Jump to content

Recommended Posts

... probleme cum am avut eu si cum le am .

Una din ele ar fi urmatoarea - din cauza frigului mi-a inghetat apa in motor si radiator...

Oare frigul sa fie de vina pentru asta ?

 

A3 este frana de mana care nu mai imi merge si nu stiu ce sa fac cu ea . Sa ii cumpar un kit de reparatie si sa ii repar si sa ii curat sau sa cumpar etrierii noi si sa ii schimb definitiv .

Poti schimba 7 etrieri, tot nu au vreo legatura cu frina de mina ! Deci, mai bine lasa etrierii in pace ca arunci banii degeaba. Frina de mina la Leganza e cam pacatoasa, sfatul meu este sa cauti un mecanic priceput pentru a ti-o regla. Asta, desigur, daca nu ai varianta de frina cu tamburi pe spate (f. rar, nu prea imi vine a crede !). Daca va fi nevoie sa cumperi ceva, atunci vei cumpara saboti si/sau cabluri.

 

cand dau sa pornesc moare definitiv si se sting si martorii si nu vrea sa porneasca.

Cum zicea si colegul mai sus, asta e simptom de baterie cam moarta. Dupa ce se sting martorii, ai incercat sa aprinzi faza scurta/lunga pentru a vedea daca functioneaza ?

Share this post


Link to post

Am pus bateria pe redresor si am lasat-o toata noaptea .

Am coborat cu bateria la masina la masina si nimik .

Bateria e buna .

Share this post


Link to post

Incearca sa bagi masina intrun garaj incalzit sau hala. Laso o noapte dupa care poti sa pornesti.

Share this post


Link to post

Am pus bateria pe redresor si am lasat-o toata noaptea .

Deci la tine daca tii o baterie pe redresot toata noaptea inseamna cae buna ?! Iti dau io vreo 10 si poti sa le tii si vreo saptamana ca tot degeaba.

Share this post


Link to post

hymura9 tot nu ne-ai lamurit...electromotorul invarte???

 

ar da sa invarta dar moare si acuma mi-sa blocat si schimbatorul in treapta 1 de viteza .

oricum intr-o saptamana am sa o bag in service si va suferii reparatie capitala si imbunatatirii .

Share this post


Link to post

Eu sunt mai carcotas.

Reparatie capitala plus imbunatatiri executate in service inseamna ca si cost 2000---3000 euro.

Avem un coleg pe forum care a bagat in Leganza pe parcursul a doi ani 200 milioane(nu este nici o gresala) si tot nu a scoso la liman.

Poate sa va confirme, totus nu ii dau numele nu am acordul lui

Mai bine te imprietenesti cu un mecanic bun si o repari made home.

Multi posesori auto isi imagineaza ca se duc in service o lasa o saptamana dupa aceia iau auto aranjata dichisita numai buna de alergat.

Asta se intampla in filme.

Adevarul e altul si este trist, te jupoaie si constati ca e uneori o mare carpeala foarte costisitoare.

Nu as duce masina in service nici daca merg pe jos.

Desigur daca ai firma cu 5-----10-----100 masini nu ai incotro, insa daca ai un amarat de salariu de 1500lei nu merita sa mergi in service.

Edited by florinellll

Share this post


Link to post

Bine hai ca am exagerat .

Nu ma pricep sa le schimb eu ca daca m-as pricepe as face-o cap coada .

Trebuie sa ii schimb kitul de ambreaj care ma costa 400 de lei si sa ii fac si frana de mana ca nu mai tine absolut de loc si am umblat la acel reglaj de sub cotiera si nimik , eventual o sa ii cumpar un kit de reparatie .

Nu mai vrea sa porneasca de loc am bateria buna si cand ii dau la cheie nu invarte deloc , dupa ce ii dau la cheie imi merg si becuri si cdplayerul si faruri si lumini , sa fie din cauza electromotorului . Stie careva cat costa un electromotor nou sau daca se poate repara cumva cel vechi care il are ea acum.?

Share this post


Link to post

Daca atunci cand actionezi electromotorul se sting toti indicatorii de la bord bateria este sigur defecta.

Daca problema ar fi electromotorul cum banuiesti tu indicatoarele de bord si-ar reduce doar putin luminozitatea.

 

O alta problema daca continui sa actionezi electromotorul in aceasta situatie il vei defecta.

La frana de mana trebuie refacut reglajul la roti nu in habitaclu, mai mult ca sigur a scapat un cablu sau chiar ambele.

Eu zic ca nu e greu de rezolvat insa daca nu ai mai "surubarit "la masini atunci e complicat.

Edited by Salex
Citare inutila post anterior

Share this post


Link to post

Indicatoarele din bord se sting definitiv, si dupa aia cand dau drumul la muzica merge , aprind faruri si pozitii si merg fara nici o problema .

Bateria intradevar a iesit din garantie dar speram sa ma tina ceva mai mult fiind si un bosch de 56 de amp/h, si de fiecare data cand o masor dupa si o bag la incarcat imi arata ca e incarcata.

Iar cu frana de mana am sa ii las pe aia din service sa se chinuie cu ea .

Share this post


Link to post

La Leganza trebuie vreo 60A si 600A curent la pornire. Bateria ta e cam mica si e posibil sa fi murit de tot. Scrii de o saptamana pe forum. Chiar nu ai putut gasi o baterie buna de proba si sa incerci cu ea ?

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Daca zici ca ai aparat de masura (ca asa inteleg din ce ai scris) masoara pe baterie cat timp altcineva da la cheie si vezi ce tensiune iti arata bateria cand e electromotorul cuplat. Daca nu scade sub 10-11 e buna. Banuiala mea e ca o sa scada mult in jos (ceea ce inseamna ca e gata). Incearca ca n-ai ce pierde.

 

 

Share this post


Link to post

Am Leganza 1999 e2 de 2 luni si singura problema e pompa de benzina "obosita" dupa cum zice mecanicul. Dimineata la -6 gr C acum 2 saptamani a pornit la a 4-5-a cheie, va intreb: merita una second la 200 lei (pe net) sau una noua la 400 lei (fost dealer Daewoo) ? ... in rest, masina ma multumeste pe deplin ( CDX negru).

Share this post


Link to post

tavi35 Eu nu cred ca pompa de benzina este vinovata daca a pornit greu.!!!!!!! , singura problema ar fi de la injectoare,putin infundate si picura de aceea pierzi in stationare presiunea din rampa sau ...ceva apa prin benzina din rezervor :) , si ar mai fi probleme la aprindere (bijii terminate , fise etc.) .

Daca era sa fie pompa vinovata nu mai porneai tu... masina nici in ruptul capului, asa ca nu arunca banii pe pompa !! .

Edited by valisoft

Share this post


Link to post

O pompa obosita isi arata "slabiciunile" in special atunci cind se incalzeste. Posibil sa nu fie de vina pompa, asa cum a spus si valisoft. Ar fi bine sa verifici presiunea generata de pompa, atit la rece cit si la cald, inainte de a schimba ceva. In orice caz, daca se pune problema schimbarii, un NU hotarit pentru achizitia SH a acestui reper !

Share this post


Link to post

Salut spuneti-mi si mie cum se manifesta Leganza cand are tamponul motor central(cel din fata) denumire piesa bloc amortizor fata A deteriorat? Ce zgomote apar si cand?

Edited by Salex

Share this post


Link to post

La franare si la demaraj,la schimbare viteze..trosc-boc!

Probabil si trepidatii..

 

Ce simptome ai?

Share this post


Link to post

Salut spuneti-mi si mie cum se manifesta Leganza cand are tamponul motor central(cel din fata) denumire piesa bloc amortizor fata A deteriorat? Ce zgomote apar si cand?

Zgomote nu apar decat daca este facut absolut praf. Caz in care il inlocuiesti oricum, nu ? Altfel, zgomote nu face. Daca motorul trepideaza prea rau la pornire, aceelerare brusca, atunci probabil este rupt.

Share this post


Link to post

Va multumesc salex si valisoft ! O sa vad la primavara ce-i fac, dar posibil injectoare un pic infundate. Cum se curata , banuiesc ca nu cu solutie care este in orice benzinarie si se pune in benzina ?

Share this post


Link to post

Daca nu au ajuns in stadiul de "moarte clinica", ajuta si solutiile respestive. Ai doua variante:

1. curatare "home made" : cu rezervorul gol, bagi un flacon de solutie si 10-15 litri benzina cu cifra octanica cit mai mare. Dupa asta, scos masina in afara orasului si, obligatoriu FORJA fara mila adica tinut motorul in 5000RPM. Toata distractia te va costa cca 80-100 lei.

2. curatare "profi" : solutie speciala + ultrasunete. Cost aproximativ: 80-100 lei

Share this post


Link to post

Avand acelasi cost dar sanse mai mari de reusita este punctul 2.

Share this post


Link to post

Zgomotul suparator apare la mine si in mers la schimbarea vitezelor dar si la pornirea motorului in momentul actionarii cheii in contact pentru pornire.un fel de troncanit...

Share this post


Link to post

Daca ai zgomot, atunci daca ar fi suportii de pe traversa dusi, ar trebui ca vizual sa fie bucati lipsa din ei. Altfel, daca este doar rupt cauciucul, nu fac zgomot, doar motorul are balans mai mare.

Share this post


Link to post
valkriesfly la gropi sau pe macanam nu ai troncanit? Eu personal pana sa ajung la suportii motor, as suspecta bucsele de pe partea din spate de la punte. Edited by valisoft

Share this post


Link to post

Salut,

 

Pana la urma se pare ca nu ma descurc sa fac rost de un set de reparatie etrier spate pentru Leganza.

 

Ma poate ajuta cineva?..... :osanale:

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...