Jump to content

Recommended Posts

Compresorul meu ce face ceva galagie la pornire (vreo 5 sec) imi pare ca actioneaza cam ca la matiz (mananca o parte semnificativa din puterea masinii). In rest baga rece de nu-i adevarat la orice temperatura exterioara. Si la voi se comporta lafel?

La fel facea si al meu la Nubira. Am reincarcat instalatia cu freon si ulei pt compresor (nu mai avea deloc) si n-a mai facut deloc aprox 1-1.5 ani, apoi a inceput iar incet-incet sa faca.

Share this post


Link to post

Salut! Am cautat si pe topicul specializat dar nu am reusit sa gasesc ceva similar. Problema e urmatoarea: A/C porneste si raceste dar dupa un timp se opreste (becul A/C ramane aprins, sigurantele sunt OK). Dupa o perioada poate porni sau... nu! (E foarte enervant ptr. ca nu te poti baza pe el). Am fost la service unde au decis sa-mi faca golire/vacuumare/reumplere – 185 RON. Nu s-a remediat. Mi-au schimbat o componenta (200 RON, e teapa? – mi se pare enorm) care se numeste presostat (se desface cu mana si este insurubat pe o teava chiar langa/sub filtrul de aer). Din Bucuresti la Comarnic am inghetat si dupa aia pana la Predeal a prezentat aceleasi simptome. Cand am ajuns la Predeal, cu A/C pornit am ridicat capota si am vazut ca ventilatorul de A/C e oprit (mentionez ca alteori functioneaza). La intoarcerea de la Predeal spre Bucuresti l-am pornit, a mers vreo 10 min. Dupa care s-a oprit. L-am pornit din nou pe la Breaza si pana in Bucuresti n-am mai avut nicio problema. Ce poate sa fie ca aia de la service vad ca bajbaie...

Edited by CristiV

Share this post


Link to post

la fel pateam si eu cand mergea cand nu desi aveam freon sau uneori nu pornea imediat si am descoperit ca este vinovat butonul de la modulul de comanda ,chiar daca martorul ramane aprins se poate sa nu faca contact bine...solutia : se curata cu spray de contacte dar mare grija la demontat sau daca ai bani schimba modulul cu totul.

Share this post


Link to post

Am fost din nou la service dar A/C se incapataneaza sa functioneaze perfect. Mi-am recuperat cei 200 RON si mi-am pus la loc piesa (presostat) originala. Mi-au spus sa ma prezint cand nu functioneaza pentru ca asa nu isi pot da seama unde este buba!

Edited by CristiV

Share this post


Link to post

Vin si eu cu o intrebare pentru cine se pricepe am o Nubira II 2003 are 229000 km cand am schimbat bujiile(din nou pentru ca prima oara i-am pus champion si am vrut NGK) una din bujii era plina de ulei si mecanicul a zis ca trebuie segmentat motorul ca numai tin segmentii fum nu scoate deloc ulei cam de 6000 km de cand l-am schimbat a cam pierdut ori papat vreo 0,5 l(Castrol Magnotec 10w 40) si altceva cam la orice accelerare, accelereaza urat smuceste. E posibil asta sa fie cauza? bujia innecata.

Share this post


Link to post

Pune o foto cu bujia. Avea calamina pe electrozi sau era coada bujiei plina de ulei?

Share this post


Link to post

Pune o foto cu bujia. Avea calamina pe electrozi sau era coada bujiei plina de ulei?

 

pai nu am mai desfacut-o de atunci de cand le-am schimbat la service parca coada era plina de ulei da

Edited by madalosu

Share this post


Link to post

Daca era coada eu zic sa schimbi mecanicul. Coada era plina de ulei pentru ca e stricata garnitura de la capacul culbutorilor si trebuie schimbata nu din cauza ca pierde compresie.

Cat despre intrerupt, pot fi multe motive. Eu as verifica/schimba fisele de bujii (trebuie sa aiba sub 10 kohmi, sa nu fie crapate si capetele sa nu fie oxidate) si curata injectoarele. Masina are GPL? Presupun ca ai schimbat consumabilele (filtru benzina, filtru aer).

Edited by andreib

Share this post


Link to post

Daca era coada eu zic sa schimbi mecanicul. Coada era plina de ulei pentru ca e stricata garnitura de la capacul culbutorilor si trebuie schimbata nu din cauza ca pierde compresie.

Cat despre intrerupt, pot fi multe motive. Eu as verifica/schimba fisele de bujii (trebuie sa aiba sub 10 kohmi, sa nu fie crapate si capetele sa nu fie oxidate) si curata injectoarele. Masina are GPL? Presupun ca ai schimbat consumabilele (filtru benzina, filtru aer).

 

pai sa stii ca mecanicul ala era un moldovean cam prostanac asa :) nu ca era vre-un mecanic de-l cunosteam eu, pai si atunci inseamna ca trebuie sa schimb garnitura aia sper sa nu coste prea mult. Despre intrerupt fisele sunt schimbate(de fostul proprietar) bujiile le-am schimbat eu(a 2-a oara in 10000 km cam asa) filtrele le-am schimbat ce cred si eu e ca ar putea fi injectoarele sau clapeta de acceleratie sa o curat sau amandoua. Da masina e pe GPL(Tomasetto Stag II). Cat despre papat ulei un mecanic(altul) a zis sa-i fac consumul la ulei pana intr-o 100 de km\ora ca dupa viteza asta poate sa i-l arda nu sa pape si ar fi ok. Dar eu nu am cum sa fac asta pentru ca eu aproape toate drumurile le fac pe autostrada

Share this post


Link to post

Verifica fisele, piesele gm sunt de proasta calitate si e posibil sa fie intrerupta una deja. Injectoarele sigur sunt partial infundate de la mers pe gpl. Nu ar strica si o verificare/reglare a instalatiei de GPL si schimbarea filtrului de gaz.

Share this post


Link to post

Verifica fisele, piesele gm sunt de proasta calitate si e posibil sa fie intrerupta una deja. Injectoarele sigur sunt partial infundate de la mers pe gpl. Nu ar strica si o verificare/reglare a instalatiei de GPL si schimbarea filtrului de gaz.

 

Da ar cam trebui sa o duc si la o revizie GPL cand mai opresc la semafor de exemplu sau in primele viteze cand demarez mai sare dupa gaz si apoi intra iar singura, se aude tacanitul ala intr-una ca iese si trece pe gaz la loc dar intreruptul ala la acceleratie se manifesta si pe gaz si pe benzina parca parca mai putin pe benzina

Share this post


Link to post

Pai si daca mai merg ceva cu garnitura aia capac cubultori dusa se intampla ceva grav?

Share this post


Link to post

Nu, doar va pierde ulei in continuare.

Share this post


Link to post

oricum mai grav parca ar fi smuciturile alea la acceleratie care au devenit din ce in ce mai dese din ce am mai citit pe forumuri are trebui sa-i fac urmotoarele treburi la un service - sa verfic fisele, sa curat clapeta de acceleratie, sa verific bobina de inductie, sa curat injectoarele apoi mai e EGR-ul ala (sa-l anulez probabil am inteles ca se poate) si dupa toate astea ce ar fi sa faca tot asa ma iau cu mainile de par

Share this post


Link to post

Am pedala de frana foarte moale, nu prinde frana etc. Placutele de frana sunt ok, acum ma gandesc sa aerisesc instalatia si sa schimb lichidul de frana. Alte rezolvari?

 

De care lichid pot cumpara?

 

 

 

 

Share this post


Link to post

DOT4 (eventual DOT 5.1 dar NU DOT 5). Orice brand cat de cat cunoscut e ok.

Share this post


Link to post

A cumparat un prieten o nubira 2 break 1.6 16v si ii tiuie intr-una pompa de benzina. Asa face toate? tiuitul e destul de puternic si deranjant. Asa face toate, sau sa se astepte sa il lase oricand pompa?

Pe de alta parte cat costa o pompa de benzina de nubira2 1.6? Din ce am cautat pe net nu am gasit mai jos de 4 mil 800, iar originala GM 650ron. ASa mult costa, sau se potriveste de pe la espero,cielo,leganza? Stiam ca la daewoo intretinerea e super ieftina, din ce am cautat pentru nubira2 nu mi s-au parut asa preturi mici deloc. Sau intretinerea ieftina este la matiz/cielo/espero si mai putin la nubira? :)

Share this post


Link to post

Nu e normal, cea originala cand e ok nici nu se aude cand e motorul pornit.

Share this post


Link to post

Mersi mult pt raspuns.

In rest ce poti sa imi mai spui de intretinerea la nubira. Mie la prima vedere piesele mi se par clar mai scumpe decat la cielo/espero/matiz. asa este? De asemenea cu pompa de benzina. Pai o pompa bosch pt nubira e 640lei, iar pt megane 450lei. Poate stie cineva preturi mai bune, sau astea sunt preturile :)

Share this post


Link to post

Cauta in mai multe surse, gasesti preturi bune. Poti incerca si ROKOR.

 

PS: Vezi ca este un topic dedicat cu preturi piese nubira.

Share this post


Link to post

[am si eu o problema la nubira klaj! toate vitezele intra normal,mai putin treapta 5. ce poate avea? nubira e din 2000 motor 1,6 benzina

Share this post


Link to post

Ori timoneria are joc mare si trebuie schimbata ori un sincron din cutie a decedat. Caraie/intra greu sau ce face?

Share this post


Link to post

De aseara cand franez mi se aude un zgomot la roata deapta de parca ar freca fier pe fier!De dimineata am dat roata jos,verificat placute(sunt cam 50% uzate),verificat disc,am pilit bavura de la extremetitatile discului cu o pila, am verificat etrier,glisierii...tot!Am montat la loc si masina face la fel...Care sa fie cauza?

Share this post


Link to post

Se gasesc pe undeva aerisitori / aerisitoare pt etriere de nubira2 ? am fost la un magazin si mi-au spus ca n-au vazut niciodata (separat, decat piesa). Trebuie sa cumpar tot etrierul? 

Share this post


Link to post

Nu e normal, cea originala cand e ok nici nu se aude cand e motorul pornit.

 

salut am si o problema cu frana la nubira 2 2004 la viteze mai mari 90/120/h cand calc frana imi trepideaza volanul??

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...