Jump to content

Recommended Posts

Si aparatoarea aia vine cumva sub catalizator in jos spre asfalt nu?! Ca daca da, io n-am :grumpy:

Share this post


Link to post

Da, este prinsa in suruburi pe lateral si are o serie de caneluri, nu foarte pronuntate... cel putin asa retin ca era la a mea :rolleyes:

Share this post


Link to post

Economie olteneasca...nici eu nu mai am aparatoarea catalizatorului si nici nu exista semne ca ar fi existat pe-acolo asa ceva.

Mike.omega, am dat cam de 6 ori in 16 luni farul jos, si inca bate cum trebuie. Am clema de fixare a becului proiectorului slaba, se torsioneaza dupa un timp si sunt nevoit sa umblu la bec pentru ca prin clema aia ia si masa, altfel nu mai am proiector pe stanga. Si proiector nou pentru atata lucru hotarat nu cumpar.

N-am idee daca gasesc clema separat, mai ales ca pe meleagurile buzoiene trebuie sa faci comanda pentru o simpla sonda de marsalier si un buson de golire baie de ulei, nici pe astea nu le au pe stoc, fir-ar...

Edited by Adi_Iacob

Share this post


Link to post

Intre timp la intalnire am aflat ca ce produce la mine zgomot este deasupra catalizatorului si cica dirijeaza nu stiu cum aerul a.i. sa nu incalzeasca masina prea tare... mda...

 

@Adi: probabil ca pana la urma asta am sa fac si eu, ramane de vazut. Ce ma deranjeaza acum e sunetul ala neindentificat si faptul ca mi-am schimbat becurile cu unele de proba si cel din stanga nu focalizeaza si bate cam in jos, ori nu l-am prins eu bine in clema ori ceva se intampla ca inainte erau ok :mrgreen:

Share this post


Link to post

Cand sa dau post reply, s-a luat curentul! la propiu X(

Reiau povestea. Astazi am dat farul din stanga jos pentru a fixa mai bine becul deoarece nu focaliza lumina ci o imprastia, numai el stie pe unde. Problema rezolvata.

Impins de curiozitate m-am mutat mai jos la proiectoare. Ideea mea cu demonatarea spoilerulului era/este una foarte proasta. Pentru ca este prins in suruburi si sub faruri si in aripi, deci nu poti da bara din fata jos fara sa demontezi farurile.

Trebuie sa recunosc ca intr-adevar e suficient loc sa accesezi proiectorul, pe sus, proiector prins in 2 piulite de 10 care se da jos foarte simplu. Problema la mine a fost ca am vrut sa vad si becul si am reusit sa-l stric(filamentul zburda liber prin bec) asa ca acum ma gandesc de care becuri H3 sa-mi cumpar.

Foarte interesant la proiector este sistemul de reglare, daca am vazut eu bine si faptul care oglinda ca si farul. Apropo, un tutorial pentru reglat proiectoare?!

 

Am montat totul la loc si am trecut la partea de dedesupt. Nici eu nu am vreao aparatoare pentru catalizator, acesta fiind cam distantat de caroserie. Nu se misca nimic prin zona respectiva, el pare a avea un joc spre teava intermediara dar e cu semn de intrebare. Daca am vazut ca sa nu rezolv am trecut la plimbatul cu masina cu geamurile deschise poate imi dau seama de unde vine zgomotul... Se aude un ca o piulita care se invarte intr-un cilindru(nu radeti!) si vine de undeva de la roata din dreapta. Nu se aude decat cand pun masina in miscare. Daca accelerez pe loc sau nu se aude nimic deci ma gandesc ca nu e de la catalizator. Acum ma gandesc ca ceva atinge aparatoarea discului de frana... pareri?!

 

Atasez si niste poze pentru curiosi!

post-64-1202733261_thumb.jpg

post-64-1202733320_thumb.jpg

post-64-1202733456_thumb.jpg

post-64-1202733619_thumb.jpg

post-64-1202733741_thumb.jpg

post-64-1202733819_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Tu ai jante de aliaj sau capace? Daca ai jante, scoate capacelul din centru, daca ai capace, da capacele jos. Verifica sa nu ai ceva prins de roata pe interior

Share this post


Link to post

N-am nici capace, n-am nici jante de aliaj usor, am doar jante de tabla/otel :)

Urmeaza maine sa fac lucru asta ca azi e prea frig afara :(

Share this post


Link to post

Vezi ca e posibil sa fi intrat vreo pietricica intre disc si butucul rotii. Asa am patit si eu cand era masina mult mai tanara. Si-au dat seama cand au rotit roata cu masina pe elevator.

Share this post


Link to post

Salut

 

Am o problema cu un zdranganit in bord si de vreo luna si ceva ma tot chinui sa inteleg despre ce este vorba. Mie unul mi se pare ca se aude de undeva din spatele ceasului din bord. Aveti idee cam ce se afla in spatele lui si ce ar putea genera acest "zdranganit" care e extrem de deranjant ? Initial am crezut ca scartaie bordul pentru ca se incalzeste si se dilata de la aeratoare dar nu e vorba despre asta pentru ca se aude numai in mers cand masina trepideaza de la asfalt. M-a disperat :wallbanger: si pana ajung eu la service imi albeste tot parul

Share this post


Link to post
Vezi ca e posibil sa fi intrat vreo pietricica intre disc si butucul rotii. Asa am patit si eu cand era masina mult mai tanara. Si-au dat seama cand au rotit roata cu masina pe elevator.

Da, asa e! Za problem e, cum o scot de acolo??? Ce trebuie sa demontez?

 

Si ca idee: e vreo sansa sa se fi stricat vreun rulment de la planetara, are planetara asa ceva?! :mrgreen: (pe aici lectiile mele de mecanica se incheie)

 

PS: stie cineva daca pot gasi de cuparat piesa/cheia care face legatura intre cric si cheia de roti?

Share this post


Link to post
... poti sa si vezi cat lichid de parbriz mai ai in borcan. Got it? ...

 

Apropos, care este capacitatea acestui "borcan"? N-am gasit pe nicaieri notat acest amanunt si nici n-am apucat sa masor vreodata dar, nu stiu de ce, mi se pare mult mai mica decat la Cielo.

Edited by CristiV

Share this post


Link to post

Intre 3 si 3.5L, stai sa caut in manual, poate scrie :D

 

Later edit: Nu scrie nimic insa din cate am observat eu cam atat ar avea :)

 

PS: eu pana la urma am scos pietricica, avea cam 15-20 mm diametru.

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post
Intre 3 si 3.5L, stai sa caut in manual, poate scrie :D

 

Later edit: Nu scrie nimic insa din cate am observat eu cam atat ar avea :)

 

Thanks! Nu scrie nicaieri, am cautat de-am ametit :) ! Si nici senzor n-are si asta m-a suparat rau ptr. ca niciodata nu stiu care e situatia!

Share this post


Link to post

Eu verific saptamanal sau mai des in functie de vreme si de curat e pe jos ;)

Share this post


Link to post
Apropos, care este capacitatea acestui "borcan"? N-am gasit pe nicaieri notat acest amanunt si nici n-am apucat sa masor vreodata dar, nu stiu de ce, mi se pare mult mai mica decat la Cielo.

2 litri fix.

Share this post


Link to post
2 litri fix.

 

:( Ce putin!!!

Edited by CristiV

Share this post


Link to post

Da. La lacetti au remediat problema. Intra 2,5 litri =))

Share this post


Link to post

X( Simt cum incepe sa ma roada invidia X(

Edited by Mircea
citare inutila a mesajului anterior.

Share this post


Link to post

Salut ! ma bag si eu in pagina asta , ca am o problema cu franarea, adica mi se pare cam lenta ca sa zic asa, sau cam moale, in ideea ca trebuie sa apas cam tare pe pedala ca sa obtin o franare mai ntepata, oare sunt placutele mai proaste calitativ ,si ar trebui inlocuite cu alt tip ?, sau am aer in instalatie??? aaaaaaaa si inca o treaba,cand am frana apasata nu prea intra in viteza 1 si cateodata iese din viteza cam smucit. S-a mai intamplat la cineva??? masina are 600 de kilometri

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

E noua, ai rabdare. Scrie si in manual ca in primii 1000 de km sa eviti franarile bruste si accelerarile brutale.

Placutele trebuie sa se pasuiasca pe discuri. Apoi ai sa vezi ca nubira are frane foarte progresive.

Share this post


Link to post

Din ce am observat eu cutia de la Nubira II are tendinta sa agate in tr I si II cand e rece.

Share this post


Link to post

Cutia de viteze e mult mai greoaie in primii...5000-10000km... Dupa aia merge mult mai bine, doar la rece mai agata treapta 1.

Share this post


Link to post

S-a mai intamplat cuiva urmatorul lucru ? Iar daca da, cum a rezolvat problema

 

Iata despre ce e vorba:

 

Mi s-a intamplat in cateva dimineti, nu la rand ci "aleator" cel putin la prima vedere sa aprind farurile dar bordul si proiectoarele sa nu se aprinda. Am patit treaba asta de vreo 3 ori insa in mers dupa vreo 1-2 km s-au aprins. Ultima data s-a aprins bordul insa proiectoarlee au ramas stinse. Am aprins si stins de cateva ori faruri/proiectoare/pozitii si nimic. La un moment dat in mers dupa vreo cativa km si-a revenit.

 

Vreo solutie ?

Edited by vladiopa

Share this post


Link to post

Mergi la garantie. E posibil sa ai un contact de masa imperfect, cel mai probabil cel de sub cutia de sigurante principala din compartimentul motor.

Share this post


Link to post

Ori asta ori o problema la botonul de reglezi intensitatea luminii in bord.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...