Jump to content

Recommended Posts

@CristiV: Eu am schimbat distributia masinii la 3.5 ani si 44k km.

Si bine am facut, cureaua prezentand pe interior (simpla inspectia vizuala nu le face vizibile) crapaturi mici ce ar putea progresa in timp, ducand la distrugeri semnificative ale motorului.

Imbatranirea cauciucului curelelor e la fel de periculoasa ca numarul de km parcursi.

Share this post


Link to post

Si bine am facut, cureaua prezentand pe interior (simpla inspectia vizuala nu le face vizibile) crapaturi mici ce ar putea progresa in timp, ducand la distrugeri semnificative ale motorului. Imbatranirea cauciucului curelelor e la fel de periculoasa ca numarul de km parcursi.

 

Mi se face parul maciuca! Ma duc s-o schimb...

Astept raspuns, de la cine stie, si la intrebarea cu antigelul!

Share this post


Link to post

Se poate scoate tot antigelul doar ca, e ceva mai mult de munca.

Share this post


Link to post

cand am schimbat antigelu eu am desfacut furtunu ala din dreata de jos de la radiator are un colier care il strangi cu un patent sau ceva sa apuci bine de el fara sa il strici si am scos 4L si inca putin de lichid in ea..

aa si dute si schimba cureaua aia cat mai repede nu de alta da sa nu ai surprize...

Share this post


Link to post

cine poate sa ma ajute ? de ce intrerupe masina cand se incalzeste motorul si cand e rece merge perfect ?mai mult daca o turez peste 3000 rpm imi da in nas?iti multumesc anticipat!!!

Share this post


Link to post

Salut !

In primul rand da-ne ceva detalii despre masina: nr de km, ultima revizie si ce anume s-a schimbat etc.

Problema poate avea o singura cauza sau un cumul de cauze. Prin eliminare succesiva este posibil sa o rezolvam sau

mergi la service.

 

Davai detalii sa vedem cu ce te putem ajuta.

 

 

Share this post


Link to post

173000 km dar am schimbat motor de 9 luni motor bun revizie in 2009 septembrie

Edited by Mircea
Nu mai cita inutil mesajul anterior.

Share this post


Link to post

@Cristi V - eu am schimbat distributia la 50000 si 5 ani . Sunt intru totul de acord cu ce spune Juliaen. Vezi daca reusesti sa gasesti intinzatorul de la

cureaua de accesorii cu rola din metal. Rola aia se deformeaza mult mai mult decat cea de la distributie.

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post

173000 km dar am schimbat motor de 9 luni motor bun revizie in 2009 septembrie

 

Am inteles.

Cauze posibile :

- ICU / Clapeta acceleratie murdare.

- Bujii / fise de bujii imbatranite.

- daca ai scos de curand bateria - Reset ECM.

 

- Sonda Lambda pe final de viata ( daca ai ).

 

Asta trebuie vazut in prima faza.

Share this post


Link to post

clapeta am curatato fisele par bune reset ECMeu lam facut dar poate imi explici cum il faci tu sonda la fel zice mecanicul meu ca e buna problema e de ce la rece merge ok iar cand se incalzeste incepe sa intrerupa si tot odata incepe sa galopeze?

Edited by Mircea

Share this post


Link to post

Ce intelegi prin galopat? Fisele par bune, dar le-ai masurat? Ce bujii ai si de cand?

Share this post


Link to post

Salutare tuturor,

 

Va deranjez si eu cu o mica intrebare...am mai cautat raspuns la ea si soltutii dar nu prea am noroc.

 

Am o nubira 2 - 5 ani - 47000 km.

 

Masina merge bine in principal, dar cand accelerez ( si este in viteza ) motorul scoate un zgomot groaznic ( de parca raschetez cu spatula o tigaie...un zgomot metalic subtire, foarte enervant, care se si aude tare in exterior )

 

Am crezut ca e toba sparta pe undeva, dar cand e le relanti si accelerez motorul se aude normal, placut..cum sunt obisnuit de ani buni incoace.

 

Singurele 2 considerente de mentionat ar fi:

 

1. Am sesizat niste mazga pe blocul motor, nu mi-a mirosit a nimic dar poate scapa niste ulei..care in contact cu mizeria face mazga..si in lipsa uleilului motorul sa scoata sunete? mie joja imi arata ca sunt la jumate cu uleiul

2. Desi are 5 ani si 47k nu i-am facut distributia? vreuna din piesele respective poate duce la un astfel de sunet?

 

 

Va multumesc mult!

Share this post


Link to post

DA. Probabil ai un intinzator defect/ pompa de apa defecta/ curea accesorii slabita. Oricum, mergi fuguta in service si schimba kitul distributie si accesorii, e probabil sa plangi cat de curand daca nu.

Share this post


Link to post

Cureaua de accesorii este slabita.

Share this post


Link to post

Am inteles.

Cauze posibile :

- ICU / Clapeta acceleratie murdare.

- Bujii / fise de bujii imbatranite.

- daca ai scos de curand bateria - Reset ECM.

 

- Sonda Lambda pe final de viata ( daca ai ).

 

Asta trebuie vazut in prima faza.

 

 

frate daca tot pomenesti de resetare ECM explicami te rog tu cum faci resetarea si inca ceva de fise batrane eu nu am auzit fisele ori merg ori nu merg chiar si sonda lambda pe final de viata ???? eu vreau sa aud pareri de la un om care sa intalnit cu ecest defect nici decum de la iubitori de masini care dorm in ele sau de la aceea care stau zi lumina langa masina doar de dragul ei???

 

Salutare tuturor,

 

Va deranjez si eu cu o mica intrebare...am mai cautat raspuns la ea si soltutii dar nu prea am noroc.

 

Am o nubira 2 - 5 ani - 47000 km.

 

Masina merge bine in principal, dar cand accelerez ( si este in viteza ) motorul scoate un zgomot groaznic ( de parca raschetez cu spatula o tigaie...un zgomot metalic subtire, foarte enervant, care se si aude tare in exterior )

 

Am crezut ca e toba sparta pe undeva, dar cand e le relanti si accelerez motorul se aude normal, placut..cum sunt obisnuit de ani buni incoace.

 

Singurele 2 considerente de mentionat ar fi:

 

1. Am sesizat niste mazga pe blocul motor, nu mi-a mirosit a nimic dar poate scapa niste ulei..care in contact cu mizeria face mazga..si in lipsa uleilului motorul sa scoata sunete? mie joja imi arata ca sunt la jumate cu uleiul

2. Desi are 5 ani si 47k nu i-am facut distributia? vreuna din piesele respective poate duce la un astfel de sunet?

 

 

Va multumesc mult!

 

frate ai o pierdere de ulei pe undeva la motor semering daca nu ai pierdere sa dat la ulei segmenteaza motor

 

DA. Probabil ai un intinzator defect/ pompa de apa defecta/ curea accesorii slabita. Oricum, mergi fuguta in service si schimba kitul distributie si accesorii, e probabil sa plangi cat de curand daca nu.

 

 

pt ce sa schimbe kitul frate mai bine sa dea jos cureaua si sa verifice ce rola e defecta daca bataie e din cuzineti????? daca dai un sfat dal bun nu doar sa te afli in treaba

 

Cureaua de accesorii este slabita.

 

 

si tu sti?????? aia fluiera daca e slabita copile

Share this post


Link to post

frate daca tot pomenesti de resetare ECM explicami te rog tu cum faci resetarea si inca ceva de fise batrane eu nu am auzit fisele ori merg ori nu merg chiar si sonda lambda pe final de viata ???? eu vreau sa aud pareri de la un om care sa intalnit cu ecest defect nici decum de la iubitori de masini care dorm in ele...

Frate ... ca sa zic asa, sint peste 20.000 membri ai acestui forum. Daca fiecare ar pune o intrebare si s-ar da raspunsuri individuale, iti dai seama cum ar arata forumul ??? Toate cele pe care le-ai intrebat si la care ai primit niste sugestii au fost discutate si rasdiscutate. Exista functia de cu ajutorul careia vei gasi raspunsurile la intrebarile tale :) . Informatii exista, doar sa vrei sa le cauti

 

De exemplu:

1. Reset ECM

2. Idle Learn

3. Fise 1 sau Fise 2

 

LE:

pt ce sa schimbe kitul frate mai bine sa dea jos cureaua si sa verifice ce rola e defecta daca bataie e din cuzineti????? daca dai un sfat dal bun nu doar sa te afli in treaba

Deja te-as intreba de ce nu dai tu insuti curs sugestiei pe care ai facut-o altcuiva ... adica ala cu sfatul bun sau aflatul in treaba ? De ce sa schimbe kitul dupa 5 ani si 47.000km suna a intrebare pusa de mecanic obisnuit cu ciocan, patent si sirma la metru ...

Edited by Salex

Share this post


Link to post

Malea, da' priceput esti! Si ai niste termeni in tine de mai sa-ti dau un warn nu alta!

Revizuieste-ti limbajul ca aici nu esti in atelierul tau de pe malu' santului!

Pune mana de verifica la tine pe unde-ti trage aer fals in admisie de se tureaza singurica, si pastreaza sfaturile legate de "reparatul" distributiei pentru tine.

Share this post


Link to post

Vreau si eu o parere...

 

Am mers zilele astea cam 1000 de km cu a me barca si am observat ceva cel putin ciudat. Acuma ca oi fi eu nebun sau ca e ceva ramane de stabilit. Am obs ca de pe la 80-90 la ora cand o turez pe la 3000 de ture in mers pe langa acceleratie se aude un vrum-vrum-vrum constant cam pana pe la 110-120 , dar nu tot timpul, am observat ca se aude mai accentuat atunci cand iau piciorul de pe acceleratie. Sunteul, pt cei care au avut aceasta problema este oarecum asemenator cu acel sunet cand ai rulmentul dela roata bulit, numai ca nu cred ca e rulmentul pt ca din ce am observat sunetul are legatura cu acceleratia si turatia motorului. Alta chestie ar fi cade pe la 150 in sus acest vrum-vrum se aude mai des si mai tare... de la ce sa fie, daca ma duc la un service la ce sa se uite aia sau ce ar putea fi ca sa imi dau seama daca stiu aia ce sa ii faca. Multumesc in avans de raspunsuri.

Share this post


Link to post

Sunt cu siguranta rulmentii...cand accelerazi sau decelerezi apar diferite "forte" care fac ca acesti rulmenti sa "urle" sau nu...am avut acum 2-3 saptamani acelasi caz...nu am scapat de zgomot pana nu am schimbat ambii rulmenti (fata) ...ca idee cand am ridicat masina pe elevator, nu se mai auzea nimic si binenteles esti tentat sa spui ca nu sunt rulmentii

Share this post


Link to post

si tu sti?????? aia fluiera daca e slabita copile

 

un zgomot metalic subtire, foarte enervant, care se si aude tare in exterior

 

ps: recapituleaza gramatica lb romane, clasa a 2-a, "copile"

Edited by LYM

Share this post


Link to post

Am fost si am investigat problema de care ma interesam mai sus. Am ajuns la service, am explicat simptomele, a luat-o la o tura mecanicul respectiv si mia spus ca intradevar se aude un vuruit peste 80 kmh dar a zis ca nu e niciun rulment bulit, a mai turat-o in service sa mai uitat pe acolo pe la motor si a ajuns la geniala si binecunoscuta explicatie... "Asa face toate!" Ce sa mai zic... i-am zis sa imi curete macar IAC si sa imi verifice sonda lambda si alimentarea sa vad de ce e consumul care e asa de 14 si mia zis ca si alea sunt in parametri normali conform testerului. Toata treaba ma costat 50 de lei dar de mare lucru nu a beneficiat, inafara de IAC curat.

Edited by dariomario

Share this post


Link to post

Dario, ulei ai in cutie?

Share this post


Link to post

in care cutie? azi oricum m-am speriat ca am gasit sub ea o pata de ulei maaaaare si mau trecut frisoanele, dar s-a dovedit ca era de fapt de la alta masina uleiul ca a mea nu scapa pe nicaieri. In alte cutii nu m-am uitat sa vad de ulei. Sunt cam noob in domeniul auto si nici nu prea stiu unde sa ma uit.

Share this post


Link to post

Salut tuturor!! Am si eu o nubira2 din 2003 ... si am schimbat recent cateva bucse ca facea ca toti dracii si cineva mi-a zis ca tre sa schimb si bolturile de la etriere ca cik si alea dau un zgomot ciudata daca sunt uzate..am facut si chestia asta si totusi nu am scapat de zgomotul ala naspa de pe partea stanga (fata)..ma poate ajuta si pe mine cineva cu un sfat? Multumesc mult!!!

Share this post


Link to post

Bieletele antiruliu le-ai inlocuit? Alea clantane la nubira pe fata. Glisierele de la etrieri le-ai inlocuit degeaba.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...