Jump to content
Sign in to follow this  
FLEX

Optimism? Daewoo Auto Romania incotro?

Recommended Posts

Astia zic ceva de 2500 buc. Ar fi super o reducere a pretului, asa de final :D

Share this post


Link to post

Probabil se va lua in calcul si programul Rabla , locurile vor fi sigur epuizate .

On-topic , dupa ce vinerea trecuta a fost data jos denumirea firmei Daewoo Automobile Romania , astazi a aparut un banner mare cu Ford Feel the difference pe cladirea administrativa a fabricii .

Poimiine se va semna contractul in cadrul unei ceremonii in fabrica , la care asteptam sa auzim si intentiile concrete de viitor ale Ford .

Share this post


Link to post

MATIZ thank you so much,

You are always in my heart !

Share this post


Link to post

Ford va produce la Craiova modelul Transit Connect si un model de clasa mica

 

Ford va incepe la Craiova productia vehiculului comercial Transit Connect, ce va fi lansat la jumatatea anului 2009. In 2010, la Craiova va incepe si productia unui model de clasa mica ce va fi produs exclusiv in Romania si va fi destinat exportului, a declarat vineri John Fleming, CEO Ford Europa.

 

http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-2629...-clasa-mica.htm

Edited by adrian_r5

Share this post


Link to post

Despre ce model de clasa mica o fi vorba ? Ca Transit ala nu stiu pe cine intereseaza... :(

Share this post


Link to post
Ca Transit ala nu stiu pe cine intereseaza... :(

 

De ce sa nu intereseze ? ... nu stiu nimic despre el ... e o masina mai nereusita si fara succes pe piata ?

Share this post


Link to post

Ma refeream la un automobil obisnuit...ca autoutilitara o avea aceeasi priza ca si Loganul MCV vagon, sau Loganul papuc...nu stiu...

 

Oricum, cel mai important e ca incepe productia, si ca fabrica nu dispare.

Share this post


Link to post

Sa fie intr-un ceas bun! :drinkers:

Share this post


Link to post

Ce mi-a placut in clipul de la protv cu subiectul in cauza este cum "ciocanea" doamna cu pumnul ceva ce nu vroia sa se stranga cum trebuie undeva sub un matiz. Romanian style ! ( caut acum filmuletul )

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Parerea lui Ilie Serbanescu din pacate a fost adoptata de multe ziare din Romania , Ford nu are nevoie imediata de forta de munca .

Este din punctul meu de vedere , parerea lui , in afara realitatii , angajatii de la Dacia trebuie sa-si rezolve problemele cu patronii , e timpul ca francezii de la Renault ( si nu numai ei ) sa nu mai considere Romania o tara bananiera . Le urez succes in acest dificil conflict de munca angajatilor de la Dacia .

Share this post


Link to post

Scuze de Off Topic, da pana la urma ce s`a mai intamplat cu cei de la pitesti si a lor greva? Din pacate am o problema cu statu la curent cu stirile,

Share this post


Link to post

Comisia Europeană a decis să permită României să acorde un ajutor financiar companiei Ford.

Comisia a autorizat un sprijin în valoare de 143 de milioane de euro, pe care producătorul îl va primi pentru extinderea, modernizarea şi renovarea secţiilor de producţie de vehicule şi, respectiv, de motoare. Decizia vine după ce la sfârşitul lunii februarie Comisia Europeană a stabilit că Automobile Craiova a beneficiat de un ajutor de stat ilegal în procesul de privatizare şi a cerut României să recupereze 27 milioane euro de la întreprinderea craioveană, valoarea estimată a prejudiciului.

 

"În primii cinci ani, noile motoare produse la uzina Ford din Craiova vor fi folosite aproape exclusiv în interiorul grupului Ford. Costurile totale ale investiţiilor luate în considerare la calcularea sumei ajutoarelor reprezintă 435 milioane euro pentru proiectul uzinei de vehicule şi 165 milioane euro pentru proiectul uzinei de motoare, iar valoarea ajutoarelor este de 94 milioane euro şi, respectiv, 49 milioane euro", se spune într-un comunicat.

 

Ford trebuie să restituie, până la 26 iunie, suma de 27 de milioane de euro, reprezentând ajutorul de stat acordat ilegal companiei în cadrul procesului de privatizare a uzinei Automobile Craiova,din a cărei acţiuni Ford a preluat 72,4% pentru 57 de milioane de euro.

 

În toamna anului trecut, după ce a avut loc semnarea contractului de privatizare, CE a deschis o investigaţie cu privire la aceastã tranzacţie. După finalizarea anchetei, în februarie 2008, CE a solicitat Guvernului să recupereze 27 de milioane de euro de la Automobile Craiova, sumă care reprezintă ajutor de stat ilegal.

 

Sursa - Antena3.ro

Share this post


Link to post

"Ford scoate Matizul din productie la sfarsitul lui mai

 

Sfarsitul lunii mai va aduce cu sine incetarea productiei din Romania pentru orice model auto din gama Daewoo, in conditiile in care uzina de automobile de la Craiova, la care actionar majoritar este Ford Motor Company, va scoate din productie modelul Matiz. Decizia vine dupa ce in lunile iulie si august ale anului trecut Daewoo Automobile Romania (DWAR) a scos din productie Cielo si Nubira II. "Productia modelului Daewoo Matiz va inceta la sfarsitul lunii mai, in prezent existand inca cerere pe piata pentru acesta", a declarat pentru ZF Ion Ion, directorul general al uzinei de automobile din Craiova.

 

Productia modelului Matiz a mai fost oprita in luna ianuarie a acestui an, pe fondul acumularii de stocuri la nivelul lunii decembrie.

..."

Sursa: Ziarul Financiar

http://www.zf.ro/articol_170502/ford_scoat...ul_lui_mai.html

 

Am inteles ca Matizul se mai fabrica inca in Polonia. Stie cineva ceva?

Edited by siru

Share this post


Link to post

Ati vazut ce reduceri mari face Daewoo?

 

http://www.daewoo.ro/preturi/

 

Poti sa-ti iei o Tacuma sau Nubira II la pret de Logan (in jur de 10.000 EUR).

Problema e ca au motor Euro 3 si te arde statul (Tariceanu, prim ministru si importator Peugeot)

la buzunar cu taxa de prima inmatriculare.

 

Matiz la 4900 EUR! Si cu un REMAT de 30 bulioane, te-ai scos.

Eu mi-am luat anul trecut Matiz, nu am putut astepta.

Share this post


Link to post
...Problema e ca au motor Euro 3 si te arde statul (Tariceanu, prim ministru si importator Peugeot) la buzunar cu taxa de prima inmatriculare...

Daca cumperi un Citroen nou, nu platesti taxa stabilita de catre parlament si nu de catre guvern ? Ma intreb: cum pot spune unii atatea minciuni in doar doua propozitii ?

Share this post


Link to post

Da, am zis o prima minciuna: Tariceanu - Peugeot. Scuze.

 

Despre a doua minciuna: am vrut sa spun pe scurt ca e un conflict de interese la primul ministru care pune

taxe de prima inmatriculare ENORME (mii de Euro) pentru automobile vechi (second hand, motoare Euro 1, 2 sau non Euro)

si taxe comparativ mult mai mici (sute de Euro) la automobile noi (care se presupune ca au Euro 4).

 

Asa face Tariceanu ca ajuta pe toti importatorii de masini noi, inclusiv firma lui ce importa Citroen.

Ajuta si pe Logan Pitesti si pe Daewoo Craiova, ca sa nu mai spun vreo minciuna.

 

Nu stiam ca taxa de inmatriculare a fost facuta de parlament, am crezut ca a fost o Ordonanta de Urgenta in 2006.

Dar noua taxa (valabila de la 1 iulie 2008) este facuta de guvern - se numeste

"Ordonanta de Urgenta nr. 50 din 21 aprilie 2008"

 

Cred ca suntem cu totii convinsi ca pe nici un politician din tara asta nu-l doare de poluare,

asta este un pretext.

 

 

 

As fi numit minciunile mele "greseli".

Edited by siru

Share this post


Link to post

Eu sunt de acord cu aceasta taxa din vreo 2 motive:

1) Ma protejeaza de toti bezmeticii care habar nu au sa conduca si care isi vor lua o masina cu 1000E si in consecinta vor marge cy ea in ultimul hal, ca de, strang ei cateva sute de euro sa ia alta. Acu doua luni unu cu un Opel din '92 mi-a facut praf o masina noua pe care doar ce o cumparasem pentru firma. Nu tu RCA la el, nu acte, nimic, nimic ... Noroc cu CASCO ca a reparat-o, dar ca inainte tot n-a mai iesit ... In Craiova (datorita distantei de 70 km pana in Bulgaria) deja se umple pamantul de Opel Calibra, BMW ursulet si alte aratari de masini cu an de fabricatie aprox 92.

2) Atat cat inteleg eu din economie, e mai bine sa vinzi o masina noua decat sa isi ia omu o vechitura de la altii ...

Share this post


Link to post

Sunt de acord cu aceasta taxa pe considerentele tale

cei ce au bani sa-si ia o masina noua.

Acum, cea mai ieftina masina noua in Romania este Matiz la 4900 EUR

In cateva luni nu se va mai fabrica Matiz -

cea mai ieftina masina noua va fi Logan la 6400 EUR.

 

Exista oameni fara venituri mari pentru care pretul celei mai ieftine masini este critic.

Ma bucur ca eu si cu tine nu ne aflam in aceasta categorie.

Dar am avut si eu 20 de ani si bani putini si mi-as fi dorit atunci sa iau o masina doar sa invarta rotile.

 

Azi, totodata, mi-ar place sa iau second hand ceva de 5 ani vechime din Occident care bate

la pret si calitate Loganul.

Edited by siru

Share this post


Link to post

Ultimul Matiz

 

Fosta uzină Daewoo, în prezent Ford, a fabricat ieri ultimul autoturism Matiz. „Micul gigant“, de culoare albă, a ieşit din secţia de producţie de dimineaţă, la ora 10.00. După preluarea fabricii de Ford, anul trecut, la Craiova a fost întreruptă producţia de autovehicule până la începutul lunii martie. La acea dată, planul de business al companiei din Bănie a inclus un ultim lot de maşini marca Matiz, mai ales că urmează programul „Rabla“ de la 1 iunie. Matizul a intrat în fabricaţie în anul 1999, iar de atunci şi până acum au fost produse aproximativ 123.000 de maşini. La început, Matizul a fost privit cu reticenţă, dar, în doi ani, acesta a prins la craioveni. De luni, la fosta fabrică Daewoo începe punerea în aplicare a business-ului americanilor de la Ford.

 

Sursa: Gazeta de Sud

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...