Jump to content
Sign in to follow this  
VAXXi

Se Cauta Diverse Chestii

Recommended Posts

Caut 225/55/r18

Vredestein Ultrac Satin am găsit acilea cu 94e. Găsesc în ro la același preț? 

Michelin primacy 4 xl cu 135. Aici am văzut că-s cam aceleași preturi. 

 

Edited by mr_

Share this post


Link to post
11 hours ago, mr_ said:

Vredestein Ultrac Satin am găsit acilea cu 94e.

Ia-le de acolo. Repede.

Share this post


Link to post

Caut lumina.

Cine patroneaza ziare.com ? De aveti ideie ...

Share this post


Link to post

Treaba e in felul urmator :

in sfirsit am reusit a schimba corpul clapeta acceleratie (cel reconditionat) insa, odata cu inaintarea in virsta, se pare ca memoria incepe sa imi joace feste. Mai exact, procedura idle learn ce o stiam pe derost, acum ... nu doar ca nu mi-o amintesc cap-coada, da' nici p-aici n-o gasesc in ciuda faptului ca m-am trezit devreme sa o caut. 😉

Acum, apelez la amabilitatea veteranilor cu o indrumare catre linck'u cu pricina. Multam !

Share this post


Link to post
On 7/19/2020 at 4:57 AM, Viktor said:

Treaba e in felul urmator :

in sfirsit am reusit a schimba corpul clapeta acceleratie (cel reconditionat) insa, odata cu inaintarea in virsta, se pare ca memoria incepe sa imi joace feste. Mai exact, procedura idle learn ce o stiam pe derost, acum ... nu doar ca nu mi-o amintesc cap-coada, da' nici p-aici n-o gasesc in ciuda faptului ca m-am trezit devreme sa o caut. 😉

Acum, apelez la amabilitatea veteranilor cu o indrumare catre linck'u cu pricina. Multam !

Motorul cald (ca sa nu mai stai dupa el sa se incalzeasca). Pui contactul/iei contactul cate 10 secunde, de 3 ori repetat. Pornesti si alternezi de vreo 3-4 ori cu si fara consumatori (AC, dezaburarire, faza lunga etc), tot cate 10 secunde. Dupa care la o tura scurta, mers normal si alternat cu sportiv.

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Eu stiam asa:

Contact 10 secunde, luat 10 secunde, pornit, asteptat sa ajunga la temperatura de regim, pornit AC 15 secunde, oprit AC, oprit motor.

Mai era una cu mufa aldl in manual, scurt in pinii ab dar nu mai stiu exact ce si cum. Daca nu iese aia o caut.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post

Ceva similar imi aminteam si eu, Dj'u. Doar ca nu eram sigur. Am salvata pe undeva procedura doar ca n-am dat de ea inca, ce-i drept, nici n-am reusit a rasfoi cu amanuntu' printre toate cele. Oricum, multam de raspunsuri. Fu rezolvata inca de atunci, gratie "woo smart computer" nu facu figuri, cu exceptia unor mici variatii de turatii unde imi deveni suspect IAC-ul existent pe acel corp clapeta, da' isi reveni si ala. Acum, dupa cum mestereala-i "bratara de hauar" nu m-am putut abtine a nu efectua o comparatie intre cele doua IAC-uri, unde, am constatat ca al meu (ce fu pe caleasca) ii ceva mai sprinten si cu siguranta, pe masurate cu sublerul, cuiul iese mai inafara cu aprox. 2mm. In final, asta fu montat pe noul corp iar celalalt IAC v-a fi supus unui tratament de dezmorire, avind in vedere ca nu fu miscat cu anii ... sau cine stie, probabil ca atit poate. Altfel, nu am sesizat vreo schimbare cu plus ori minus, la fel de serios trebuie sa ma ancorez in scaun si sa-i repet "ho cu tata, ho cu tata ..." de-o apuca zburdatu'. 😁

Probabil sa accepte si varianta la cald, Geo, adica cu motorul cald deja, insa nu stiu cum invata pasii la rece, ori la urmatoarea pornire sa-si intre in drepturi ... posibil, din fericire nu-s asa pretentioase calestile astea sa dea cu oistea-n gard pe maruntisuri.

Share this post


Link to post

Invata singur mersul, nu e atat de complicat motorul... teoretic si procedura de idle learn o invata singur, dar asa ne place noua, sa ne facem de lucru 🙂 Eu uneori nu mai aveam chef sa fac idle learn si mergea f bine si asa. Corsa tot asa, invata singura (clapeta electronica). La Pinin in schimb... nu o faci, esti mancat, nu tine ralantiul mai deloc.

Share this post


Link to post

De cele mai multe ori da, dar avea si momente cand ramanea in 2000 de ture si nu mai scadea neam, am patit la espero visiniu acu de curand, dupa ce i-am schimbat distributia.

Share this post


Link to post

In cazul meu, am constatat mici oscilatii ale turometrului la prima cheie cu IAC-ul geaman ce inclin a crede ca nu lucra tocmai in parametrii. Chiar foarte mici oscilatiile, dar au existat. Odata inlocuit IAC-ul, a revenit la normal fara de vreun +/- atit la relanti cit si in sarcina.

Share this post


Link to post

Vreau sa rootez un telefon CAT S31 cu android 8.1.0. Prostioarele gen kingoroot, framaroot & shit au dat chix.

A reusit cineva schema asta? 

Share this post


Link to post

Salutare. Caut si eu folie pt faruri... da, stiu, google, plin de oferte. Dar de care? Ca majoritatea sunt chinezarii ieftine, inclusiv cele "oracal" sau "3m". Nu, nu ma duc sa-mi monteze, am nevoie pt 2 perechi de faruri, ar insemna minim 300 lei doar pe folie.

Share this post


Link to post

Eu am luat de la km100.ro "SM-FO100T - Folie protectie faruri / stopuri ORACAL (100 x 50 cm) - transparent", pare sa nu fie chinezarie dupa cum e tiparita hartia, doar ca este https://www.orafol.com/en/europe/products/oracal-641-economy-cal de fapt. Asa ca nu stiu cat va tine. Inca n-am spalat masina 🙂

In alta ordine de idei, aplicarea este _sinistra_. Daca nu tine folia asta, le dau cu spray ... sau ma duc la unii care fac asta toata ziua.

Share this post


Link to post

Cat de sinistra? Ai reusit sa o pui cum trebuie?

Asta? https://www.km100.ro/folie-protectie-faruri-stopuri-oracal-100-x-50-cm-transparent-sm-fo100t.html

Lacul pt faruri nu tine, am dat acum 1 an pe Corsa, e matuit si ars de la bec (lupa). Trebuie sa le iau la smirghel, polish si sa le pun o folie. Ale mele sunt polishate proaspat (de vopsitor) si as vrea sa le protejez, ca nu tin f mult asa

Share this post


Link to post

Da, aia. Am facut pe cat am putut de bine, am luat inclusiv solutia aia de-o recomanda ... o porcarie, prima tura a ramas prea concentrata (sau ma rog, am dat-o eu prea concentrata) si-a ramas spuma sub folie. Pana la urma am lipit folia fara solutie si gata.

Pe faruri a mers cum a mers, ca sunt relativ simple ca forma. Intai am incercat cu aplicare din centru spre margini, ca la folia de telefon; pana la urma, dupa ce-am dat-o jos din cauza chestiei cu spuma, am aplicat-o pe o "banda" centrala, pe inaltimea farului, si de-acolo am mers stanga-dreapta si s-a asezat mai bine. Au ramas cateva bule mici de aer, dar dupa vreo 3 saptamani s-au dus de la sine (n-a fost nevoie sa intep folia ca sa iasa, cum zic ei). La margini, am incalzit cu uscatorul de par ca s-o intind bine peste partea din spate a farului, peste marginile lui, etc.

Pe stopurile de spate, alea mici care-s drepte, a iesit mult mai bine evident; pe alea mari care-s curbate, au ramas ceva incretituri, dar ... nu ma deranjeaza prea tare.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Pai si, recomanzi sa iau din asta? Ca daca o mai las mult, iar tre sa polishez farurile la Pinin.

Share this post


Link to post

Pai alta oricum n-am gasit (sa fie "cat de cat de firma"), asa ca ... si dupa cum ziceam, n-am spalat inca masina 🙂

Share this post


Link to post

Mai sunt... si no name, si "oracal", "llumar"... dar dubios de ieftine, ca sa fie originale.

Mersi, o sa iau o bucata din asta mai mare, sa-mi ajunga pt 4 faruri (cred ca ajunge, nu?)

Share this post


Link to post

Dupa cum am zis, printul de pe spate (pe hartie) arata legitim dupa parerea mea, doar ca nu-i o folie "senzationala" de la Oracal, e ceva basic asa. Ca idee, pe eBay. Depinde cat de mari sunt farurile, masoara-le si vezi cum se incadreaza ... ia in calcul si curbura lor, si faptul ca tre' sa te duci peste marginile lor (eu le-am demontat inainte, n-am aplicat folia cu ele pe masina, si m-am dus 5 cm peste fiecare margine ca sa ajung pe partea de plastic negru).

 

Share this post


Link to post

Am comandat deja... 100x50, ar trebui sa-mi si ramana. Tinand cont ca tot netul e plin de no name, banuiesc ca asta e mai decenta decat altele.

Nu o sa dau jos farurile, ca e chinuiala la ambele masini. O sa pun asa si trag de ea cat pot pe margine... 1-2cm, cat oi putea.

La Pinin sunt drepte, relativ simplu de pus la fata... coltul cu semnalul o sa-mi dea ceva batai de cap, dar vedem ce iese

Edited by Geo_ZGA

Share this post


Link to post

Orice folie pui in timp se ingalbeneste adezivul de pe ea de la caldura farurilor, chiar daca folia rezista asa ca tot o sa trebuiasca schimbata dupa 2-3 ani, depinde cat de mult circuli cu farurile aprinse.

  • Sad 1

Share this post


Link to post

Lacul se arde si se matuieste... si e mult mai greu de dat jos. Asa ca, dupa experienta lacului, incerc si cu folia. Inca nu am avut timp sa o montez, poate saptamana viitoare.

Share this post


Link to post

@KumKum, despre un sealent aplicat pe far imediat după polish ce părere ai? (Eu am dat cu menzena power lock - pentru că nu am avut nici folie, nici lac)

Share this post


Link to post

Decat nimic e ok, le protejeaza si ajuta apa, spuma sa curga mai rapid de pe ele, dar in timp vor fi afectate. Procesul de polishare consta in eliminarea cu smirghel a stratului de lac(ce a mai ramas din el) de pe far pana se ajunge la plastic. Plasticul asta trebuie protejat cu ceva altfel se matuieste, rezista fara protectie un an poate si mai mult la unele modele dar nu fara urmari. Cea mai raspandita metoda este aplicarea unei folii care se schimba dupa o anumita perioada pentru ca nici asta nu este antiglont, mai nou au aparut anumite protectii ceramite care chipurile sunt ok dar nu am vazut si nu am folosit ca sa ma pot exprima despre durabilitatea in timp.

Share this post


Link to post

Eu am pus folie pe faruri si 1/4-1/5 din capota si la Epica si la Spark. Epica am vandut-o dupa 2 ani de la aplicare, la Spark a facut 3 ani acum in august. Se observa foarte foarte putin ingalbenirea, am polishat folia o singura data la mana ca sa scot murdaria acumulata in 2 ani. Am pus folie Oracal antipietre transparenta la un atelier in Mangalia recomandat de un prieten. Din ce am vazut conteza mult cum este aplicata, am cumparat si eu folie cu gandul sa o pun singur pe capota si m-am lasat pagubas.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...