Jump to content

Recommended Posts

Mie asa imi facea la Citroen...trebuia sa schimb discurile de frana...erau uzate...sau poate placutele au uzat discul neuniform...

 

Share this post


Link to post

Ideea este că masina are 40k km după 10 ani de fabricație se poate să fie de la faptul ca nu a fost folosită?

Share this post


Link to post

Verificat etrieri, curatat pistonase si culise, verificat ovalitatea discurilor si uzura lor.

Share this post


Link to post

Schimba discurile sau iale la strung daca nu sunt prea uzate si schimba si placutele

Share this post


Link to post

vreo revizie la gaz ai facut vreodata? Schimbat filtre, curatat etc?

Am facut revizia la instalatia GPL si nu au gasit nimic anormal.Au curatit doar filtrele care nu necesitau schimbare.

Problema a venit se pare ,sau cel putin asa mi s-a spus, de la garnitura capacului de la culbutori care ,nefiind bine montata , lasa ulei peste fisele de la bujii acestea fiind pline de ulei,3 din 4.

Inclin sa cred ca asta a fost problema pentru ca am schimbat de curand garnitura asta pentru ca pierdea ulei destul de tare si abia dupa asta a aparut problema cu gazul.

Mi-au sters fisele,am schimbat bujiile , si se pare ca momentan lucrurile s-au rezolvat. Voi schimba din nou garnitura de la capacul de la culbutori zilele astea pentru ca mai mult ca sigur ca dupa cateva zile fisele vor lua iarasi ulei si problema va reveni.

Va tin la curent . O zi buna tuturor.

Share this post


Link to post

Cred ca am mai povestit despre garnitura capacului de culbutori dar revin, pentru cam refacut-o a 4-a ora in 2 ani :)

 

1. Se schimba si suruburile pentru ca de la caldura devin casante si se vor rupe la strangere. Se rup deasupra chiuloasei si se pot scoate lejer dar de ce sa te chinui? 15 suruburi x 2 lei bucata

2. Pe langa garnitura de cauciuc mai trebuie folosit un mastic etansat rezistent la caldura. Atentie! Nu va luati dupa ce scrie pe ambalaj! Produsele care promit ca rezista la 150 de grade sa spunem, au aceasta proprietate timp de 30 de min. In rest, mai mult de 120 de grade nu rezista. Cei de la Tytan au un produs care rezista pana la 315 grade in mod exceptional si pana la 250 (sau 280...) in mod normal. Costa vreo 25 de lei.

3. Masticul se aplica pe chiuloasa dupa ce in prealabil a fost curatata suprafata cu hartie abraziva fina si se sterg urmele ori cu putin diluant ori cu alcool tehnic. Masticul se aplica inclusiv pe cercurile din jurul orificiilor de la bujii

4. Dupa ce se aplica masticul nu se strange capacul de la chiuloasa decat pana la ~70%, strangerea finala o faci dupa 10-12 ore cand s-a uscat complet, astfel se realizeaza un cordon.

5. Fisele se schimba!!! Odata intrat uleiul in ele sunt bune de aruncat, am incercat diverse metode de uscare dar nu, se arunca!

 

Link produs Tytan: http://tytan.ro/ro/produse/silicon-rezistent-la-temperaturi-inalte/

 

Spor! :)

  • Like 2

Share this post


Link to post

Am facut absolut tot ceea ce mi s-a sugerat si nu s-a schimbat absolut nimic . Nu mai pierde ulei la fise, pe care oricum le-am schimbat, dar nici nu functioneaza pe gaz. Nu stiu ce sa-i mai fac . Cred ca am sa merg din nou la Pitesti pentru o noua verificare a instalatiei de gaz sau ma rog ce vor crede ce-i de acolo ca este necesar.

Daca cineva s-a lovit de o problema similara il rog sa posteze cum a rezolvat problema chiar nu mai stiu unde s-o duc.

Salutari tuturor.

Share this post


Link to post

Am o intrebare pt. un amic care nu e membru GMClub.ro dar are o Nubira II la care i s-a defectat kilometrajul.

 

In sevice s-a ajuns la concluzia ca e defect ceasul (nu cablu senzor sau altceva) si cum un bloc cu ceasuri costa sute de lei a luat unul de la dezmembrari cu 150 lei care parea ok.

Problema e ca ceasul de la combustibil sta la maxim si nu stie daca e defect sau e normal sa stea asa pana il monteaza.

Il puteti ajuta cu o parere?

Share this post


Link to post

La masinile Dw acul indicatorului de benzina ramane in pozitia nivelului de carburant din rezervor atunci cand nu mai are alimentare. Eu cred ca nu vor fi probleme cu noul tablou de bord. Oricum, in cazul expus, amicul tau poate sa inlocuiasca doar ansamblul kilometrajului cu vitezometru. Adica sa-l transfere din tabloul sh in cel al masinii sale.

Share this post


Link to post

Nu e regula. La espero coboara acul de benzina cand se ia contactul. Și dupa ii ia mai mult de-un minut sa ajunga la pozitia lui

Share this post


Link to post

Multumesc.

La Nubira 2 nu se pot inlocui doar ceasurile in bord, asa au zis la service.

Share this post


Link to post

Nu e regula. La espero coboara acul de benzina cand se ia contactul. Și dupa ii ia mai mult de-un minut sa ajunga la pozitia lui

 

Ba ESTE in regula pentru Daewoo din generatia Lanos, Matiz, Nubira, Leganza. Acul pastreaza indicatia curenta si dupa ce se taie contactul !

 

Nu mai induceti colegii in eroare pronuntandu-va asupra unor aspecte pe care nu le cunoasteti, a se vedea Regulamentul in acest sens.

 

 

Multumesc.

La Nubira 2 nu se pot inlocui doar ceasurile in bord, asa au zis la service.

 

Mananca bors, ca sa fiu elegant. Ceasul de benzina are codul DW96190725. Totusi, nu desfa bordul pana nu esti convins ca este, intr-adevar, defect

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Imi pare rau pentru confuzia creata, colegul a lasat sa se inteleaga ca la toate daewoo se aplica, de aceea l-am contrazis. Nu contest ca pe generatia aceea se aplica regula, spun doar ca nu pe absolut toate daewoo se intampla asta

Share this post


Link to post

OK ... dar suntem pe topicul dedicat Nubira II !!! Prin urmare, hai sa discutam despre Nubira II.

Share this post


Link to post

Va multumesc tuturor. O sa-l incurajez sa inlocuiasca bordul si sa vada daca e ok.

Share this post


Link to post

Consumul de antigel si fumul alb se datoreaza garniturii de chiuloasa. E ciupita. Antigelul ajunge in camera de ardere si in contact cu uleiul. Nu-i asa ca pe capacul pe unde torni ulei e o spuma alba de consistenta smantanii?

 

Rateurile sunt date cel mai probabil de faptul ca a cedat si garnitura de la capacul de culbutori si uleiul a ajuns la fise, le-a umflat si nu mai fac contact corect pe bujii si s-a si acumulat ulei in capul bujiilor.

 

Rezolvare: cumperi frumos kit de garnituri de motor de la Radacini dar vezi ca cea de la capacul de culbutori trebuie sa fie cu bumbii de cauciuc inclusi. Mie mi-au livrat garnitura ptr Nubira 1 :) Revenind. Eu am schimbat asa: garnitura (mastic etansant) de la baia de ulei si cu ocazia asta am curatat-o si am comandat si dop nou ptr ca deja il uzasem. Am schimbat garniturile de la galerii (cea de la admisie s-a mancat in timp, cea de la evacuare noroc ca e din metal), garnitura de chiuloasa si garnitura de la capacul de culbutori. Numai ca la asta ultima am folosit pe langa garnitura din cauciuc si mastic etansat. Atentie! Trebuie sa folosesti un produs de calitate. Din pacate cei de la SIKA nu mai importa Gasket-ul lor si am cumparat de la Tytan, sigilant ce rezista in mod normal la 260 de grade si in mod exceptional pana la 315 (pentru 30 de min.). Asta dupa ce am pus de 2 ori solutii din magazinele auto care nu au avut bunul simt sa adere macar. Se mai inlocuiesc fisele si bujiile. Se curata cu ultrasunete injectoarele. Se curata corpul clapetei de acceleratie. Si atunci cand desfaci motorul trebuiesc curatate supapele si capetele cilindrilor. Multi recomanda sa schimbi arcurile de la supape dar eu nu am facut asta si nu regret. In sensul ca motorul trage intr-un mare fel :)

 

Se pare ca eu nu am conectat corect senzorii de temperatura a apei si acum nu pornesc electroventilatoarele cand trebuie, sau ceva se intampla acolo. Atentie mare la acesti senzori ptr ca sunt pe partea cu admisia sub rampa de injectoare si este greu spre imposibil de ajuns.

 

Suruburile de la chiuloasa se desfac/strang cu cheie de 13 (recomand o tubulara cu 12 laturi de foarte buna calitate) si teoretic ar trebui inlocuite. Eu nu le-am inlocuit ptr ca am aflat asta cam tarziu. In schimb am fost surprins sa constat ca mai pot fi stranse dupa vreo 1000-2000 km rulati. Suruburile de la chiuloasa se strang cu cheia dinamometrica dupa instructiunile din manual.

 

Suruburile de la capacul de culbutori trebuiesc inlocuite neaparat! Sunt dintr-un material prost care devine casant atunci cand este supus la caldura. Si risti sa rupi suruburile cand le strangi. La mine s-au rupt vreo 5 dar deasupra chiuloasei si deci am putut sa le scot. Numai ca a trebuit sa o iau de la capat cu sigilarea capacului de la culbutori.

 

Daca nu ai garaj cu rampa, capre, cric hidraulic, chei tubulare si mult spatiu si lumina nici nu are rost sa te apuci singur de operatiunile astea.

Mike, ai pe cine sa imi recomanzi care poate sa faca toate aceste reparatii?

Tu ti le-ai facut singur?

Share this post


Link to post

Eu cu mana mea, ca e cel mai sfant :) Unde nu ma descurc sau nu am cum sa fac singur apelez la service... Unitate de prestari servicii pentru care am un mare repuls :D

 

La mine, teoretic! curatarea injectoarelor a fost facuta la o ultima vizita in service. Cand am dat eu apoi jos rampa de injectoare (incercam sa ajung la senzorii de temperatura...) am constatat ca nu umblase nimeni pe acolo si ca oricum e greu spre imposibil sa scoti rampa de injectoare fara sa dai admisia jos. Eu am scos si am mutat rampa de injectoare pentru a-mi face loc. Nu poate fi scoasa de pe motor din cauza melcului de la admisie. Din motive de genul asta nu am incredere!

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Pfff... sunt la mana lor! :roll:

O sa le fac un itinerar de interventie pe baza celor spuse de tine aici. Sper sa iasa bine! :mrgreen:

 

Share this post


Link to post

Apropo de suruburile capacului de colbutori.. nu stiu cum ati reusit sa le rupeti in chiuloasa.. a nu se uita faptul ca si acestea se recomanda a fi stranse cu cheie dinamometrica, la fel cum sunt si suruburile de chiuloasa.

Etansati de foarte buna calitate pentru garnituri (in special cea de capac colbutori) mai sunt si cei de mai jos:

Victor Reinz - Reinzosil - http://www.victorreinz.com/EN/Products/Sealing-compounds/REINZOSIL-and-REINZOPLAST.aspx

Dirko HT facut de cei de la ELRING - http://www.elring.de/fileadmin/Dateiablage_DE/2Service/Datenblaetter/Technische_Dichtmassen/Dirko_HT/Elring_Dirko_HT_en.pdf

Loctite 5910 sau 5922 - http://www.loctite.ro/loctite-4549.htm?nodeid=8802627387393

Spor la treaba!

Edited by soricaadrian

Share this post


Link to post

Salutare, am si eu o intrebare, mai exact de unde, si ce model de radiator pentru racire motor recomandati, am gasit Thermotec...nu prea gasesc nimic despre ei, Nissens la fel nu gasesc prea multe pareri, Van wezel parerile sunt impartite...!!

 

Share this post


Link to post

Pe site la radacini se vand 2 modele: unul chinezesc la 350 lei si unul original la 600 sau mai mult. Eu nu as renunta asa usor la cel original de pe masina :D

 

Share this post


Link to post

Thermotec,am eu de 3 ani pe Leganza si este ok cu precizarea ca la mine 3 ani inseamna aprox 90 000km

Share this post


Link to post

in cele din urma am luat Nissens, montat, inlocuit lichid racire, aerisit, plecat la drum si problema se incinge motorul la modul ca urca spre a 4 liniuta si ventilatoarele merg la greu, chiar nu inteleg ce are,adica radiator nou lichid nou, acelas termostat care functiona bine inainte si se incinge, daca merg cu 80 constant sta pana in a 3 liniuta (din 4) daca urc spre 100+ incepe se urce temperatura... si se opreste undeva sub a 4 liniuta dar nu pe zona rosie...

Share this post


Link to post

Suprafata echivalenta redusa (nu poate asigura disiparea necesara a caldurii motorului in regim), intr-un cuvant marfa proasta (fagure sarac ca sa coste putin).

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...