Jump to content

Recommended Posts

Asa e...mare dreptate...dar...ma intereseaza de ce intr-adevar merita...adica...ar putea costa reparatia mai mult decat de ce as chimba motorul...excludem riscul...reparatie capitala vreau sa spun...adica...sa-l aduc intr-o stare normala.... :osanale: ...si cam ce imi trebuie...

Share this post


Link to post

Asta numai dupa ce il desfaci, vezi ce este necesar,ce trebuie si apoi compari costurile.Dar ideea este ca la cel ce il cumperi, tot trebuie sa-i schimbi distributia , pompa de apa(eventual) uleiul, filtrele.Si nu ai istoricul lui.Poate sa cedeze imediat.

Share this post


Link to post
Stiu asta,pana nu il desfac nu am cum sa stiu sigur...dar...o segmentare...garnituri...tacheti...distributie...cam cat m-ar costa astea...?

Share this post


Link to post

Aici se dicuta despre probleme tehnice. Este un topic separat legat de pretul pieselor la nubira: AICI.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Sal. am o nubira2 din 2003 un motor 1.6 16v , porneste sfert merge ok totul ok dupa circa 10-20-30km (are toane) mi se taie alimentarea cu combustibil. se opreste motorul evindent, ii pun contactul de 2-3-4-5 ori (tot asa are toane ueori de 2ori uneori de 3 ori etc) dupa care porneste la sfert iar merge 5-10-20km imi face iar aceiasi problema. am vb cu mecanic mi s'a spus ca poate fi din senzorul de temperatura. am demontat rezervorul e cat se poate de curat pompa de benzina la fel. nu mai inteleg care e faza ma poate ajuta cineva????( specific am instalatie de gpl pe ea si imi face aceiasi problema si pe gaz ca si pe benzina nici o diferenta. instalatia de gaz este electronica se cupleaza singura pe gaz) Va multumesc

Share this post


Link to post

1. DIAGNOZA, pe de rost mai greu cu sfaturile utile.

2. Verifica cablajele unde s-au conectat cei cu instalatia de GPL, e posibil sa ai un contact prost la modulul de aprindere/injectoare.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

salutare,revin pentru ca am mai postat aici cu un zgomot ciudat(ceva de mecanica).deci cand am postat prima oara abia ninsese, zgomotul a mai persistat pana cand a dat apoi zilele acelea de soare, eu am crezut ca m-am obisnuit eu cu zgomotul dar nu,acum cand iar a nins iar se aude bocanitul ala deci sa inteleg eu ca probabil ingheatza ceva pe acolo si incepe sa se auda. alea de le-am schimbat eu cu pivotii si bucsile cum se numesc, basculele care sunt?directia pun pariu ca trebuia s-o fac dar o fac cand ii cumpar 2 cauciucuri pe fata sa nu le mai toceasca. Acum a inceput sa-mi mai joace si volanul stanga-dreapta, nu mereu dar sunt sigur ca e de la jantele care stiu ca sunt strambe si deformate. Pareri? :osanale:

 

Acelasi fenomen cu jucatul volanului stanga dreapta l-am avut si eu pe Nubira. La mine se manifesta aleator si foarte rar. Juca aproximativ 2-3cm stanga dreapta, dar masina mergea pe directia inainte. Am dat vina pe cuplajul intremediar dintre caseta de directie si coloana de directie, l-am schimbat, insa mi-a facut si dupa. Cum schimbasem aproape tot pe fata mai putin capetele de bara, sunt destul de sigur ca de la ele era.

Daca amplitudinea miscarii volanului este mica (<1cm) poate fi de la roti/cauciucuri, dar daca ajunge ca la mine la 2-3cm, nu prea cred ca e de acolo.

Share this post


Link to post

Da, am patit si eu... Masina nu avea absolut nimic, nu acelasi lucru se putea spune despre cauciucurile DEBICA de iarna :) .

Share this post


Link to post

Buna seara.

Are cineva informatii privind posibilitatea montarii unei cutii de viteza 6+1 pe Nubira II cu motor 1,6.

Share this post


Link to post

In gama daewoo nu exista o astfel de cutie. Adaptarea uneia de la alta marca nu este imposibila dar complicata si inutil de costisitoare.

Share this post


Link to post

Buna seara.

Are cineva informatii privind posibilitatea montarii unei cutii de viteza 6+1 pe Nubira II cu motor 1,6.

 

Nici Nubira III n are asa ceva.

 

 

 

Share this post


Link to post

Ce zi. Mergeam in praktiker sa comand kitul GPL ( http://www.gmclub.ro/forum/index.php?/topic/429-instalatii-gpl-espero-cielo-nubira-leganza/page__view__findpost__p__518050 ), cand ma uit la acul pt temperatura motorului si vad ca dadea sa intre in a 3-a diviziune, in conditiile in care eu mergeam cu 60 intr-a IV-a. Mai merg 3km cu ochii pe ac, fluctua mereu, ajunsese deasupra celei de-a 3-a diviziuni. Ma intorc din drum, priponesc masina in service si mecanicul completeaza cu mai bine de 2L antigel. 

 

Am mers cu 2 zile in urma cu masina si n-am vazut nimic neobisnuit la temperatura motor (mereu ma uit), ajungea la jumatate si statea acolo. Ce sa se fi intamplat in 2 zile ?! ce am remarcat e ca imediat dupa ce a completat cu antigel s-a facut o caldura infernala in masina, caldura fiind setata la tr 1 sau 2, ceea ce ma face sa cred ca saraca pierde de mult antigel. Am plecat cu ea asa si urmeaza sa ma duc s-o puna pe elevator sa vada pe unde pierde. 

 

 

 

 

Atasez poza: 1= normal cu motor cald, 2= astazi, stat la semafor, 3= astazi, maxim. post-24579-004721900 1297958470_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post

Pierde pe undeva antigel (cand ai verificat ultima data nivelul?). Cu masina pe elevator se vede cel mai bine pe unde pierde.

Share this post


Link to post

Eu personal nu am verificat nimic, in decembrie anul trecut mi-a umblat mecanicul la antigel cand am dus-o prima data in service. A pus concentrat, a completat, nu stiu ce-a facut. 

Share this post


Link to post

Ca tot se vorbeste de antigel...astazi miaa sarit un furtun in mers si am pierdut toata apa din motor,nu stiu c cand exact a sarit pentru ca temperatura apei a fost tot timpul in limite normale,am facut cam 20 km azi,de la servici-acasa si in intervalul asta a sarit...eu vazui abur cand ajunsai acasa...Maine o sa pun furtunul la loc,o sa pun apa si o sa incerc sa o pornesc...Care e cea mai grava chestie la care pot sa ma astept?

Share this post


Link to post

Garnitura de chiulasa arsa.Chiulasa deformata.

Share this post


Link to post

Am rezolvat,se rupsese un cuplaj dintre 2 furtune,am bagat o teava si am prins cu coliere pana cand o sa imi faca tata altul pe strung.Masina a pornit ok,merge ok,apa sta ca si inainte...Care sunt simptomele unei garnituri arse?

Edited by EM!L
Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

...Mers intrerupt al motorului, lipsa putere (nu trage), scaderea nivelului antigelului in vasul de expansiune si desigur, foarte mult fum alb la evacuare...

Share this post


Link to post

Motorul merge la fel ca inainte,rotund,nivelul apei(antigel maine cumpar) a ramas neschimbat de ieri,motorul trage la fel ca inainte(ca unul de maxim 90 de cai :wallbanger: ), si fum alb nu da asa mult,nici nu imi dau bine seama ca e si foarte mult abur!

Edited by EM!L
Nu mai cita INTEGRAL mesajul anterior! Foloseşte AddReply sau FastReply din partea de jos a paginii!

Share this post


Link to post

Am schimbat sergatoarele de la nubira din 50/50 (stg/dr) in 53/50 iar rezultatele sunt f bune: bucata nestearsa din parbriz este sensibil mai mica. Nu se incaleca si nu aduna apa in partea de sus a parbrizului. Modificare mica dar utila :) .

Share this post


Link to post

Nubira 2 din 2006

La 20 000 Km:

Schimbat bucse fata st-dr, bieleta antiruliu dr., litrometrul indica aiurea, consum 12,5l/km in oras, placutele de frina sint la jumatate.

Share this post


Link to post

Bieletele antiruliu eu le-am schimbat la 40.000km una si la 90.000km cealalta, placutele la 60.000km (si nu erau nici pe departe la 1/2) deci ambele sunt defecte de km multi mai multi (masina o ai de noua?). In plus o bieleta antiruliu e 20ron, placutele 45ron asa ca nu vad ce mare drama... Indicatorul de benzina fie se schimba sonda fie tabloul de bord (la nubira 2 au fost ceva probleme cu tabloul de bord- turometru, indicator temperatura, km parcursi cel resetabil).

 

Consumul e in limitele normalului pt vremea de afara (oricum depinde de f multi factori). Oricum, daca masina a stat doar in oras sigur e puturoasa si consuma mai mult asa ca iesi la drum lug si da-i putin talpa.

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Am schimbat sergatoarele de la nubira din 50/50 (stg/dr) in 53/50 iar rezultatele sunt f bune: bucata nestearsa din parbriz este sensibil mai mica. Nu se incaleca si nu aduna apa in partea de sus a parbrizului. Modificare mica dar utila :) .

ca veni vorba de stergatoare,de unde iau si eu unele bune, ca eu am dat 15 Ron pe ele. Gasesc lamele de stergatoare originale de Nubira? daca da alea cat costa?

Share this post


Link to post

daca vrei stergatoare bune pui valeo...sunt scumpe dar catva ani n ai stres ;)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...