Jump to content

Recommended Posts

Defectul este cel mai probabil de la instalatia de GPL:

1. Un reglaj prost al instalatiei cu o diferenta mare dintre timpii pe injectie pe benzia/GPL

2. Pierderi de GPL (se pierde presiunea intre vaporizator si rampa fie pe la coliere/furtune fie pe la rampa care nu mai inchide bine)

3. Elctrovalva cu o latenta mai ridicata (fie multivalva fie cea din fata

4. Rampa de injectoare cu latenta ridicata/probleme

 

Se pare ca ai dreptate Andrei, nu s-a rezolvat, deci este clar de la instalatia GPL.

Multumesc,

Share this post


Link to post

AYC la nubira 2 unde pot gasi?

 

Share this post


Link to post

Salut,

Nubira din posesie este euro 2 cu instalatie tomasetto stag 100. Precizez ca timp de 25000 de km nuj am avut nici cea mai mica problema. Doar la trecerea dupa benzina in gaz daca nu o acceleram murea motorul (asta pe loc). Problema mare a aparut astazi;

- am fost pana in buzau si la intoarcere catre pitesti am alimentat 17l de gaz (pe butelie scria Rompetrol)

- a trebuit sa opresc masina circa 30 de min pentru ca am lasat pe cineva. Cand am incercat sa o pornesc am vazut ca nu vroia usor si i am dat mai lung si am accelerat o usor. Am auzit un zgomot de genul unei trosneli sub capota motor.

- Am lasat o un pic, am pornit o dar cand o acceleram pe benzina parca meregea in 3 pistoane. Si s a aprins si check Am lasat o 3 min parca isi mai revenise, dar apoi aceeasi poveste mergea prost si la relanti erau scaderi bruste.

- am mers ceva cu ea asa pana la pitesti cu check aprins si pe gaz. Pe gaz nu erau probleme de turatie la relanti, mi s a parut ca mergea OK. Am oprit o iar vreo 3 min si check ul disparuse dar duap un mic rulaj a inceput iar.

- Ajuns in pitesti a inceput sa faca aceleasi probleme: porneste greoi pe benzina si cand porneste relantilul oscileaza mult. Trecutta pe gaz acelasi lucru.

Intrebarea mea este urmatoare: Sa fie de vina GPL alimentat de acolo? Sau alte probleme de natura injectie?

Am mers pe autostrada si 20 de km cu ea undeva la 160 de km pe ora, dar check tot nu a disparut. Pana acuma nu am patit asa ceva.

Ce ma sfatuiti sa incerc?

Mersi

Share this post


Link to post

Salut,

Nubira din posesie este euro 2 cu instalatie tomasetto stag 100. Precizez ca timp de 25000 de km nuj am avut nici cea mai mica problema. Doar la trecerea dupa benzina in gaz daca nu o acceleram murea motorul (asta pe loc). Problema mare a aparut astazi;

- am fost pana in buzau si la intoarcere catre pitesti am alimentat 17l de gaz (pe butelie scria Rompetrol)

- a trebuit sa opresc masina circa 30 de min pentru ca am lasat pe cineva. Cand am incercat sa o pornesc am vazut ca nu vroia usor si i am dat mai lung si am accelerat o usor. Am auzit un zgomot de genul unei trosneli sub capota motor.

 

 

Eu zic ca ar trebui sa pui testerul pe ea sa vezi ce s-a intamplat, pentru ca daca ti-a ramas check-ul aprins nu e indicat sa incerci sa remediezi problema doar ghicind cauza (desi pornirea greoaie o poate cauza un injector care nu inchide bine, dar asta nu genereaza aprinderea check-ului si celelalte probleme descrise de tine). Daca vrei sa o verifici cu testerul, cunosc eu pe cineva la un service Daewoo si pot sa te ajut. Si nu mai merge cu ea asa tare atata timp cat ai check-ul aprins.

Edited by Marian_MYT

Share this post


Link to post

Ieri venind de la un drum mai lung brusc mi-a picat acul de la kilometraj si nu a mai vrut in ruptul capului sa indice viteza...Mai mult s-a aprins si martorul ceck in bord.Azi de dimineata kilometrajul a functionat in jur de 5 km si apoi s-a oprit iarasi si nu a mai pornit!Este cablul rupt sau alta este cauza?

Share this post


Link to post

Senzorul vss, probabil s-a rupt o chestie de plastic in el, se mai intampla si pe la cielo/espero.

 

PS Posibil sa fie doar mufa sarita.

Share this post


Link to post

Sau problema de contact, pini oxidati.

Share this post


Link to post

Am rezolvat problema : un furtun care duce in senzorul de presiune aer admisie nu era mufat. Sarise probabil din cauza rateului. L am cuplat si apoi totul a revenit la normal. Ieri in schimb, la trecere pe gaz murea motorul. Am alimentat cu ceva GPL si aceeasi problema. Dupa 5 min a trecut imediat. Sper sa nu inceapa sa faca probleme pe gaz, deoarece pana acuma nu am avut nici cea mai mica problema si am fost f multumit de gaz.

O seara buna.

Edited by cosmin25

Share this post


Link to post

Mufa nu este sarita dar in schimb am gasit oxidati pinii.In weekend o sa imi fac timp sa curat totul acolo sa vad daca isi revine,daca nu o sa cumpar acel senzor de intra in cutie.Cu ce pot curata mufele?Multumesc

Share this post


Link to post

Spray contacte. Dupa curatare iti recomand sa dai pe pini cu un spray cu vaselina sau WD40

Share this post


Link to post

salutare...am o problema pe dreapta fata,, mi se aude o bataie pe drum de piatra si nu stiu ce e, am schimbat flansa, pivot dar nici macar o ameliorare, si de jucat, de umblat, nimic, ce dracu are ca nu-mi dau seama ce are. multumesc

 

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Cap de bara, caseta de directie, bucsa/bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu. Cam astea ar fi de verificat acum.

Share this post


Link to post

Salut!

Am o problema la masina: nu mai sta la relanti, daca nu o "ajut" din acceleratie nici macar nu porneste. Problema a aparut dintr-o data.

Multumesc!

Share this post


Link to post

e motorasul pas cu pas la treaba asta de obicei nu prea ai ce sai faci e sub clapeta de acceleratie jos si are o mufa cu vreo patru fire, scoatei mufa si porneste masina si tureazo un pik mai tare, daca ramane turata singura in 4000 nui bun ala, se poate curata da depinde daca e ars sau ce se intampla cu el degeaba te chinui mai bine schimbal

 



Cap de bara, caseta de directie, bucsa/bucse bara stabilizatoare, bielete antiruliu. Cam astea ar fi de verificat acum.

cap capul de bara lam dat jos nu are joc deloc, bucsele la fel, bieletele antirudiu leam schimbat, la caseta de directie nu mam uitat, ce ar trebui sa bata la aia si sa nu stiu? nu e posibil sa bata de unde e prins telescopul cu piulita aia mare care o scoti ca sa iasa telescopul afara? adika din suport



Edit moderator: Nu mai da sfaturi acolo unde nu te pricepi !

Edit 2 moderator: Daca vei continua sa incalci Regulamentul (vezi cerintele legate de scriere), vei ajunge rapid la suspendare.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

  1. Inca nu am reusit sa-i dau de cap problemei cu relantiul care variaza, si in ultima perioada a inceput sa se opreasca masina destul de des, in special la manevre usoare de mers cu spatele intrat in parcare etc. De scimbat am cam schimbat tot ce puteam sa schimb pe partea electrica inclusiv curatat clapeta de acceleratie. Din nefericire nu am stiut ca trebuie curatat si motorasul pas cu pas. Ce alte sfaturi sugestii aveti? Ce as putea sa mai incerc? [uneori cand turometrul este in picaj char daca apas pedala de acceleratie nu are nici un efect, senzatia fiind ca si cum as apasa in gol]
  2. Cu pornirea foarte grea, am observat da este valabila numai la mersul pe gpl. Daca merg o zi pe benzina incepe sa porneasca foarte bine. Ma gandesc sa cumpar o solutie de curatat injectoarele si la un drum extraurban sa merg mai turat. Aveti ceva recomandari pentru aceasta solutie de curatat injectoarele?
  3. Am o eroare de check engine de ceva vreme si la o diagnostica mi-au spus ca ar fi sonda lambda. Am inteles eu bine ca sunt 2 sonde (un inainte de catalizator si una dupa catalizator? Eu pe care o schimb? nu mai stiu exact codul erorii, Trebuie rediagnosticat sau prima cedeaza mai repede? Sonda asta nu ar trebui sa afecteze consumul? La ine consumul e GPL este acelasi.
  4. Mai nou am o rontaiala la masina cand este in viraj dar numai autnci cand este in sarcina (accelerez). Aceasta rontaiala este prezenta atat cand virez la dreapta cat si cand virez la stanga. Am rugat un coleg sa se uite la ea sa nu fie planetra, si mi-a spus ca nu este zgomot specific de planetara. Ce ar putea fi? Este posibil sa fi deranjat ceva la planetara cand am schimbat fuzeta (acum cateva zile)?
  5. Exista un service in Bucresti pentru BRC-ul din fabrica? Eu am tot sunat si toata lumea ma trimite fie la buza fie la autogaz care nu au un program deloc prietenos.

orice sfat orice sugetie este binevenit/a caci nu prea mai stiu ce sa incerc/ce sa fac si imi termina tot sistemul nervos.

 

multumesc!

Share this post


Link to post

1 Curata / inlocuieste motorasul pas cu pas

2 Mergi o zi pe saptamana (de preferat la drum intins ) pe benzina

3 Daca nu afecteaza consumul ,laso asa ...de obicei se strica prima sonda

4 Atentie la tabla din spatele discurilor...de multe ori rugineste si atinge in disc...dupa descrierea ta eu tot planetara suspectez

5 Incearca pe Soseaua viilor langa Interbrends

Share this post


Link to post

Legat de motorasul vietii (pas cu pas) sau IAC, l-am schimbat in martie, nou original GM am dat 200 ron pe el si de cateva zile a inceput sa faca misto de mine, ramane durata in 60% din cazuri cam pe la 1200 - 1400 RPM si nu coboara neam sub 1000 RPM. Am observat ca doar atunci cand merg mai sportiv cu ea face asa. Cand ramane la 1200 - 1400 RPM dau drumu la AC coboara unde trebuie sub 1000 RPM si dupa ce opresc AC-ul ramane unde trebuie turatia. Probabil daca-l curat se rezolva problema pentru o perioada, sper sa nu dau iar 200 ron pe unul nou.

 

Spor si pace!

Share this post


Link to post

@florin90

Va rog sa nu mai dati sfaturi "de dacie" la masini daewoo. Surubul ala de la clapeta are cu totul alt rol si nu va ridica relanti-ul decat pana la prima oprire a motorului, dupa care lucrurile vor fi la fel ca prima data si este mai dificil sa il aduci la reglajul initial fara tester pe masina.

Referitor la problema ta, mai sunt bieletele de directie (bucsile lor de unde se prind la caseta) de verificat si, evident, palierii aia de care pomenesti mai sus, rulmentii sunt subdimensionati si daca mai ai si o suspensie sport, i-ai terminat intr-un an maxim.

 

@aspe In mare a raspuns Pepinno la tot insa imi permit sa fac cateva precizari:

 

1 poate fi din aceeasi cauza ca 2. Eu as mai verifica starea injectoarelor si a pompei de benzina in special fiindca "[uneori cand turometrul este in picaj char daca apas pedala de acceleratie nu are nici un efect, senzatia fiind ca si cum as apasa in gol]"

Nu folosi solutii de curatat injectoare fiindca dai banii degeaba, mai repede la ultrasunete.

 

4 Poate fi un rulment.

 

 

 

 

 

Edited by Dj_Dark
  • Like 1

Share this post


Link to post

daca ar fii bucsele de care zici daca le tragi cu mana sau cu ceva nus cu ce, ceva mai tare nar trebui sa sa miste bara? la mine nu umbla nimic dar face urat in draci eu totusi cred ca din caseta bate da nu stiu ce trebie schimbat

:-/

Share this post


Link to post

Ia o bucsa ochelar pentru caseta sa fie si desfa bieletele. Dupa ce le desfaci o sa vezi despre ce e vorba.

Share this post


Link to post

Buna ziua ! Sunt posesor de nubira 2 din anul 2005 si doresc sa va adresez o intrebare legata de posibilitatea montarii unui motor de nubira 2 euro 2 pe masina nubira 2 euro 3. Intrbarea estye daca acest lucru este posibil si daca da cu ce modificari sau completari...! Va multumesc anticipat pentru raspunsuri...!

 

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

la prima strigare, pe langa motor euro 3, iti trebuie instalatie electrica si ECM..

Share this post


Link to post

Mașina Nubira 2 euro 3 din 2005 la 137000km. Am folosit toata aceasta perioada Castrol Magnatec 10w40. În urma cu un an am schimbat garnitura de chiulasa la 120000km si cum aveam un consum de 600-800g de la schimb la schimb am înlocuit, la schimbarea garniturii, semeringurile de la cozile de supapa cu un set găsit in comerț „pe producător”, de culoare neagra…si verde cum au fost cele originale! Am sesizat la primul schimb de după înlocuire un consum mult mai mare de ulei 1,5-1,7l care se păstrează si acum. Doresc sa desfac motorul si sa înlocuiesc semeringurile cu altele mai calitative si nu știu ce se potrivește de la firme înrudite posibil Opel…! Am efectuata si un test de compresie si am găsit o valoare de 10,2-10,3 bar la toti cilindrii. Nu știu care este valoarea limita a compresiei la Nubira dar mă gândeam la o segmentare in condițiile in care constat o uzura acceptabila la cilindrii. Dezavantajul este ca nu găsesc segmenți cota nominala decât tot „pe producător”, a căror calitate lasă de dorit si mă gândesc sa-mi sugerați ceva mai calitativ care s-ar potrivii …! Multumesc pentru intelegere..!

 

 

Share this post


Link to post

Ia o bucsa ochelar pentru caseta sa fie si desfa bieletele. Dupa ce le desfaci o sa vezi despre ce e vorba.

ok o sa vad cei pot face desi nu cred sa fi de la bucsa capatului de bara ce se prinde de caseta

 

Edit: fara reclame pe topicurile tehnice.

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Multumesc mult pentru sfaturi Pepinno si Dj_Dark. Am mers toata saptamana pe benzina, si masina a mers fara nicio problema a relantiului. Porneste perfect relantiul totul este ok cand merg pe benzina. Astazi am facut plinul cu gpl (maine plec in concediu) si am incercat sa o testez. DEZASTRU!!!

Merge mai rau decat inainte. Cum am trecut-o pe gpl ( chiar daca ledul era inca rosu) incepe sa varieze de doua ori si se aprind toti martori pare ca matorul se opreste, apoi se sting martorii se mai tureaza putin si moare. Daca o tin in sarcina nu are nici cea mai mica problema merge frumos fara smucituri.

Ce ar putea sa fie? filtrele gpl sunt schimbate de maximum 5000 Km, instalatia este originala BRC. Este posibil sa am senzorul te presiune si temperatura defect? Masina are 130.000Km credeti ca este cazul sa testez injectoare sau rampa?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...