Jump to content

Recommended Posts

Intotdeauna sunt pierderi pe la T-urile de apa pentru vaporizator.

Sunt mici si numai cu motorul incins cand presiunea e mare si se usuca-evapora instant.Daca te uiti atent o sa vezi un praf alb pe T-uri.

Si supapa de presiune de la buson poate fi o problema daca deschide mai repede decit ar trebui.

Pentru ca pierderile sa fie mai mici nivelul in vas la rece trebuie sa fie un pic peste minim.

Share this post


Link to post

Cu supapa de presiune de la buson (capacul vasului de expansiune adica?!) nu sunt probleme :) O sa ma uit maine pe la "T"-uri ;)

Share this post


Link to post
va rog sa ma "luminati"...vreau sa cumpar o nubira wagon

merita banii?...toti cu care am vorbit mi-au spus de consum...13-14/%

stiu ca depinde de maniera in care conduci...dar cel dat de fabrica 10,7%

e chiar asa departe de adevar?

si cu o dacie poti sa ai lejer un 10% in oras asa ca ...

vreau o parere de posesor de nubira...toti cu care am vorbit erau "chibitzi"

multumesc mult!

 

eu am o nubira wagon,si consuma 7,8 pe benz. si 9 pe gaz,la drum de autostrada cu 130\ora,cu motor de 1,6l.la oras normal ca pierzi controlul la consum ,ca de altfel la orice masina.eu sint . multumit de ea,cu un motor de 110 cai se duce bine si, fata de alte masini am observat ca are o stablitate beton la drum.

Share this post


Link to post

Din 2004 si pana acum, Gabir si-a luat si a si vandut nubira :)

In plus, nu stiu ce nubira ai tu de 110 cai, cand cel mai mult au avut euro 2-urile, 106 CP.

Share this post


Link to post

care stiti la ce folosesc firele de sub scaunul soferului de la nubira?am gasit la sigurante una pe care scria airbag,dar nici urma de el in bord.deci ce ar fii firele alea?si care stiti daca se poate repara caseta de directie,deoarece am o scurgere de lichid de servo pe la un capat?

Edited by Mircea
Foloseste te rugam majuscula la inceput de fraza.

Share this post


Link to post

Sub scaun de obicei sunt firele de la airbag.

Share this post


Link to post

Sunt de la martorul de centura.

Ai SX sau CDX? SX nu are airbaguri, CDX are la sofer si pasager.

Nu si la Nubira Vaxxi, numai la masinile cu airbag lateral :)

 

La caseta pe unde curge, la roata sau pe la semeringul coloanei de directie?

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Exista si SX D/AB, si scrie pe luneta "dual airbag" langa ABS ;)

Sub scaune nu ai loc sa pui nimic deci linistea acelor fire/mufe nu vad de ce ar fi deranjata decat daca faci curatenie :D

Share this post


Link to post

A venit si la mine revizia de 70k km. In afara de lucrurile "normale", am schimbat placutele si lichidul de frana. Placutele erau alea "din fabrica" si le-am schimbat pentru ca faceau deja 3 ani ... mecanicul chiar m-a intrebat de ce le schimb ... ca mai merg :D dar s-a linistit cand i-am zis ca-s alea de la mama lor si mi-a dat dreptate.

 

Pe langa asta, mai aveam o "neplacere". Cand miscam volanul, pe loc, se auzea un fel de dang-dang (adica zgomot metalic, infundat). Dupa cautari (nu foarte mari ... au gasit repede) mi-au schimbat un rulment pe dreapta ... la nustiuce palier (nu prea stiu cu ce se mananca). Cand au scos capacelul de plastic de deasupra amortizorului, la miscarea volanului se auzea foarte clar un zgomot ciudat. Pe stanga nu se auzea nimic.

 

Acum, dupa 1k km (din care vreo 50 la 2-3 km/h ... prin Bucuresti :D ... chiar nu stiu cum rezistati in calvarul ala zi de zi) pot spune ca nu mai face nici un fel de zgomot, deci se pare ca au gasit buba din prima, fara sa fie nevoie sa schimb juma' de masina :D

 

Mai am o problema, inca in investigare. La pornirea motorului, in anumite conditii (motor rece, dimineatza, temperaturi pozitive ... motor cald, dar minim jumatate de ora de la oprire) porneste f. greu. Cateodata invarte si 4-5 secunde. In general nu-l las, daca nu pleaca in 3 secunde iau contactul si reiau procedura dupa ce astept 10-15 secunde (nu ma intrebati de ce fac asta ... asa mi se pare ca pleaca mai repede motorul la a doua cheie).

Prima banuiala a fost pompa de benzina ... da' n-are nimic saraca, baga presiune bine. Dupa ia au urmat injectoarele ... curatire ... tot nimic. Asa ca am trecut la schimbat piese prin motor.

Pana acum mi-au schimbat, fara sa trebuiasca sa le cumpar, doar ca sa vad daca e de acolo, fara sa stiu denumirile tehnice: fisele ... nu e de la ele, a urmat "cutiuta" de unde pleaca fisele spre motor ... nu e nici de aici, iar acum am schimbat ansamblul unde e clapeta de acceleratie (nici asta nu stiu cum se cheama ... tehnic). Deja l-am pornit in cateva situatii la care pana acum aveam probleme .. si se pare ca pleaca mai usor, dar inca nu m-am lamurit. Ce mi-au spus tipii de la service... pot afla unde-i buleala numai prin incercari pentru ca nu apare nici un cod de eroare ... care sa le dea o idee.

 

Va tin la curent, pe masura ce mai imi schimba cate ceva ... sau imi rezolva problema.

Share this post


Link to post

In nici un caz. Daca era bateria .. cum iti explici ca iarna la -15 gr. pleca imediat :( Asta a fost prima intrebare si la service ... numai ca nu se potrivea chestia cu pornitul la temperaturi negative. Alta e ... mi-ar fi convenit sa fie bateria ... la cat costa restu' :o . Oricum maine o sa-i pun sa-mi masoare si ce intra/iese din baterie. Poate o fi vre-un alt cablu mai "slabutz" decat trebuie ... iar cand se incalzeste face nazuri.

 

Nici chestia aia pe care mi-au schimbat-o acum nu pare sa fie. Desi ieri si azi mi-a plecat putin mai repede ... tot am invartit 2-3 secunde :(

 

Maine ma prezint la service, sa vedem care-i scoru'.

Share this post


Link to post

Verifica cablurile de pe baterie si cablurile de masa. Recomandarea mea e sa schimbi bornele cu unele aurite (din alea pt instalatii acustice, cca 30-40ron). La mine de cand facuse masina un an se incalzeau papucii de la cablurile de la beterie la greu cand puneam multi consumatori (ac, dezaburire, faruri).Am eliminat papucii si am schimbat bornele, de atunci numai de bine :) .

Share this post


Link to post

Pai ... d-asta ziceam ca-i pun sa-mi verifice ce intra si ce iese din baterie. La cabluri ma gandesc si eu, dupa ce am eliminat o buna parte din cauzele posibile.

 

Nu m-ar deranja prea tare ca ma uit cu cheia invartita pana pleaca ... da' deja se uita lumea la mine ciudat cand pornesc motorul :(

Share this post


Link to post

Am observat ca cineva a specificat pe forum ca a inlocuit filtrul la AC?! Unde-i filtrul ala? se ajunge greu la el? La ce interval de timp se schimba???

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Aoleu nea Mike...

Salti capota si cum te uiti la masina in partea stanga-sus in peretele de foc vei vedea un capac de plastic din care ies niste furtunase, prins cu 2 piulite. Desfaci piulitele, tragi capacul, scoti filtrul si-l pui pe cel nou.

Share this post


Link to post

Am retinut, o sa incerc maine. Cand dau drumul la AC am senzatia ca nu are putere. Frig face dar parca nu bate vantul ca zic asa :P

Share this post


Link to post

Un reset de ECM si o initializare IAC corecta ai facut vreodata?

Share this post


Link to post

Parca asta n-avea IAC... In fine, Resetul de ECM este programat dupa ce voi efectua revizia de 50k de km :) (apropo! am pierdut notitele de la tine despre cum se face b-( )

 

Intre timp am desfacut filtrul de aer ce intra in habitaclu si am constatat cu stupoare ca n-a fost schimbat niciodata, cel mai probabil! Unul nou a costat 45 de lei :)

 

PS: lipsa de putere nu era din partea motorului ci din partea aerului care vine rece dar vine greu, probabil de la filtru asta.

post-64-1206541212_thumb.jpg

post-64-1206541281_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Confirm ca ala e filtrul original, numai ala are plasa aia din plastic pe el. Astea after-market nu o mai au, au doar elementul de hartie. Trebuie schimbat la cel mult 10kkm, se face negru dupa numai 5000 in conditii de condus mixt (urban si extra).

Share this post


Link to post

Mama ce jeg pe motorul ala...

Tu ai euro 3?

Share this post


Link to post

La fel de jegos era filtrul cu vechime de 1,5 luni si 3500-4000 km.

La cat praf avem e si normal.

Filtru identic si original se gaseste si la ciclop (d'asta cu plasa), deci nu cred ca e cel original, neschimbat niciodata la mike.omega.

Share this post


Link to post
la Satori

Da-i un PM si da-ti intalnire cu el.

Numai sa nu-l pui pe centrul lunetei in partea de sus, ca acolo il am eu!... just kidding

 

Salut, stiu ca a trecut cam mult timp de la post-ul tau dar crezi ca s-ar mai gasi si un club logo si pentru mine?.

Share this post


Link to post

Vin' joi la intalnire si gasim.

Share this post


Link to post
Mama ce jeg pe motorul ala...

Tu ai euro 3?

E euro 2 si nu pricep care-i faza cu jegu?! Azi a plouat/nins in CT si deci apa si mizeria e la locul ei orice ai face :)

@Andreib: asa e, filtrul nou e doar hartie dar deja se vede diferenta, sper maine sa fie mai cald sa am motive sa dau drumul la AC si sa vad care e diferenta ;)

Share this post


Link to post

Daca e euro 2, ai IAC. Jegul n-are ce cauta. Motorul se spala ca si caroseria :)

Sunt 2 tipuri de filtre de habitaclu: filtru de aer si filtru de polen. Cel de polen este dublu ca pret si are pe el un strat cerat.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...