Jump to content

Recommended Posts

Intrebare: oglinzile la Nubria se pot rabata si invers, adica se pot da peste cap? Eu am reusit performanta acum cateva minute cu ajutorul unei porti de la un gard :D . Dupa incident am tras oglinda inapoi ba chiar am si rabatat-o normal, am miscat-o din comdanda electrica si totul pare ok adica merge perfect. Este noapte si nu mi-am dat seama daca s-a zgariat dar la prima vedere nimic nu pare in neregula. Asa se intampla cand mergi prea mult cu spatele noaptea.

 

Ca sa nu mai zic ca boul care a deschis poarta am fost tot eu :P .

Share this post


Link to post

Da, se rabateaza in ambele sensuri! De altfel, chestie foarte utila cu atatia "chiori" pe drum. Eu am aflat cand a trecut un omulet beat prin parcare si mi-a agatat oglinda, care s-a dovedit a fi destul de rezistenta.

Share this post


Link to post

La oglinda de pe partea stanga, reglajul sus-jos NU mai functioneaza, stanga dreapta functioneaza.

Pe partea dreapta totul ok.

Aveti idee ce poate fi ?

Share this post


Link to post

S-a rupt sau a sarit tija de actionare .

Share this post


Link to post

Merci ovi_jer, am scos oglinda , am montat-o la loc - am testat , incepuse sa se miste in sus, in jos nu.

Am mai miscat de oglinda, pana la urma pare ca si-a dat drumu - a inceput sa se miste si in jos. Totusi parca merge ca si cum ar fi amortit motorasul ...

Edited by dinoc

Share this post


Link to post

Incearca sa actionezi motorasele fara oglinda sa vezi cum lucreaza.

Share this post


Link to post

Am patit-o si eu. Asta e funny, ca sa nu zic altfel. Eu la un moment dat chiar ma intrebam daca nu sunt eu dus. Miscam sa imi reglez cand parcam, oglinda stanga si nu functiona sus-jos. Restul mergea perfect. A doua zi, totul in regula. M-am gandit ca mi-se paruse mie, insa dupa vreo 2 zile, iar nu mergea sus-jos, apoi mergea urmatoarea zi... si tot asa de cateva ori. Pana la urma nu a mai dat semne de oboseala, iar eu m-am obisnuit cu locul de parcare si nu am mai frecat-o presa mult, insa cand o mai incercam mergea.

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Am patit si eu acelasi lucru acum un an. Problema a fost de la butonul de actionare oglinzi, erau oxidate unele contacte. Se poate verifica, e o posibilitate. La mine a mers, de atunci nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post

Si a mea face asa. Daca sunt in panta si trag frana de mana si las masina sa stea numai in ea se aud niste sunete sinistre :) . Dar nu cred ca e vre-o problema frana de mana functioneaza bine masina e in garantie. Cand trag frana pe teren drept nu se aude nimic.

Share this post


Link to post

La mine face la fel (la inceput ai impresia ca bantuiau fantome, dar m-am obisnuit); raspunsul la problema aceasta a fost dat aici, la punctul 6.

Share this post


Link to post

Am cumparat in urma cu 3 luni o Nubira II SX cu instalatie GPL pana acum am 9000 km in mare sunt multumit de ea insa am cateva probleme, cea mai importanta e legata de instalatia GPL si anume:

trece dupa gpl pe benzina si se aude un piuit ca si cum rezervorul ar fi gol. Dau butonul pe benzina si apoi pe gaz si isi revine din prima sau nu. In momentul in care se intampla asta se simte la pedala de acceleratie( ca si cum masina s-ar opri). Acest fenomen poate sa apara si cand rezervorul de gpl e plin,1/2 sau aproape gol.Poate sa apara de 3 ori intr-o zi sau deloc, deci nu are o anumita periodicitate

Am fost la service dar nu se pricep tot ii reseteaza ECM-ul sau umbla la nu stiu ce setari

 

PS cat costa revizia la 10000km

Share this post


Link to post

[ CER AJUTOR DIN PARTEA CELOR CARE AU NUBIRA II CDX SI NU NUMAI.

Am cumparat o Nubira II de curind(NOUA) acum o luna am achizitionato si am probleme mari la ea,dupa 1000 de km parcursi dupa revizie am pierdut tot uleiul din motor martorii de bord sau aprins tirziu abia in curbe strinse si am oprit pe loc lasind un timp sa verific uleiul si joja era curata.

Am fost la service si mia spus ca garnitura la culbutori era pusa gresit deci concluzia defect de fabricatie,mi-a remediat defectiunea dar acum constat ca consumul de ulei este foarte mare circa 1 l la 300 de km,la gura tevii de esapament stringi cu degetul funinginea.ASTEPT SUGESTII SI SPRIJIN DE LA VOI.

Share this post


Link to post

Sugestia este sa mergi sa inlocuiesti motorul in garantie.

Share this post


Link to post
Am fost la service si mia spus ca garnitura la culbutori era pusa gresit deci concluzia defect de fabricatie

Nu mai ai ce carpi la acest motor si nu are sens sa repari la o masina noua deci ceri schimbarea motorului pe garantie.

 

Poate curge tot uleiul pe la garnitura culbutorilor? Nu au observat nimic la revizia de 1000km?Te rog detaliaza pentru ca ceva nu se leaga in aceasta poveste, ar fi prima nubira cu probleme la motor de pe forum (la km putini). Acum o luna vorbeam cu inginerul de la daewoo si spunea ca nu a umblat la motorul nici unei nubire in garantie pana acum (de 6 ani de cand lucreaza la service-ul daewoo).

 

De unde este luata masina, la ce service ai fost? Daca ai nevoie de ajutor trebuie sa dai toate detaliile, asa nu putem sa te ajutam cu mare lucru. Vineri a fost intalnire daewooclub in Iasi, daca veneai puteam sa incercam sa te ajtam cu sfaturi etc...

Share this post


Link to post

sa fiu mai exact am luat masina prin Sermecom acum o luna si doua saptamani,la revizia de 1000 de km zic iei ca totul era ok,dupa aceasta revizie care a durat maxim 30 de minute am plecat la drum prin tara si aproximativ la 1800 de km cit aveam la bord au aparut problemele eu nu am verificat in drum uleiul ca doar nu am sa ma opresc din 100 in suta de km sa vad joja,mi-am pus semne de intrebare abia cind in curbe strinse se aprindea becul la ulei si atunci am oprit si am verificat si am constatat ca nu mai aveam ulei,am apelat la prieteni sa vina sa-mi aduca 4 litri din care 3 iam pus in motor normal dupa ce sa racit bine motorul,a doua zi am fost la service la Sermecom si au constatat ca garnitura la culbutori e vina,dar nici dupa aceeasta interventie nu mau mutumit fiindca iar am mers la un drum lung si dupa 200 de km am verificat uleuiul si era lipsa cam 1 litru , atit am completat eu ca sa fie joja la nivel.Acum fac un calcul mai exact cit ulei i-mi consuma pe distanta parcursa si am sa spun exact cit ulei ia dar e anormal si am sa cer sa schimbe tot motorul alte reparatii nu le mai dau voie sa faca.

Share this post


Link to post

La revizia aceia, ai schimbat uleiul?

Share this post


Link to post

Poate au uitat sa stranga piulita la baia de ulei, in cazul in care l-ai schimbat la 1000 Km. Am mai auzit cazuri... Incearca sa te uiti pe dedesubt sa vezi daca se vad urme de scurgeri. Din putin vasta mea experienta stiu ca la un asemenea consum monstruos de 1 litru la 200 de km trebuie sa scoata fum ca o locomotiva cu abur.

Share this post


Link to post

Eu zic ca au uitat sa puna uleiul!

Share this post


Link to post

Desi terifiant, este foarte posibil si asta. Eu in locul lui sitotusinubira as face o plangere la OPC si apoi as cere sa mi se inlocuiasca complet motorul fara coemnatrii din partea lor. Daca ies asa de proaste din fabrica, nu vreau sa imi inchipui ce iese de pe mana mecanicilor.

Share this post


Link to post

Nu cred ca are legatura cu fabricatia. Daca ar fi avut, problema ar fi aparut de la inceput. Cum la el s-a manifestat fix dupa revizia de 1000, tind foarte tare sa cred ca au facut aia ceva gresit. De-aia am si intrebat daca a schimbat uleiul, pentru ca daca nu l-a schimbat, nu stiu ce-au putut sa-i faca s-o zapaceasca in halul ala. Totusi, uleiul este consumat sau pierdut? Adica masina da fum sau nu?

Share this post


Link to post
[ dar acum constat ca consumul de ulei este foarte mare circa 1 l la 300 de km,la gura tevii de esapament stringi cu degetul funinginea

 

Se pare ca da, insa ma gandesc ca or fi paraditi de tot segmentii, cine stie cat ulei mai era ramas in baie sau pe pistoane pana sa se aprinda becul de la bord. Si in afara orasului se merge mai turat oricum, naspa intamplare in orice caz. Cred ca originea si-o are in acea revizie de 1000 km... :(

Edited by Gica

Share this post


Link to post

Bun, sa o luam sistematic:

1. Ai schimbat uleiul la 1000km?

2. Ai verificat uleiul la 1000km (sau macar ai ridicat capota masinii)?

3. Ce s-a verificat la revizia de 1000km?

4. In primii 1000km+1800km (pana s-a aprins becul) ai ridicat vreodata capota?

Share this post


Link to post

Cine ma poate ajuta cu o poza a unei Nubira2 cu portbagajul (locul unde e roata de rezerva, cu mocheta data la o parte)

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...