Jump to content

Recommended Posts

aveti si mufele pentru airbaguri si centurile pt airbaguri la modelul SX, instalatia electrica este in proportie de 80% la fel. Eu am Nubira SX si am desfacut instalatia masini pentru imbunatatiri, iar acum este CDX ca nivel de optiuni..

Share this post


Link to post

La aia ma refer. Ideea este ca nu imi aduc aminte sa fi avut lumina in torpedou. Maine desfac iar sa vad. Multumesc!

 

Daca vrei sa iti montezi lumina in torpedou iti donez eu o lampa. Si asa sta degeaba...

Locasul este marcat din turnare si se poate decupa usor cu un cutter mai serios/cutit iar legaturile electrice sunt la fix.

Iti mai trebuie un palpator pe care il poti adapta cu usurinta - poti folosi unul de la alarmele auto.

Succes!

Share this post


Link to post

aveti si mufele pentru airbaguri si centurile pt airbaguri la modelul SX, instalatia electrica este in proportie de 80% la fel. Eu am Nubira SX si am desfacut instalatia masini pentru imbunatatiri, iar acum este CDX ca nivel de optiuni..

 

Adica centurile cu "capse" pirotehnice vrei sa zici presupun. Mufele lor exista...

Share this post


Link to post

aveti si mufele pentru airbaguri si centurile pt airbaguri la modelul SX, instalatia electrica este in proportie de 80% la fel. Eu am Nubira SX si am desfacut instalatia masini pentru imbunatatiri, iar acum este CDX ca nivel de optiuni..

Pai si cum ramane cu senzorul de impact care declanseaza airbagul? Exista cablaje si pentru el?

Mufa de la claxon este total diferita iar instalatia nu are nici un conector disponibil "la vedere" pentru cuplaj airbag volan

Tocmai mi-am montat o coloana de directie cu tot cu volan de CDX si de aceea te intreb.

 

 

... Apropo, eu la SX am tweteere din fabrica.

Edited by soricaadrian

Share this post


Link to post

 

Daca vrei sa iti montezi lumina in torpedou iti donez eu o lampa. Si asa sta degeaba...

Locasul este marcat din turnare si se poate decupa usor cu un cutter mai serios/cutit iar legaturile electrice sunt la fix.

Iti mai trebuie un palpator pe care il poti adapta cu usurinta - poti folosi unul de la alarmele auto.

Succes!

 

Multumesc mult dar o sa o las asa, eram doar intrigat cu cablurile acelea. Daca desfac iar cred ca o sa rup toate clemele acelea de fixare.

 

Share this post


Link to post

 

Multumesc mult dar o sa o las asa, eram doar intrigat cu cablurile acelea. Daca desfac iar cred ca o sa rup toate clemele acelea de fixare.

 

Care cleme? Torpedoul are careva suruburi si gata, este jos. Nu ai treaba cu consola centrala, ci doar cu torpedoul care iese cu totul.

NU ai ce sa rupi..

Si apropo, pe firul de plus al torpedoului (care sta degeaba) ai 12 V continuu indiferent de pozitia cheii in contact - poate iti vine vreo idee sa il folosesti la altceva. Deci trebuie izolat bine...

Share this post


Link to post

are ideie cineva cum se poate inlocui becurile de la climatizare nubira 2?

Share this post


Link to post

Care cleme? Torpedoul are careva suruburi si gata, este jos. Nu ai treaba cu consola centrala, ci doar cu torpedoul care iese cu totul.

NU ai ce sa rupi..

Si apropo, pe firul de plus al torpedoului (care sta degeaba) ai 12 V continuu indiferent de pozitia cheii in contact - poate iti vine vreo idee sa il folosesti la altceva. Deci trebuie izolat bine...

 

Pai ca sa dai jos torpedoul trebuie sa desfaci partea de plastic de sub el prinsa in 3 "bolturi de plastic" (am rupt unul pana m-am prins cum se desfac) si mai trebuie sa desfaci capacul lateral dreapta al bordului. Torpedoul est prins si in lateral, iar capacul acela are 4 cleme metalice puse pe plastic, nu stiu exact cum sa explic dar nu ies usor si am rupt un plastic deja. Am vazut ca firul ala are plus permanent a facut o scanteie cand l-am atins de suportul metalic al plansei de bord si cred ca am si ars o siguranta atunci ca nu imi mai merg luminile de ceata spate.

@ is83 gyc - ca sa inlocuiesti becurile de la clima trebuie sa desfaci tot cadrul acela de plastic din jurul climei, player-ului (e prins in niste cleme care mie imi sareau in bord cand trageam de el, le recuperezi si le pui la loc) si apoi desfaci cele doua suruburi de la modulul de clima. Apoi schimbi becurile. Rog pe cei experimentati sa ma corecteze daca gresesc.

Share this post


Link to post

Pai si cum ramane cu senzorul de impact care declanseaza airbagul? Exista cablaje si pentru el?

Mufa de la claxon este total diferita iar instalatia nu are nici un conector disponibil "la vedere" pentru cuplaj airbag volan

Tocmai mi-am montat o coloana de directie cu tot cu volan de CDX si de aceea te intreb.

 

din cate imi amintesc eu este mufa separata in instalatie unde vii cu instalatia pentru airbag-uri si este situata undeva pe langa consola centrala. in aceasta mufa regasesti si fir pentru claxon pentru varianta de volan cu airbag.

Share this post


Link to post

buna ziua. imi poate spune si mie cineva, daca amortizoare fata sunt identice cu cele de cielo?

Share this post


Link to post

Nubira nu are nici o legatura cu Cielo din punct de vedere caroserie, suspensii etc; doar la unele piese care tin de motor se mai potrivesc cu cielo.

Share this post


Link to post

are ideie cineva cum se poate inlocui becurile de la climatizare nubira 2?

 

Trebuie sa scoti in prima faza rama care mascheaza punctele de prindere ale modulului de comanda a climatizarii.(clemele care fixeaza aceasta rama nu stau mereu la locul lor asa ca trebuie sa fii atent si sa le recuperezi daca o sa cada). Scoti cele 4 suruburi de fixare ale modulului de clima! Scoti cablul de comanda al clapetei Rece-Cald si aici sa ai mare grija sa nu rupi clema de fixare din capatul cablului. Scoti mufa electrica si pe cea de vaccum. Dupa toate acestea o sa reusesti sa ai in mana modulul. Ei abia de acum incepe chestia mai complicata pentru ca un bec se poate schimba usor cu ajutorul unei pensete,el avand gaura de acces directa, dar celalat e ascuns. Pentru al schimba si pe cel de-al 2-lea trebuie sa desfaci modulul. Nu e greu procedeul asta, te uiti pe toate laturile lui si iti dai seama imediat cum se desface,are pur si simplu niste cleme din plastic. Ca sa poti departa putin capacul vezi ca trebuie sa scoti si alimentarea butonului de recirculare(un cablu albastru cu mufa alba mica). Dupa ce reusesti sa departezi capacul modulului tot cu ajutorul unei pensete(dar vezi ca iti trebuie o penseta mai serioasa nu dinaia de facut sprancenele) o sa reusesti sa scoti si soclul celui de-al 2-lea bec. Dupa montarea becului...montarea este inversul demontarii!

Sper ca ti-am fost de ajutor!

Succes!!!

Share this post


Link to post

ok ms dupa ce rezolv vin cu detalii

Edited by Salex

Share this post


Link to post

ok. multumesc. Sa inteleg ca nici radiatorul de apa? :)

 

din pacate nu :)

Edited by mirceajo

Share this post


Link to post

Salut!

Am avut si eu problema asta si s-a rezolvat prin inlocuirea senzorului de presiune si temperatura din rampa de injectoare.

Asta e senzorul:

senzor-presiune.jpg

 

Poti te rog sa imi spui si mie te rog de la ce magazin l-ai luat? Am sunat la radacini si mi-au zis ca poate e diferit de la Nubira 1 la Nubira 2, ca poate nu este bun...exista diferenta intre ele?

 

Multumesc,

 

Share this post


Link to post

De aici l-am luat. Se potriveste la instalatiile BRC sequent 24, instalatii care s-au montat pe nubira 2 din fabrica.

.

Share this post


Link to post

Multumesc, am comandat acum la ei, maine imi ajunge.

Share this post


Link to post

Mi-a ajuns mult asteptatul senzor. L-am montat dar acum nu mai trece deloc pe gaz. Cu cel vechi mai s-a intamplat de vreo doua ori sa treaca mai greu, dar dat fiind ca era SH ma gandesc ca oricum nu era foarte OK. Pb la el era ca nu trecea inapoi pe benzina cand ramanea fara gaz si de cateva zile pe GPL incepuse sa mearga foarte prost, ca si cum nu s-ar mai alimenta bine. Va rog sa ma ajutati daca aveti idee ce poate fi?

Ce mi se pare dubios este ca el nu are nici o garnitura acolo, a venit doar cu o saiba, am incercat si cu ea si fara (cum era montat cel dinainte).

Nici nu stiu unde sa merg in Pitesti sa remediez problema, eu mergeam in spate la Brancoveanu, dar parca as incerca si in alta parte. Vreo idee de baieti seriosi?

Multumesc!

Share this post


Link to post

De aseara nu imi mai merge ceasul din bord,am verificat siguranta Radio/Clock si este in regula , am desfacut ceasul,nu are mufa sarita, care sa fie cauza?

Share this post


Link to post

Nici nu stiu unde sa merg in Pitesti sa remediez problema, eu mergeam in spate la Brancoveanu, dar parca as incerca si in alta parte. Vreo idee de baieti seriosi?

Multumesc!

 

Du-te la Radu pe Depozitelor, langa Leoni, lucreaza bine si nici nu te seaca de bani. Ne spui si noua apoi care a fost problema .

Share this post


Link to post

Multumesc! am fost la Radu si....merge acum.

Problema: s-a spart cotul ala in care este termostatul si a curs antigelul ==> plamanul nu se incalzea.

Rezolvare: am completat cu antigel iar cotul ala o sa il schimb eu diseara.

Pret: aproape degeaba.

 

P.S. in viata mea nu ma gandeam ca este de la antigel.

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Dupa operatiunea de schimbat garnituri (baie de ulei, chiuloasa, capac culbutori) si distributie au aparut urmatoarele 3 probleme:

 

1. Motorul la relanti merge intrerupt. Se simte/vede o intrerupere cam odata la 2 sec. In mers se comporta normal.

2. Motorul se incalzeste si degaja caldura in mod excesiv. Circuitul de racire nu pare sa fie infundat, caldura baga in masina, doar ca se incalzeste excesiv. Au pornit ventilatoarele, lucru ce inainte se intampla doar vara la 40 de grade ;) Interesant este faptul ca acul din bord nu trece de pozitia lui normala, adica la 1/2.

3. Fierbe acumulatorul (stiu cum suna...). Acumulatorul a fost descarcat, l-am pus pe un redresor si masina a pornit cu ajutorul unui robot de pornire. Dupa ce am parcurs ~30 km am simtit un miros ciudat, erau gazele alea de la acidul din baterie. Am masurat bornele si indica 18.x V. De ce?!

 

Idei?! :D

 

Merci!

Edited by mike.omega

Share this post


Link to post

- Poate ai ceva probleme pe la aprindere.

- Citeste-o cu testerul daca nu ai incredere in aparatura de bord. Simturile ne pot insela.

- De la "robot" (s-a "dus" releul).

Share this post


Link to post

Bujii si fise noi :) Asta cu testerul probabil ca e varianta cea mai sfanta. Acum tre sa caut releul :P

 

 

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...