Jump to content

Recommended Posts

Multumesc pentru sfaturi. Filtrul de benzina a fost schimbat. O singura intrebare : daca pompa de benzina este posibil sa nu amorseze la parametrii optimi in primele 10 minute de la pornirea masinii, in cazul injectoarelor este posibil aceeasi problema ?. Ma gandesc ca daca un injector nu functioneaza atunci ramane in aceasta stare permanent si nu isi revine dupa 10 minute. Poate gresesc...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Injectorul este o bobina cu electromagnet care deschide duza atunci cand este parcurs de curent electric. Posibil sa nu mai inchida bine vreunul dintre ele sau mai multebsi baga prea multa benzina si se ineaca si de aia porneste greu dupa oprire. Incearca cum ti-am zis sa pui contactul de mai multe ori pe pozitia on inainte de pornire si vezi reultatul daca porneste mai bine. Din explicatia ta reiese ca ai probleme la injectoare sau la pompa, la una din astea doua e problema. Sincer pana acum nu am intalnit vreun injector care sa nu mai deschida deloc dar nu zic ca nu ar putea exista si problema asta, desi asa este o varianta putin probabila.

Share this post


Link to post

Injectorul este o bobina cu electromagnet care deschide duza atunci cand este parcurs de curent electric. Posibil sa nu mai inchida bine vreunul dintre ele sau mai multebsi baga prea multa benzina si se ineaca si de aia porneste greu dupa oprire. Incearca cum ti-am zis sa pui contactul de mai multe ori pe pozitia on inainte de pornire si vezi reultatul daca porneste mai bine. Din explicatia ta reiese ca ai probleme la injectoare sau la pompa, la una din astea doua e problema. Sincer pana acum nu am intalnit vreun injector care sa nu mai deschida deloc dar nu zic ca nu ar putea exista si problema asta, desi asa este o varianta putin probabila.

Multumesc pentru informatii. Am pus contactul de mai multe ori si nu s-a schimbat nimic. Dupa ce pornesc, o tin ambalata la 2000 rot cam 20 secunde si cand iau piciorul de pe acceleratie trepideaza intreaga masina (pur si simplu nu se alimenteaza corespunzator) . Daca repet operatiunea cu accelerare de cateva ori isi revine cat de cat dar numai dupa ce merg cu ea 10 minute functioneaza normal.

Am sa incerc o verificare a pompei de benzina si a injectoarelor dar de cate ori am fost in service (radacini, terti, "meseriasi") am plecat dezamagit. Am invatat multe lucruri utile de pe forumuri si internet.

Inca o data multumesc pentru rabdarea de a citi si raspunde la problema postata.

Share this post


Link to post

Pai atunci nu te mai duce la acelasi service ca oricum e tara plina de service-uri cu preturi la manopera uriase dar numai mecanici "priceputi" facuti peste noapte care habar nu au pe ce lume traiesc dar sa mai aiba si cunostinte despre motoare. Cauta alt service cu oameni mai priceputi. Sa verifice si conductule de alimentare tur si retur ca poate este vreuna infundata, si cand desface pompa de benzina sa curete si rezervorul eu am dat o data pompa de benzina jos ca sa curat rezervorul si era ceva mizerie acolo care nu stiu cum naiba a ajuns acolo probabil de la calitatea benzinei din tara noastra. La tine clar este problema de alimentare si eu as paria pe injectoare daca tremura masina. Evita mecanicii nesimtiti si care pretind o "atentie" ca sa te bage in seama .Cauta un service specializat sa ti le puna pe stand sa vada daca baga debit normal si daca curg. Pune-o si pe tester sa verifici parametrii, posibil sa fie de vina si vreun senzor.

Edited by nubira_1

Share this post


Link to post

Salutare tuturor!

 

Am ceva probleme destul de serioase cu nubira mea.

1. Initial aveam doar o fluctuatie la turometru (masina se accelera singura in trafic, numai cand nu era in sarcina [la semafoare]). Am schimbat bujiile, problema persista, si am schimbat si fisele cu unele beru. Fisele originale GM made in USA aveau rezistenta 5kohm, iar astea beru au 2kohm. Partea proasta este ca in plus fata de problema mea acum masina se si opreste. Cred ca am 3-4 opriri in trafic pe un drum.

Ce ar putea sa fie? ce as putea sa fac.

2. Problema cu martorul check engine aprins permanent s-a tradus la ITP prin valori de 10 ori mai mari ale noxelor pe GPL si valori normale la benzina. De aici as trage concluzia ca sonda lambda este ok, si ca as avea ceva probleme cu amestecul gpl-lui.

Daca consumul este ok si comportarea masinii pe gpl este buna, ar fi bine sa merg cu ea la o verificare a instalatiei gpl?

Este posibil sa-mi distrug catalizatirul sau sonda lambda (datorita gazelor nearse, sau a temperaturii ridicate)?.

3. Peste toate aceste probleme, cand am schimbat garnitura de la capacul motorului am observat ca am cureaua de distributie tocita rau (aproape tot santul) la jumatate. Mentionez ca am distributia schimbata de apoximativ 3000km.

Mecanicul banuieste ca mi-a sarit o piatra deoarece avea si protectia curelei sparta la partea de jos, iar alta explicatie nu a gasit.

 

Share this post


Link to post

Buna tuturor!

 

Are cineva idee de ce nu mai trece pe gaz nava mea? Am o instalatie BRC din fabrica, incearca sa treaca, se aude supapa din portbagaj, becul de la comutator trece din Rosu in Portocaliu, nu reuseste sa treaca in Verde, si dupa 20-30 sec incepe sa piuie ca si cand nu mai am gaz.

Primele simptome au fost cand acceleram mai tare trecea pe benzina si piuia la fel ca atunci cand ramai fara gaz, iar azi a refuzat sa mai treaca (Cu rezervorul de gaz jumatate).

 

Multumesc,

Share this post


Link to post

Salut!

Am avut si eu problema asta si s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului de presiune si temperatura din rampa de injectoare.

Asta e senzorul:

senzor-presiune.jpg

Share this post


Link to post

Buna tuturor!

 

Are cineva idee de ce nu mai trece pe gaz nava mea? Am o instalatie BRC din fabrica, incearca sa treaca, se aude supapa din portbagaj, becul de la comutator trece din Rosu in Portocaliu, nu reuseste sa treaca in Verde, si dupa 20-30 sec incepe sa piuie ca si cand nu mai am gaz.

Primele simptome au fost cand acceleram mai tare trecea pe benzina si piuia la fel ca atunci cand ramai fara gaz, iar azi a refuzat sa mai treaca (Cu rezervorul de gaz jumatate).

 

Multumesc,

 

Cand ai scimbat filtrele de gaz ultima data?

eu cred ca sunt filtrele foarte murdare, si daca nu ai presiune mare nu se deschide. fa plinul la gpl si daca merge inseamna ca sunt filtrele.

Share this post


Link to post

La filtre ma gandeam si eu, au trecut multi km de cand le-am schimbat. O sa merg sambata sa le schimb si daca nu o sa mearga o sa incerc si ce a spus mr_alexandru

 

Share this post


Link to post

Buna ziua !

Am o Nubira 2 CDX din 2006 cu instalatie gpl din fabrica.

Pana in prezent sunt foarte multumit de masina.Am rulat 145.000Km pana acum fara mari probleme.

Am schimbat rulmentii pa fata, basculele , bieletele si placutele de frana pe la 110.000km + reviziile la 10.000 cu tot ce trebuie.

Acum se aude un troncanit pe spate si dupa o verificare la service ar fi rulmentii pe spate care au un pic de joc. In rest nu au depistat nimic.

Sa fie doar din rulmenti?

Au inceput si planetarele sa bata un pic.Astea se schimba cu totul sau doar capetele ? Stiti niste preturi ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post

Hello, gata am reolvat problema, mr_alexandru ai avut dreptate, a fost senzorul de presiune si temperatura. Mi-au pus cei de la service unul SH, au zis ca nou este 260 lei. Merge acum foarte bine.

Puteti sa imi spuneti daca 260 este un pret corect?

Multumesc!

 

Share this post


Link to post

Eu l-am luat de pe net cu aproximativ 200 de lei. M-am uitat acum pe site si e 194 de lei.

Share this post


Link to post

Salut am o problema cu nubira 2 din 2004 dupa 10 min dupa ce o pornesc se opreste cand e in trepta 1 sau la relanti,in mers mi-a pare martoru de la abs adik se aprinde si se stinge in timpul mersului????

Share this post


Link to post

salutare

am si eu cu o nubira 2 , imi porneste foarte greu adica undeva la a-3a, a4a cheie, dupa ce o opresc si dau sa o pornesc iar porneste fara probleme.

daca o las 10 min iar porneste greu! Exista posibilitatea sa fie pompa de benzina? ea se aude ca bazaie... a si cand porneste la a4-a cheie balbaie pution si pe revine repede

Share this post


Link to post

Salutare tuturor! Dimineata cand plec cu masina la servici am observat ca atunci cand virez se simt niste "praguri" si volanul nu merge lin. Sunt momente cand opune rezistenta,dar foarte putin dupa care isi revine. Are cineva idee cam ce se intampla si la ce ar trebui sa ma uit? Multumesc anticipat

 

Am avut si eu problema asta, baga niste vaselina sub burduful ala de cauciuc unde intra coloana de directie in habitaclu (langa pedale).

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Am si eu o problema cu nubira mea, in momentul in care trece de pe benzina pe gpl daca este la relanti se opreste motorul. Mentionez ca se aude supapa din portbagaj cand deschide, dar pur si simplu se opreste motorul in momentul in care da sa treaca pe gpl (daca e turat cel putin la 1000-1200 rpm trece pe gpl fara probleme). Si problema cea mai grava e ca nu face intotdeauna pentru a reusi sa depistez problema, de exemplu astazi cand am plecat de la serv la ora 13 si a fost parcata in soare mi-a facut figura asta, in schimb acum pe seara dupa ce a fost parcata 2 ore la umbra a trecut pe gpl fara nicio problema. Am fost si la o firma care monteaza instalatii gpl si s-au uitat si ei nedumeriti, nu au stiut ce sa imi spuna. Eu suspectez ca ar fi senzorul de temperatura si presiune de pe rampa injectoarelor, desi stiu ca defectarea acestuia produce alte simptome pt ca l-am schimbat acum 2 ani. Mentionez ca instalatie este BRC de uzina, iar filtrele sunt schimbate de 6000 km, deci iese din calcul infundarea acestora. Astept sfaturile voastre ...

 

Multumesc frumos !

Share this post


Link to post

Eu recomand sa-i cureti corpul clapetei de acceleratie (in interior, evident) si apoi sa-i faci un idle learn.

Share this post


Link to post

Eu recomand sa-i cureti corpul clapetei de acceleratie (in interior, evident) si apoi sa-i faci un idle learn.

 

Poti explica un pic si pe intelesul meu te rog, si eu am aceeasi problema, numai ca a mea face si cand accelerez in mers, si atunci se zdruncina destul de tare cand trece pe gaz. In schimb daca sunt in mers, dupa ce se aude supapa din portbagaj, daca iau piciorul de pe acceleratie trece lin.

Share this post


Link to post

Am citit, multumesc, o sa incerc diseara.

Share this post


Link to post

Defectul este cel mai probabil de la instalatia de GPL:

1. Un reglaj prost al instalatiei cu o diferenta mare dintre timpii pe injectie pe benzia/GPL

2. Pierderi de GPL (se pierde presiunea intre vaporizator si rampa fie pe la coliere/furtune fie pe la rampa care nu mai inchide bine)

3. Elctrovalva cu o latenta mai ridicata (fie multivalva fie cea din fata

4. Rampa de injectoare cu latenta ridicata/probleme

Share this post


Link to post

La revizia de GPL mi-au zis ca instalatia este OK, o sa incerc sa merg si la altii sa vad ce zic.

Oricum o sa incerc si ce a spus Alexandru, are mici probleme si la relanti de cand mi s-a rupt rola intinzatoare, poate rezolv ceva (nu cred ca am ce sa stric).

Multumesc pentru raspunsuri

 

Edited by Dang

Share this post


Link to post

La revizia de GPL mi-au zis ca instalatia este OK, o sa incerc sa merg si la altii sa vad ce zic.

 

Sper ca nu o sa ai proasta inspiratie sa te duci la cei din spate de la Brancoveanu. pentru ca nu merita sa iti lasi masina pe mainile lor, o sa te intorci cu mai multe probleme decat aveai inainte sa ajungi la ei. Spre exemplu, unui tip care avea tot nubira 2 au reusit performanta de a-i zgaria aripa stanga cu centura de scule pe care o avea "meseriasu" prinsa la brau si de asemenea sa ii consume jumatate de rezervor de benzina pana si-au dat seama ce problema are masina. Unui prieten cu Logan i-au ars bobinele de la injectoare, daca imi amintesc bine si exemple ar mai fi ... Cei de la revizie ti-au spus ca instalatia e ok deoarece calculatorul de la instalatiile BRC de uzina nu memoreaza codurile de eroare (trebuie ca problema respectiva sa apara atunci cand masina e conectata la tester, sau sa fie permanenta cum a fost cu senzorul din rampa injectoarelor, asa daca ea functioneaza in parametri in 99% din timp e foarte greu sa depistezi problema).

Share this post


Link to post

La ei am fost, :( poti sa imi recomanzi altceva?

Eu am fost multumit per total de ei.

 

Share this post


Link to post

La ei am fost, :( poti sa imi recomanzi altceva?

Eu am fost multumit per total de ei.

 

Eu am schimbat filtrele la unii pe centura, langa Leoni si am fost foarte multumit de cum au lucrat, spre deosebire de cei de pe Tache Ionescu care la revizia precedenta imi pusesera un filtru de stare gazoasa care era numai din hartie, similar cu cel de stare lichida, in loc sa imi puna din acela cu carbon si plasa de sarma (dar la diagnoza se pricep si ei destul de bine, o sa trec si eu maine pana la ei sa vad daca au vreo idee de ce se opreste cateodata motorul la trecerea pe gpl atunci cand e la relanti).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...