Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Noutati GM - GMDAT - Chevrolet

Recommended Posts

Cateva poze cu Chevy Captiva :X la un targ in Craiova. Maine seara e lansarea oficiala la dealerul local (impreuna cu Epica). Sper sa revin atunci cu alte detalii. Modelul expus era diesel 4x4 cu 7 locuri si costa peste 20k € fara taxe @-) . Modelul pe benzina cel mai ieftin e vreo 15000 CIP :thumbl: .

post-1361-1159972911_thumb.jpg

post-1361-1159972968_thumb.jpg

post-1361-1159973033_thumb.jpg

post-1361-1159973090_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Consola e mai misto ca la Epica, desi seamana 90%. Observ plus si minus la cutia de viteze dar nu vad butonul de Cancel la Cruise Control. Cam ciudat sa-l fi scos.

Share this post


Link to post

Asta e SUV sau mi se pare mie? :scarpin:

Share this post


Link to post

Pai SUV a fost de la inceput, si nimeni n-a sustinut altceva.

Share this post


Link to post

Oare Sebian sa fii ramas cu sechele de la conceptul Steppe ? :D

Ce este cu adevarat nou la aceasta masina este motorul dizel, inca salivez, care este facut de GM-DAT de la 0, adica nu este nici FIAT nici OPEL/ISUZU .Motorul dezvolta 150CP@320Nm ...a sa nu uit atinge suta in 10.6s si consuma in oras 9% fata de varianta pe benzen de 2.4L care e mai puturoasa adica 11.5s dar consuma 12%.Pentru vitezomani exista si un 3.2L V6 care este grav adica bate Epica la cur rau de tot :D

Share this post


Link to post

Benzinar de 2.4L care sa consume 12? Come on, benzinara mea de 2.0L consuma in bucuresti in jur de 15-16.

 

Edit: A/T, desi nu stiu cat de mult conteaza.

Edited by hawkeye

Share this post


Link to post

La AT ei zic cel putin 1-2 L in plus /100Km, deci se apropie mai mult de realitate...

Share this post


Link to post

Poze de la lansare: Captiva si Epica - de data asta mai multe cu Epica

post-1361-1160404120_thumb.jpg

post-1361-1160404180_thumb.jpg

post-1361-1160404224_thumb.jpg

post-1361-1160404511_thumb.jpg

post-1361-1160404602_thumb.jpg

post-1361-1160404669_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Vreau si eu presuri de-alea de evanda :)

S-or gasi la dealeri?

Share this post


Link to post

Impresii despre Captiva:

 

Plusuri majore:

- goarna

 

Minusuri majore:

- diesel

- cutie manuala.

 

 

In alta ordine de idei (si fara bascalie) masina este putin mai ingusta ca Epica (nu ma asteptam si m-a surprins chestia asta) iar pozitia de condus este foarte sus (evident, fiind un SUV). Interiorul seama foarte mult cu Epica, nu este superior si nici inferior calitativ. Luneta este foarte departe privita prin oglinda retrovizoare dar nu deranjant.

 

Este foarte usor de condus (probabil si servodirectia electronica are de a face) atat in trafic cat si pe autostrada. Insonorizarea lasa de dorit big time comparat cu Epica. La relanti (si in acceleratie) motorul se aude de parca ar fi un camion paralel cu tine insa la mers constant cu viteza mai mica de 100km/h este in regula. La 120km/h zgomotul exterior (cu muzica oprita complet) devine deranjant iar la 140km/h este foarte deranjant dar probabil ca se atenueaza cu muzica.

 

M-a surprins de-a dreptul consumul (mediu afisat de cb) la 120km/h care se invartea intre 11.8 si 13.5 (motorul era diesel 2.0, 150cp cu tractiune pe fata si integral doar la nevoie). La 80km/h consumul varia intre 6 si 7.

 

Concluzia: Prefer confortul Epicii iar daca as vrea un SUV as lua unul adevarat cu care sa poti sa intorci pe linia lui 41 pe podul Grant.

 

Si nu in ultimul rand sper sa se potriveasca mufa de la goarna de pe Captiva si la Epica :X

Share this post


Link to post

General Motors Romania lanseaza saptamana viitoare doua noi modele Chevrolet

 

 

Doua noi modele Chevrolet, automobilul de teren Chevrolet Captiva si berlina Chevrolet Epica, vor fi lansate saptamana viitoare de General Motors Romania, importatorul marcilor Opel si Chevrolet, a declarat luni agentiei NewsIn directorul de marketing si PR al GM Romania, Cristian Oltean.

 

continuarea:

 

http://www.bloombiz.ro/articol_67510.html

Share this post


Link to post

stie cineva ce sistem de tractiune e disponibil pe captiva ?

 

ca e 4x2 si doar la nevoie 4x4 gratie unui diferential central electrico hidraulic care face posibila manevrarea a pana la 50% din cuplu puntii spate in mai putin de 100 milisecunde stiu :)

 

dar de la cine provine , si mai ales ce diferentiale poseda fata - spate .

Share this post


Link to post

Am inteles ca este exact la fel ca cel de pe toyota rav4 :) >- (sper sa nu gresesc)

Share this post


Link to post

Ca e la orginie japonez am intels si eu :) dar am niscai dubii mari vis a vis de tractiunea integrala semipermanenta de la honda spre ex :) cum ar fi faptul ca uita sa cupleze spatele :">

 

Asa ca sunt tare curios daca vine de pe rav 4 sau crv ... stie cineva ceva sigur ?

 

 

Foloseste cu incredere majuscula la inceput de fraza/propozitie. Completeaza corect profilul.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

E nervoasa rauuuuuuuu!!!!!!!!!

Daca si alearga asa cum arata atunci e belea pentru greii din raliurile de turisme BMW si ALFA

post-4881-1162291993_thumb.jpg

post-4881-1162292002_thumb.jpg

Share this post


Link to post

intrebarea mea ramane deschisa : de unde provine sistemul de tractiune de pe chevrolet captiva ?

Share this post


Link to post

Din mai multe surse am auzit ca provine de la Toyota RAV.

 

intrebarea mea ramane deschisa : de unde provine sistemul de tractiune de pe chevrolet captiva ?

Share this post


Link to post

asta auzisem si eu , doar ca vreau ceva sigur .

 

ce fel de diferentiale are fata / spate se stie ?

Share this post


Link to post

There's a limited-slip front differential, too, but no front-to-rear diff lock as found in Hyundai SUVs because, says Chevrolet, there's hardly ever a need for one.

 

Nu prea gasesc date despre asta.

Oricum, nu e la fel ca la Antara? Poate gasim despre Antara date.

Share this post


Link to post
asta auzisem si eu , doar ca vreau ceva sigur .

 

Rav 4 - sursa : Auto motor si sport aug.2006

Share this post


Link to post

Am cautat si despre antara .

 

Ideea este ca ma tenteaza asa ceva pentru o persoana din familie , si vreau sa stiu daca e un sistem bun sau nu . Am vazut niste demonstratii intre : forester vs CRV vs toyota highlander , si acolo unde foresterul urca celellate 2 nu urcau . Ambele fiind echipate cu un sistem de tractiune activ cu diferential central electrico hidraulic .

 

Mi-e teama sa dau pe o masina 22 000 cip (cam atat e varianta in 5 locuri 2.0 diesel) si atunci cand ai nevoie cu adevarat de un AWD sa nu ai cum sa mai inaintezi ca sistemul refuza sa coopereze :(

 

OK, sa inteleg ca diferentialul fata este LSD , asta e foarte bine , dar cel spate?

Si sunt de acord cu faptul ca nu prea e nevoie de un difereential central autoblocant sau blocant pe un SAV :)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...