Jump to content
Sign in to follow this  
Silviano

Consum Matiz Euro 3/Euro 4

Recommended Posts

DIn 2005 poate fi si euro 2, dar si euro 3, ca in anul acela s-a facut trecerea. Deschide capota, daca are delco e euro 2, daca are bobina tripla pe capacul culbutorilor e euro 3. Daca e euro 2 e mai nasol, ca e peste 1200 de euro taxa, daca e euro 3, e ~400 de euro, mult si aia.

Share this post


Link to post

Mersi pentru raspuns, am luat Matiz-ul pana la urma, am reusit sa il inmatriculez in 2011 pana la urma, am avut un noroc chior, am prins o programare la RAR pe 27, iar pe 28 am facut inmatricularea cu tot cu numere luate.

Share this post


Link to post

Intrebarile tale au deja raspuns, foloseste te rog.

Edited by VAXXi

Share this post


Link to post

Un drum la Bucuresti, cu vant crancen din fata (mitzu nu a vrut mai mult de 120km/h in treapta 4 si mai mult de 130km/h in treapta 5), consum de 6, 11litri%.

Share this post


Link to post

cu 10 litri cati km mergeti cu matizul euro 3?

Share this post


Link to post

Eu merg 200 km cu 10 litri, cu un euro 3 ar trebui sa fie mai multi km ( cel putin asa zice producatorul ).

Share this post


Link to post

inseamna ca a meu are o problema grava eu nici 100 km nu merg

Share this post


Link to post

Eu merg 200 km cu 10 litri, cu un euro 3 ar trebui sa fie mai multi km ( cel putin asa zice producatorul ).

 

Din contra, cu euro 2 mergi mai mult ca si cu euro 3 sau 4. Eu mergeam peste 200 de km cu 10 litri, consumul de la plin la plin undeva pe la 4.8- 4,9 extraurban.

Share this post


Link to post

Cu cat mai multe Euri, cu atat consum mai mare. Putere mai mica, talpa mai grea...mie mi-a iesit 5,5 media pe 1000 km, din care 417 facuti cu consumul ala de mai sus :D

Edit: de la Otopeni la Ploiesti am mers legal..dupa....> :)

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

conteaza foarte mult stilul de mers ,traficul si temperatura de afara.astfel consumul meu acum este de 7,5l(cu 5,2 l merg 70 km in oras).trafic moderat si accelerari blande.in afara consumul este de 5,5 l. iarna in schimb consumul creste cam cu 1-1,5l. cam asta e consumul la euro 3.

Share this post


Link to post

Din contra, cu euro 2 mergi mai mult ca si cu euro 3 sau 4.

 

Potrivit datelor furnizate de producator, cu euro 3/4 trebuie sa consumi mai putin decat cu euro 2. Studiaza raportul de amestec aer/benzina si vezi care consuma mai mult ( teoretic vorbind ). @augustinionut : la cum mergi tu ai consum foarte bun.Mai putin de 4.5 % ( euro 3 are declarat 4.2 % ), eu nu am reusti sa scot la masina mea, iar iarna pe undeva la max. 5.5 % se duce ( consum extra-urban).

Share this post


Link to post

pt korydon.La ce viteza schimbi treptele?eu bag a2a la 20 chiar si mai mult a3a pe la vreo 40 si tot asa am inteles ca e mai bine mai turat cu astea...

Share this post


Link to post

25/40/55/70 e o schema foarte buna propusa de Tolin. In depasiri o duc si mai sus cand e necesar. Cel mai putin consum la 3500 rpm adica la 100 km/h in cazul nostru.

Share this post


Link to post

Din cate imi aduc aminte, pe site-ul Daewoo la inceputul anului 2007, pentru Matiz euro 3 consumul precizat era de 4,2 / 6,9 litri/100 km (extraurban / urban). Eram interesat de consum pentru ca in acea perioada strangeam bani pt Matiz. In iulie, cand l-am luat deja se trecuse la Euro 4 si consumurile precizate erau de 4,9 / 7,9 litri/100km, lucru care m-a cam enervat un pic, dar mi-a mai trecut din suparare pentru ca am dat mai putin la taxa de prima inmatriculare.

 

La mine, cel putin intre aprilie si octombrie consumul se incadreaza in cel precizat de producator (+0,1-0,2 litri cel mult in plus cand o calc mai tare)

 

Cel mai mic consum a fost de 4,69%.(trafic foarte lejer, 90km/h constant cu cateva depasiri pana in 110) pe traseul Barlad-Marasesti-Bacau si retur.

Share this post


Link to post

Catalizatorul masinii ( euro 2 ) mele s-a dus si mi-am pus catalizator euro 4 pentru ca am gasit la dezmembrari cu km si bani putini. Am aceleasi consumuri ca si inainte, doar sunetul evacuarii s-a schimbat un pic in bine. Din cate am inteles intre euro 3 si 4 nu s-a modificat decat catalizatorul, deci nu vad nici un motiv pentru consumuri diferite.

Share this post


Link to post

Potrivit datelor furnizate de producator, cu euro 3/4 trebuie sa consumi mai putin decat cu euro 2. Studiaza raportul de amestec aer/benzina si vezi care consuma mai mult ( teoretic vorbind ). @augustinionut : la cum mergi tu ai consum foarte bun.Mai putin de 4.5 % ( euro 3 are declarat 4.2 % ), eu nu am reusti sa scot la masina mea, iar iarna pe undeva la max. 5.5 % se duce ( consum extra-urban).

 

Datele de la producator sunt gresite, la euro 3-4 sunt alte injectoare cu mai multe diuze fata de euro 2, alt calculator cu alta gestiune a amestecului, alta aprindere, motorul e mai gatuit, nu conteaza doar catalizatorul. Tu degeaba ai pus catalizator de euro 4, ca a doua sonda lambda sigur nu ai pus, si daca o puneai o puneai degeaba, ca nu ai unde sa o legi la calculator.

 

Din cate am inteles intre euro 3 si 4 nu s-a modificat decat catalizatorul, deci nu vad nici un motiv pentru consumuri diferite.

 

Cum spuneam mai sus, mai studiaza, catalizator e ultimul lucru ce s-a schimbat.

Edited by argon

Share this post


Link to post

La euro 4 a mai aparut si un precatalizator, care obtureaza sesizabil mai mult, montat imediat la iesirea din motor, mai are si EEGR ( anulat binenteles ), care se deschide cand iti este lumea mai draga :) , e clar mai puturos.

Si culmea, fiind euro 4 ar trebui sa fie mai ecologic, mai putin poluant, dar prin cresterea consumului cred ca polueaza la fel ca un euro 2, insa ma ustura pe mine mai mult la buzunar, noroc cu GPL - ul :) .

Share this post


Link to post

In manualul service la parte cu consum mare de conbustibil zice ceva (in manualul in engleza) in afara de bujii, injectoare, compresie, roti blocate etc. si de ceva despre cutia de viteze ...

Stie cineva care ar fi explicatia consumului marit de carburant cauzat de cutia de viteze. Poate are cineva idee la ce se refera?

M31f4 Engine Controls 280-324.doc

Edited by anditof

Share this post


Link to post

. Check the transaxle shift pattern. Ensure all transaxle gears are functioning

Ce vor sa spuna? Stie cineva?

Share this post


Link to post

Verificaţi modul de schimbare a vitezelor. Asiguraţi-vă toate treptele cutiei de viteze funcţionează.

Share this post


Link to post

Consum instantaneu. Nu e al meu, si nu stiu daca e euro3/4...dar e interesant :D

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...