Jump to content

Recommended Posts

cu siguranta nu este din cauza senzorului de presiune si temperatura; daca ar fi defect, in momentul trecerii pe gaz, ledul ar ramane aprins pe culoarea galben si ar piui ca atunci cand nu mai ai gpl, dar sub nicio forma nu s-ar opri motorul.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salutari tuturor! Am tot citit prin acest topic si nu gasesc o rezolvare a problemei mele:acum ceva timp am simtit o ingreunare la directie (cind viram ).Am apelat la un mecanic care mi-a dat cu wd40 la coloana de dirctie la bucsa de sub bord.Directia si-a revenit dar acum se simte un joc destul de mare in volan.Am verificat si jocul pare sa fie din crucea cardanica (cea de deasupra casetei de directie (in compartimentul motor) Intrebarea mea este: se potriveste vre-o cruce de la alta marca de masina ?Am tot cautat prim magazin si nu am gasit decit coloana cu totul la niste preturi de imi vine sa pling.Am cautat si pe la dezmembrari dar nu prea am incredere k nu stii ce cumperi mai ales cind piesele vin prin curier,sau va rog sa-mi spuneti dac este o alta cale de rezolvare. Va multumesc >Drumuri bune!

Share this post


Link to post

Este seqventiala sau clasixa? Daca este clasica are pe furtunul de gaz un stepper-un dispozitiv elecromecanic care regleaza fluxul de gaz absorbit de motor. Ai trecut pe la un service gpl pentru reglarea instalatiei gpl? Xin cite am citit prin problemele tale ai schimbai si IAC-ul si tot aceeasi problema fluctuatiile. Acestea pot aparea in cazurile in care amestecul de combustibil-gpl-aer nu ezte corect,lambda simte' timite informatia la ECM iar acezta dicteza in continu iac-uli valori de corectare si uite asa apar fluctuatii in relanti sau la cuplarea sau decuplarea consumatorilor mai puternici. Scuze pt greseli dar am tastat d p un tel si am degete mari. Lasa senzorii de presiume sitemperatura k nu au nici o legatura cu instalatia gpl si in plus zici k pe benzina este ok.totul tine de reglajul gpl.

Edited by Black_Wolf

Share this post


Link to post

Am o problema asemanatoare. Ieri, in timpul mersului pe gaz s-a oprit motorul instantaneu. Am pornit, a trecut pe gaz, iar s-a oprit. Si tot asa. Pe benzina merge fara nici o problema dar pe gaz nu mai vrea deloc. Cum trece pe gaz cum se opreste motorul.Este Nubira 2 din 2006 cu instalatie din fabrica BRC.Ce poate fi ? Multumesc !

Share this post


Link to post

Trebuie vazuta de un mecanic. Poate fi o problema de la o electrovalva gpl care nu mai deschide. Poti face o verificare cu un fir de la baterie pe plus, pe rind, la plusul bobinelor de pe reductor-plamin si la electrocalva cu filtru. Acestea trebuie sa anclanseze scotind un clic destul de puternic sa fie auzit. Atentie la polaritate! Plusul instalatiei de gpl este albastru. Verifica sa fie conectati toti papucii de alimentare.

Share this post


Link to post

Multumesc Black_Wolf.

Share this post


Link to post

Este seqventiala sau clasixa? Daca este clasica are pe furtunul de gaz un stepper-un dispozitiv elecromecanic care regleaza fluxul de gaz absorbit de motor. Ai trecut pe la un service gpl pentru reglarea instalatiei gpl? Xin cite am citit prin problemele tale ai schimbai si IAC-ul si tot aceeasi problema fluctuatiile. Acestea pot aparea in cazurile in care amestecul de combustibil-gpl-aer nu ezte corect,lambda simte' timite informatia la ECM iar acezta dicteza in continu iac-uli valori de corectare si uite asa apar fluctuatii in relanti sau la cuplarea sau decuplarea consumatorilor mai puternici. Scuze pt greseli dar am tastat d p un tel si am degete mari. Lasa senzorii de presiume sitemperatura k nu au nici o legatura cu instalatia gpl si in plus zici k pe benzina este ok.totul tine de reglajul gpl.

 

Instalatia este secventiala BRC 24 (din fabrica)

Masina este din 2007 si nu am trecut pe la servisul GPL deoarece este tocmai la Buzau ( ei lucreaza si sambata) iar aici in Bucuresti auto gaz are un program deloc prietenos, si ar insemna o zi de concediu pentru reglarea gpl-ului.

Eu nu am umblat la IAC (nici macar nu stiu unde se gaseste amplasat), am curatat doar clapeta de acceleratie si am schimbat bujii si fise. am probleme sigur cu amestecul deoarece la functionarea pe gpl am noxe de10 mai mari decat valorile standard. Este foarte probabil sa am si sonda lambda arsa (una dintre ele dar nu stiu care).

 

Sa inteleg ca IAC-ul poate functiona normal pe benzina si anormal pe gpl? Mentionez ca am mers cu sonda lambda defecta de aprocsimativ un an si am aceste probleme de aprox. o luna. Nu inteleg de ce naiba nu am schimbat sonda, dar asta este, prostia se plateste( poate o sa am nevoie si de un nou catalizator...).

In mod normal inlocuiesc sonda si fac reglajul GPL-ului sau fac reglajul gpl-ului si apoi sonda.

Daca totul merge bine pe benzina sa incerc totusi sa curat si IAC-ul?

P.S. eu stiam ca la functionarea pe GPL exista un modul care trimite un anumit semnal la sonda lambda oferindu-i exact valorile pe care vrea sa le primeasca...

 

Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri

Share this post


Link to post

Stiti cumva care ar fi cauza nefunctionarii geamurilor electrice de la usile pasagerilor ? Macaralele geamurilor sunt ok pt k ele merg deschise de la usa soferului, dar nu mai merg de la butonul de pe fiecare usa in parte si nici butoanele de pe usi nu mai sunt iluminate. Am schimbat siguranta, releul, am verificat si cablajul dintre usa si stalp (deoarece am vazut ca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare) si nu pare sa fie niciun fir intrerupt. M-am gandit sa schimb cablajul de la usa soferului, dar cand am intrebat de pret la un magazin de piese Daewoo, tipul de acolo mi-a zis ca ar costa 500 de lei ceea ce mi se pare o absurditate totala, e mai mult decat un far...

 

Share this post


Link to post

De la panoul soferului merg, dar local de la fiecare usa spate, nu? Sigur au iluminare aceste butoane?

Share this post


Link to post

Nu cumva ai anulat comenzile de la usile pasagerilor prin apasarea butonului care se afla la usa soferului in fata celor de ridicare-coborare geamuri ?



Trebuie vazuta de un mecanic. Poate fi o problema de la o electrovalva gpl care nu mai deschide. Poti face o verificare cu un fir de la baterie pe plus, pe rind, la plusul bobinelor de pe reductor-plamin si la electrocalva cu filtru. Acestea trebuie sa anclanseze scotind un clic destul de puternic sa fie auzit. Atentie la polaritate! Plusul instalatiei de gpl este albastru. Verifica sa fie conectati toti papucii de alimentare.

Am fost la singurul service autorizat pentru instalatii gaz din Teleorman, la Rosiorii de Vede. Au facut testul pe care pe care l-ai recomandat, s-a auzit clicul respectiv, apoi au gasit o siguranta de 15 A arsa. Au schimbat-o, apoi a trecut pe gaz , toata lumea fericita, am plecat si dupa 2 km s-a intamplat din nou.M-am intors si au inceput cautarile sa gaseasca cauza care arde siguranta respectiva. Au anulat electrovalva de la rezervor. Aceiasi problema. Au incercat iar cu niste fire de la baterie la electrovalva cu filtru-degeaba.Se arde siguranta in continuare. Pana la urma s-au declarat neputinciosi si m-au trimis la Craiova unde au softul pentru instalatia mea BRC. Am plecat de la acesti meseriasi, dar cred ca au facut ei si alceva pentru ca acum nu se mai opreste motorul cand da sa treaca pe gaz ci trece automat pe benzina - dar siguranta tot a arde. Nu mai stiu ce sa fac.



Stiti cumva care ar fi cauza nefunctionarii geamurilor electrice de la usile pasagerilor ? Macaralele geamurilor sunt ok pt k ele merg deschise de la usa soferului, dar nu mai merg de la butonul de pe fiecare usa in parte si nici butoanele de pe usi nu mai sunt iluminate. Am schimbat siguranta, releul, am verificat si cablajul dintre usa si stalp (deoarece am vazut ca s-a mai confruntat cineva cu o problema asemanatoare) si nu pare sa fie niciun fir intrerupt. M-am gandit sa schimb cablajul de la usa soferului, dar cand am intrebat de pret la un magazin de piese Daewoo, tipul de acolo mi-a zis ca ar costa 500 de lei ceea ce mi se pare o absurditate totala, e mai mult decat un far...

 

 


Nu cumva ai anulat comenzile de la usile pasagerilor prin apasarea butonului care se afla la usa soferului in fata celor de ridicare-coborare geamuri ?

Share this post


Link to post

 

Nu cumva ai anulat comenzile de la usile pasagerilor prin apasarea butonului care se afla la usa soferului in fata celor de ridicare-coborare geamuri ?

Nu este apasat respectivul buton, oricum l-am fatait de zeci de ori in ideea ca s-a blocat cumva, dar fara succes. Sper sa reusesc sa ajung luni la service, sa vad ce imi zice si un electrician

 

@Cris06 - nu mai au iluminare butoanele de la usile pasagerilor

Edited by Marian_MYT

Share this post


Link to post

Salut am o problema la nubira 2 cu un telescop pe fata stanga si trebuie schimbat,imi puteti spune care ar fi cea mai buna firam sau un clasament cu cele mai bune firme?

Share this post


Link to post

 

Instalatia este secventiala BRC 24 (din fabrica)

Masina este din 2007 si nu am trecut pe la servisul GPL deoarece este tocmai la Buzau ( ei lucreaza si sambata) iar aici in Bucuresti auto gaz are un program deloc prietenos, si ar insemna o zi de concediu pentru reglarea gpl-ului.

Eu nu am umblat la IAC (nici macar nu stiu unde se gaseste amplasat), am curatat doar clapeta de acceleratie si am schimbat bujii si fise. am probleme sigur cu amestecul deoarece la functionarea pe gpl am noxe de10 mai mari decat valorile standard. Este foarte probabil sa am si sonda lambda arsa (una dintre ele dar nu stiu care).

 

Sa inteleg ca IAC-ul poate functiona normal pe benzina si anormal pe gpl? Mentionez ca am mers cu sonda lambda defecta de aprocsimativ un an si am aceste probleme de aprox. o luna. Nu inteleg de ce naiba nu am schimbat sonda, dar asta este, prostia se plateste( poate o sa am nevoie si de un nou catalizator...).

In mod normal inlocuiesc sonda si fac reglajul GPL-ului sau fac reglajul gpl-ului si apoi sonda.

Daca totul merge bine pe benzina sa incerc totusi sa curat si IAC-ul?

P.S. eu stiam ca la functionarea pe GPL exista un modul care trimite un anumit semnal la sonda lambda oferindu-i exact valorile pe care vrea sa le primeasca...

 

Multumesc mult tuturor pentru raspunsuri

La instalatiile seqventiale la anumite perioade se face o revizie - schimb de filte gpl faza lichida-1 buc., faza gazoasa-1 buc, la aproximativ 15k maxim 20k, si se verifica parametrii de functionare pe calculator, iar la 40k-60k (depinde de calitatea gpl-ului cu care se alimenteaza) se inlocuiesc pistonasele in rampa de injectoare gpl.Partea cu noxele poate fi din proasta functionare a rampei de injectoare gpl.Si din asta se ajunge iar la sonda lambda care va '''simti'''amestec bogat. La instalatiile gpl (ca si pe bensina ) sonda lambda trimite valori la acel modul(calculator) care va hotari debitul de gaz care sa fie trimis in capul pistonului dar(exista acel darrrrrrr,)se ajunge iar la rampa de injectoare sau intr-un caz mai putin fericit la defectiunea membranelor vaporizatorului(plaminului)TREBUIE vazuta de mecanic.

DRUMURI BUNE

 

Am tot citit prin acest topic si nu gasesc o rezolvare a problemei mele:acum ceva timp am simtit o ingreunare la directie (cind viram ).Am dat cu wd40 la coloana de directie la bucsa de sub bord.Directia si-a revenit dar acum se simte un joc destul de mare in volan.Am verificat si jocul pare sa fie din crucea cardanica (cea de deasupra casetei de directie (in compartimentul motor) Intrebarea mea este: se potriveste vre-o cruce de la alta marca de masina ?Am tot cautat prim magazin si nu am gasit decit coloana cu totul la niste preturi de imi vine sa pling.Am cautat si pe la dezmembrari dar nu prea am incredere k nu stii ce cumperi mai ales cind piesele vin prin curier,sau va rog sa-mi spuneti dac este o alta cale de rezolvare. Va multumesc >Drumuri bune!

 

Edited by Black_Wolf

Share this post


Link to post

Salutare,

 

A folosit cineva ulei Liquy Moly sau Metabond, ce parere aveti despre ele ? As vrea sa fac schimbul de ulei peste 1 luna si nu stiu ce sa aleg, GM 5w-30 oricum nu o sa mai folosesc, as incerca un ulei cu indicativul 5w-40 (de preferat full-sintetic) de la unul din cei 2 producatori mentionati mai sus, dar nu stiu care e mai bun.

 

Share this post


Link to post

LM ar fi alegerea mea dintre cele doua.Personal, folosesc Motul x-cess 5w-40.

Edited by alexinno

Share this post


Link to post

Eu am luat masina in 2007 si avea 63k km si la ora actuala are 250k km si in tot acest timp am folosit doar Mobil 5w-40 schimbat la 10k km. Nu a dat nici un semn ciudat motorul pana acum si nici nu am de gand sa schimb marca uleiului. Parerile sunt impartite bineinteles.

Sa se invarta roata va doresc fara incidente neplacute!

Share this post


Link to post

Salutare,

 

A folosit cineva ulei Liquy Moly sau Metabond, ce parere aveti despre ele ? As vrea sa fac schimbul de ulei peste 1 luna si nu stiu ce sa aleg, GM 5w-30 oricum nu o sa mai folosesc, as incerca un ulei cu indicativul 5w-40 (de preferat full-sintetic) de la unul din cei 2 producatori mentionati mai sus, dar nu stiu care e mai bun.

 

 

De departe Metabond.

Am avut ceva probleme cu injectoarele la un Accord, si am cumparat aditiv Metabond de care am fost extrem de multumit. Ulei am vrut sa cumpar la ultimul schimb dar era destul de scump, si cum am niste mici pierderi de ulei pe la o garnitura, am zis ca nu merita. Intai sa rezolv problema pierderilor si apoi schimb marca uleiului.

 

Toate cele bune

 

La instalatiile seqventiale la anumite perioade se face o revizie - schimb de filte gpl faza lichida-1 buc., faza gazoasa-1 buc, la aproximativ 15k maxim 20k, si se verifica parametrii de functionare pe calculator, iar la 40k-60k (depinde de calitatea gpl-ului cu care se alimenteaza) se inlocuiesc pistonasele in rampa de injectoare gpl.Partea cu noxele poate fi din proasta functionare a rampei de injectoare gpl.Si din asta se ajunge iar la sonda lambda care va '''simti'''amestec bogat. La instalatiile gpl (ca si pe bensina ) sonda lambda trimite valori la acel modul(calculator) care va hotari debitul de gaz care sa fie trimis in capul pistonului dar(exista acel darrrrrrr,)se ajunge iar la rampa de injectoare sau intr-un caz mai putin fericit la defectiunea membranelor vaporizatorului(plaminului)TREBUIE vazuta de mecanic.

DRUMURI BUNE

 

 

Pot sa fac reglajul instalatiei de GPL daca am sonda Lambda defecta?

Tot mai sper sa nu fie sonda defecta si sa am doar instalatia dereglata. Partea proasta ar fi sa faca reglajul GPL-ului dupa citirile date de sonda, si sonda sa fie defecta. Martorul este tot timpul aprins ( si cand merg pe benzina si cand merg pe GPL) dar pe benzina functioneaza normal ( au iesit si noxele bine) iar pe gpl la relanti imi moare motorul si noxele sunt de 10 ori mai mari.

Am mai constatat o "balbaiala" la teava de esapament in timpul functionarii pe gpl. Pe benzima merge ok.

 

si mai am o intrebare:

 

Este defecta planetara daca la viraj face galagie, dar daca masina este scoasa din viteza (sau am ambreiajul apaasat nu se mai aude nimik) toate zgomotele au aparut de la schimbarea fuzetei.

 

Multumesc anticipat!

Edited by aspe

Share this post


Link to post

Reglajul instaltiei de GPL la o masina cu lambda defecta se face "pe de rost", pe bajbaite...

Share this post


Link to post

Reglajul instaltiei de GPL la o masina cu lambda defecta se face "pe de rost", pe bajbaite...

 

Daca am probleme cu relantiul doar la functionarea pe gpl, coroborat cu valorile noxelor de 10 mai mari ma face sa gred ca ar fi din reglaje si sonda sa fie buna.

martorul Check engine poate sa inmagazineze eroare de la functionarea pe gpl, si sa ramana aprin inclusiv la functionarea pe benzina?

Masina pe benzina merge ireprosabil, dar martorul tot aprins este.

 

Am mai observat o chesti interesanta si anume:

 

Daca opresc masina sera( e functionand pe gpl inainte de oprire), la primea pornire masina pleca foarte greu (in jur de 10 secunde tin la automat)

Daca atunci cand intru in parcare o trec pe benzina, dimineata porneste ireprosabil. Care ar putea sa fie cauza? A mai patit cineva ceva asemanator?

 

P.S.

La rularea pe gaz evacuarea parca merge in suturi, se simte la teava de esapament un balbait.

La rularea pe benzina acesta nu este prezent

Edited by aspe

Share this post


Link to post

Reglajul instaltiei de GPL la o masina cu lambda defecta se face "pe de rost", pe bajbaite...

 

Pentru a nu risca sa-mi faca reglajul pe basbaite, am schimbat sonda lambda.

Am cumparat prima sonda cu doua fire 310 ron (originala de la radacini). Pana acum am un singur drum mic facut cu ea (drumul de la service spre casa) si nu as putea sa spun daca problema s-a rezolvat. Pare ca merge ok, dar drumul a fost scurt.

 

As dori sa stiu daca trebuie sa fac ceva pentru stergerea erorii vechi sau se va sterge ea dupa x porniri. Intreb deoarece martorul Check engine este inca aprins, si nu stiu daca trebuie sa sterg eu eroarea sau se va sterge singura.

As in speranta ca problemele s-au rezolvat.

 

Toate cele buna

Share this post


Link to post

La Euro 3 nu se sterge singura eroarea de amestec sarac/bogat, trebuie sa te duci fie la reprezentanta fie la oricine are o interfata de diagnoza ELM323 sau 327. Problema se rezolva in 2 minute.

Share this post


Link to post

Salut. De vreo 3 zile ma confrunt cu o problema la nubira mea, si anume aceea ca la un moment dat se opreste motorul,chiar si in mers,si nu vrea sa mai porneasca timp de cateva minute. Invarte dar nu vrea sa o ia deloc. De oprit mi se opreste si pe gaz si pe benzina. Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Ce sa verific la ea? Multumesc!

Share this post


Link to post

Aprinderea?? Simptomele par indica aceasta sursa...La Cielo GLE asa facea cand s-a defectat bobina de inductie. "Murea" treptat in mers.La rece pornea ok, dupa care lesina.

Share this post


Link to post

Am descoperit pana la urma cauza opririlor neasteptate. Mufa de la bobina era cauza. Nu faceau contact cum trebuie pinii de pe bobina cu lamelele din mufa.

Share this post


Link to post

La Euro 3 nu se sterge singura eroarea de amestec sarac/bogat, trebuie sa te duci fie la reprezentanta fie la oricine are o interfata de diagnoza ELM323 sau 327. Problema se rezolva in 2 minute.

 

Multumesc tare mult. Am rezolvat problema prin stergerea erorii.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...