Jump to content
Sign in to follow this  
geronimo

Cutiile Hidramate(automate)

Recommended Posts

Salutare!

Am si eu o intrebare la care nu am gasit un raspuns pe acest topic;

Este vorba de un cielo cu AT si atunci cand sunt cu ea in R, la viteze mici de cel mult 5-10 km/h, in parcare evident, cand iau piciorul de pe acceleratie aprope instant se poticneste, sentimentul fiind ca ai lovit ceva ... dupa care ea isi continua deplasarea cu spatele ... Nu face intotdeauna...ceva idei de la ce i se trage?

Uleiul era curat si la nivel acum o luna cand l-am verificat, deci ma gandesc ca de aici nu e sau poate sunt eu paranoic,

Multumesc

Share this post


Link to post

Avand deficiente la mersul cu spatele nu am depasit niciodata 3-4 km/h la mersul cu spatele.

Daca ai acelasi comportament cand mergi cu fata sau daca schimbarile automate intre viteze cand mergi cu fata sunt sesizabile-foarte sesizabile, ai cutia dusa ( convertizorul si discurile din cutie arse ) .

Partea rea e ca la un moment dat nu o sa mai mearga deloc.

Partea buna e ca o reparatie cu schimbarea cutiei cu una sh in garantie te costa "doar" 10-15 mil.

 

NU da NICIODATA in cutie tare ( accelerari puternice ) cand e uleiul din cutie rece, permite-i macar 5 minute de mers sau 1-1,5 km de mers lin si incet. IN mod normal uleiul intr-o cutie d-asta ajunge la temperatura optima cam in 10 km deci cam greu la noi in tara. Dar macar acolo sa creasca 5-10 grade sa inceapa sa unga cum trebuie, lasa-l .

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Multam, dar nu ... nu merge ca melcul cu spatele, chiar se "infige", dar are faza asta se poticneste cand iau piciorul de pe acceleratie la viteze relativ mici, ma gansesc ca este foarte posibil sa fie de la faptul ca nu apauca sa prinda o viteza care sa-i convina; In rest la mersul cu fatza nu sunt probleme, nici nu da in bot, ma rog da doar daca nu apuca sa urce la 2000 plecand de pe loc si i-au piciorul brusc de pe acceleratie, dar daca schimba la 2500 a 2-a merge ok.

Problema mea era in R si anume e sau nu normal sa se poticnesca putin, dupa care isi continua mersul lin...

Share this post


Link to post

NU pot sa te ajut, nu ca nu mi-ar merge cutia mai repede cu spatele :P , nu pot eu sa merg drept cu spatele si deci nu sar de 3-4 km/h

Share this post


Link to post

posibil din corpul valvelor, poate se intrerupe circuitul pe "R", de curiozitate cati Km. ai cu uleiul si daca l-ai schimbat pana acum?

Share this post


Link to post

1. Multumesc cumnate :P

 

 

2. masina are 80.000 si a fost schimbat la 50.000 din cate am inteles si oricum urmeaza luna viitotoare ... cand iau banii sa il schimb impreuna cu distributia si amortizoarele

Edited by atyqsound

Share this post


Link to post

Salut tuturor.

Stau in cumpana daca sa cumpar un Cielo AT (imi doresc de mult o masina cu AT), cu care ma dau de cateva saptamani.

 

Insa are ceva probleme la cutie, in sensul ca:

 

1. cand bag in Drive, masina smuceste, nu se face trecerea lin, iar cateodata (s-a intamplat de vreo 5 ori in 1500 km) se opreste motorul. Aceeasi problema cu oritul motorului si in Reverse. Mentionez ca daca o acceleram inainte sa mut in Drive, smucea un pic mai tare si nu se mai oprea.

 

2. Tot in Drive, cand e motorul rece, de cele mai multe ori, schimba treapta a 2-a uneori chiar si a 3-a foarte tarziu, la 5000 de ture (foarte deranjant in oras). Cand se incalzeste, nu mai sunt probleme, desi cateodata face la fel si cu motorul cald.

 

3. In Marsarier, daca e cu spatele la o panta (sau cand incerc sa urc o bordura cu spatele), nu urca, si se aude ca si cum ar merge in gol, chiar daca o accelerez...

 

 

Cam astea ar fi nemultumirile mele legate de cutia asta, daca poate sa imi dea cineva niste sfaturi, sa estimeze niste defectiuni, as fi foarte recunoscator.

 

Multumesc anticipat.

Share this post


Link to post

E dusa pompa de ulei care nu mai face presiune cum trebuie, adica e dusa cutia. E inceputul sfarsitului.

NU se poate repara, ea e compusa din niste palete care odata pilite/rupte deterioreaza tot pe acolo.

Caut acum linkul cu descrierea cutiei AT.

http://en.wikipedia.org/wiki/Torque_converter

 

Dupa inca cativa km nu va mai schimba vitezele decat pe la 4000 ture iar dupa asta nu va mai face nimic, nu va mai cupla.

Asta am patit si eu la Cielo AT.

Daca ti cont ca o cutie second + filtre+ulei + montaj+ garnitura = aprox 15-20 mil ( nu la service ca acolo face mai mult decat masina ) , si bagi bani astia in ea, o ai dupa aia muuuuuulti km daca o intretii ( adica schimbi uleiul la timp si nu dai in ea cand e rece ) .

Ce culoare e masina pe care vrei sa o cumperi ?

Are niste poze pe net ceva ?

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

o iau de la o cunostinta... nu sunt poze cu ea pe net, dar inca nu sunt hotarat. vrea 2700 de Euro. Daca este, ii fac eu poze si le pun.

ms mult de raspuns

Share this post


Link to post

Presupunand ca in rest masina e ok sau mai mult decat OK, eu zic ca merita. Daca are aer si geamuri electrice samd. Ti-am zis, cutia de refacut e undeva la 500-600 euro , parerea mea strict personala e ca merita.

Asta daca nu vrei sa iei o masina gen Seat Toledo din Germania sa o inmatriculezi in Bulgaria si cu totul sa te duca cam la aceeasi suma. Stiu pe cineva care tocmai a facut asta si e super ok masina, merge bine, sta bine pe drum, arata bine, functioneaza tot.

Sunt putin subiectivist ( prima mea masina a fost Cielo AT si am ramas indragostit de ea ) dar Cielo eu personala o consider super masina la banii astia si d-aia am zis ca e ok .

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

In mare, sunt decis sa o iau, mai ales ca dau un Tico si diferenta cam 1000 de euro, bani pe care ii dau peste vreo 4 luni...

Teama imi este sa nu cada cutia pana fac eu rost de bani sa o schimb, ca atunci este nasol...

 

Oricum, multumesc pt sfat.

Share this post


Link to post

pt coseru i - daca patineaza cand o accelerezi in D sau in R atunci sunt uzate discurile de ambreiaj.Nu sunt prea scumpe,cam 50 lei bucata.Nu stiu cate are la cielo.Nu este atat de greu de reparat o cutie automata.Nu sunt mecanici.Toti sunt niste

habarnisti.

pt cumnatu - am desfacut pompa de ulei din cutia automata de pe leganza.Singurul lucru care se poate strica este un pinion

cu 2 urechi interioare.Nu se gaseste separat,vine cu tot capacul pompei.

- pt cine a mai intrebat daca smuceste,poticneste este de vina blocul de supape/s-a infundat.Se poate demonta baia de ulei de la cutie,se demonteaza el de pe cutie se sufla cu aer comprimat si se curata filtul de ulei din el.

- parerea mea nu va incurcati cu cutii sh ,doar daca e sparta carcasa cutiei.

Share this post


Link to post

Asa arata matele exterioare ale unei cutii hidramate :

post-3313-1212055891_thumb.jpg

post-3313-1212055899_thumb.jpg

 

Matele interioare sunt mult mai "fascinante" dar sper sa nu ajung niciodata sa le vad la prezenta masina.

 

E.. de ceva timp ma macina o problemuta la cutie.

 

Incredibil :

Am schimbat filtrul de aer si totul e perfect acum.

Nu pot decat sa presupun ca in momentul in care luam piciorul de pe acceleratie , nemaiavand comanda din pedala taia turatia pt ca primea putin aer de la filtrul vechi si infundat.

Iar cand apasam din nou se tura brusc.. sau ceva de genul asta.

 

NU mai stiu unde am promis ca fac o poza comparativa cu filtrul de aer inainte si dupa 7 mii km de romania. Iata :

 

post-3313-1212056214_thumb.jpg

 

Perii de la cel din stanga sunt ondulati pt ca suferise o spalare cu apa si degresant intr-un moment de plictiseala.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

citat din mine :P "cielo cu AT si atunci cand sunt cu ea in R, la viteze mici de cel mult 5-10 km/h, in parcare evident, cand iau piciorul de pe acceleratie aprope instant se poticneste, sentimentul fiind ca ai lovit ceva ... dupa care ea isi continua deplasarea cu spatele ... "

defapt e momentul in care apas frana(am constatat mai tarziu ca defapt eu apasam si frana usor) deci cand apas frana are simptomele de mai sus..ar putea fi de la tamburi sau tot din cutie?! Are cineva idee, pls ...?!

Share this post


Link to post

ai probleme la blocul de supape.partea buna e ca nu trebuie sa dai jos cutia.se da jos baia de ulei de la cutie,se demonteaza blocul de supape de pe cutie ,se curata filtrul din el,se sufla cu aer comprimat.schimba uleiul sau filtreaza-l,dupa ce montezi la loc blocul de supape.nu e greu,problema e sa gasesti un mecanic cu experienta in masini,nu neaparat in cutii automate.Eu am patimit multe cu cutia si m-am convins pe banii mei ce buni sunt meseriasii de pe la noi :-> :->

Share this post


Link to post

am un mare semn de intrebare???

am fost si am schimbat mai zilele trecute uleiul la cutia hidramata si in urma verificarii jojei am constat ca nivelul este mult peste indicatiile facute acolo, cele de 80+ si cold

daca ma poate ajuta cineva cu o sugestie unde ar trebui sa fie nivelul si daca este vreo problema cu nivelul ridicat ar fi minunat

schimbul a fost facut la o asa zisa reprezentanta daewoo

s au schimbat garnituri, filtru si circa 6 litri ulei castrol

tin sa precizez ca la ultimul litru a iesit din cutie pe la un "supraplus"(denumire data de ei) cam jumatate de litru

Share this post


Link to post

E FOARTE rau sa ai supraplin. Se duce cutia din cauza presiunii.

Baga un furtun si mai scoate din el pana la semn.

Share this post


Link to post
E FOARTE rau sa ai supraplin. Se duce cutia din cauza presiunii.

Baga un furtun si mai scoate din el pana la semn.

 

multumesc de sfat

dar mai am totusi o intrebare

este posibil ca, cutia sa ia mai putin de 6 litri de ulei?

cred ca in jur de 3 litri pentru a fi la semn

am vazut si in cartea de service in engleza ca exista cutii cu 2,5 l de ulei

Edited by catalin_cr

Share this post


Link to post

Pai mai ramane si in convertizor ulei care nu iese decat cand il desfaci de pe masina.

Share this post


Link to post

Am si eu o problema cu cutia mea nu mi se mai aprinde winter la bord cand apas pe buton iar power nu pot sa selectez decat in pozitia P(parcare). Mai tin sa mentionez ca asta iarna cu uleiul rece pleca mai greu sau daca ieseam cu spatele din parcare se intampla ca sa mearga cativa metrii si sa se opreasca indiferent de cat de tare acceleram si trebuia sa o scot pe liber sa o las vreo 5 sec. si apoi sa bag iar in R ca sa plece. Cand sa incalzit putin afara nu am mai avut nici un fel de problema indiferent daca dau cu spatele sau merg cu fata bineinteles inafara de cele mentionate mai sus care sincer sa fiu nu ma deranjeaza asa de tare...A mai patit cineva poate cineva sa ma ajute cu vreun sfat?

Share this post


Link to post

Cand schimba vitezele la 2000 ture se simte brusca schimbarea ?

Share this post


Link to post
Pai mai ramane si in convertizor ulei care nu iese decat cand il desfaci de pe masina.

multumesc inca odata de sfat

Share this post


Link to post

hei...am reusit ieri sa imi rezolv problema cu zvgnitul de la mersul cu spatele...erau saboti...deci am scapat de ceea ce imi era frica...(supape sau cutie dusa) asa ca cei ce au probleme asemanatore sa arunce un ochi si pe acolo...in rest va mutumesc pentru sfaturi

Share this post


Link to post

nu e chiar brusca da se sminte are un impuls cel putin cand schimba a doua celelalte a treia si a patra mai ales nici nu se simte...

Share this post


Link to post

Daca acest comportament este la 2000 ture cu dupa ce ai mers 3-4 km este destul de rau, adica e inceput de sfarsit.

Daca e cu uleiul din cutie rece, e normal sa se simta trecerea din 1 in 2.

Partea relativ buna e ca o cutie second cu tot cu manopera nu te duce mai mult de 15 mil. ( evident montata in privat pt ca la Radacini e 25 milioane doar manopera ).

 

Dupa cum ei descris mai sus suna a pompa de ulei dusa, care la cere nu face presiune indeajuns de mare.

Nivelul uleiului este cel optim sper ?!

Faza cu butoanele ( power si winter ) este in proportie de 90 % de electronica deci e relativ simpla.

NU da bani pe schimbat uleiul sperand ca o sa se rezolve !

Asa am facut si eu si am aruncat banii pe geam.

Mai bine dai un ban ( iti pot recomanda la cine ) sa dea cutia jos sa se uite in ea, te costa ceva mai mult dar macar faci o treaba ca lumea .

NU te gandi sa vinzi masina, valoarea de revanzare a unui Espero hidramat este jenant de mica. Nu iti iei nici o Solenta la banii aia.

Daca in rest masina merge ok, un eventual schimb de cutie te va mai duce lejer peste 100 mii km.

Edited by Cumnatu

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...