Jump to content
Sign in to follow this  
perfidus

Chevrolet Lacetti Elite Sx (x5xb55c) 1.4

Recommended Posts

Salutare!

Sunt un proaspat posesor de Lacetti hatchback, echipare Elite SX, motor 1.4L

 

Are in dotare - partile "esentiale":

CONFORT

AC cu filtru, servodirectie, volan reglabil pe inaltime si telescopic, geamuri electrice f/s, geam sofer cu functie "comod", oglinzi electrice/incalzite, inchidere centralizata cu telecomanda, martor centura sofer, scaun sofer reglabil cu sprijin lombar, cotiera fata, bancheta spate rabatabila 60/40, multe spatii diverse de depozitare, radio CD Blaupunct cu 8 difuzoare, 4x40W, cu comenzi pe volan

ASPECT INT/EXT

geamuri ionizate 30%, maner hayon, bandouri laterale si oglinzi in culoarea caroseriei, consola centrala culoare metalizata, bord gri/negru, volan si schimbator viteze in piele, manere interioare usi cromate

SIGURANTA

ABS+EBD, proiectoare ceata, faruri optice cu reglaj electric, 2 airbaguri, tetiere reglabile pe inaltime, 3 tetiere pe locurile din spate, centuri de siguranta cu prindere in trei puncte pentru toti pasagerii, cele din fata cu pretensionare, imobilizator motor

ANVELOPE - 195/55 R15

SUSPENSII - fata McPherson, spate - par a fi independente cu doua brate dar nu sunt sigur; amortizoare cu gaz

FRANE - servo cu dublu circuit, discuri ventilate fata, discuri pline spate

MOTOR - Euro4, 69.5KW la 6300 r/min, 1399cmc, DOHC 16V

TRANSMISIE - manuala 5 trepte, ambreiaj cu comanda hidraulica

GARANTIE 3 ANI sau 100.000Km (oricum nu mai putin de 18 luni!)

 

CULOARE: Albastru imperial - metalizat

Parerea proprie si personala - e o masina super bine proportionata cu un design invidiat de multi (am preferat varianta HB, cu rabat la volumul portbagajului, doar pentru look-ul aparte :)

Inca nu am gasit ceva sa-i reprosez, nimic nu este sub asteptarile mele -relativ modeste d.p.d.v. al performantelor dinamice, dar mai "elevate" in ceea-ce priveste confortul si spatiul interior!

Dupa ce ne vom mai obisnui unul cu celalalt, voi posta la sectiunea impresii... Acum nu am nimic de adaugat ca oricum nu mai pot fi obiectiv :)

Pe curand,

post-1361-1133127324_thumb.jpg

post-1361-1133127446_thumb.jpg

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

E ... super sexy coreanca asta, mance-o tata de nu :) . Mai ales funduletu ala cu stopurile alea ma dau gata.

Vreau sa stiu cu cat ai corupt-o sa fie a ta ... ma refer la avans si rata :D (si da) mai poti baga niste poze cu interior ca nu se supara nimeni

Share this post


Link to post

Da jos plasticele alea :) )

Share this post


Link to post

Chestii financiare:

Pretul valabil pentru leasing (CIP): 9169 euro

Prima plata (avans 30%, comision dosar, cheltuieli cu inmatricularea):3675 euro (TVA inclus)

Rata medie este de 136 euro, pe 48 luni, cu tot cu TVA, cu val.reziduala la final 2182 euro.

Total la sfarsitul contractului: 12.185 euro, exclusiv taxe vamale.

Si evident casco: 573 euro/an

Am retinut cererea de poze la interior, o sa-mi fac timp pentru o sedinta foto mai completa :) si postez.

Share this post


Link to post

in cat timp ti-au adus-o de la plata avansului? mie mi-au zis ca trebuie sa astept 2 luni adica o sa vina pe 15 decembrie :(

oricum masina arata super bine...sa o stapanesti sanatos si fara incidente

Share this post


Link to post
mie mi-au zis ca trebuie sa astept 2 luni adica o sa vina pe 15 decembrie :(

 

Sa-nteleg ca 2 luni de-ale tale fac cat 2 saptamani lumesti ...d-ale noastre :P

Share this post


Link to post

avansul l-am platit acum o luna de aceea ziceam k vine pe 15 dec

Share this post


Link to post

Eu am platit pe 1 noiembrie, deci mi-au livrat masina in 25 zile. Noua zile am asteptat confirmarea platii in contul Chevrolet SE Europe! "Buni" astia de la BCR Leasing, care de fapt au luat banii de la HVB Bank...

Share this post


Link to post

Simpatica bestie! Sa ai parte de ea si ea de tine! :)

 

Ah, sa nu uit: vreau poze cu compartimentul motor :D

Share this post


Link to post

Whoaaa, frumusica foc. S-o stapanesti !

Share this post


Link to post

Bravo , O afacere super... S-o stapanesti sanatos.

Share this post


Link to post

@satori: pana fac eu poze la motor, vezi ca e la fel ca al lui kristi:

http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showuser=1240

vezi postul aici: http://www.daewooclub.ro/forum/index.php?showtopic=3963#

 

PS: multumesc tuturor pentru felicitari!

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Sa va mai arat cateva poze, facute in special pentru curiosii "surubari" si "minitehnicus" - motor vazut de sus/jos, suspensii, roti

 

Am si cateva cu interiorul, ca idee pentru cei ce vor sa stie cum arata nivelul de echipare Elite SX 1,4. :mrgreen:

 

Sper sa ma scutiti de comentarii gen "mai spal-o ma!" ... :>

post-1361-1144158579_thumb.jpg

post-1361-1144158726_thumb.jpg

post-1361-1144159222_thumb.jpg

post-1361-1144159385_thumb.jpg

post-1361-1144159506_thumb.jpg

post-1361-1144160083_thumb.jpg

post-1361-1144160185_thumb.jpg

post-1361-1144160308_thumb.jpg

post-1361-1144160508_thumb.jpg

post-1361-1144160837_thumb.jpg

Share this post


Link to post

La aniversarea a "2 anisori" i-am facut cadou incaltari de iarna.

Sunt 4 x Vredestein Snowtrack2 195/55/R15.

Deja si-au facut datoria din plin la intalnirea din 1 Decembrie de la Baile Felix.

post-1361-1197200150_thumb.jpgpost-1361-1197200197_thumb.jpgpost-1361-1197200232_thumb.jpg

 

Acum am 27.000Km si sunt in continuare super multumit de performanta si confort raportat la costul de achizitie (ma rog, ratele de leasing :) ). Am facut in acel weekend 1100Km in cele mai vitrege conditii ("doar" 14 ore Craiova - Oradea) si nu m-am resimtit. Nota 10+ la confort.

 

edit: am uitat ceva: rezervorul de 3 litri al spalatorului de parbriz si-a facut datoria pana la capat, s-a terminat cu 30Km inainte de destinatie :) ) - altii au avut nevoie de mai multe realimentari pe parcurs...

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Să te bucuri de ea, fără evenimente neplăcute.

Maşina este una bună, care nici nu impresionează, dar nici nu te face de rîs. Asta ţi-o spun din experienţă proprie.

După ce faci mai mulţi km., să ne scrii cum se comportă motorul de 1.4L (consum, acceleratie, zgomot).

Share this post


Link to post

Ia povesteste despre pneurile acestea de iarna, ca eu am vorbit in pustiu, pana acum, despre ele.

Share this post


Link to post

Cu ceva intarziere, mai completez jurnalul de bord.

 

Azi am intrat in legalitate deplina dupa ce am ajuns in sfarsit sa fac si primul ITP (cam 2 luni intarziere :uff: ).

Km la bord: 28.000 si ceva...

 

Despre Vredestein numai de bine, pe zapada afanata si batatorita sunt excelente la tractiune, pe asfalt umed cum e acum cam aluneca la demaraje mai serioase, zgomotul de rulare e crescut doar in limite insesizabile pentru pasageri :) .

 

In primele din zilele acelea cu zapezi de 35-40 cm am stat cu ea in garaj de lene sa dau zapada, fiind vacanta copiilor am preferat sa merg cu tramvaiul la lucru. Cand s-a mai deszapezit prin oras si a trebuit sa duc copilul la scoala, am scos-o la drum "arand" pur si simplu cu spoilerul zapada din fata garajului, dupa ce am eliberat portile de zapada. Trosnea zapada inghetata sub "gumari" ceva de speriat dar n-am ramas niciodata blocat.

 

Multumesc pentru sfaturi, Tolin, am facut o alegere buna si o recomand cu caldura. Dai un ban dar ... mergi in fata.

 

Apropo de zgomote, de cand cu frigul am inceput sa ma obisnuiesc ca motorul sa fie mai zgomotos pana se incalzeste. Cred ca o contributie are si uleiul, am mai zis asta undeva. Mi-au pus la Sibiu, in toamna, un Castrol TXT 5W40 cam nasol.

Ma deranjeaza pe langa zgomotul usor de tacheti, unul altul ceva mai "sonor", ca un clampanit, parca e bataie de biela. Dispare insa complet in 5 minute. Ca sa ma lamuresc am in plan o schimbare de ulei ceva mai devreme de termen, poate prin martie.

 

In rest, pana acum, apa paie si bataie.

Si inca o nota de 10 pentru climatizare/dezaburire, isi face deplin datoria in conditii de ninsoare/lapovita/ceata, si cu 4 adulti in masina dezabureste parbrizul pana sus in cateva minute :thumbl: .

post-1361-1202164613_thumb.jpg

Edited by perfidus

Share this post


Link to post

Postez cateva poze de adio 🤗, Lacetti a împlinit in noiembrie anul trecut 17 ani iar anul acesta in ianuarie m-am despartit de el cu mare părere de rău.

M-a dus cu bine pana la peste 135.000km doar cu probleme minore. Am mai ținut cat am putut de ea, deși de trei ani am trecut la o Vitara LY noua, din ultima generație non-hibrid. 

Când si când Lacetti a mai facut cateva sute de km de fiecare data cand mai ajungea fie-mea prin tara, asa ca a fost mai mereu întreținută si ultimul ITP l-am făcut acum după Anul Nou. Dar nu mai depășeam cu ea 4-5 mii pe an, nicu uleiul nu-l schimbasem de prin vara lui 2021 ...

Problemele minore pe care nu le-am mai rezolvat:

- un mers mai smucit la rece in intervalul de turatii 1800-2000rpm (la accelerari usoare) - am scris intr-un alt topic.

- vopseaua sarita de pe manerele de la usi

- scurgeri usoare de ulei la tija de comanda a cutiei (am vrut sa completez acum vreo doi-trei ani cu ulei de cutie dar nu a intrat decât cel mult o ceașcă)

- AC-ul cam zgomotos si probabil cu puțin freon, se auzea in mers un foșnet de sub bord ca la frigider si asta vara nu prea mai făcea fata.

- început de rugina la unul din praguri (in partea de jos, intr-un loc unde a avut o julitura mai veche).

Intretinerea curenta a insemnat schimbarea de doua ori a kitului de distributie, a tuturor etrierilor care au inceput sa se blocheze pe rand - primul pe spate a cedat de acum 7-8 ani. Acum doi ani am schimbat si discurile de frana fata pe la 120.000.

Apoi am mai schimbat amortizoare cu flanse fata-spate, ceva pivoti si bielete antiruliu, o macara la sofer ,si cam atat pe mecanica, au mai fost cateva mici probleme electrice la comenzile de climatizare si la ceasul din bord.

Nu am umblat la ambreiaj, frana de mana, pompa carburant, bucse brate fata - spate (si pe spate are suspensie independenta), parbrizul e original... 

In rest interiorul nu ii trada deloc varsta si cumparatorul chiar a ramas placut impresionat. Sa-l mai poarte sănătos încă doua-trei zeci de mii de Km.

Buna mașina! Daca mai aveți in dotare, țineți de ele!

Imagine WhatsApp 2022-12-31 la 15.01.16.jpg

Imagine WhatsApp 2022-12-31 la 16.04.39.jpg

Imagine WhatsApp 2022-12-31 la 16.12.20.jpg

Imagine WhatsApp 2022-12-31 la 16.31.20.jpg

Imagine WhatsApp 2022-12-31 la 16.34.57.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.32.40.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.32.59.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.33.18.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.33.35.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.33.50.jpg

Imagine WhatsApp 2023-02-07 la 21.34.06.jpg

Share this post


Link to post

Arata foarte bine, cel putin pe interior. Pe exterior isi trada nitel varsta, dar noul proprietar o poate aduce la starea de nou cu un paint corection, un polish pe faruri si vopsea aplicata pe manere. A sora-mii, tot hatchback, dar in varianta SE (sarac edition) si neagra arata mult mai tavalita desi era cu 3 ani mai tanara. A vandut-o acum 5 ani aproape pe nimic la un dealer de masini SH din Germania.

Bafta cu noua achizitie, sa te tina cel putin la fel de mult ca Lacetti!

Share this post


Link to post

Mersi, așa sa fie!

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...