Jump to content
Sign in to follow this  
sixone

Injectoare + Gpl

Recommended Posts

Ce parere aveti , utilizarea unei instalatii secventiale, ar elimina pericolul infundarii injectoarelor ?

Share this post


Link to post

E acelasi lucru pentru injectoare.

Share this post


Link to post
Ideea e ca daca am un injector "de rezerva' vroiam sa fac un experiment. Adica sa il dau jos si sa incerc sa il desfund cumva ... poate cu presiune de aer sau ceva de genul asta, dar problema e ca nu stiu daca pot alimenta injectorul direct de la baterie ( nu stiu amperajul la care rezista) si care este polaritatea!

Nu-l alimenta direct la baterie, nu-i facut sa reziste mult timp alimentat. Nu uita ca la doua rotatii de arbore, el este alimentat continuu doar cateva mS, adica vreo 10 s intr-un minut, cu pauze de 5x mai mari decat timpul de alimentare intre doua actionari. Foloseste-l pe post de piesa de schimb, de teste.

Share this post


Link to post

Am 41800 km cu masina, in proportie de 98% mers pe gaz si am mers pe gaz din prima zi, doar cand raman fara gaz merg pe benzina si la pornire... pana acum nu am avut probleme cu injectoarele, oricum e in garantie...Iar la trecerea pe benzina nu e nici o problema...Sper si la mai multi :)

Share this post


Link to post

Stie cineva unde se poate face o curatare de injectoare prin metoda chimica si mai subtire la bani. Io am sunat la Augsburg International si mi-au spus ca e in jur de 3 milioane si mi se pare un pic cam mult.

Acum vreo 2 ani le-am curatat la o firma cu vreo 900.000., dar firma nu mai e acolo.

Share this post


Link to post

In general operatiunea de curatare injectoare cu ultrasunete ajunge cam 2 mil. Dar daca ai pe ea GPL nu renteaza, in scurt timp o sa se infunde la loc. Cel mai bine incearca cu o substanta de desfundat injectoarele. Cumperi asa ceva din carrefour si costa cam 100 si ceva de mii. Vezi ca sunt mai multe, te sfatuiesc cel la flacon negru si mai mare pe care scrie made in USA, ala 2+2 nu face treaba de exemplu. Sau daca gasesti pu undeva injector cleaner castrol. Il pui la jumate de rezervor si mergi 5-10 km pe benz mai turat.

Edited by Esperatul

Share this post


Link to post

Da am GPL pe ea, dar m-am gandit ca daca fac curatarea asta nu o sa mai am probleme vreo 10-15 mii de km. Oricum am bagat si io in rezervor o soluitie pentru curatat dar nu mai stiu cum ii zice(un flacon rosu de la Petrom TSP sau TPS ceva de genu asta) da pana acu nu am avut rezultate miraculoase.

Share this post


Link to post

STP ii zice si a cam apa de ploaie... Vezi ca-ti poti curata injectoarele chimic la autonet pe Grigore Alexandrescu ( in spatele spitalului). O data cu injectoarele iti curata si supapele de calamina. Costa in jur de 2 milioane. Asta Off course, daca vrei sa vii pana la Bucuresti.

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Injectoare diferite pentru sohc nu sant poate numai daca vrei sa pui de dohc :D

Problema consumului se rezolva asa .

Reglaj potentiometru co pe analizor sau scaner.

 

Urmare a schimbarii injectoarelor, am mers la tiwa-therm.ro - daewoo service in TM -un alt service decat unde am schimbat injectoarele.

Le-am cerut sa imi faca reglaje la potentiometru co pe analizor sau scaner. Modelul meu de Cielo este din 96, si non euro.

Ei au conectat un scaner pe masina si s-au tot uitat incolo incoace in meniurile scanerului si erau nemultumiti ca nu aveau prea multe date insirate acolo.

Ba in loc de Cielo SOHC , au intrat pe ceva menuri de nubira, etc, sa vada mai multi parametrii, sau nu stiu ce ...

In tot cazul mi-au spus ca la Cielo ei nu stiu sa se faca ceva reglaje la potentiometrul co.

Nici nu au vrut sa auda de scenariul sa imi puna masina pe analizor de gaze, ca cica asta nu e model pe carburator ca sa tot reglezi tu nu stiu ce acolo ...are ECM si gata.

In sfarsit, fiind nemultumit de modul lor de a pune problema mi-a explicat ca aveam avansul dat un pic prea mare, si de aici am consumul mai mare, acum nu mai tin mite exact ce arata initial scanerul 12 sau 19 grade.Asta e tot ce au facut ei pt mine si nu mi-a perceput nici un fel de taxa, nu au reglat nimic.

 

Acum am un consum de cca 8,1 l de benzina la 100km pe extern. hmmm

 

totusi ce e de facut?

Daca merg la o alta firma, (reprezentanta non-Daewoo) de exemplu Opel, si le cer sa imi faca ei reglajul de la potentiometrul de CO,

puteti sa imi indicati domeniul valorile normale ale emisiilor la gazele de esapament pentru masina mea - Cielo '96,non euro.? asa ca sa pot si eu sa ii controlez

Merci in avans!

Share this post


Link to post

Mircea, inca odata vreau sa-ti multumesc pentru informatii.

De venit in Bucuresti vin de cate ori e nevoie ca doar e masinuta mea si tin la ea si vreau sa mearga cat se poate de bine :D . Pe aici pe la noi lumea nu e chiara asa de dotata cu echipamente mai noi sau nu se pricep, iar despre Autonet am citit pe aici numai vorbe de bine.

Share this post


Link to post

sorin77@ Mergi la o statie itp si stie omul despre ce e vorba.Potentiometrul este sub tubulatura filtrului de aer care merge catre motor si e chiar linga cutia filtrului.Are un dop galben.

Fa si o reclamatie la Dwar service-ului respectiv pentru ca nu merita sa aiba numele daewoo pe poarta.

Share this post


Link to post

Vezi ca am gresit, mi se pare ca este Autocenter, nu Autonet...

Edited by Mircea

Share this post


Link to post
Mergi la o statie itp si stie omul despre ce e vorba...

Ok. merci asa o sa fac ma duc la un atelier ITP ... banuiesc ca ITP = Inspectie Tehnica Periodica :>

dar ce e Dwar ? prescurtare de la ce :D

Share this post


Link to post

Daewoo Automobile Romania SA

Share this post


Link to post
... Daca-mi pun injectoare noi si merg in 90% din timp pe gaz (sa zic ca iarna mai merg si pe benzina) chiar se vor strica intr-un an? Defapt care-i fenomenul, ce se intampla?

Referitor la injectoarele defecte uite ce se intampla: Am gasit urmatorul screen shot (vezi poza atasata) la adresa asta .

Acum vezi exact ce se petrece cu injectoarele uzate si/sau partial infundate. Conul lor de injectie este afectat si benzina nu mai este atomizata la injectia ei in cilindrii mai degraba ajunge acolo sub forma de jet compact sau picaturi, un motiv foarte bun ca pe benzina masina sa porneasca foarte greu, sa mearga in 3, sa se opreasca etc ...

post-754-1133337255_thumb.jpg

Share this post


Link to post

De obicei cea mai buna miscare cand te lasa injectoarele care sant 7-8 milioane este sa montezi o instalatie gpl care costa intre 12-15 mil.Important este sa inchida bine pentru ca pe gpl oricum o sa se infunde.

Share this post


Link to post

este normal ca la un motor de espero 1.5 16v de 50000 km sa-i tacane injectoarele? nu foarte tare dar se aude...masina a stat vreo 2-3 ani, asta sa fie cauza? sincer ma indoiesc...sa fie benzina? injectoarele coreene, nu atat ca si fabricatie, cat ca si conceptie(1.5)fie mai proaste?

Share this post


Link to post

Dar exista cumva o posibilitate de a face injectoarele mai silentioase? :-?

Cu toate ca, cred eu, la functionarea pe gaz a motorului injectoarele nu mai functioneaza si, pe cale de consecinta, ar trebui sa nu mai produca acel zgomot specific. Dar ce facem daca nu avem in dotare instalatie GPL montata si nici nu se justifica instalarea acesteia? :) ( parcurs sub 10000 km pe an)

Share this post


Link to post

Schimba cielo cu leganza :P .Are o rampa comuna de alimentare electrica care le acopera si tot odata atenueaza zgomotul.

Edited by ovi_jer

Share this post


Link to post

Hihihi :) Good ideea

Da ar fi si aceasta o solutie...

Dar, serios, exista o solutie privind reducerea acestui zgomot specific? Sau that's that :)

Share this post


Link to post

cum adica e normal sa tacane?

 

mentionez ca nu are gaz..merge pe benzen

Share this post


Link to post

Pai daca ar merge pe gaz, nu le-ai mai auzi deloc fiindca stau inchise :D .

La cielo si espero, motorul nu are carcase si din cauza asta zgomotul injectoarelor e mai usor de auzit.

Share this post


Link to post

frate, voi in afara de injectoare busite de daewoo ati mai auzit si alte masini? intr-o stare mai buna de functionare? tu chiar crezi ceea ce spui? pe cuvant, ma faci sa cred ca acest forum este unul de caterinca, in care-si dau cu parerea unii care daca le dau o bujie incandescenta in mana zic ca e sonda lambda...

 

am si eu o rugaminte, la intrebarea serioasa pe care am spus-o sa mi se raspunda serios

 

acum, va aduc injectoare de 200000km, inclusiv de opel, va aduc injectoare de 400000 km, care nu tacane, e posibil ca astea fiind de conceptia lor ( este asa sau sunt preluate de pe alte masini si sunt bosch..sau alta marca?) sa fie mai proaste?

 

sau in alta ordine de idei, cati dintre cei cu espero de 16v le tacane injectoarele, indiferent de km? le-au tacanit de la inceput, sau la cati km au inceput sa tacane?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...