm.

 

2)))Eu dimineata o las aproximativ 5 minute pana se ridica putin acul de temp si plec de pe loc, iar pana la munca mai fac in jur de 5 maxim 10 minte . Cand parchez baga cald suficient cat sa fie bine in masina.

Am observat ca daca merg peste 2000 rpm baga mai bien caldura, deci am doua variante tinand cont ca am schimbat deja caloriferul.

3)))Pompa apa este obosita(palete duse)

2.Vaporizatorul de gaz genereaza o restrictie suplimentara intrucat la mine 4)))este in serie cu radiatorul de interior.

 

Ramane de cercetat. Oricum, la caldura nimeni nu bate matizul :)

1)Imposibil, la 50* temp motor sa fie 40*la grila.

2)Esti de invidiat ,,,,,sa lasi masina sa se incalzeasca 5min si sa circuli cu ea 5min!!!!!!!!!!!

3)Daca pompa de apa ar fi defecta motorul s-ar supraincazi.

4)Nu cumva este in paralel

Masina asta(Leganza) este bolnava din nastere la capitolul caldura,pentru cultura generala caloriferul de la Cielo este cu 60%mai mare !!!!!!!!!!!!!!!!!

Share this post


Link to post

Revin cu noi amanunte...

Din pacate dupa circa 50km, am fost nevoit sa ma intorc acasa si sa recurg la serviciile Golfului II, made in 1986, cu care am facut deplasarea la Bucuresti si retur ( evident in camasa :) ).

Problema era ca nu baga mai deloc caldura la picioare iar la aeratoarele centrale, era usor spre caldut. Asta in conditiile in care am tinut-o turata la 4000 de ture, mai bine de jumatate de ora. Cred ca de aerisit s-a aerisit suficient pentru ca furtunele tur/retur la calorifer erau ambele fierbinti. Am consumat 20 litri de GPL cu toata operatiunea de spalare cu Calgon, clatire, aerisire etc...

Cred ca este necesara o noua demontare, deoarece la plecarea de pe loc si la trecerea peste denivelari din bord se auzea un zdranganit de metal.

Presupun ca este vorba de clema care tine caloriferul in pozitie, fixat. La demontarea celui vechi am cam fortat-o cu un levier, cred ca am strambat-o prea tare.

Cand am montat furtunele, am impins prea tare si presupun ca onor caloriferul a sarit din clema, pentru ca acum cand misc de furtune se misca si caloriferul, atat stanga/dreapta cat si sus jos, nu sta fix.

Consider ca nu sta lipit pe rama sa si probabil, aerul rece nu trece exclusiv prin calorifer ci o ia si pe langa.

Astept ziua de luni sa vad daca mai am chef sa redemontez totul, sau o las pe dupa revelion. Oricum, acum stiu perfect ce trebuie demontat si cum se procedeaza. Daca nici dupa ce desfac sa vad daca nemernicul de calorifer nu a iesit din locul sau, nu rezolv cu caldura, trag masina pe dreapta pentru vremuri mai bune, cand ma voi calma si o voi lua de la capat. In prezent am acumulat energie negativa cat pentru doi ani.

Salex a avut perfecta dreptate cand spunea ca este necesara atentie sporita cu plasticele ca sunt casante. Am reusit performanta sa rup clemele care fixeaza actuatoarele, si am fost nevoit sa recurg la improvizatii. <Mai mult la ornamentul de sub torpedo, am rupt toate elementele de fixare si am procedat romaneste, l-am fixat cu un surub, gaurindu-l. E drept ca nu prea se vede, dar pana voi achizitiona unul nou, ramane asa.

Tineti-mi pumnii la o noua operatiune de demontare/montare.

 

Share this post


Link to post

Ti-ai dat singur explicatia, aerul trece pe langa calorifer, nu prin el. Firesc, fagurele ala opune ceva rezistenta, rezistenta care creste pe masura ce temperatura lichidului creste. Empiric se poate demonstra foarte usor lucrul asta: cu motorul rece si suflanta pornita la maxim, aer doar la grilele de mijloc, comuti intre pozitiile Cald si Rece. Vei constata ca debitul de aer la grile este usor mai mic la pozitia Cald. Un lucru pe care am uitat sa ti-l spun: la schimbarea caloriferului trebuie inspectata/schimbata banda aia de burete (gen Purfix) pe care se aseaza caloriferul. In cazul unui montaj partial corect ajungi sa te incadrezi in categoriile mentionate de colegul nostru florinelll mai sus. Plus ca mai apar si se intretin tot felul de mituri, ala cu dimensiunea caloriferului de Leganza vs. cel de Cielo este unul din favoritele mele. Pentru conformitate, caloriferul de Leganza este reper comun si la Nubira (I/II) si Lanos. Simpla comparatie Leganza - Nubira (pentru cei care au facut-o deja) ar trebui sa fie relevanta.

 

Inca ceva: toti cei care au inlocuit caloriferul original cu unul after-market (de multe ori de provenienta necunoscuta - respctiv nu stim daca este Beijing cum intri pe stanga sau Guangzhou pe dreapta, preferabil ultimul, totusi) au indicat o functionare inferioara reperului original, chiar daca ala era infundat/spart.

Share this post


Link to post

E foarte adevarat, desteptul de mine a schimbat buretele de la grilele care duc aerul in spate la picioare (acum este debit de aer si in spate), am schimbat banda la imbinarile blocului de climatizare, dar nu am schimbat-o la calorifer. O sa o schimb. Ar trebui sa folosesc o alta metoda pentru fixarea caloriferului sau este suficienta acea brida? Si o sa-i fixez furtunele inainte de a monta la loc capacele blocului de climatizare :)

Si daca tot va trebui sa umblu din nou, ma bate gandul sa caut reperul original, pentru ca acela pe care l-am montat in prezent este after market, am deja experienta cu alte calorifere schimbate la alte modele de masini, care intr-adevar nu se comporta la fel ca originalul.

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

Turometrul Leganzei mele nu functioneaza. Ma puteti ajuta cu detalii de genul pozitie senzor,citire turatie,pin cablaj bord,etc fiindca doresc sa remediez aceasta defectiune (nefunctionalitate)?

 

Share this post


Link to post

Am refacut operatia de demontare a plasticelor pentru reasezarea in pozitie al caloriferului. Nu am mai demontat caloriferul, am preferat sa lucrez tot cu cel aftermarket, de curiozitate pentru a vedea diferenta si pentru ca la acest moment nu am de unde achizitiona unul original.

Nu am demontat furtunele, practic l-am repozitionat, mai spre partea soferului, ramanand un spatiu de circa 0,5 cm in partea dreapta pe care l-am umplut cu burete. Mai mult ca sigur exista diferente intre cel achizitionat recent si cel original, cel vechi avand pe lateral, langa fagure si niste ghidaje longitudinale din aluminiu, pe toata lungimea, care practic umplu spatiul in carcasa (de aici si diferenta de dimensiune pe care am fost nevoit sa o suplinesc cu burete). Din pacate in partea de jos a caloriferului nu am avut acces si se simte ca nu trece tot aerul prin calorifer. Daca va mai exista "data viitoare" voi lipi pe laterala caloriferului banda cu burete pentru a-l etansa complet, sa nu mai treaca aer pe langa el.

Din aceste motive nici nu are cum sa se comporte un calorifer aftermarket ca unul original, patrunzand aer rece pe langa el.

Oricum fata de temperatura pe care o aveam anterior in masina este sensibil mai bine, dar nu precum ma asteptam. Personal am inteles motivele pentru care operatiunea nu a avut succes 100%, dar cu certitudine daca voi monta calorifer original acesta se va apropia de temperatura pe care o dadea la momentul iesirii de pe banda fabricii. Se observa cu ochiul liber ca fagurele celui nou achizitionat este mai putin dens ca la original, schimbul de caldura fiind mai mic, la care se adauga pierderea de aer pe langa etc..

Nu am apucat sa-i fac proba in mers, ramane pe maine.

Am reusit sa fac operatia in trei ore, timp in care am reparat si alte stricaciuni, mai precis plasticul care actiona un volet, prin intermediul actuatorului, pe care evident l-am rupt astazi, datorita temperaturii scazute (conform predictiilor lui Salex :) ).

Una peste alta sunt relativ multumit de rezultat si de experienta capatata, next time va fi mai bine.

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

Ei, dupa cum vezi te-ai incadrat si in timpul pe care ti-l indicam inca de la inceput ca fiind normal dupa acumularea unei mici experiente :) .

 

In ce priveste fanta aia dintre calorifer si carcasa (ma refer la spatiul ramas si acum liber), nu o sa iti vina sa crezi cat de importanta este si ce influenta (negativa) are asupra functionarii sistemului. Personal cred ca nu ai depasit 75-80% din performanta caloriferului (cel nou).

 

Am vazut destul de multe calorifere after-market insa, dupa parerea mea, cel cumparat de tine este extrem dubios. Nu ma refer la fagure ci la forma si dimensiuni.

Share this post


Link to post

Ciudat este ca atunci cand l-am suprapus peste cel vechi pareau identice ca latime. La montare, asa cum am precizat a ramas acel spatiu de sub 0,5 cm, in lateral, pentru ca la lungime s-a incadrat perfect. Acum mai banuiesc si faptul ca este posibil sa-l fi deplasat eu prea mult spre stanga, aspect care cumulat cu certa tasare a benzii de burete vechi, sa duca la aparitia acelui luft.

Oricum a ramas un spatiu ingust pe o lungime de circa 7 - 8 cm, pe care-l puteam acoperi daca demontam furtunele si lipeam banda noua fie pe calorifer fie inlocuiam banda veche a carcasei. Dar am preferat sa sar o treapta a operatiei (sau mai multe - golire, demontare furtune, demontare timonerie, reumplere instalatie, aerisire etc), motiv pentru care ma multumesc cu ce am.

Pentru sezonul cald este planificata oricum inlocuirea cu un calorifer original, plus inlocuirea benzii de burete de la toti voletii, chiar daca asta presupune demontarea bordului.

Si voi trage concluziile abia maine in mers. Spre sa fie cat mai aproape de 100% din randament.

Multumesc inca o data Salex

 

Edited by Catalin99

Share this post


Link to post

1)Imposibil, la 50* temp motor sa fie 40*la grila.

Pentru o persoana cu circulatia asa de buna nu inteleg de ce te plangi peste tot de caldura pe care ti-o da masina :) .

 

2)Esti de invidiat ,,,,,sa lasi masina sa se incalzeasca 5min si sa circuli cu ea 5min!!!!!!!!!!!

Nu te mai inteleg deloc !! Nu-ti da caldura sau se incalzeste greu ? In alta ordine de idei, as fi si eu invidios pe masina care, in 5 minute, ajunge la temperatura de regim. Pentru cultura generala, da-ne si noua 3 exemple de astfel de masini. Ca sa nu ma acuzi de vreo capcana, precizez si temperatura exterioara: 0*C. Decent, zic eu.

 

Masina asta(Leganza) este bolnava din nastere la capitolul caldura,pentru cultura generala caloriferul de la Cielo este cu 60%mai mare !!!!!!!!!!!!!!!!!

A cui cultura generala ?? Ti-am mai cerut sa aduci dovezi si masuratori, nu doar vorbe. Altfel, asuma-ti punctul de vedere.

 

Leganza nu face caldura ca sa zic asa, sunt cateva exceptii care intaresc regula.

Aici s-ar putea sa ai dreptate insa discutia este mai ampla de atat. Cum de a reusit constructorul sa produca acele exceptii, ti-ai pus aceasta intrebare ? Masinile alea au caloriferul mai mare, habitaclul mai mic sau incalzire electrica auxiliara ? O explicatie simpla ar fi ca, din pacate, in cazul masinilor mai vechi si/sau cu un istoric dubios, intretinerea nu a fost facuta corespunzator motiv pentru care le cataloghezi drept exceptii pe cele care functionaza corect. Dupa cum ai putut observa, colegii interesati sa gaseasca raspunsuri la probleme spinoase legate de sistemul de incalzire le-au aflat. Astept sa combati cu argumente aceste puncte de vedere, folosirea caracterelor rosii si uriase nu cred ca a convins pe cineva pana acum. Este doar parerea mea.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Revin cu detalii legate de temperatura de la grile :) Am luat un termometru digital cu sonda exterioara pe care am bagat-o in grila centrala. Eroare +- 2 grade zic eu.

 

0 grade temp ext conform afisajului de la ceas.

 

Eu o pornesc dimineata, o las aprox 1 minut la relanti apoi o tin din acceleratie la 1500 rpm timp de 2 min.In total aprox 3-4 minute .

-Cand acul este pe gradatia de 50 de grade temp la grile este de 26 grade, mie mi-se pare caldut aerul.

-Cand acul trece de cea de-a doua gradatie cu vreo 2 sa 3 mm deschide termostatul si temp la grile este de aprox 34 de grade

-Cand acul este la 2-3 mm sub cea de-a treia gradatie temp este de 42 de grade .

 

Asta se intampla in aproximativ 6 minute de mers deci un timp total de aproximativ 10 min . 3 de stationare si aprox 6 de mers, depinde de trafic.

 

Eu stau cu ventilatorul oprit pana ce incepe sa se miste acul de temp, aprox 2 sau 3 minute de la pornire si apoi inca 2-3 minte merg pe recirculare aer restul drumului merg pe aer de afara. Sunt coerent?

 

Cea mai mare temp aratat dupa ce am mers prin oras a fost de 56 de grade pe recirculare (temp care mie mi-se pare satisfacatoare) si aproximativ 48 pe aer de afara deci cu vreo 10 grade mai putin decat zice in carte. Eu am atribuit diferenta de 10 grade vaporizatorului de gpl.

 

Majoritatea drumurilor facute de mine sunt in oras si sunt drumuri scurte, de aceea caut sa imi bage caldura cat mai repede si cat mai bine.

 

Share this post


Link to post

Ca sa mai schimbam subiectul hai sa va zic cate ceva despre faruri.La Leganza mea lumina farurilor era slaba,galbuie,farul din stanga batea prea jos,cel din dreapta mult la dreapta. Pe faza scurta aveam xenon,asa am luat-o.

De ceva vreme nu se mai aprindea farul dreapta,uneori da alteori nu.Asa ca il dau jos,aplic un polish,oglinda buna,lumina ioc.Renunt la xenon,pun bec Osram,lumina slaba in continuare.Vad eu ca toata lumea zice ca Leganza are oricum faruri slabe,asta e.

Acum trei zile ma duc la un remat unde stiam ca au vreo 3-4 leganza bune sa caut un motoras pas cu pas ca al meu ma dispera ce prost merge.Si vad niste faruri impecabile.Intreb si le iau cu 150 lei.

Fratilor,le-am pus aseara si vreau sa va spun ca sunt cele mai bune si puternice lumini pe care le-am avut vreodata la vreo masina.Si am avut ceva masini la viata mea.

Sunt perfect reglate,bat impecabil!!!!!

M-am plimbat ca nebunul aseara doar de dragul lor,incredibil!

Farurile vechi aratau bine,oglinda aparent era in stare buna si totusi diferenta este enorma.Incredibil.

Acum pot spune ca Leganza daca este in mintile ei are lumini exceptionale,printre cele mai bune de pe piata!!!!!!

Daca aveti nevoie de piese au tipii astia au masini bune acolo,sunati-ma si va spun unde sunt,am dat pe motorasul pas cu pas 50 lei,azi il montez sa va vad cum va fi relantiul.

Share this post


Link to post

Farurile vechi aratau bine,oglinda aparent era in stare buna si totusi diferenta este enorma.Incredibil.

Acum pot spune ca Leganza daca este in mintile ei are lumini exceptionale,printre cele mai bune de pe piata!!!!!!

Cum ti-ai dat seama ca oglinda este in stare buna ? Ai desfacut lupa ? As fi in stare sa fac pariu pe nevazute ca oglinda este, de fapt, complet distrusa.

 

Daca ai chef de bricolat, poate desfaci farul si pui pe forum o poza cu oglinda respectiva. Pentru faza scurta ne intereseaza exclusiv oglinda de sub lupa ;) .

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...