Jump to content
Sign in to follow this  
buleus

Rateuri In Evacuare

Recommended Posts

Sal'tare.Mai nou de cind a venit frigul am urmatoarea problema: pornesc dimineta masina ,porneste la sfert de cheie,nu moare motorul..dar cind o accelerez are tendinta sa moara si parca nu ar avea forta.ok o las 1 minut isi revine...plec de pe loc face la fel nu se accelereaza si am rateuri in toba...dupa aprox 1,2 km se incalzeste si merge perfect trage are sprint etc...ce sa fie oare pompa de benzina e pe duca?

merci anticipat

Share this post


Link to post

Parerea mea este ca ai ori pb cu aprinderea ori cea mai simpla chestie este sa schimbi benzinaria si implicit benzina :)

Mai incearca si un aditiv de benzina eventual care sa curete si sistemul de alimentare!

Multa bafta si km cat mai multi! :)

Share this post


Link to post

Verifica aprinderea, bujii, fise... faptul ca-ti face numai la rece poate fi din cauza condensului format pe partea electrica si "fura curent"

Share this post


Link to post

kklumak... intai diagnostichezi defectul care poate fi de la aprindere, zic eu. sau benzina nu prea vine - pompa. dar trebuie diagnosticata...

 

@maxx: daca schimbi benzinaria si tu ai bagat benzina proasta masina nu-si revine instantaneu. iar in ziua de azi benzinele nu mai difera asa de tare... e placeboul utilizatorilor carora le place sa se dea "mecanici"...

Share this post


Link to post

Si ca sa vezi unde era mecanicul si eu nu stiam :) )

Ia antena, daca apa in benzina iti merge prost masina :P

Ca sa nu mai spun ca si eu am dat acelasi diacnostic cu aprinderea si mai mult decat atat am sugerat mai intai sa schimbe benzina ca e mai ieftin decat orice "diacnosticare"

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Recomandarea lui alx este foarte buna.Buleus are sau a avut mai multe probleme la aceasta masina insa se pare ca nu le-a rezolvat sau daca a facut-o nu sa mai deranjat sa ne anunte.

Share this post


Link to post
Recomandarea lui alx este foarte buna.Buleus are sau a avut mai multe probleme la aceasta masina insa se pare ca nu le-a rezolvat sau daca a facut-o nu sa mai deranjat sa ne anunte.

problemele in mare le-am rezolvat...si in afara de faptul ca sa rupt vibrochenul si lam reparat prin schimbarea tuturor pieselor necesare...probleme grave nu am avut.masina functioneaza impecabil...Acuma faza cu rateurile se trage probabil de la benzina asa cum spuneti voi...azi dimineata am alimentat de la mol si nu de la petrom cum faceam de obicei si masina nu a mai facut nici o problema...inclin sa cred ca benzina este de vina...oricum va multumesc pentru raspunsurile date

Share this post


Link to post

maxx @ buleus: benzinele e proaste la noi dar cam toate e la fel de proaste... in afara de ceva baraituri la ralanti si viteze maxime inferioare nu prea cred ca se pot descoperi diferente. asta in special intre petrom si mol.

@buleus: esti sigur 100% ca e rateu ce ai auzit tu?

Eu iti recomand asa: diagnosticare pe computador la avans si aprindere si verificare supape. ovi_jer poate sa iti confirme daca am dreptate si sa mai completeze eventual. Chiar daca nu iti mai face figuri, tot ar trebui verificat. Rateurile erau in esapament sau detonatii in filtrul de aer?

Share this post


Link to post

Intr-un timp ti se aprindea martorul la motor.Ai depistat ce era?

Share this post


Link to post

sunt 100% in toba...si se intimpla numai cind bag benzina de la petrom si numai dimineata cind este frig tare...nu am o explicatie sau nui o chestie constanta.azi am schimbat benzina cu mol si nu mai arte absolut nimik.

 

 

Intr-un timp ti se aprindea martorul la motor.Ai depistat ce era?

la fel problema benzinei...cum schimb benzina cu aia de la mol nu se aprinde becu...o sa incerc sa iau numai de la mol (cu toate cai cam departe de casa) .se vede ca de la petrom nui place...

Edited by buleus

Share this post


Link to post

Verifica sonda lambda data viitoare cand mergi la diagnosticare.

Share this post


Link to post

De cateva zile, la relanti, motorul da din cand in cand cate un rateu in teava de esapament, exact ca la dacie cand are avansul pe campi. Am incercat sa mai reglez putin avansul, dar tot asa face. Asta se intampla mai ales cand e cald motorul. E posibil sa fie bobina din delco pe duca? Cum imi dau seama daca e ea de vina?

Va multumesc.

Share this post


Link to post

Fisele la bujii au fost schimbate vreodata?

Share this post


Link to post

Da, fisele au fost schimbate recent; una era intrrupta.

 

Nu cita mesajul anterior in intregime

Edited by Satori

Share this post


Link to post

Mergi la un reglaj al avansului si un test al injectoarelor.

Share this post


Link to post

Deci, imi cer scuze ca nu am dat de la inceput toate datele problemei :) ; avansul a fost reglat la o reprezentanta Daewoo, injectoarele au fost curatate cu ultrasunete, iar cand le-am zis de acel mic rateu... mi s-a povestit ca asta e... e batrana masina... n-au ce-i face si sa ma obisnuiesc cu ideea :wallbanger: . Offf... mecanicii astia... #-o

Parca nu-mi vine sa cred ca asta e rezolvarea [-X

Share this post


Link to post

Discutia s-a mutat aici.

Cati km are masina?S-a verificat distributia daca mai este pusa la punct?S-a facut un test de compresie a cilindrilor pentru a vedea daca supapele sant ok?

Share this post


Link to post

Masina are 150k km, si motorul a fost facut in toamna. Doar sa-l fi facut prost cei din service... O sa merg sa-i fac un test de compresie si sa se uite putin si la distributie.

Multumesc pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Salut.

Revin cu date ale problemei. Am verificat compresia, e ok, distributia, la fel. In schimb, am observat o chestie: cand da cate un reteu de asta, acul de la turometru salta putin. Asta am mai patit-o cand aveam probleme cu fisele de la bujii. Idei, sugestii :D ?

Multumesc.

Share this post


Link to post

Aceasi problema : fisele la bujii.

Share this post


Link to post

Am urmatoarele simptome . la rece am mici detonari si parca nu trage bine. Cand se incalzeste masina parca nu mai sunt detonari si trage mai bine !

 

Am schimbat delcoul vechi cu unul nou nout, am schimbat fisele, am schimat bujii am schimbat TPS si tot detonari am la rece pe teava de esapament .

 

 

Parca nu e ok amestecul habar am nu ma pricep la masini ... nu mai stiu ce sa ii fac!

 

Ma poate ajuta cineva un sfat ?

 

 

Multumesc anticipat

Share this post


Link to post

Astea apar de obicei de la benzina proasta sau ardere deficitara. Pune bujii recomandate de producator cu distanta recomandata de producator (in cazul tau 1 mm) si vezi ce face.

 

PS. Masoara si fisele, daca sunt noi nu e obligatoriu sa fie si bune. Daca sunt packard cu invelis negru poti sa le arunci din start.

Share this post


Link to post

Salut domne noi ne stim de pe la forum am mai vorbit ... uite cum sta treaba: am masurat fisele si mecanicul zice ca sunt ok, bujiile sunt originale de la magazinul acela daewoo de la cutitul de argint . Habar am ce sa ii fac dar de ce are detonari numai la rece ? sa mai pun o haina groasa pe ea :) o stranuta . nu mai ai scanerul acela celebru ?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...