Jump to content

Recommended Posts

Mi-au venit balamalele, montajul a costat 25ron (!!). Partea proasta e ca sunt foarte firave, cantaresc aproape jumatate fata de cele din fabrica. Cost 27 lei x2 = 54 lei + 16 lei transport. Am gasit doar o nubira 2 de dezmembrat in oras si respectivul mi-a cerut 70 lei pe balamale; nestiind cum arata cele din magazin, l-am refuzat. 

 

Pt problema cu antigel inca n-am ajuns sa verific la sange, cand m-am uitat azi dupa ce am desfacut capota am vazut ca lipsesc vreo 2 cm (~10 zile, ~100km), si mecanicii mi-au zis sa revin cand e mai cald/uscat afara. Cei din service-ul anterior, autorizat Daewoo, unde am mers prima data si mi-au completat cu 2L+ antigel, mi-au pus antigel verde, sau cel putin asa se vedea prin sticla albastruie de Dorna, cu pret 30lei/litru. Cum e pretul asta?

 

 

Share this post


Link to post

Balamalele de magazin sunt de 2 lei. Vei vedea asta cand vor incepe sa cloncane la toate gropile... Pentru pretul la piese ai gresit topicul.

Share this post


Link to post

in legatura cu bocanitul\troncanitul ala de se auzea vreau sa spun ca nu se mai aude.a si nins a fost si mai ger ca niciodata dar nu se mai aude nimic dar vreau sa spun ca intre timp am schimbat axul volan (cuplajul ala intermediar de intra in caseta de directie)trosnea si volanul si se auzea troncanit de volan la gropi si drum de tara.acum pot sa spun ca e liniste in masina numai trosneste volanul tot atunci am facut si rocada la roti le-am inversat si numai joaca nici volanul i-am facut si directia.singurul lucru care mai ma deranjeaza este intreruptul ala nasol\datul in nas cand schimb vitezele sau pur si simplu cand apas acceleratia sau si cand o tin in viteza intrerupe intr-una pana o las pe liber sau incep sa apas acceleratia la drum lung e beton masina dar prin oras e mai nasol.nu face mereu si nu asa rau dar e enervant.

Edited by madalosu
Tu pui vreodata . (PUNCT)? Te ro foloseste sintaxa limbii romane ca nu intelegem nimicdin ceea ce scrii!

Share this post


Link to post

A venit randul amortizoarelor fata. Dupa 110.000km nu mai sunt chiar in parametri iar cel de pe dreapta a inceput sa curga.

Ofertele primite sunt cam urmatoarele:

1. Monroe original bitubulare-gaz 200ron/buc

2. Monroe reflex (monotub gaz -mai dure) 270ron/buc

3. kayaba Ecel-g 360 ron/buc

 

Eu am pe spate KYB de care sunt f multumit dar 360 imi pare prea mult :( . Stie cineva ceva de monroe reflex?

Edited by andreib

Share this post


Link to post

eu m-as baga la Monroe reflex monotub chiar m-ai facut curios...sa-mi spui si mie pe pm cine ti-a facut oferta...citesc de minute bune pe net despre ele si mi-se pare foarte ok + au o duritate destul de mare avand in vedere ca,gazul este comprimat acolo la 40bar.... :-?

Edited by Rafi

Share this post


Link to post

Buna seara!

Astazi cand am fost la sala se auzea un bazait in spate continuu. Cand m-am intors la fel se auzea bazaitul si dupa ce am trecut pe GPL. In seara asta cand am vrut sa plec la Carrefour nu a mai pornit masina(Se auzea ca invarte dar nu ajunge benzina in injectoare). Am reusit sa o pornesc direct pe gaz. Cred ca e pompa de benzina. Daca poate cineva care stie despre ce e vorba sa-mi confirme ar fi perfect. Si daca i s-a mai intamplat cuiva sa-mi spuna unde a schimbat-o(Bucuresti) si cat l-a costat cu tot cu manopera. Va multumesc!

 

Se potriveste de la alte masini cu motor 1.6 16v ?

Edited by scoopy

Share this post


Link to post

Sal. am o nubira2 din 2003 un motor 1.6 16v , porneste sfert merge ok totul ok dupa circa 10-20-30km (are toane) mi se taie alimentarea cu combustibil. se opreste motorul evindent, ii pun contactul de 2-3-4-5 ori (tot asa are toane ueori de 2ori uneori de 3 ori etc) dupa care porneste la sfert iar merge 5-10-20km imi face iar aceiasi problema. am vb cu mecanic mi s'a spus ca poate fi din senzorul de temperatura. am demontat rezervorul e cat se poate de curat pompa de benzina la fel. nu mai inteleg care e faza ma poate ajuta cineva????( specific am instalatie de gpl pe ea si imi face aceiasi problema si pe gaz ca si pe benzina nici o diferenta. instalatia de gaz este electronica se cupleaza singura pe gaz) Va multumesc( AM INLOCUIT URMATOARELE PIESE SI PROBLEMA TOT NU S'A REZOLVAT: BOBINA INDUCTIE, SENZOR MOTOR, SENZOR TEMPERATURA AMBII, DIAGNOZA ERORI 0(AM LASAT MASINA PE TESTER 3 ORE CONTINUU LA RELANTI NICI O EROARE) FISE BUJII, BUJII, CURATAT CORP CLAPET INCLUSIV MOTORAS PAS CU PAS, INLOCUIT GHIDURI SEMERINGURI SUPAPE, POMPA BENZINA, FILTRU BENZINA, TOATE PISELE SUNT NOI NU SH)

Share this post


Link to post

1. Instalatia GPL este secventiala sau clasica cu mixer?

2. Daca problema se manifesta atat de GPL cat si pe benzina probabil este o problema de aprindere (daca spui ca modulul de aprindere l-ai schimbat eu zic sa verifici cablajul si sa cureti mufele cu spray de contacte).

 

PS: Te rog scrie romaneste, cu punctuatia de rigoare si fara majuscule de aiurea.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

1. Instalatia GPL este secventiala sau clasica cu mixer?

2. Daca problema se manifesta atat de GPL cat si pe benzina probabil este o problema de aprindere (daca spui ca modulul de aprindere l-ai schimbat eu zic sa verifici cablajul si sa cureti mufele cu spray de contacte).

 

PS: Te rog scrie romaneste, cu punctuatia de rigoare si fara majuscule de aiurea.

instalatia de gpl este secventiala. problema este si pe benzina si pe gpl am curatat si mufele

Share this post


Link to post

br03tix eu zic sa verifici contactul.Posibil sa ai probleme cu el daca ai vreun contact imperfect si cand incalzeste sa se intrerupa.Eu am schimbat la un moment dat partea mecanica a cablajului contact pentru ca mi se oprea motorul la fiecare denivelare.Verifica si sigurantele din tabloul electric!

Share this post


Link to post

br03tix eu zic sa verifici contactul.Posibil sa ai probleme cu el daca ai vreun contact imperfect si cand incalzeste sa se intrerupa.Eu am schimbat la un moment dat partea mecanica a cablajului contact pentru ca mi se oprea motorul la fiecare denivelare.Verifica si sigurantele din tabloul electric!

 

am verificat toate sigurantele inclusiv releele. din contact nu pare sa aiba nimic l'am verificat

Share this post


Link to post

Ce inseamna ca nu pare sa aiba nimic?Ai dat jos carcasa volan?

Share this post


Link to post

Ce inseamna ca nu pare sa aiba nimic?Ai dat jos carcasa volan?

 

am dat carcasa volan jos si am verificat tot ce inseamna contact

 

am dat carcasa volan jos si am verificat tot ce inseamna contact

Share this post


Link to post

verifica calculatorul instalatiei de gaz ,posibil sa ai probleme cu el ,acesta iti poate face probleme si la functionarea pe benzina deoarece are si rol de emulator/bypass al injectoarelor de benzina ,de aici si problemele atit pe gaz cit si pe benzina,e posibil ca pe tester facut normal pe mufa de diagnoza a masinii sa nu iti dea nici un defect , fai o diagnoza la ecu gaz are o mufa separat daca e secventiala

Share this post


Link to post

verifica calculatorul instalatiei de gaz ,posibil sa ai probleme cu el ,acesta iti poate face probleme si la functionarea pe benzina deoarece are si rol de emulator/bypass al injectoarelor de benzina ,de aici si problemele atit pe gaz cit si pe benzina,e posibil ca pe tester facut normal pe mufa de diagnoza a masinii sa nu iti dea nici un defect , fai o diagnoza la ecu gaz are o mufa separat daca e secventiala

 

am facut diagnoza si la gpl stiu ca are mufa separat. problema este ca nu mai primesc scanteie, in momentul in care se opreste

Edited by br03tix

Share this post


Link to post

Enervante problemele astea,mai ales cand te duci la x mecanici si toti se uita la masina ca curca-n lemne!Poate ti se pare aiurea dar incearca sa faci o legatura intre vreun consumator si momentul cand ti se opreste motorul,uneori si un casetofon montat gresit poate cauza neplaceri .Incearca sa gasesti defecte ale cablajelor,vreun scurt pe undeva,legaturile la masa de pe toata masina,ale ECM-ului,poate ale modulului de aprindere :scarpin: .Ai posibilitatea sa "suspenzi" cablajul electric al instalatiei gpl?Referitor la scanteie,eu stiam ca senzorul motor care citeste fulia motor ,comanda modulul de aprindere,deci daca tie nu-ti invarte ce scanteie sa dea?

Share this post


Link to post

Vezi ca cei ce au montat instalatia de GPL au atasat undeva un fir pe cablajul modulului de aprindere. Verifica sa fie ok lipitura (daca nu e lipit cositoreste-l). Mai mult, vezi ca mufa de la modulul de aprindere sa aiba garnitura ei de cauciuc ( la mine au pierdut-o cand au motat instalatia si a inceput sa se opreasca in mers- s-a rezolvat cu o garnitura noua si curatarea mufei). Poti incerca si o curatare a mufei mari de pe ECM dar cu un spray de calitate luat de la magazinele de elctronica nu su prostii din astea de pe la magazinele auto.

Share this post


Link to post

Vezi ca cei ce au montat instalatia de GPL au atasat undeva un fir pe cablajul modulului de aprindere. Verifica sa fie ok lipitura (daca nu e lipit cositoreste-l). Mai mult, vezi ca mufa de la modulul de aprindere sa aiba garnitura ei de cauciuc ( la mine au pierdut-o cand au motat instalatia si a inceput sa se opreasca in mers- s-a rezolvat cu o garnitura noua si curatarea mufei). Poti incerca si o curatare a mufei mari de pe ECM dar cu un spray de calitate luat de la magazinele de elctronica nu su prostii din astea de pe la magazinele auto.

firul respectiv despre care vorbesti nu era cositorit garnitura aceea de cauciuc exista . oricum am vb cu cineva sa imi dea jos instalatia gpl (sper sa o rezolv). Multumesc frumos!

Edited by br03tix

Share this post


Link to post

Cred ca te referi la partea electrica a instalatiei de gaz.Ar fi pacat ca pentru un fir intrerupt sau cine stie ce o fi pe-acolo sa ramai fara gpl pe masina.Si eu am inlocuit toata partea electrica a instalatiei gpl(trecea de pe gaz pe benzina si invers cand vroia ea).

Share this post


Link to post

Incearca macar sa cositoresti firul ala, nu cred ca e cazul sa demontezi instalatia de tot... Daca vrei neaparat sa probezi ptoi sa o deconectezi de la lambda/injectoare/modul de aprindere sa vezi daca masina merge bine fara.

Share this post


Link to post

problema inca nu s'a rezolvat. in momentul cand mi se opreste masina nu mai imi ajunge scanteie la bujii. am probat bagand o bujie in fise am dat la masa bujia dupa care am dat la cheie si nu ajunge scanteie. repet bobina de inductie este noua. de cand am inlocuit'o am mers 2 saptamani nu a facut probleme dupa 2 saptamani mi'a aparut aceasta problema

Share this post


Link to post

Salut,

 

Va deranjez si eu cu o problema recenta, sau de fapt un set de probleme..ma rog o conjunctura dubioasa...

 

De dimineata dau sa pornesc masina, vad ca o ia mai greu la cheie dar pleaca...ma opresc 20 de metri mai incolo sa iau ceva de la un chiosc. Dau sa ma urc la loc..nu mai porneste..dadea semne de baterie epuizata ( desi n-am avut consumatori uitati peste noapte si totusi in valoare absoluta aveam casetofon, faruri..doar ca nu vroia sa o ia cu totul )

 

O las acolo, vin seara cu cineva, pun crocodili o pornesc, in timp ce faceam procesul asta..constat cu stupoare ca vasului de expansiune ii sarise capacul..( din nou ciudat pt ca nu am umblat la el ), bineinteles antigel nu mai era.

 

Si acum problema, odata ce pornesc masina incepe un pacanit metalic de la motor ( mie sincer imi suna a piston lipsa ) sunet care fluctueaza in functie de nivelul turatiei..la relanti pacane cu un ritm, daca accelerez pacane mai repede.

 

Si acum intrebarea mea de baza este: cum se leaga toate fenomenele paranormale intre ele? Bateria e noua, si n-am avut probleme cu ea..nu inteleg de ce s-a descarcat brusc, s-o fi defectat alternatorul? ala pacane? :) dupa aia cum naiba a sarit capacul la antigel si oare cand...daca am mers mai mult cu masina asa...s-a ars ceva..sau din nou..de unde acel zgomot...

 

Va rog, orice sfat e binevenit.

 

Multumesc

Share this post


Link to post

Ai mers fara apa, motorul acum are tendinta de calaj. Asta justifica oarecum si de ce bateria pe care o ai nu mai reuseste sa-l invarta.

Verifica daca cumva ai apa in ulei sau in vreun piston,

Share this post


Link to post

Multumesc Mircea pentru sfat. Am vreo șansa dacă e vreun pic de apa sa dispară de la sine dacă mai merg cu ea sau trebuie neapart sa cotizez pe la un service ?

 

Merci

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior!

Share this post


Link to post

Cu cat mergi mai mult cu atat problema se va agrava (exponential), de rezolvat nu are cum sa se rezolve de la sine!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...