Jump to content

Recommended Posts

Va salut!Am o problema urgenta!Casetofonul imi merge numai pe frecventele de la 600 la 750.Ajutati-ma

Nu prind nici un post de radio

Share this post


Link to post

Salut! Da, are filtru de habitaclu (eventual cu polen). Ridici capota de la motor si in stanga (in fata pasagerului din dreapta) regasesti un capac negru dreptunghiular fixat cu doua piulite pe care le desfaci cu cheia de 10. Are si vreo doua furtunase capacul cu pricina. In mod evident, filtrul e in spatele acelui capac.

 

post-64-0-07040300-1390748559_thumb.jpg

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Salut! Da, are filtru de habitaclu (eventual cu polen).

 

Cred ca s-a strecurat o eroare ... Corect ar fi fost ceva de genul anti polen. Banuiesc eu ca ai vrut sa spui cu carbon

 

 

Share this post


Link to post

Va salut!Am o problema urgenta!Casetofonul imi merge numai pe frecventele de la 600 la 750.Ajutati-ma

Nu prind nici un post de radio

 

Daca este casetofonul original, scoate-i siguranta, lasa-l 10 minute, apoi pune-o la loc. La prima pornire iti va cere codul de tara, Europa are 4, apoi codul casetofonului. Dupa introducere va merge pe toate frecventele.

  • Like 1

Share this post


Link to post

Revin cu o problema :D . Masina a inceput astazi sa vireze greu, putin sacadat as putea spune. Am mai vazut la cineva pe forum ceva asemanator. Se poate rezolva cu degripant sau se poate sa fie ceva mai grav? Chiar vorbeam intr-o seara cu un amic si ii spuneam ca a mea vireaza mult mai usor ca a lui. el avand o masina din grupul VAG. Dar na' Dumnezeu nu doarme :) )

Share this post


Link to post

Schimbi lichidul de la servo (specificatie conf. manual, Dexron III, eu am ales unul facut de Motul) si ungi cu degripant tot ce inseamna cruci cardanice de sub volan si de la intrare in caseta de servo :) Nu o sa-si revina prea tare, directia la mine e dura dar totusi cursiva. Avand in vedere cat costa o pompa noua sau chiar caseta, ma abtin de la a mai face investitii :D

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Am cuparat un degripant WD 40. initial pana am ajuns in oras sa cumpar, deja incepuse sa-si revina singura. fiind si la o distanta de 15km de oras plus o ploicica destul de tare, cred ca a intrat putina apa si a inmuiat putin locul :) )

 

 

Share this post


Link to post

Salutare,

 

Stie cineva de la ce poate fi mufa din partea stanga a pozei ? Se afla sub consola de la frana de mana, m-am tot chinuit sa imi dau seama de unde provine sau la ce ar putea fi folosita, dar nu am reusit sa gasesc un raspuns. Poate ma ajutati voi .

 

Multumesc frumos,

post-20149-0-22715200-1398542657_thumb.jpg

post-20149-0-63883100-1398542672_thumb.jpg

Edited by Marian_MYT

Share this post


Link to post

Salut! Eu am acolo un senzor de la alarma, teoretic daca imi ridica masina, porneste alarma, doar teoretic :) Nu mai stiu daca e legat de mufa aia sau nu. Daca nu, trebuie vazut la un model cu Airbag-uri daca nu cumva are legatura cu partea aia.

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

Sau ar putea sa fie mufa de alimentare a becurilor ce lumineaza vitezele la variantele automate.

Share this post


Link to post

Ce ulei imi recomandati pentru motorul de nubira 1.6 cu instalatie gpl, putin uzat, ce consuma ceva ulei in momentul asta?

Share this post


Link to post

Vezi topicul de uleiuri. Un 10 w 40 e suficient

Share this post


Link to post

Salutare!Azi am pornit masina, nubira2, an 2005, mergea neregulat la relanti si intrerupea in sarcina, daca acceleram pe loc nu intrerupea, aceleasi simtome si pe gaz si pe benzina, am verificat antigelul si surpriza, borcanul gol, am completat cam 500ml de apa, merge un pic mai bine dar nu grozav.Va rog un sfat daca se poate, nu as vrea sa merg la service sa-mi spuna ca e garnitara la chiuloasa si sa fie altceva...!Multumesc!

Masina are 150km reali,vreo 80k km facuti pe gpl.

Edited by lospaa

Share this post


Link to post

Decat un sfat de aici mai bine o minciuna de la service. De fapt, daca nu iti dai seama de minciuna, e vina noastra ca nu ti-am dat sfatul aici pe forum deci da, e garnitura de chiulasa. E un furtun crapat. E o fisa intrerupta. E delcoul. Du-o la service...

Share this post


Link to post

Poate ma insel dar parca sesizez o oarecare ironie in postul tau pe care nu o inteleg, cred ca mai bine imi spuneai sa verific fisele, sa ma uit dupa eventuale scurgeri, sa verific uleiul, am postat pentru ca ma gandeam ca orice sfat prinde bine, normal ca o sa merg la service, ideea era daca s-a mai confruntat cineva cu probleme similare sa-mi spuna iar eu cand ajung la service sa intreb de eventuale probleme...

Share this post


Link to post

Pe gaz daca nu ai apa in vas ingheata plamanul, iar pe benzina poate ai injectoarele infundate.. poate astea sunt cauzele la ce spui tu mai sus.

Share this post


Link to post

salutare, vreau sa montez inchiderea centralizata pe o nubira 2 si nu gasesc mufa de la antena. pe unde dau de ea?

 

Share this post


Link to post

Vrei sa-i dai una-n mufa antenei? Care antena, radio a masinii, a telecomenzii, a modulului de inchidere centralizata, care ma indoiesc c a are antena, a alarmei, a Satelor?

Share this post


Link to post

a modulului de inchidere. nu stiu unde trebuie legata.

 

post-40904-0-42177100-1402502387_thumb.png

Edited by catalinxjoker

Share this post


Link to post

:-j N-ai treaba cu firul ala! E pentru receptie semnal de la telecomanda. Du masina la un mester in alarme. Vezi ca iti trebuie si un actuator cu 5 fire. Esti Offtopic. Cauta in sectiunea dedicata.

Share this post


Link to post

Nubira 2 nu are inchidere centralizata din fabrica? :D

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...