Jump to content
Sign in to follow this  
sebian

Mai Este Dieselul O Afacere?

Recommended Posts

Cine a zis ceva de neaparat aceeasi problema?

Share this post


Link to post

@Coni: pentru cerintele de acum, vechimea de minim 8-9 ani pe care ar avea-o, Dacia ar avea cea mai scumpa intretinere posibila. Numai de cate ori ar trebui chemata platforma pentru ea...Nu zic nu, chiar mi-ar place sa mai am ocazia sa mai conduc o dacie intr-o zi, dar aia nu era masina in care sa ma sui la 8 seara in Galati si sa fiu sigur ca sunt dimineata in Arad.

Sa chemi platforma pentru Dacie? O legi cu sarma :)

Si te contrazic, e mult mai ieftina intretinerea Daciei de 14 ani decat cea de la A3-iul de 7 ani, indiferent din ce perspectiva ai privi lucrurile (piese/manopera). Si am facut Slatina - Timisoara si Slatina - Cluj cu Dacia asta de mi-a iesit pe nas. Corect, nu cu 130 pe alocuri, dar 110 tot prindea. Si, culmea, inca ii mai prinde, la varsta ei.

Si tot nu mi-as lua un Fiat, fie el si Doblo (numai motorul ala de 2.0 motorina merita atentie, atat).

Share this post


Link to post

Bai dati-o drequ de treaba, suntem pe un forum auto si vorbim de dacie?

Share this post


Link to post

Cercetatorii bulgari spun ca probabilitatea oricarui eveniment e 50%. Deoarece sunt doar doua posibilitati, ori se intampla, ori nu :) )...

O masina nefiabila poate sa nu se strice niciodata, daca dai des pe la biserica si ajuti babele sa treaca strada. Eu am avut una si a mers brici cat a stat la mine, singurii bani bagati in ea au fost in chiptuning si revizii. Asta probabil ca am aflat abia dupa ce am vandut-o ce proasta era :) )

Share this post


Link to post

Tommy, imi cer scuze ca am inceput soferia pe o masina fara electronice la motor. Care inca functioneaza.

Share this post


Link to post

Stai linistit ca prima mea masina tot o dacie a fost. Am mers cu multe masini pe carburatie, golf, passat, bmw, opel, renault, ford numai ce-mi amintesc acum. Dacia a fost doar o creatura de trista amintire si la vremea aia.

Share this post


Link to post

Dacia e un exemplu tipic de loterie in materie de masini. Unele nimeresc unele bunisoare (of fi fost din alea pentru export :) ) ) si sunt relativ multumiti de ele, in sensul ca au mers cateva zeci de kkm fara probleme sau cheltuieli majore, altii nimeresc unele cu probleme din day 1. Dacia nu e nefiabila pentru ca e conceptie veche, ci pentru ca e prost facuta, din saracie si cu un control al calitatii la misto. Motorul de pe Dacie a fost pus si pe Volvo de exemplu si face sute de mii de km.

Share this post


Link to post

Mai e o afacere ?

 

Gazele de esapament ale motoarelor diesel au fost introduse pe lista produselor cu efect cancerigen sigur asupra oamenilor de catre Centrul international de cercetari asupra cancerului (CIRC/IARC), agentia Organizatiei Mondiale a Sanatatii, relateaza AFP.

 

In 1988, CIRC, care are sediul la Lyon (Franta), a clasat emisiile motoarelor diesel pe lista produselor probabil cancerigene pentru oameni (grupa 2A), precizeaza CIRC, la capatul unei reuniuni de lucru care s-a terminat marti.

 

Expertii reuniti la Lyon au apreciat ca in prezent exista suficiente probe care arata ca o expunere la gazele de esapament ale motoarelor diesel este asociata cu un risc crescut de cancer de plamani, clasand acest gaz in grupa cancerigenelor sigure pentur oameni (Grupa 1).

 

Din 1971, peste 900 de agenti au fost evaluati evaluati, 400 fiind clasate pe lista produselor potential cancerigene pentru oameni.

 

http://www.hotnews.ro/stiri-esential-12504518-gazele-esapament-diesel-clasate-drept-cancerigene-oms.htm

Share this post


Link to post

Gazele de esapament ale motoarelor diesel au fost introduse pe lista produselor cu efect cancerigen sigur asupra oamenilor

 

Saving the planet. :mrgreen: Bineinteles cu referire numai la cei care au inventat legea asta, in speta OMS.

Edited by hitman

Share this post


Link to post

Pentru vanzatorii de masini, dieselul va fi intotdeauna o afacere.

E mai simplu sa vinzi ceva mai scump motivand ca "consuma putin" "are cuplu", decat sa inveti clientul ce face un anumit optional de care el habar n-are si caruia nu-i va vedea utilitatea pana nu il va folosi zi de zi.

La costul carburantului din ziua de azi, cand un plin de carburant ajunge cat intretinererea intr-o luna de iarna si se evapora in 500 de km, nu poti spune ca faci o afacere daca, din diferenta de consum, iti iese de o traversare a Bucurestiului in plus. Asta vorbind la un regim casnic de utilizare al masinii. La regimuri de-alde 50-70 de mii de km anual, da, renteaza, dar la nivel de firma, altfel nu sunt multi cei care isi permit sa dea sute bune de euro lunar pe carburant.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...