Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Noutati GM - GMDAT - Chevrolet

Recommended Posts

Cred ca mi-am gasit viitoarea masina daca vine la preturi de Lacetti :thumbl:

Share this post


Link to post

Cruze este o masina cu o rigiditate a caroseriei cu 140% mai buna fata de cea a predecesorului Lacetti. Se asteapta ca masina sa obtina 5 stele la testele EuroNcap dar si la cele americane.

Masina va fi echipata cu motoare de 1.6 16v 112 CP si 1.8 16 v 140 CP, ambele motoare beneficiind acum de tehnologia VVT, permitand consumuri reduse de 6,7% si respectiv 6.8% in ciclu combinat, dar si acceleratii 0-100 km/h in 12.4 respectiv 9.8 secunde. Dieselul va fi cel de pe gama actuala, dotat insa cu turbina cu geometrie variabila si va avea 150 CP si un cuplu de 320 Nm /2000 rpm, dar si un consum de 5.8%. La cateva luni dupa lansarea oficiala la vanzare (martie 2009) va fi disponibila si o versiune cu 125 CP si 300 Nm/2000 rpm iar in 2011 un motor de 1.4 l turbo pe benzina si 140 CP si 200Nm

La interior masina beneficiaza atat de iluminat cu tehnologie LED, cat si de un sistem combinat audio/navigatie, ce include (in sfarsit) posibilitatea de conectare cu i-pod, MP3 player sau stick de memorie, 6 incinte audio, comezi pe volan si display, dar si comenzi vocale. Spre deosebire de majoritatea concurentilor, Chevrolet a ascuns conectorii dispozitivelor audio auxiliare in cotiera.

Interiorul va beneficia standard de 6 airbaguri (frontal, lateral si cortina) si vor fi disponibile si airbag-uri laterale pentru locurile din spate, precum si de multe spatii de depozitare. De asemenea masina va avea ESP si ABS. Probabil ca vor fi disponibile si versiuni mai slabute ca echipare, mai ales in tari mai cu apa calaie... :(

S-a renuntat de asemenea la comercializarea mai multor versiuni de echipare, existand doar 2 versiuni - LT si LS, diferentele intre ele fiind la nr de airbag-uri, lipsa navigatiei, tapiteria in piele si probabil alte cateva maruntisuri, in functie de piete, asa cum pe vremuri se comercializa Leganza, Nubira si Espero. Interiorul va fi, pentru prima data la Chevrolet, asortat din punct de vedere coloristic cu exteriorul.

Tot ca si noutate, Chevrolet propune pentru aceasta masina o cutie de viteze automata cu 6 rapoarte si posibilitatea de schimbare secventiala a vitezelor, discuri de frana dubluventilate pe fata si simplu ventilate pe spate, precum si jante de 17" in echiparea de baza.

Fotografii mai detaliate ale interiorului:

 

cruzeparisint01.jpg cruzeparisint02.jpg

cruzeparisint03.jpg cruzeparisint04.jpg

cruzeparisint05.jpg cruzeparisint06.jpg

cruzeparisint07.jpg cruzeparisint09.jpg

cruzeparisint10.jpg cruzeparisint11.jpg

 

Cruze se va fabrica in Korea, Rusia si Ohio.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

La Romania o sa vina de la Mama Rusia ?

Cam cand ?

 

Are si site deja :

www.chevrolet-cruze.eu

Share this post


Link to post

Probabil, ca sa tina preturile jos, o vor aduce din Rusia.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

adica facuta cu dalta si ciocanul :) minunat, cred ca puteti spune adio fiabilitatii coreene

Share this post


Link to post

Si afirmatia asta se bazeaza pe ... ce ? Sau ti se pare tie cool ? De masini nemtesti care vor fi facute in China ai auzit ?! Sa inteleg ca nu vor fi mai bune decat Geely in opinia ta ? Crezi ca (,) tara are vreo legatura cu calitatea masini ? Nu ! Va fi atat de buna pe cat vor considera ei ca este necesar sa fie de buna ...

 

Cum iti explici prietene ca Cielo care a iesit prima data pe portile fabricii din Craiova era (considerat) mult mai fiabil decat cel care a iesit cand Daewoo Craiova isi tragea ultimile suflari, ca tot in aceeasi tara era produs !

Edited by smailmiami

Share this post


Link to post

Fain Chevy Cruze, arata destul de bine la interior, dar consola aia centrala cu enspe mii de butoane poate fi o sursa de distragere a atentiei de la condus cam mare... Daca te apuci sa butonezi navigatia sau sistemul audio in mers devii aproape sigur subiect in statisticile politiei rutiere.

Share this post


Link to post

Nu e adevarat. Este destul de intuitiva, butoanele sunt mari. Amvazut console mult mai ciudate. In general coreeni exceleaza la capitolul ergonomie a postului de conducere.

Share this post


Link to post

Nasol...avea potential masinuta...oricum in WTTC apare de la anul in locul Lacetti-ului... ;)

Share this post


Link to post

Desi seamana destul de bine, mie imi place mai mult Daewoo Tosca :)

Share this post


Link to post

Daewoo Tosca este Chevrolet Epica :)

Share this post


Link to post

Wall Street Journal: Falimentul e cea mai buna optiune pentru salvarea General Motors

© HotNews.ro

 

Falimentul este optiunea viabila pentru General Motors si singura care ar garanta ca pe viitor compania poate sa-si revina, scrie Michael E Levine, intr-un articol din The Wall Street Jornal. GM este prea mare, are prea multi dealeri raportat la vanzari si daca va depinde numai de bani de la autoritati se va schimba prea putin si prea greoi in viitor, noteaza ziarul. GM nici nu vrea sa auda de faliment si spune ca un astfel de scenariu ar fi devastator pentru SUA iar oamenii pur si simplu nu ar mai cumpara masinile unei companii falimentare.

 

GM e prinsa intr-o increngatura de relatii gandite pentru o era de mult timp apusa si nu ar trebui ca guvernul sa pompeze zeci de miliarde de dolari in ea, pentru ca va avea nevoie de tot mai multi bani pe viitor si pana la urma tot va muri, noteaza WSJ.

 

General Motors este mult prea mare, in patru decenii, cota sa de piata in SUA a scazut de la 53%, la 20%, dar are opt marci, in comparatie cu Toyota care detine trei marci dar are 19% din piata si Honda, doua marci si 11% din piata. GM are 7.000 de dealeri, desi vinde cam cat Toyota care are 1.500 de dealeri, iar Honda, cam 1.000 de dealeri. GM stie ca trebuie sa aiba mai putine marci si mai putini dealeri, insa acestia sunt favorizati de legi care ii protejeaza si nu se pot desfiinta.

 

Reducerea numarului de marci si dealeri va fi greu de realizat si va costa miliarde de dolari, fara a mai vorbi de faptul ca ar dura ani buni.

 

Desi nivelul salariilor pe care GM le plateste e asemanator cu cel de la producatorii straini, concernul american are multe cheltuieli suplimentare. Spre exemplu exista un program prin care muncitorilor care sunt dati afara din cauza automatizarii si inchiderii uzinelor li se dau in continuare salariile. In plus, datorita unor sindicate foarte puternice, GM trebuie sa sustina financiar multi muncitori care au iesit la pensie, in plus, detine multe proprietati pe care sunt numeroase utilitati pe care nu le-a mai folosit si nici nu le va mai folosi.

 

GM are ca singura optiune sa ceara intrarea in faliment conform capitolului 11 din legea falimentului, spune WSJ. Daca s-ar initia procedura s-ar schimba multe in scurt timp: dealerii nu ar mai fi protejati de stat, contractele de munca vor fi renegociate, iar programele de pensii s-ar termina si ele, fiind directionate catre stat.

 

General Motors ar deveni o companie care ar produce exact ce se cere si s-ar putea intretine cu propriile venituri. Cotidianul scrie ca daca guvernul ar decide sa o salveze, lucrul acesta s-ar putea sa esueze si dupa ce sunt pompati 100 miliarde dolari, iar caderea ar fi crunta si vinovatii ar fi mai multi.

 

Cotidianul adauga ca faliment nu mai inseamna lichidare sau iesire din afaceri, mai ales ca exista deja o generatie de consumatori obisnuiti sa cumpere de la companii aflate in agonie.

 

Rick Wagoner, seful General Motors, atrage atentia ca un faliment al GM ar avea efecte devastatoare asupra economiei americane, mult mai mari decat cele pe care le-ar avea un plan de salvare cu multe miliarde de dolari. Wagoner spune ca nu e usoara intrarea in faliment si nici nu ar rezolva multe lucruri. Ei adauga ca cei care spun ca falimentul ar fi o solutie se insala, si efectul intrarii in faliment ar fi ca lumea nu va mai cumpara masinile companiei.

Share this post


Link to post

cel mai probabil gm va cadea. Statul nu poate sustine la nesfarsit o companie falimentara, neadaptata la piata, ce nu face produse competitive.

Share this post


Link to post

De ce, doar, reno poate fi sustinut de catre stat ? Altfel, ma bufneste rasul, al doilea producator mondial face masini necompetitive !? Si unde, pe o piata pe care reno nici nu exista.

Share this post


Link to post

nu ai vrea sa auzi parerilor unor fosti colegi ce locuiesc acum in america (la fel ca a multor americani) despre cei 3 mari raportat la concurenta. Fara suparare, insa asta e adevarul si de asta se afla gm in groapa descrisa mai sus. Sau tu crezi ca au ajuns in pragul falimentului pe nemeritate?

Edited by cararama

Share this post


Link to post

Am colegi care lucreaza (inca, nu se stie pana cand, de doi ani sunt terorizari cu datul afara) la GM. Acolo trebuie sa intre Procuratura, hotie la greu.

Share this post


Link to post
cel mai probabil gm va cadea. Statul nu poate sustine la nesfarsit o companie falimentara, neadaptata la piata, ce nu face produse competitive.

 

N-are cum, chiar daca logico-economic asa ar fi normal tine cont ca tocmai a venit un nou presedinte si are de lucru.

Ce fapt mai bun decat a salva total 3 milioane angajati in GM ar putea face ?

In definitiv nu au nevoie decat de 25 miliarde de $, un nimic daca sti pe cine sa suni si cui sa ii zici saru'mana mai tarziu, corect ?

Gandeste-te ca daca acei 12 mil de oameni angajati numai in US in GM ar fi dati afara ( cam cat populatia a 2-3 state de la ei ) ar fi razboi civil. + ca ar fi clar un dezastru de imagine, o inmormantare a actualului presedinte.

1 din 10 insi in US lucreaza direct sau indirect in GM + Ford + Chryler

Poate ca vor face ( asa cum au dat tonul cu Tesla ) motoare electrice sau care vor functiona cu frunze si rahati de caine, poate vor rechema toate masinile produse in ultimii 20 ani sa le modifice dar clar nu va murii.

E prea mare ca sa moara. Practic undeva la 25 % din economia US ( adica aprox 5% din cea mondiala ) de acolo iese ( tine cont si de procentele indirecte ). NU are cum sa se piarda asa ceva fara sa iasa macel in strazi. Dupa care... Mad Max.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Americanii au facut marea greseala de a permite angajatorilor mari sa plateasca munca cu asa-zise pachete salariale. Printre produsele acestor pachete erau actiuni la intreprinderea la care lucrau si pensie privata. Daca GM este trecuta la faliment, fostii angajati nu-si pierd doar locul de munca, deci, salariul ulterior, isi pierd si o mare parte din salariul anterior, cel neincasat si pus la asa-zisa economie pentru vremuri grele. Cu alte cuvinte: " si f*tuti si cu banii luati !".

Share this post


Link to post
Americanii au facut marea greseala de a permite angajatorilor mari sa plateasca munca cu asa-zise pachete salariale.

Din pacate practici de genul acesta s-au mai intilnit si la alte firme americane: vezi cazul Enron, unde s-a pierdut si 700.000 USD de cap de angajat (pensie+actiuni), toti banutii lor de pensie si economii. Vai de mama lor!

De unde zicala: 'Nu tine toate ouale in acelasi cuib'

Share this post


Link to post

Din pacate GM este la pamant si se pare ca daca statul american nu va interveni sfarsitul este destul de aproape :(

 

http://foreman.blogs.topgear.com/2008/11/1...d-within-weeks/

 

Un articol de pe top gear...interesante si comentariile.

 

Problema GM este ca s-a extins mult prea mult. Eu sper ca in viitor toyota sa nu calce pe aceeasi pasi ai lui GM. Cand esti mare este extrem de greu sa te menti iar caderea nu ti-o poate atenua nimeni.

Share this post


Link to post
Chevrolet Volt. Seamănă ea cu Civic-ul, da'i frumuşică tare şi e un pas în faţă.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...