Jump to content
Sign in to follow this  
VIPER

Noutati GM - GMDAT - Chevrolet

Recommended Posts

Apare noul Chevrolet Cruze, in martie 2009.

Modelul va fi prezentat in premiera mondiala la salonul auto de la Paris in octombrie.

Masina va fi disponibila in Europa cu doua motoare pe benzina: 1,6 litri 112 CP, 1,8 litri 140 CP si un turbodiesel de 2 litri 150 CP. Va fi disponibila optional si transmisia automata.

Masina va avea circa 4,60 metri lungime si ofera spatiu pentru cinci pasageri. Noul model va fi construit in mai multe fabrici, printre care se numara Ohio (SUA) si St Petersburg (Rusia). In Asia, masina va fi vanduta sub sigla Daewoo, scrie Motor Authority. In SUA, unde modelul va inlocui masina Chevrolet Cobalt, productia va incepe in 2010.

Cruze este construit pe asa-numita platforma Delta a General Motors, pe care vor fi construite masini precum viitorul Opel Astra, Saab 9-3 si vehiculul electric Chevrolet Volt. La anul va exista si o versiune cu volan pe dreapta, pentru Marea Britanie. Partea de inginerie a lui Cruze a fost realizata in Germania, iar designul in Coreea de Sud, la GM Daewoo.

Anul trecut in Romania s-au vandut peste 13.000 de masini Chevrolet. Aveo a fost cel mai vandut model, cu peste 8.200 de clienti, urmat de Spark cu circa 3.300. Lacetti a fost ales de peste 900 de clienti.

 

Sursa: http://economie.hotnews.ro/stiri-auto-4053...-motorizare.htm

Share this post


Link to post

urat. cel putin primele poze sunt foarte dezamagitoare fata de ce credeam ca va fi. actualul lacetti arata mult mai bine

Share this post


Link to post

Puncte tari care le vad acum:

- bordul foarte reusit ca design;

- transmisia automata noua cu 6 trepte;

- motoarele au VVT;

- designul exterior foarte reusit.

Share this post


Link to post

Design tabloso-lemnoso-zidos (adica multa tabla, taiat ca din topor, cu aerodinamica de garsoniera). Interiorul arata fain in poze, dar in realitate sigur va pierde 85% din ,,bling'' (cel putin la modelele normale, nu vf de gama). Pr total, continua seria inceputa cu noul aveo: masini ce vor sa para mult mai mari decat sunt, design facut de departamentul de marketing. Yey!

Share this post


Link to post

Nu e urâtă, dar nici ca în poze nu cred să arate când va ieşi pe piaţă... rămâne de văzut.

La ultima poză (cam prea "încărcată" după gustul meu) lipseşte husa de volan imitaţie piele ce imită lemnul...

Share this post


Link to post

Per ansamblu mie imi place. Se pot gasi puncte slabe, dar subiectivitatea ar juca un rol prea mare. Imi place linia caoseriei, indiferent din ce unghi as privi-o. Poate as acorda un mic plus lateralei si spatelui. Nici interiorul nu e rau, poate (asa cum zicea si Emil) e putin cam incarcat. Una peste alta, design actual usor tributar softurilor de proiectare asistata. Daca in productia de serie nu va pierde mult din ce vedem acum si pretul va fi la nivel de Lacetti, cred ca la noi ar fi un hit. Eu unul as cumpara-o ;)

Share this post


Link to post

Interiorul este ok, bicolor, modern, iar partea tehnica, motorizarile pe benzina vvti si diesel de 150 CP, plus cutia automata in 6 trepte vor face din aceasta masina un posibil hit in romania in clasa compacta. Eu unul mi-as lua una.

Share this post


Link to post

Pare să fie o maşină bine închegată. Dacă raportul preţ/calitate v-a fi corect sub cel al unui Epica, chiar mă gîndesc ca peste max. 3 ani de zile să înlocuiesc Lacetti cu modelul ăsta. Pînă atunci sigur v-or fi ceva posesori de Cruze care să ne furnizeze informaţiile necesare formării unei imagini corecte.

Share this post


Link to post

http://www.leftlanenews.com/chevrolet-cruze.html

Interesanta aceasta fraza:

Codenamed GMX071, the Cruze shares many components as well as styling features with the next Daewoo Lacetti, including a large portion of sheetmetal.

 

Obviously Chevrolet’s Cruze and the Daewoo Lacetti will not be completely identical, as each will have different styling cues on the front and rear clips, headlamps and taillights

Adica mai asteptati, baieti, mai asteptati :P

Share this post


Link to post

post-13772-1222184535_thumb.jpgAm vazut cand am fost cu masinuta pe la service modelul asta de epica...si as vrea sa stiu daca a mai vazut cineva..

 

 

Si...cred ca e ceva diferenta intre ele...nu doar bara cromata inlocuita...post-13772-1222184712_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Sursa promotor:

 

Schimbările estetice se rezumă la o grilă faţă nouă, stopuri spate modificate şi noi jante din aliaj. De sub capotăa dispărut propulsorul V6 de doar 2.0 litri şi în locul lui a apărut unul diesel cu aceeaşi cilindree, doi cilindri în minus şi 148 CP. Cuplat la o cutie de viteze automată cu şase trepte aceasta obţine un consum mediu de 7,6 litri la 100 de km.

 

Pentru doritorii de performanţă, se poate alege V6-le pe benzină de 2,5 litri, şi el cuplat la o transmisie automată cu şase trepte. În ceea ce priveşte siguranţă, ESP-ul şi cele şase airbaguri sunt acum standard la toate modelele.

Share this post


Link to post

Cei de la Promotor se afla in eroare. Epica a avut din totdeauna motorizari pe benzina cu 6 cilindri in line (L6) si nu in V, dealtfel este limuzina de segment D european cu cel mai mic pret la echiparea cu motor cu 6 cilindri :)

Share this post


Link to post

Si nu in ultimul rand, ESP nu a avut niciodata si nici nu cred ca are nici acum. Probabil l-au confundat cu TCS-ul.

 

Dar ne mai mira ceva cand e vorba de jurnalisti? :)

Share this post


Link to post

Intr-adevar, au facut o serie de erori ce denota nivelul lor de cunostinte in materie de GMDAT.

Revenind insa la facelift-ul subtil de care a beneficiat Epica, acesta pare binevenit si neintruziv in linia generala a masinii. Este de urmarit pozitionarea preturilor versiunii L6 2.5 benzina in raport cu motorizarea diesel pe piata din Romania..

Share this post


Link to post

Nu-i mai blamati pe cei din presa pentru ca sunt prost informati, similar sunt si dealerii care vand chevy in Romania, din pacate.

Interesant este ca modelul nou nu apare nici pe site-urile externe ale dealerilor...

Share this post


Link to post
dealtfel este limuzina de segment D

Ce naiba mai inseamna si asta.. limuzina de segment D?

Share this post


Link to post
Si nu in ultimul rand, ESP nu a avut niciodata si nici nu cred ca are nici acum. Probabil l-au confundat cu TCS-ul.

Doctore, nu are ESP in Romania... In Germania de exemplu, Epica LT se comercializeaza cu ESP in standard (ESC). O dovada in plus ca Romania inca nu are apa calda in acceptiunea unora...

Share this post


Link to post
Ce naiba mai inseamna si asta.. limuzina de segment D?

 

segment A: Matiz, Seicento, Panda etc. (clasa mini)

segment B: Punto, Polo, Corsa etc. (clasa mica)

segment C: Golf, Corolla, Astra etc. (clasa compacta)

segment D: Passat, Mondeo, Vectra... Epica, Mazda 6, Avensis etc. (clasa medie)

segment E: seria 5, clasa E, A6, Saab 9-5, Peugeot 607, Chrysler 300M etc. (clasa mare)

 

Este incadrarea generala in media de specialitate europeana, insa exista si subclase (mica in trei volume: Logan, Fabia sedan etc.; subcompacta: Kia Rio; compacta in trei volume: Jetta, Octavia) aparute odata cu dezvoltarea din ultimii 10-15 ani in materie de platforme comune si reducere a costurilor.

 

End of off.. :)

Edited by Mike1

Share this post


Link to post

Stiu ca nu este pe site. Dar eu am vazut-o cand o pregateau(in timp ce am trecut sa vad daca masina mea e gata)...

Si cand am fost sa-mi ridic masina, acea Epica era in fata curata, aranjata...deci..probabil are deja propietar. :) mai am vreo 2-3 poze...da nu le mai gasesc...nu mai stiu cu ce tel le-am facut :) )

Si...parca imi aduc aminte ca si la interior era putin diferita...dar..maine imi fac timp si dau o tura pe la reprezentanta si..aflam mai multe.

Edited by luisspeed

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...