hawkeye Posted May 15, 2006 pozitia nu are bec w5w ? eu asa-mi aduc aminte cand le-am schimbat, si sunt ferm convins ca aici am citit ce fel de bec este. Share this post Link to post
Lucian79 Posted May 15, 2006 Alarma falsa . Ieri seara cand am scos-o din garaj becu mergea si merge si acuma. Banuiesc un contact imperfect. Share this post Link to post
niniaina Posted May 15, 2006 pozitia nu are bec w5w ? eu asa-mi aduc aminte cand le-am schimbat, si sunt ferm convins ca aici am citit ce fel de bec este. ai dreptate e w5w Share this post Link to post
DIO Posted May 20, 2006 fftopic: Nu am vrut sa mai deschid un topic, de aceea intreb aici: Pana ieri farurile mele puteau fi aprinse doar daca aveam cheia in contact. Acum le pot aprinde si fara cheie. A mai patit cineva asta? Aveti idee ce s-ar fi putut intampla? Cu alarma am avut o multime de probleme pana acum (...instalare romaneasca). Poate avea vreo legatura? Share this post Link to post
Abram Burel Posted May 20, 2006 Esti sigur ca nu se aprindeau daca nu aveai cheia in contact? Poate ca doar ti se stingeau cand scoteai cheia din contact Share this post Link to post
DIO Posted May 20, 2006 90% sigur. Dar acum parca am unele indoieli. Sa inteleg ca incep sa imi cunosc masina dupa 2 ani?! Share this post Link to post
Satori Posted May 20, 2006 Fara cheie in contact merg doar pozitiile. Invariabil. Share this post Link to post
DIO Posted May 20, 2006 Daca si voi confirmati inseamna ca asa este, desi sunt convins ca am mai incercat sa le aprind si nu se putea. Oricum, m-am linistit. Share this post Link to post
Abram Burel Posted May 26, 2006 Am vazut aseara un bec de pozitie Blue Vision (nu spun a lu' cu'e ) care se vedea mai galben decat astea ale mele care nu s-au ars. In schimb a bagat Sato lanterna pe gaura (in locul lui) si a rezultat evident ca viitorul e al ledurilor. Deci, acum masor de zor. Ah, era sa uit (obicei prost): - pe stanga se poate scoate relativ usor (cu conditia sa aveti labe cel mult 100-70-90) - pe dreapta eu zic ca cel mai simplu e sa dati capacul de la filtrul de aer jos si sa scoateti filtrul (va mai uitati si la el cu ocazia asta) - nu am incercat inca, dar sunt divergente de opinii (eu unul n-as da farul jos ca sa schimb un bec ) - se scoate prin desurubare 90 de grade si se monteaza... viceversa Sper ca joi sa am deja leduri pe acolo. Share this post Link to post
Satori Posted May 26, 2006 Da, tu nu vrei sa dai jos farul (7 suruburi - dai jos si masca cu ocazia asta) si eu nu vreau sa dau jos filtrul 4 suruburi sanatoase. Lasa, gasim noi pe unu cu mana mai fina. Daca reusesti ceva cu ledurile, vreau si eu Share this post Link to post
Abram Burel Posted May 26, 2006 Facut. rezultatul e i-n-f-i-o-r-a-t-o-r. Ti-e rusine sa aprinzi farurile. Am facut doar unul de prototip. In principiu nu e chiar mare scofala. Problema principala sunt ledurile care nu prea sunt pe stoc la pepiniera lui Soran. Ar mai fi si pretul lor (cam 7 RON bucata si am pus 2). Nu indraznesc sa pun poze ca scula mea nu stie sa faca asa ceva, deci ramane pe joi. Share this post Link to post
Satori Posted July 31, 2006 Mi s-a mai ars un bec la Kalos, cel de la numarul din spate. Surpriza surpriza, slotul sau este foarte galben, se pare ca se incalzeste foarte rau acolo. Pana si arderea s-a datorat acestei probleme. Share this post Link to post
Satori Posted July 31, 2006 M-am gandit sa schimb si celalat bec de la numar. Ei bine, acesta, desi inca functiona, topise de tot soclul si, bineineles, acesta din urma s-a cam spart cand am scos becul. Leji bleu suna bine. Share this post Link to post
Abram Burel Posted July 31, 2006 Gluma, gluma, dar nişte leduri albe pe numărul din spate zic că dă ca lumea. Mă uit mâine să văd despre ce e vorba Share this post Link to post
Satori Posted August 22, 2006 Cum se scot semnalizarile de pe aripi? Nu s-au ars dar... vreau eu sa le scot nitel Share this post Link to post
Mircea Posted August 22, 2006 Daca se scot ca la nubira, tragi de ele spre inapoi sau inainte, apoi le rasucesti si le tragi afara. Nu cred ca au facut coreenii alt sistem la Kalos. Share this post Link to post
Satori Posted August 22, 2006 Mdea... Side Turn Signal Lamps Removal Procedure 1. Disconnect the negative battery cable. 2. Slide the side turn signal lamp rearward. 3. Remove the lamp. 4. Disconnect the electrical connector. Sa vedem in practica Share this post Link to post
alx Posted August 22, 2006 In practica stii cum e, iei un ciocan mai mare daca nu merge! Share this post Link to post
Satori Posted August 22, 2006 Adica... mdea, ca nu a mers Cred ca am dat de un Kalos cathar ca nu vrea si pace sa cedeze semnalizarile alea. Share this post Link to post
Abram Burel Posted August 22, 2006 Vezi cum se desface partea dinspre spate a chestiilor-alea-de-plastic-ce-nu-lasă-noroiul-să-ajungă-pe-spatele-aripii şi bagi o mână pe acolo să deblochezi urechiuşele de blocare. Share this post Link to post
Satori Posted August 22, 2006 Deci manualul minte? PS: Spre concluzia asta bat si eu deocamdata Share this post Link to post
Abram Burel Posted August 22, 2006 Nu minte probabil, dar s-ar putea ca "mecanismul" de fixare să se fi înţepenit, fie din cauza eventualei mizerii, fie din cauza "lipirii" de ce o fi dat pe spatele aripii. Ar mai fi chestia să împingi în semnalizator înainte să-l tragi spre spate. Share this post Link to post
sebip Posted August 24, 2006 Astazi mi s-a ars si mie faza scurta pe partea dreapta si pentru ca is strain de mecanica maine va trebui sa merg in service sa schimbe becul. Am vazut ca becurile nu is acoperite de garantie, deci sper sa nu coste o avere! Share this post Link to post
hawkeye Posted August 24, 2006 Don't. Cumpara 2 becuri H4 dintr-un Carrefour sau ceva similar (10-15 lei maxim) si cauta in topic-ul asta cum se schimba. Am detaliat eu la un moment dat, e foarte simplu si nu trebuie cunostinte avansate de mecanica sau electronica. Prima data e mai complicat pana te prinzi, a doua oara schimbi ambele becuri in 3 minute. Share this post Link to post