Jump to content
Sign in to follow this  
cpop

Miros dubios la pornirea AC

Recommended Posts

cica se numeste AirMax, costa in jur de 100-150k si iti trebuie un spray o data, se da cu el prin toate gaurile de aeraj

 

Vezi ca zice? da-i si tu un search ceva...

Share this post


Link to post
si eu am scos ventilatorul si am curatat de frunze, dar inainte de a-l remonta, am pus o bucata de plasa de tantari

 

De restul componentelor demontate de razvani nu prea m-as atinge, dar ventilatorul asta banuiesc c-acumuleaza ceva mizerie (asa se-ntâmpla si la ventilatoarele de la servere, strâng un praf infernal). La Espero unde-l gasesc sa-l curat ?

 

Si o sa iau si spray d-asta, c-a-nceput sa miroasa ca la muzeu din cauza AC (eu am observat ca se mai atenueaza daca las caldura pornita la maxim, probabil mai usuca bacteriile alea pe la subtiori :D ).

Share this post


Link to post

Eu as vrea sa stiu cum curat tot ( filtru daca exista sau cutie de decantare ce o fi :D ) ca miros dubios e putin spus la mine in masina. Si acum ma refer doar la ala care vine din AC, nu la celalalt. :wink:

Share this post


Link to post

da la Matiz E AC a dat careva cu spray ? pe unde se da ? n/am nici cea mai mica idee

Share this post


Link to post

A pus cineva la Cielo, filtru de polen mai draga :mrgreen: ?

Share this post


Link to post

Dupa +10 ani de utilizare Cielo iata ca imi pute si mie aerul rece cand dau drumul la AC. X(

Este vreo marca recomandata de spray cu care sa dau pe instalatia de AC sa dispara aroma de sosete nespalate?

Share this post


Link to post

Se gasesc la magazinele auto, asemenea sprayuri! Chiar ultima data cand cautam un spray cu silicon pt. masina mea am vazut si unul ce folosea pt. indepartarea (acoperirea zic eu) mirosurilor neplacute lasate de AC.

Edited by Emil Popescu

Share this post


Link to post

La mine problema cu mirosul s-a rezolvat demontand ventilatorul si suportul acestuia. Era pe jumatate infundat cu frunze mare parte putrezite. Evaporatorul era si el acoperit cu o mazga alba pe mare parte din suprafata. Recomand tuturor celor cu aceste probleme sa arunce mai intai o privire acolo inainte de a incerca tot felul de spray-uri minune.

Share this post


Link to post

"Bila" aia de care vorbeste razvani este un fel de rezervor de vacuum plus o supapa de retinere al vacuumului care este folosit la miscarea voletilor din sistemul de climatizare si cred ca o au toate cielo-urile asta daca la el nu o fi fost schimbata cu alta dupa nu stiu ce model de masina.

Share this post


Link to post

Am un miros urat mai ales la pornirea venitatiei la MATIZ. Unde este furtunul pentru eliminarea condensului? Ma gandesc ca poate s-a infundat si se impute apa de la condens. Masina are doar 2 ani. Am vazut ca lumea vorbeste de tot felul de spume care se baga in instalatia de ventilare, dar se pare ca au efect doar pe termen scurt

Share this post


Link to post
La mine problema cu mirosul s-a rezolvat demontand ventilatorul si suportul acestuia. Era pe jumatate infundat cu frunze mare parte putrezite. Evaporatorul era si el acoperit cu o mazga alba pe mare parte din suprafata. Recomand tuturor celor cu aceste probleme sa arunce mai intai o privire acolo inainte de a incerca tot felul de spray-uri minune.

Despre ce ventilator e vorba? Sa fie vorba de suflanta? Adica acolo ai gasit frunze? Si inca ceva, ca sa cureti evaporatorul, trebuie neaparat sa descarci refrigerantul?

Share this post


Link to post

Eu am dat cu un spray din comert (spuma) pe unde trage aer aerotermna si s-ar parea ca a disparut mirosul. Sper sa tina.

Share this post


Link to post

Intrebare????

La espero trebuie sa se opreasca AC la o anumita turatie?????????

3000-3500?????? Sau se opreste numai de la buton????

Multumesc!

Share this post


Link to post

Miroase cand se opreste? Daca miroase, iti raspund aici, daca nu miroase, intreaba dincoace!

Share this post


Link to post
Intrebare????

La espero trebuie sa se opreasca AC la o anumita turatie?????????

3000-3500?????? Sau se opreste numai de la buton????

Multumesc!

 

Intrebarea este daca intrebarea ta are legatura cu acest subiect.

S-a discutat in subiectul in care se discuta problemele la sistemul AC : se opreste cand sarcina pe motor(in demaraj) este mare.

Share this post


Link to post
Am un miros urat mai ales la pornirea venitatiei la MATIZ.

Solutia disparitiei mirosului este f. simpla: cu 5 min. inainte de a ajunge la destinatie opriti AC-ul fara a opri ventilatia. In felul acesta tubulatura din interior se va usca. Dispare umezeala=>dispar microorganismele care se dezvolta acolo=>dispare mirosul. Simplu si eficace fara spraiuri sau alte minuni.

Share this post


Link to post

Si daca DEJA au aparut acele microorganisme ?

( caz dubios la Tigra, inainte nu mirosea, cum i-am schimbat filtrul de polen a inceput sa puta )

Share this post


Link to post
Despre ce ventilator e vorba? Sa fie vorba de suflanta? Adica acolo ai gasit frunze? Si inca ceva, ca sa cureti evaporatorul, trebuie neaparat sa descarci refrigerantul?

Nici un raspuns?

Share this post


Link to post

Pentru matiz nu,aici se discuta in special de cielo si espero la care in tubulatura climatizarii ajung foarte repede frunzele.

Share this post


Link to post

Nu prea vad pe unde pot intra frunzele, pentru ca grila de intrare este foarte deasa.

Share this post


Link to post

sal.e chiar asa de bun spreyul asta minune!am sa incerc si eu.

Share this post


Link to post

Am vazut ca mai toata lumea are probleme cu mirosurile urate, de gaz si mai stiu eu ce...la pornirea ventilatiei.

Eu am alta, imi miroase a benzina cand dau drumu la aeroterma, indiferent pe ce treapta. Normal nu e, insa ma intreb de la ce poate sa fie? Cu siguranta pierde pe undeva insa ...pe unde? De unde sa incep sa "miros"? =))

Share this post


Link to post

Verifica sa nu-ti curga vre-un injector, cel mai bine cu motorul rece sa nu se evapore, si daca ai spart vre-un furtun de recirculare a gazelor. Eu aveam furtunul care urca pe partea dreapta a motorului spart intr-un fel anume si nu se vedea din pozitia lui normala.

Share this post


Link to post

@ing3r , referitor la mirosul tau de benzina, eu am avut un por la capatul barii de injectie la un Cielo (avea un fel de dop capsat si acolo era buba).

Ma gandesc ca te poti uita si tu la tine sa vezi daca nu cumva este aceeasi problema. La mine daca puneam degetu acolo era umed dar niciodata nu curgea suficienta benzina cat sa balteasca, doar cat sa se evapore si sa simti ca pute.

La mine s-a rezolvat prin inlocuirea barii de injectie cu una second hand, dar buna si fara porii.

 

 

Referitor la misosul neplacut produs de AC am luat si eu un spray pt igenizat AC, de 20 ron de la un hypermarket. L-am utilizat conform cu instructiuniile date acolo si e culmea ca a functionat, si vreo cateva saptamani dupa aplicare mirosul era oarecum in regula.

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...