Jump to content
Sign in to follow this  
Lucian79

Jante De 15'' or more Pe Kalos/Aveo

Recommended Posts

pt 16" din cate am vazut pe Aveo se pot pune jante cu PCD 4x100 6,5"J sau 7"J ET38 si anvelope 195/45R16.

daca pui 205/45R16 trebuie janta cu 7"J si posibil sa fie nevoie de adaptare la offset.

la 195/45R16 ai diam roata= 581.66mm iar la 205/45R16 diam roata = 590.80mm ...trebuie vazul daca nu freaca de aparatori sau altceva cand ai incarcare.

Share this post


Link to post

Iti arat,dar nu erau capacele de chevrolet, ci de producatorul jantei si anume Mak.Nu prea mai am ce sa lipesc pentru ca am 2 capacele lipsa,iar "reprezentanta" firmei Mak din Cluj s-a inchis si nu mai au sediu decat in Baia Mare.Acum nu stiu ce o sa fac,voi vedea ce improvizez.

Capacelele aratau asa:

 

post-12023-125597302382_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Salut tuturor! E primul mesaj care il postez pe forumul Chevrolet :thumbl: Sora mea tocmai a cumparat un Chevrolet Aveo, hatchback, mie unul chiar imi place masina :lavolan:

Jantele cu care a venit, sunt de aluminiu cu anvelope de 185/55/R15 de vara din pacate. Vroiam sa ii cumpar un set de jante de tabla cu cauciucuri de iarna, la reprezentanta pretul mi s-a parut mult prea mare pentru jante- un set cca 1000Ron, asa ca ma gandeam sa ii caut pe net. Stie cineva pls pls sa imi spuna si mie care sunt dimensiunile stass si in ce marja pot sa ma incadrez pentru jante ?

Ce am aflat pana acum este ca PCD e 4x100 , dar nu stiu daca sunt 6,5"J sau 7"J si nici ET nu stiu cat e :grumpy: Am gasit pe niste site-uri jante pentru Chevrolet Aveo cu ET 38, 40 sau chiar 42, dar nu stiu care sunt dimensiunile originale ca sa zic asa :) Cat despre cauciucuri, cred ca o sa caut tot Goodyear UltraGrip 7, la a mea asa le am si sunt super incantat de ele... Dar pana acolo mai sunt jantele :wallbanger:

Multumesc tuturor in avans pt raspunsuri! :osanale:

Salut si spor!

Share this post


Link to post

salut..eu am jante de tabla 185\55\15- ET 47 -6J ..la aceste masini se pot pune jenti de 13"-14"-15"-16".. in cerificat am 185\55\15-185\60\14-195\45\16..j-ul difera si in functie de dimensiunea anvelopei...deja de la 195 j-ul este de 6,5...un sfat -du-te la reprezentanta si poti afla dimensiunile corecte pt fiecare janta ...

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Multumesc pentru informatie :D De 15 inch o sa luam sigur, asa ca o sa fie 185\55\15- ET 47 -6J ca la tine :D Pe net am gasit cam cu 130-150RON oricum mult mai ieftin decat 250RON oferta reprezentantilor :( O sa merg si pe la ei cred, sper sa fie in regula cei de acolo si sa imi spuna chiar daca nu cumpar de la ei :)

10x inca o data :thumbl:

Edited by EM!L

Share this post


Link to post

Am revenit :) La targ in Vitan am vazut jante de Logan, noi, cu 120RON bucata, ele sunt de 15inch, PCD 4x100, 6,5J, ET 45. Ce ziceti, se portivesc ?

Edited by EM!L
Nu mai cita integral mesajul anterior, foloseşte AddReply sau FastReply

Share this post


Link to post

salut..pe aveo sunt de 6j...6j=152 mm iar 6,5j=165 mm.. deci janta de 6,5j este mai lata cu 13 mm (este interiorul jenti,unde se monteaza cauciucul)..nu cred ca sunt probleme...

Share this post


Link to post

Pe jantele originale de 15 aliaj am pus cauciucuri Dunlop Winter(de iarna)185/65 si merg perfect,se rotesc corect la maxim stanga,dreapta.Si sant mai silentioase la mers din toate pdv,reduc foarte mult zgomot de rulaj.Aceeasi stabilitate la orice viteza,in masura stilului meu de condus-super normal si preventiv,masina arata si mai frumos cu ele.Eu unul le consum pe timp frumos pe astea originale iar dupa asta nu mai iau decat de iarna.In prima faza la schimbare simti ca pierzi din putere(si chiar asa e)dar cand te inveti iti schimbi stilul si iti pare normal ca si cu celelalte.

Edited by giony

Share this post


Link to post

Sa inteleg ca pot sa pun gume 185/65/15 si nu afecteaza cu nimic?

Pt iarna mi-am luat de la un individ gume de iarna cu tinte 195/60/15 si sunt mult mai mari in comparatie cu cele din fabrica 185/55/15. Nu am probleme cu ele sa atinga sau altceva. (nu stiu in ce masura imi afecteaza masina - caseta directie etc). In schimb mi s-a parut ca daca pun putin mai mari va atinge la viraj. Deci intrebarea este: pot sa pun gume ca la logan (ca se gasesc peste tot) pe aveo fara sa am probleme?

Share this post


Link to post

Nu, nu poti.

De ce? Pentru ca vitezometrul o sa-ti arate diferit, sunt sanse (mici, mari, nu stiu, dar exista) sa strici ceva pe la bucsaraie, suspensie mai repede decat cu cauciurile din fabrica. Probabil mai sunt si alte motive, dar mai las si alti colegi de forum sa le spuna.

Share this post


Link to post

daca ar fi doar de acul vitezometrului nu m-ar deranja prea tare. sa nu stric altceva la masina.

Share this post


Link to post

Sa strice ceva la masina cam slabe sanse. INSA eu nu le-as pune.

Sa nu uitam de posibila problema cu politia/rarul cand vede ca nu ai dimensiunea din talon/CIV.

Edited by Saint666

Share this post


Link to post

Va salut,domnilor! Sunt posesorul unui aveo 1.2l,16v,84cp din august 2008,multumit de masina deocamdata.Referitor la tipurile de jante:masina am cumparat-o cu roti de aliaj 185/55/15[f.frumoase] cu anvelope de vara,la inceputul iernii am cautat sa cumpar patru roti complete de iarna[nu merita sa schimbi in fiecare sezon anvelopele pe geanta] si le-am gasit la 500 lei toate patru aproape noi ,de GOLF III[185/60/14].Acum,stabilitatea imi face impresia ca nu difera,insa la cele de aliaj /15 "bate" mai tare directia decit la cele /14,banuiesc ca nu afecteaza cu nimic pt. ca constructorul a trecut in talon trei marimi de anvelope.Atita timp cit constructorul accepta mai multe marimi nu cred ca influenteaza kilometrajul.Cele/15 sunt mai scumpe decit altele pentru ca,mi-a spus un dealer, nu sunt f. cautate in Romania.

Share this post


Link to post

Jantele de Al sunt de la Chevrolet sau au inel de centrare pe dimensiunea butucului ?

Share this post


Link to post

Mai mult nelamurire,poate i-mi explica cineva situatia mea:problema e pe spate,am achizitionat un set de roti (jante echipate)si ating rau in aripa la orice denivelare din asfalt cand am 2 pers pe bancheta din spate.Pe fata sunt 185.55.15-82V iar pe spate beleaua de 195.50.15-82V.Ca ating poate se rez daca le schimb cu 185.55 dar mai mult se mai si uzeaza PE INTERIOR foarte tare.In aripa ating in buza de tabla care este intoarsa in interior pt rigidizarea aripei cum am spus cu 185 poate scap dar cu uzura ce fac?Nu stiu de J.ul de pe janta ce valoare are si cum influenteaza .Rog niste lamuriri de la cineva patit sau cunoscator,e vremea sa-mi cumpar gume si nu stiu ce ce sa iau sa fie bune si sa dea bine...poate ORBIT :mrgreen: .

STIE CINEVA CEVA DESPRE UNGHIUL DE INCLINARE A ROTILOR SPATE /-----\ DE LA AVEO 1,4 2007?

Share this post


Link to post

Salut..despre unghi inclinare roti nu cred ca exista asa ceva avand punte spate--poate ma insel-iar despre roti,pe spate cauciucurile tale sunt mai mici in diametru decat cele fata dar mai late cu 10 mm,aceasta nu influenteaza cu nimic(eu pot pune pe masina 195\45\16 marime data in certificat,sunt pe forum colegi care au pus si 205\x\x).exista o problema cu jentile ,cu cat ET-ul este mai mic "buza"de la geanta, cum se zice,este mai iesita in exterior fata de prezoane si acest lucru poate sa duca la frecarea de care spui si poate si la rosul cauciucurilor pe interior.ET-ul la aveo la jentile de 15" este de 45,poti pune undeva intre 40-49 fara probleme.Am colegi care au pus pe aveo 185\65\15 si nu au probleme,intr-o parcare am vazut un aveo cu 185\65\15 fata si 195\60\15 spate ..deci daca nu ai supraincarcat masina pe spate sa-ti afezcteze puntea s-au sa o lovesti singura problema sunt jentile...

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Mult´am pentru informatii,am sa fac o proba cu alte jante ,nu as vrea sa fie ele de vina totusi ca am muncit cam mult pana sa le fac in doua culori negru/arg ,cat despre supraincarcarea puntii nu pot sa ma pronunt caci am luat masina de la chevrolet leasing era partial achitata,unghiul l-am corectat ,nu stiu daca am facut bine dar acum rotile stau in picioare drepte,speram sa fi evoluat si astia de la chevy chiar daca nu are tractiune spate,macar de dragul stabilitatii.Inca o data multumiri :osanale: .

Share this post


Link to post

Latimea conteaza mai putin decat ET-ul ca daca jantele au un ET prea mic, pot sa atinga si cauciucurile stock trecute in talon.

Share this post


Link to post

Iata ce am gasit dupa multe probe si multe multe denivelari si treceri de pitoni suprainaltate luate:inscriptii de pe janta-pe interior(in spatele spitelor):7Jx15H2 o grila cu anul de fabr cred 95 marca:SM si Made in Germany Radn -PE exterior pe spatiul dintre gaurile prezoanelor:K8A43130 - 70545 - 25

Cred ca daca revin la forma initiala a rotilor adica putin inclinate /-----\ si pun pneuri de 185.55 am sanse sa nu atinga,mai vad ce fac cu uzura de pe int daca o sa mai apara.

Cine cunoaste sa ma lamureasca ce e cu 7Jx15h2.MENTIONEZ ca nu am gasit nici un ET inscris pe undeva :scarpin: .

Share this post


Link to post

salut.. 7j este o marime mare-la aveo jentile sunt 5,5j\6j\ 6,5j...j-ul este latimea jenti unde se monteaza cauciucul deci la tine este deja mai mare iar daca si ET-ul este mic ai deja 2 probleme .http://www.rimsntires.com/specs.jsp

 

 

Share this post


Link to post

salut.. 7j este o marime mare-la aveo jentile sunt 5,5j\6j\ 6,5j...j-ul este latimea jenti unde se monteaza cauciucul deci la tine este deja mai mare iar daca si ET-ul este mic ai deja 2 probleme .http://www.rimsntires.com/specs.jsp

 

 

 

Nu stii daca pot corecta problema cu un alt cauciuc poate un 180.55?sau in cazul cel mai rau ce poate sa afecteze J-ul de 7 prin fata pe la directie unghi ceva????

Share this post


Link to post

O jeanta mai mare cu o anvelopa mai mare poate afecta kilometrajul,daca masina este incarcata sa atinga sub aripa,demarajul mai lent,la anvelopele mai late aderenta va fii mai mare(cutie,motor mai solicitate,consum mai mare),rulmentii fata spate vor fii mai solicitati,rulmentii,jeanta si cauciucul sunt calculate"de cei destepti"ca greutatea masini si rulajul rotilor sa nu forteze rulmentul,si altele pe care multi nu le luam in seama..post-12974-086333700 1300818407_thumb.gif

Edited by diablo

Share this post


Link to post

Iata ce am gasit dupa multe probe si multe multe denivelari si treceri de pitoni suprainaltate luate:inscriptii de pe janta-pe interior(in spatele spitelor):7Jx15H2 o grila cu anul de fabr cred 95 marca:SM si Made in Germany Radn -PE exterior pe spatiul dintre gaurile prezoanelor:K8A43130 - 70545 - 25

Cred ca daca revin la forma initiala a rotilor adica putin inclinate /-----\ si pun pneuri de 185.55 am sanse sa nu atinga,mai vad ce fac cu uzura de pe int daca o sa mai apara.

Cine cunoaste sa ma lamureasca ce e cu 7Jx15h2.MENTIONEZ ca nu am gasit nici un ET inscris pe undeva :scarpin: .

 

Cred ca e vorba de KBA43130 si de un et de 38. Fa adunarea si tu sa vezi cu cat esti mai inafara cu rotile astea decat cu rotile originale. Dupa mine solutia e una singura, alte jante.

Edited by Tommy

Share this post


Link to post

Sa spunem ca pe jantele de tabla originale e un ET de 47...49max deci eu sunt mai in exterior cu 10...11 mm ,pana la jante mai vedem ca e GREEEU cu buzunarul si pe cele din tabla le-am lasat in Romania echipate pt iarna .Am gasit undeva in forumul de la VW ,cum ca 7J e facut pt pneu de 200 ..205---+ si uzura pe interior ar fi din cauza pneului de 195.Un unghi de cadere a rotilor pe asfalt tot exista si cica ar descarca mai multa forta pe interior pneul nefiind destul de lat.ACUM din ce stiu eu,exista un model de pneu lat dar cu creasta ingusta,adica cu marginile tesite,parca am vaz pe la niste BMW-uri de ziceai ca nu mai incap sub aripi.

Nu m-ar deranja sa aflu ceva despre modelul asta ,poate gasesc ceva la un pret mai convenabil caci cred ca au un pret mai piperat fiind mai altfel,plus ca in viitor am de gand sa umblu la arcuri si amortizoare .

Edited by AndreiA

Share this post


Link to post

ACUM din ce stiu eu,exista un model de pneu lat dar cu creasta ingusta,adica cu marginile tesite,parca am vaz pe la niste BMW-uri de ziceai ca nu mai incap sub aripi.

 

Ce ai vazut tu erau pneuri mai inguste montate pe jante late. Asta se intimpla cand vrei sa faci impresie dar nu ai bani de pneuri adecvate!

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...