Jump to content
Sign in to follow this  
sixone

Injectoare + Gpl

Recommended Posts

Alte marci tot pe gaz? :)

Cand o sa intalnesc o sa scriu aici .

Share this post


Link to post

Vre-un service in Constanta care curata injectoare cu ultrasunete stie cineva? :osanale:

Share this post


Link to post

Am intrebat de unu singur si nimeni nu stie sa ma indrume la un service cu ultrasunete in Constanta. Doar voi mai ma puteti ajuta.

Share this post


Link to post

Arrow Constanta, dupa podul de la butelii ... :)

Share this post


Link to post

Astazi cumnatu-meu a facut greseala sa bage in rezervor o solutie de curatat injectoare cumparata de la Metro , parca Casite ii zicea , mirosea a gaz lampant .

Nu mai porneste masina , nu-i ajungea benzina in rampa de injectoare .

I-am spus sa schimbe filtrul de benzina , dar se pare ca problema e mai in spate , la pompa .

Va tin la curent cu cauza defectului .

Share this post


Link to post

Casite Fuel Injector Cleaner am folosit si eu, tot din Metro Craiova luata si n-am avut probleme, ba chiar a facut bine. Sa nu fi pus din cea pentru Diesel, ca au ambalaje similare :rolleyes:

Share this post


Link to post

pe cielo am gasit un model de injectoare de renault care se potrivesc,trage poate chiar mai bine si mi-a scazut considerabil consumul

Share this post


Link to post

Buna baieti. Am si eu o intrebare, daca s-a mai intalnit cineva cu problema aceasta... deci am un Cieli EXE 2003, acum un an am montat pe el GPL, pana acum toate bune dar dupa aprox 30000 km pe GPL nu mai porneste masina pe benzina. Am comutator automat benzina/gas la tuartia de 2000 rpm sare automat pe gas. La pornire face ca si cum nu ar priomi benzina suficienta, am schimbat filtrul de benzina, am curatat filtrul din fata pompei de benzina, si nici o schimbare. Ce am mai observat ca cand pun pe benzina cateva km (3-4) merge greu ca si cum n-ar avea destula benzina, iar dupa aceasta revine lanormal. Daca nu mai circul pe gas porneste la jumatate de cheie. Ce parere aveti?

Share this post


Link to post

Eu cred că injectoarele sunt buba. În cei 30k km, cat ai mers pe benzină?

Share this post


Link to post
Eu cred că injectoarele sunt buba. În cei 30k km, cat ai mers pe benzină?

 

 

nu cred ca mai mult de 1000 km.

aveti vreo sugestie, ca am incercat si cu curator Casite in benzina dar nimic, mi sa parut ca chiar mai mult rau a facut...

Share this post


Link to post

Salut!

La prima descriere mie imi pare o problema fie cu pompa de benzina fie cu filtru de benzina (am un coleg care a patit un caz asemanator cu al tau si defapt era un filtru de benzina). Dar daca zici ca sunt curate cat de cat ramane instalatia de gaz, care poate s-a dereglat. O vizita la service n-ar strica.

 

PS: Eu din cate stiu, daca umbli tot timpul pe gaz, risti sa-ti infunzi injectoarele. Deci poate unul dintre ele face figuri.

 

Edit:

Cand e pe benzina, si stai pe loc, sta relantinul?

Edited by georgeB

Share this post


Link to post

Cel mai probabil sint injectoarele. Eu as repeta tratamentul cu Casite sau ceva similar insa in alte conditii. Atunci cind vreau sa mai golesc injectoarele si supapele de jeg, bag un flacon de Casite si maxim 20 litri benzina (cit mai buna, ar merge un 99). Dupa ce se incalzeste motorul si ajunge la regimul de lucru, forjat cu simt de raspundere (mers la +4000 RPM macar un 100km). Daca nici asta nu da roade, te cauta o curatare cu ultrasunete. Daca stau sa ma gindesc, poate ar fi bine sa faci direct asta, te costa cca 30 RON/injector. Casite+benzina te costa aproximativ 85+15 = 100 RON, deci tot cam pe acolo insa cu incertitidine mai mare a reusitei.

 

Oricum, schimba intii filtrul de benzina si verifica-i presiunea in rampa injectoarelor.

 

Prima tentativa de curatare cu Casite s-ar putea sa fi produs dizlocarea mizeriilor acumulate si "poposirea" lor tot in injectoare, de unde si impresia ca iti merge mai prost.

 

Incinge fierul ;)

Share this post


Link to post

mersi pentru sugestii, astazi am sa caut un service unde pot sa rezolv chestia. (mentionez ca am schimbat filtrul de benzina, chiar si fisele, bujiile fara succes; daca circul cateva km pe benzina revine la normal si merge si mai bine ca pe gpl)

Share this post


Link to post

Nu strică, dacă eşti nemulţumit de rezultatele date de soluţia de curăţare, să le cureţi cu ultrasunete. Ca sfat, după ce rezolvi problema cu injectoarele, din când în când, măcar o dată la 2 săpt, să faci un drum extraurban, pe benzină, la turaţii ceva mai înalte, 100-200km :)

Şi să ai mereu, când mergi pe gaz, pus în benzină soluţie de curăţat.

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Substantele astea de bagat in benzina ca sa curete injectoarele sunt FIX PIX si PLACEBO !

In principu dati banii pe tampenii.

Si eu am facut la fel am bagat si cate 3 odata, la un sfert de rezervor , diverse branduri si nimic. Casite, STP, LIQUI MOLY etc cu preturi de la 20 la 75 ron si NU AU AVUT NICI UN EFECT !!!

Si ca sa fim bine intelesi imi schimb filtrul de benzina odata la 15-20kkm.Iar 3 din injectoarele mele sunt originale schimbate de noi acum 2 ani (al 4lea nu a fost necesar sa il schimb era in parametrii ok la vremea aia ) Mie mi se infunda injectoarele fiindca merg pe GPL.

 

Ca sa curatati chimic eficient injectoarele cu costuri deosebit de mici va propun o metoda simpla care am gasit-o fara sa dau jos rampa de injectie:

Se cumpara un spray gen CarbCleaner (de la gunk asta chiar ca topeste gumele depuse). Se scoate furtunul de tur de la bara de injectie. In bara de injectie se introduce cu grija tubul flexibil de platic al sprayului CarbCleaner cat de adanc va permite pozitia si intoduceti CarbCleaner la greu in bara de injectie. Excesul de combustibil si CarbCleaner il colectati punand 2 carpe sub capatul barei de injectie unde faceti operatiunea.

Indepartati apoi carpele cu urme de combustibil si carbcleaner puneti turul in rampa de injectie.

Asteptati apoi cca 10 min pana urmele de combustibil scurse pe mmotor se vor fi evaporat si apoi porniti motorul. Plecati intr-un tur de 4-5 km si schimbati viteza mai in turatie 3500 rot /min.

Faza asta am incercat-o dupa ce am tot cheltuit inutil banii pe curatare cu ultrasunete si pe tot felul de solutii de bagat in benzina.

Poate ca unii dinte voi sunteti fani la diverse astfel de solutii de curatare , eu unul nu sunt fan si regret amarnic ca am dat o caruta de bani pe prostii.

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Totusi..., care ar fi explicatia pentru randamentul cu aceasta metoda, avand in vedere ca in cele 10 min in care lichidul de curatare ar trebui sa disloce rezidurile injectoarele sunt inchise?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...