Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Optimism? Daewoo Auto Romania incotro?

Recommended Posts

Salutare!

 

:o fftopic:

Si pana la urma ce se va produce in "noua" uzina Ford, stie cineva?....

Share this post


Link to post

Transit Connect (cel putin asta au anuntat), noul model Kuga, se zvonea ca se vor produce si Fieste Sedan, ramane de vazut...

Share this post


Link to post

Fiesta Sedan b-( ?! Zau daca pricep "mancarimea" asta de a pune portbagaj la masini desenate clar sa fie hatch...

(la inceput a fost Renault symbol, apoi Peugeot 207 sedan, Citroen C4 sedan etc.).

Daewoo a avut inspiratia sa faca doua modele de Kalos total diferite, doua modele de Lacetti, iar acum avem Chevrolet Aveo 3/5 usi si Aveo Sedan... Mda, scuze de offtopic.

Share this post


Link to post

Ford fiesta sedan, se fabrica la uzinele Ford din India.Am vazut cu ochii mei astfel de masini in Calcutta.Sunt putin diferite la designul exterior fata, dar interiorul e la fel.Vezi site-ul Ford India.

Share this post


Link to post

Aha, am gasit asta:

post-1361-1212610531_thumb.jpg

 

Mda, asta e alta masina, asa mai merge. Zici ca-i Aveo :)

Share this post


Link to post

Ce monstru gen 206/fabia berlina...brrr

Share this post


Link to post

Parca e o combinatie intre Geely (doar un pic) si Focus/Aveo/Fabia :->

Share this post


Link to post

Fiesta Sedan Spy

 

Sa fie vb. de acelasi lucru?

Cu toate ca americanii merg pe alt design...de ex. Ford Fusion ca la loi arata cum arata iar la ei e un sedan de toata frumusetea... :D

Share this post


Link to post

Evaluarea Daewoo, 10 ani la secret

 

Finante - Evaluarea Daewoo, 10 ani la secret

Coreenii de la Daewoo sustineau ca au investit 800 de milioane de dolari in fabrica din Craiova

Bogdan Grosereanu

Joi, 12 Iunie 2008

 

» AVAS sustine ca informatia nu este de interes public.

 

» Tehnologia actuala, estimata la 400 de milioane de dolari, la second-hand.

 

Muncitorii de la ford romania au demarat recent procesul de inlocuire a liniilor de productie pentru autoturismele Daewoo cu o noua tehnologie. Prima sectie care va fi demontata este vopsitoria, dupa care va urma sectia de caroserii. Compania Ford nu spune ce va face cu aceste utilaje, estimate de angajati la 400 milioane euro. Dupa unele surse din uzina, utilajele s-ar putea

vinde pe piata second-hand.

 

 

Demontarea utilajelor si eventuala lor valorificare pe piata second-hand pune intrebarea cati bani se vor castiga din operatiune. A iesit insa la iveala ca Autoritatea pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS) nu vrea sa dea informatii cu privire la valoarea acestor utilaje, desi se afla in posesia unui raport de evaluare financiara a companiei Daewoo Automobile Romania (DWAR). Raportul, care a fost comandat de catre AVAS in vederea privatizarii, va fi facut public abia peste zece ani, ne-a declarat ieri Adrian Crivii, managerul si actionarul majoritar al Darian Consultanta Financiara SRL Cluj-Napoca, firma care a intocmit acest document. Potrivit acestuia, firma Darian are o clauza de confidentialitate in contractul cu AVAS, care ii interzice sa faca publice aceste informatii. "Am incalca acest contract daca am face publice informatiile cu privire la valoarea Daewoo. Nu le putem divulga decat dupa zece ani", ne-a declarat Crivii. AVAS refuza, la randul sau, sa faca publica evaluarea. "Aceeasi clauza de confidentialitate priveste si AVAS. Informatiile nu sunt de interes public", ne-a informat Adriana Tran, reprezentanta biroului de comunicare cu presa din cadrul AVAS. "Exista posibilitatea ca echipamentele actuale sa ajunga pe piata second-hand a tehnologiei. Mai sunt destule fabrici care produc autoturisme Daewoo", sustine Ovidiu Cioroianu, lider sindical. Cat valoreaza insa tehnologia nu poate decat banui: "Coreenii au declarat ultima data ca au investit in total 800 de milioane de dolari la Daewoo Craiova. Din acestia insa, numai jumatate ar insemna tehnologie de fabricatie, restul fiind subansamble".

 

 

Potrivit reglementarilor in vigoare, datele clasificate la secret sunt doar acelea care privesc securitatea economica a Romaniei sau cele care stanjenesc competitia loiala. "Din pacate, noi nu am avut niciodata acces la aceste date, asa ca nu am vazut contractul dintre AVAS si firma Darian", ne declara surse din cadrul Consiliului. "AVAS se poate prevala acum de faptul ca informatiile privesc o companie privata, chiar daca ele se refera la o evaluare ceruta inainte de privatizare", declara surse din cadrul Agentiei pentru Strategii Guvernamentale.

http://www.romanialibera.ro/a126907/evalua...-la-secret.html

 

Cum, nimic din ceea ce a apartinut Daewoo nu mai este bun? Se schimba tot? Daca ar fi cumparat GM probabil ca utilajele alea ar mai fi putut fi folosite pentru a construi masini acolo. Sunt curios cine o sa le cumpere, asta daca nu e tot secret.

Share this post


Link to post

Fabrica de motoare Ford din Köln ar putea fi închisă peste doi ani, pentru că noile motoare Ford vor fi construite, din 2010, în uzina Automobile Craiova, pe care grupul american a cumpărat-o în martie.

 

În uzina de motoare din Germania lucrează 1.200 de oameni, care fac motoare şi pentru America, dar acest contract expiră în 2010. Potrivit directorului general al Ford, este de aşteptat ca uzinele să producă noua generaţie de motoare în România, pentru că la Craiova se pot produce 700.000 de motoare pe an. Până în 2010, maşinile Ford care ies din uzina de la Craiova vor avea motoare de import.

 

Sursa: Editie Speciala de Oltenia

Share this post


Link to post

Ford debarca in Oltenia cu noul Fusion

 

Reprezentantii a 40 de producatori de componente auto, furnizori ai companiei americane Ford, s-au intilnit, ieri, la Craiova, cu presedintele Ford Europa, John Fleming, si cu prefectul de Dolj, Silviu Dumitru, pentru a vizita fabrica si pentru a prezenta strategia de dezvoltare.

 

La intilnire a participat si Sebastian Vladescu, negociatorul sef din partea Romaniei pentru privatizarea Ford. Fleming a anuntat ca Ford va produce la Craiova din 2010 un autoturism din clasa mica, dar nu noul model Fiesta. Cum singurul model de clasa mica care se mai afla in portofoliul companiei este Fusion este de asteptat ca o noua versiune a acestui autoturism sa intre in fabricatie la Craiova peste doi ani.

 

Compania Ford a mai anuntat ca reprezentantii a 40 de furnizori ai constructorului auto se vor intilni cu premierul Calin Popescu Tariceanu si vor vizita fabrica de la Craiova. Cei mai multi dintre acestia sint deja furnizori pentru celelalte sapte fabrici de asamblare a companiei.

 

"Ceea ce cautam de la furnizorii nostri este livrare excelenta, calitate extraordinara, tehnologie buna si un parteneriat real. Deja am lucrat cu societati romane care ne-au furnizat componente in afara Romaniei. Nu vad de ce ar fi vreun motiv ca, peste timp, sa nu avem furnizori romani. De fapt, as fi foarte dezamagit ca, in cele din urma, sa nu avem furnizori romani aici", a declarat John Fleming.

 

Presedintele Ford Europa a subliniat ca intilnirea de la Craiova cu furnizorii de componente este una deosebit de importanta pentru activitatea uzinei.

 

Sursa: Ziarul de Iasi.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...