Jump to content
Sign in to follow this  
florinbad

Sigla Chevrolet Vs. Sigla Daewoo

Recommended Posts

3. No comment,parerea mea va fii intotdeauna pe placul meu(ceea ce gandesc eu) nu ceea ce vrea alta persoana,sa fie clar ca nu vreau sa ma intorc inaintre de '89.

a) DaewooClub2.ro e liber=61USD incluzind TVA.

b1) PhpBB e free

b2) IPB cca 70USD/AN

c) Hostare cca 9E+TVA/LUNA

-----

Succes!

Share this post


Link to post

Mda, se pare ca boys will be boys no matter what age they are.

 

Asadar si prin urmare, sa clarificam niste chestii:

 

1. Siglele au fost puse de mine, din proprie initiativa, si nu de Satori. Cine are de discutat problema asta, o discuta cu mine, prin ce mijloace doreste. Mie mi se pare ca acest topic a fost pornit din alte considerente, si daca cineva are ceva de spus, s-o spuna clar si nu cu ocolisuri d-astea.

 

Motivul acestei "schimbari la fata" este faptul ca, vrem nu vrem, marca Daewoo este acum un capitol al timpului trecut. Nu mai exista "Marele Univers", deoarece stim cu totii evolutia lucrurilor, si - place, nu place - Daewoo traieste inca sub sigla Chevrolet. Mai bine ati zice mersi ca s-a intamplat asa, si n-a disparut de tot marca asta, asa incat Daewoo sa devina un soi de Oltcit (e un exemplu, oltcitari nu dati cu parul), adica o masina pe care posesorii o iubeau, unii o admirau, dar incet-incet s-a stins precum dinozaurii.

 

Ideea era simpla: ce e vechi, e Daewoo; ce e nou, e Chevrolet. Ca in realitate, adica. Repet: va place, nu va place, asta este ! Nu are rost sa va cramponati atat pe chestia asta, precum fosilele din politica; conservatorismul in exces este semnul unei minti inguste, si sper ca nu este cazul aici.

 

2. Custom title-ul de "membru fondator" a fost acordat deoarece ... chiar este membru fondator al ChevroletClub.ro ! Satori si-a cumparat Kalos printre primii, atunci cand multi posesori actuali de Kalos de pe forum nici nu stiau macar despre masina asta (ba chiar sunt destui membri care au trecut de la Daewoo la Kalos in urma informatiilor aflate), si a ajutat mult forumul DaewooClub (desi probabil conform gandirii unora dintre cei ce-au scris aici, n-avea nici un interes, corect ?), ca sa nu mai vorbesc de ajutorul dat la dezvoltarea spre ChevroletClub (prea multe ca sa le insir aici, suficient insa a spune ca este vorba de MULT MAI MULT fata de ce au facut altii). E, si dupa toate astea, incep protestele ca "de ce asa, de ce pe dincolo, ca nu e corect, ca lalala". Domnilor ! aveti dreptul la asemenea obiectii atunci cand VETI FACE CEL PUTIN PE-ATAT CAT AU FACUT CEI PE CARE II ATACATI !

 

E usor sa faci scandal pe tema data, cand ai tot timpul din lume si vii doar sa folosesti produsul finit, moca. In schimb, nu se gandeste nimeni cate ore in care (am fi putut macar incerca :P ) sa facem bani prin munca, sa ne vedem de hobby-uri si asa mai departe, AU FOST CONSUMATE PENTRU A INTRETINE ACEST FORUM ! Nu se gandeste nimeni ca poate aia portocalii pe care ii besteliti voi cu atata placere au stat pana la 3 dimineata ca sa depaneze o eroare in codul sursa al unei versiuni de IPB scoasa prea repede pe piata, si asta ca sa fie a doua zi forumul functional ! Nu se gandeste nimeni ce inseamna sa stai sa modifici un skin, cu n-shpe mii de fisiere mici, care trebuie luate pe rand si ajustate ca "sa dea bine" ! Nu se gandeste nimeni ce inseamna sa editezi cateva zeci de fisiere text ca acolo sus sa apara "Optiuni sondaj" si nu "Poll options" !

 

Forumul e o sursa buna de informatii, atat tehnice, cat si din alte domenii. Toate informatiile astea au necesitat o groaza de munca de moderare, sortare, impartire, administrare, si sunt disponibile totusi gratuit, fara reclame, fara taxe. Aveti idee ca in afara, un forum de genul asta este disponibil doar pe baza de abonament platit sau prin includerea de reclame in pagini ? Ce-ati zice ca de maine, accesul la informatiile din zonele tehnice sa fie posibil doar pe baza de abonament lunar/anual, sau in partea de sus, precum si la fiecare 5 posturi in pagina, sa apara cate o reclama ? La urma urmei, n-ar fi rau ca echipa tehnica sa scoata si un ban de pe urma muncii asteia, corect ? Ei bine, deocamdata n-am facut lucrul asta, si totusi lumea este in continuare nemultumita si gaseste motive de carcoteala !

 

Aveau englezii un proverb: "lumea ar merge mult mai bine daca fiecare si-ar vedea naibii de treaba lui".

 

3. Sa lamurim odata problema cu daewooclub.ro / chevroletclub.ro / gmclub.ro : chevroletclub.ro va fi un alt nume pentru acest forum, care va fi bi-marca: Daewoo si Chevrolet. Like it or not, Daewoo este acum Chevrolet, iar acesta este un motiv suficient de bine ancorat pentru a mentine forumul bi-marca si a nu-l imparti in forumuri separate. Rugati-va sa nu cumva sa fie nevoie sa facem Daewoo-Chevrolet-Renault mai bine. GMClub.ro va evolua intr-un soi de portal, cu informatii utile catre alte forumuri aflate sub "umbrela" General Motors. Ce e acum, ce-o mai aparea ... vedem. Deocamdata, domeniul este cumparat de noi.

 

4. Din moment ce aceasta "problema" cu iconurile se pare ca roade pe multi, desi zau daca pot sa inteleg obtuzitatea asta, metoda de rezolvare va fi simpla: va exista un skin DaewooClub, si un skin ChevroletClub, care vor fi identice, mai putin imaginile de new post/old post. Imi pare rau sa vad ca pentru unii conteaza mai mult niste imagini decat faptul ca au gasit niste oameni de gasca, saritori si priceputi, cu care s-au organizat in 2 ani de zile mai multe intalniri prin tara decat au organizat alte forumuri auto in toata existenta lor. Imi pare rau sa vad ca pentru unii faptul ca apare iconul Chevrolet in dreptul unor sectiuni noi este mai important decat faptul ca aproape oriunde te-ai afla prin tara, gasesti prin apropiere un membru care sa te ajute in caz ca ramai la dracu' in praznic cu masina in pana, o persoana in care ai incredere si cu care poti discuta prieteneste, ba chiar sa te ajute sa-ti repari masina, in loc sa fii nevoit sa apelezi la serviciile sictirite ale unei firme de tractari auto care iti ia si ultimii RON din portofel. Imi pare rau ca in loc sa fiu nevoit sa scriu acest mesaj, nu m-am dus sa beau o bere cu un forumist, indiferent ca are Cielo, Nubira, Kalos sau Lacetti. Dar, probabil ca gandesc prea naiv, si va trebui sa gandesc mai "romaneste". Ce cuvânt_urât mea.

Share this post


Link to post

Eu unul intru pe acest forum cu acelasi bun-simt cu care intru in casa unui prieten. Dau "buna ziua", schimb opinii pro si contra unei anumite probleme, cer sfaturi sau incerc sa ajut, ascult si invat mereu cate ceva. Si indiferent de ceea ce scrie pe usa de la intrare a prietenului, stiu ca in spatele acestei usi voi gasi mereu persoana draga mie ... Va multumesc pentru tot :osanale:

Share this post


Link to post

Eu chiar nu inteleg de ce se tine asa mult la sigla Chevrolet, cand se stie cum si-a batut joc GM de marca Daewoo , vanzand aceleasi autoturisme sub patru marci diferite (Buick, Pontiac, Chevrolet si Daewoo) in functie de cum a considerat ca se vor vinde mai bine, pe pietele respective. Nu mai aveau mult si ajungeau ca siglele sa fie puse de dealer la cererea clientului. Probabil atunci ca cei mai multi ar fi optat pt. sigla Cadillac, care in viziunea lor ar fi dat mai multa prestanta, chiar si unui Spark. Se pare insa ca americanii nu si-au pierdut chiar de tot simtul ridicolului, reusind macar sa nu compromita identitatea de marca a vasului amiral al flotei GM. De ce trebuie sa ne furam singuri caciulile cand stiim ca cel putin Kalos, Lacetti si Evanda sunt de fapt tot Daewoo proiectate de coreeni si produse bineinteles tot in fabricile Daewoo. Ce legatura poate sa existe intre aceste masini si cele pe care Chevrolet le produce in America ? Probabil ca aceasi legatura care exista intre Dacia si Samsung. :rolleyes: Pana la urma nu cred ca se pune problema daca are cineva ceva impotriva siglei Chevrolet, ci daca-i este cuiva rusine de marca Daewoo.

Share this post


Link to post

Va dati seama ce durere au simtit toti abonatii Dialog cand iau ras de pe fata pamantului cei de la Orange? Ce scarbosenie! Si acum urmeaza Connex. Unde esti tu CVT, ca punand mana pe ei...

Edited by Abram Burel

Share this post


Link to post

Interesant ar fi sa se importe "originalele", fabricate in America. Asa nu inteleg de ce ar trebui sa cumpar zaibar cu eticheta de sampanie.

Share this post


Link to post

Nu cred ca trebuie sa fi membru fondator ca sa-ti dai cu parerea. Din partea mea poate sa fie oricum. Conteaza ce e inauntru pana la urma. :spumelagura:

Share this post


Link to post

Suficient. Se închide.

Share this post


Link to post
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...