Jump to content
Notificare GDPR și date personale Read more... ×

Sign in to follow this  
razvani

Amortizoare Cielo

Recommended Posts

Vreau sa imi schimb amortizoarele.

 

Ce sfaturi imi dati?

 

Ce tip de amortizoare? (Ulei sau Gaz)

Ce producator?

Ceva preturi daca aveti?

De unde?

Ce se mai schimba de obicei pe linga amortizor (garnituri, bucsaraie ceva) ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.Nu te gindi la cele pe gaz ca la noi se duc repede .

2.Daca nu ai bani poti sa pui Korea(gaz-ulei parca) si sint in jur de 1.200.000/buc , OK !

3.La cele de pe fata sa verifici bucsele de cauciuc din capul amortizorului , eventual schimbale nu costa mult .

4.Verifica arcurile pe spate sa nu aiba vreo spira rupta .

5.Dupa schimbarea amortizoarelor da o tura cu mashina si apoi fa un bracaj face bine la cauciucuri si la buzunar .

NUMAI LA SERVICE !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am avut Cielo ...acum am trecut la barcutza (Espro). Pe ambele am avut amortizoare pe gaz Sachs si sunt bestiale...te cam zgaltzaie prin oras (spatele) dar cand esti pe o sosea buna ... si ai un pahar de suc pe bord...nu se misca lichidul...te tine lipit de sosea ... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am gasit pe piatza mai multe tipuri de amortizare (Cielo):

 

MONROE gaz

fatza - 1.820.000

spate - 1.800.000

 

MONROE ulei

fatza - 1.500.000

spate - 1.275.000

 

SACHS ulei

fatza - 1.350.000

spate - 1.050.000

 

DAEWOO ulei

fatza - 1.125.000

spate - 1.000.000

 

De care sa imi pun fratzilor?

La astea Daewoo zice ca imi da garantie 18 luni. Citi km ar trebui sa ma tina?

Merita sa imi pun combinatie gaz pe fatza si ulei pe spate?

 

PS: Arcuri pentru Cielo

650.000 - fatza

1.000.000 - spate

 

------------------------------

 

Am mai gasit niste preturi pentru MONROE, de fapt mi le-a trimis o tanti pe mail de la "Auto Solution".

 

 

 

 

"Buna ziua!

Aveti atasata oferta pentru autoturism Daewoo Cielo.

Preturile sunt cu TVA pentru doua bucati.

Adresa la care ne puteti gasi este urmatoarea:

B-dul Basarabiei,nr 256,Incinta Faur(Portile 3,4) sector 3.Pentru informatii suplimentare va rog sa ne sunati la urmatoarele numere de telefon

209.48.92.

255.44.66.

0742.099.021.

Multumesc.

 

 

Raluca APARU

Departament Comenzi

Auto Solution

"

 

 

Tip amortizor cod pret-2 bucati

Reflex fata(combinatie gaz-ulei) ME3405 3.950.800

Reflex spate(combinatie gaz-ulei) ME1003 3.910.304

Ulei fata MMR983 3.259.410

Ulei spate MR1622 2.765.560

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cred ca am si eu problema cu amortizoarele. La 140 150 kmh masina topaie si nu pot sub nici un fel s-o tin in linie dreapta; la o mica denivelare pe la 160 kmh am zburat un pic pe contrasens.

In traficul din Bucuresti am vazut ca troncane ingrozitor la orice gura de canalizare pe care nu reusesc s-o ocolesc.

Si cred ca cel mai duse sunt cele dupa spate, cand apas pe portbagaj masina nu mai are nici un fel de balans, si revine cu intarziere.

Asa ochiometric cum verifici un amortizor dus? Trebuie sa nu sa aiba un pic de balans?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Asa ochiometric cum verifici un amortizor dus? Trebuie sa nu sa aiba un pic de balans?

 

Apeşi pe colţul maşinii şi îi dai drumul brusc. Nu trebuie să oscileze mai mult de 2 ori până se stabilizează.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Apeşi pe colţul maşinii şi îi dai drumul brusc. Nu trebuie să oscileze mai mult de 2 ori până se stabilizează.

Din cate stiu eu o singura data ! :osanale: :osanale:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cred ca am si eu problema cu amortizoarele. La 140 150 kmh masina topaie si nu pot sub nici un fel s-o tin in linie dreapta; la o mica denivelare pe la 160 kmh am zburat un pic pe contrasens.

In traficul din Bucuresti am vazut ca troncane ingrozitor la orice gura de canalizare pe care nu reusesc s-o ocolesc.

Si cred ca cel mai duse sunt cele dupa spate, cand apas pe portbagaj masina nu mai are nici un fel de balans, si revine cu intarziere.

Asa ochiometric cum verifici un amortizor dus? Trebuie sa nu sa aiba un pic de balans?

Din ce scrii , cred ca amortizoarele sunt duse!

Bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru eliminarea senzatiei de barca pe spate la cielo va recomand telescoape de opel astra 1 care au preturi asemanatoare cu cele de cielo si arcuri de cielo executive heavy duty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

si eu recomand amortizoare pe gaz pentru spate in cazul cand nu se incarca masina des. sunt mai putin rezistente ca cele pe ulei si un pic mai dure.

la vreo luna dupa ce am luat masina le-am schimbat pe toate, ulei pe fata si gaz pe spate. si in privinta duritatii s-a simtit diferenta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din pacate, amortizoarele de cielo au probleme.

le-am schimbatla 3000 km, le-am schimbat la 13000, acestea s-au dovedit mai bune, pentru ca acum am 50 000 si in continuare bat.

are cineva sugestii?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale mele au 110 000 mk.. si au inceput sa bata... Cand o sa cada de tot Koni le cheama... costa ceva, dar macar stiu ca nu o sa am probleme cu ele... nu batai de cap si alte de astea...pret pt toate 4... in jur de 10 bulioane. Stiu ca e mult, dar decat sa ma duc din 3 in 3 luni sa schimb amortizoare in garantie.. cred ca e mai bine asa. Sunt Gaz+ulei si sunt cu duritate reglabila :dizzy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am tot pe gaz Bilstein de Opel Kadett si sunt foarte bune.Le am de la 20.000km shi acum am 48.500km,fara nici o problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ce am auzit eu de la mecanicii pe care ii stiu e ca cica amortizoarele originale sunt cele mai bune pt. ca restul sunt mai scurte cu un 1cm :scarpin: ...si in plus recomanda cu mare caldura la cielo cele pe ulei ca cica daca pui din alea pe gaz bagi banii in altele...acu' vad ca voi ziceti ca sunt bune astea pe gaz ..eu ce sa fac? :scarpin:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu am 130.000 si inca le am pe alea din fabrica pe masina. Daca apas cu mana nu oscileaza mult insa sunt convins ca sunt destul de duse. Daca le schimb oscilez intre Koni si astea originale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

gata! saptamana viitoare ma duc sa imi iau amortizoare! Problema e ca habar nu am de care sa imi iau..so please sugestii..v-as fi foarte recunoscator :) >-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cauta ceva de firma si daca se poate toate 4 ,ceva de firma cu garantie si montaj la ei.Altfel mai bine iti vezi de treaba pentru ca majoritatea ajung in 2-3 luni ca cele pe care le-ai dat jos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

adica intre cele originale si unele KONI sa imi iau KONI?problema e ca astia cu koni-urile nu au montaj la ei :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu mai sta pe ganduri si ia-ti Koni. nu are cum sa-ti para rau.

acum , tu stii cel mai bine ce buget ai, care-i diferenta intre cele 2 tipuri de amortizoare, garantie, montaj...

sa ne spui ce alegere ai facut pana la urma, detalii, impresii dupa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vlade.. mai intai de toate fa un test de amortizoare... Eu am ramas surprins dupa test... Ale mele, cele originale au 110k si eficacitate 60% ...+ sau - max 5 procente. Testul m-a costat 300 000 lei ... Cei din service mi-au recomandat sa le mai tin cel putin 20 - 30 k km.. dupa care.. mai putem vorbi de ce se necesita o schimbare. Si am aflat un "secret"... Pt ca masina sa scape de sindromul barcuta, se recomanda arcuri mai tari... de Opel Astra sau Vectra. Diferenta este ca cele de Opel au raza constanta... nu ca cele Daewoo.. care la capete au raza din ce in ce mai mica... acolo se rup si spirele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

asa.unde fac sie u testul minune?

 

ce arcuri merg...care astra ca model..ca sunt o droaie ca m-as baga sa le schimb pe toate :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arcurile de opel care se potrivesc la cielo si espero sant la fel.Cum crezi ca stau in suport daca sant mai mari la capete??

1.Arcurile de opel bezina sant mai slabe ca cele de cielo

2.Arcurile de opel diesel sant prea tari si o sa topai ca in tractor plus ca telescopul se va extinde la maxim si ai sanse sa il rupi.

Cele mai indicate arcuri sant de cielo executive tip sarcina grea.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stiu ca va sacai da vreau sa fac o treaba buna... pe fata tot din alea sa pun? am inteles ca ar trebui sa schimb si arcurile pe fata..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pe fata nu e necesara schimbarea arcurilor .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×