Jump to content
Sign in to follow this  
Leutzu

Lada... masina sau tanc ?

Recommended Posts

Ma uitam mai devreme la topicul despre Dacia! Parerea mea este ca mai au mult de munca baietii de la Renault pana vor putea scoate si ei o masina "competitionala", la un pret acceptabil.

Nu stiu cum sa va spun, dar nu as da 7000de euro pe o masina pe care sa scrie Dacia.

Acum vre-o 2 zile navigand la intamplare pe net am desoperit o poza care m-a dat pe spate. Este vorba despre Lada 119, masina pe care o vor lansa anul asta (daca nu au lansat-o deja). Cred ca in momentul in care vor importa si la noi modelul cu parere de rau dar imi schimb ticozaurul.

http://www.vaz.ru/v1119.htm

Am avut o ocazie (de care am si profitat) sa conduc o Lada 112, si tot ce pot sa spun este ca se tine super bine pe sosea, fuge bine (are 98CP), si este muuult mai bine finisata decat SRN si cam la fel ca Solnitza dar ce mi-a placut cel mai mult a fost senzatia de siguranta pe care am avut-o la volanul ei, senzatie data, poate, si de tabla foarte groasa din care este facuta caroseria.

http://www.vaz.ru/v2112.htm

Pe site la VAZ.ru am mai gasit o masinutza care este destul de faina...

http://www.vaz.ru/v2120.htm

 

Doamne ce frumoase sunt alea 119!!!

Share this post


Link to post

119 asta zici ca e opel corsa!..

arata interesant, indeed... :roll:

Share this post


Link to post

Arata super pentru o masina de oras iar cei de la Lada mai au antecedente la capitolul asta, vazusem un model care semana cu Cielo la Constanta, vinduta de reprezentanta Honda parca si era la un super-pret. O gasesc si v-o arat. pina atunci o poza cu 1119...

1119-0_thumb.jpg

Share this post


Link to post

L-am gasit...e 1118 cred si arata super...va agat poza...

 

aciddezoxiribonucleic...sialtesaizecisipatrudecaractere

1118-0_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Eu am condus 3 ani o Lada 1500 din 1975, extrem de bine intretinuta, 75CP, 4 viteze, tractiune spate; o masina care mi-a placut mult de tot, foarte agila in oras si destul de rapida afara -150km/h autostrada cap-coada, mai mult nu i-am dat, (5500rpm) ca era la limita portocaliului pe turometru. Oricum, fata de Dacia berlina era cam de 2x mai masina, din toate punctele de vedere, motor si transmisie echivalente cu SuperNova din multe puncte de vedere (cuplu, putere, etejare, manevrabilitate, un minus lipsa treptei V) si finisare interioara de foarte buna calitate, chiar daca de moda veche. Nici macar nu era foarte gurmanda (probabil idiotii care au lansat zvonul asta si-au dereglat carburatorul dublu-corp), respectiv vara 10 in oras si 7 afara, iarna 12 in oras si 8 afara, asta fara s-o iert deloc; puncte slabe: suspensia prea moale, lipsa vitezei V, pozitia prea inalta la volan; masina aia nu a troncanit si nu a scirtiit timp de 3 ani cit am condus-o ...

Ma bucur ca rusii nu stau cu miinile in sin in domeniul auto, deja se simte o rafinare a stilului de design, pastrind totusi niste caracteristici profund national-kitchoase (vedeti consola centrala si stopurile spate la 1119), singura mea problema e cit au avansat cu tehnologia motoarelor ...

Share this post


Link to post

Lada 110 este un 'sedan' cu cinci locuri. Linia moderna, europeana, salonul incapator cu numeroase dotari, caracteristicile optime de cursa, rezistenta traditionala si fara pretentii in exploatare confirma sperantele noastre ca acest automobil poate fi folosit vreme indelungata, fara griji.

 

Motorul Acest automobil poate fi echipat optional cu una din cele doua variante de motor:

Varianta 1 – Motor cu capacitatea cilindrica de 1499 cmc, cu 8 valve, care asigura o putere de 75 CP si un cuplu de 112 Nm/2800 Rot/min cu un consum redus de combustibil.

Varianta 2 – Motor cu capacitatea cilindrica de 1499 cmc, cu 16 valve, 95 CP, cuplu motor 130 Nm/5500 Rot/min ce permit automobilului sa aiba calitati dinamice superioare.

 

Sasiul Suspensiile independente, fata si spate, in combinatie cu mecanismul de directie cu cremaliera perfect corelate cu sistemul de frinare (disc ventilat fata, saboti spate) asigura o conducere placuta si exactitate in executarea comenzilor.

 

Caracteristici de exploatare Sistemele integrate in LADA 110 sunt proiectate in asa fel incit sa se asigure o exploatare a automobilului fara probleme la temperaturi de la -40 pina la +45 grade C.

Share this post


Link to post

Lada 111 este un model universal cu cinci usi. Acest automobil poate deveni de neinlocuit pentru cei care trebuie sa transporte incarcaturi cu greutate medie. La nevoie, scaunele din spate pot fi rabatate in asa fel incit sa obtineti o podea dreapta orizontala, volumul portbagajului marindu-se pina la 750 l (incarcatura admisibila este de 500 kg). Suplimentar pot fi incarcate 50 kg pe portbagajul suspendat al masinii. Este posibila atasarea remorcii, echipata cu sistem de frinare cu sarcina pina la 1000 kg.

 

Motorul Acest automobil este echipat cu motor cu injectie multipunct Bosch si cu sistem electronic de aprindere.

 

Sasiul Suspensiile independente, fata si spate, in combinatie cu mecanismul de directie cu cremaliera perfect corelate cu sistemul de frinare (disc ventilat fata, saboti spate) asigura o conducere placuta si exactitate in executarea comenzilor.

Sistemele integrate in LADA 111 sunt proiectate in asa fel incit sa se asigure o exploatare a automobilului fara probleme la temperaturi de la -40 pina la

+45 grade C.

Share this post


Link to post

Lada 112 este un 'hatch-back' cu cinci usi. Pastrind calitatile exceptionale ale automobilului LADA 110, acest autoturism ofera in plus:

- posibilitatea maririi protbagajului prin rabatarea scaunelor din spate;

- grad superior de manevrabilitate si usurinta foarte mare in conducere.

 

Motorul Acest automobil este echipat cu injectie multipunct Bosch (pentru fiecare cilindru exista injector propriu) si cu sistem electronic de aprindere.

 

Sasiul Suspensiile independente, fata si spate, in combinatie cu mecanismul de directie cu cremaliera perfect corelate cu sistemul de frinare (disc ventilat fata, saboti spate) asigura o conducere placuta si exactitate in executarea comenzilor.

 

Caracteristici de exploatare Sistemele integrate in LADA 112 sunt proiectate in asa fel incit sa se asigure o exploatare a automobilului fara probleme la temperaturi de la -40 pina la +45 grade C.

Share this post


Link to post

Niva este o masina deosebita pentru trasee cu mare grad de dificultate. Prevazuta cu doua usi si cinci locuri pentru pasageri, masina asigura un confort sporit si deplina siguranta.

 

Motorul Automobilul este echipat cu motor de 1690 cmc cu injectie multipunct Bosch, 82 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, tractiune integrala permanent, diferential care se poate bloca.

 

Sasiul Suspensiile fata, independente – arcuri elicoidale. Suspensiile spate – arcuri elicoidale. Oscilatii interioare ale suspensiei de 42,5 cm fata si 43 cm spate, fara inclinari laterale.

 

Caracteristici de exploatare Sistemele automobilului sunt proiectate astfel incit sa asigure parcurgerea unor trasee 'dure'. Astfel, masina poate trece fara probleme prin vaduri de 80 cm si peste protuberante de 22 cm. Urca si coboara rampe de 39% si respectiv 36% fara a le atinge cu barele de protectie. Trece virfuri de panta de 36% fara a atinge podeaua. Suporta trasee cu inclinatii laterale de 40%.

Share this post


Link to post

Deci e un OPel Corsa clar...E f misto da' nu intzeleg ce e cu motorul ala de 1600 si doar 75 CP (58 aia cred ca-s Kw parca asa-i raportul)....PAi Clio are puterea asta la 1400...Flex consola e kiar super misto kitch e doar cass-ul mai !..IAr 1500 Lada sti bine ce era d-aia ti-oi fi luat tu Fiat nu!?!?.....

Share this post


Link to post

Hehe! ce scandal a fost! rusii au pus sublerul pe Fiat 124/125 si au scos Lada 1500/1200 ... eu intii am luat Fiat-ul, apoi am preluat Lada, valurile vietii m-au adus iar la Fiat, apoi am trecut la D1310 si in grand finale Daewoo Matiz ... dar tinjesc dupa rusoaica si acum ... o mai vad din cind in cind ...

Share this post


Link to post
Deci e un OPel Corsa clar...E f misto da' nu intzeleg ce e cu motorul ala de 1600 si doar 75 CP (58 aia cred ca-s Kw parca asa-i raportul)....PAi Clio are puterea asta la 1400...Flex consola e kiar super misto kitch e doar cass-ul mai !..IAr 1500 Lada sti bine ce era d-aia ti-oi fi luat tu Fiat nu!?!?.....

 

58kW x 1.36 :arrow: 79CP

Share this post


Link to post

He he :lol: , ce am mai plins si eu dupa alta rusoaica...au avut ai mei Moskvich 1500. Era o masina mai greoaie, nu avea demaraj grozav, dar asta si pt ca trebuia cu cei 80CP sa miste 1,5 tone de fiare. Cind era reglata bine se misca cam ca o Dacie noua. Ce era misto, era faptul ca nu prea conta ca masina e goala sau plina, la fel merge...incarcatura se pare ca nu mai conta prea mult fata de greutatea masinii ... :D :D

Avea un motor super, la relanti credeai sa s-a oprit , asa de silentios era, si daca puneai un pahar pe masina raminea luciul apei nemiscat (cind era motorul cald, evident)

 

Imi venea sa ii bat pe ai mei cind mi-au spus ca au vindut-o (pe 800$, in '98, masina de 18 ani....)

 

Bile negre: parbriz prea putin inclinat, vizibilitate mai mica, greu la stopuri.. :) , tot ce a insemnat cauciuc, chedere samd proaste (pneurile originale erau luciu curat, fara nici un striu dupa 11000km!!!, cele romanesti care au urmat au tinut peste 40000km :) )

 

Scuzati nostalgia... :oops: sa revenim la Lada...

Share this post


Link to post

Am fost la reprezentanta Lada de la noi...undeva pe la Mogosoaia, la un showroom. Importatorul este Gaz ex trade SRL- au adresa pe Calea Grivitei Nr 148/A, tel 2223073--->in caz ca este cineva interesat.

Ce am putut eu afla:

Fabrica de acolo Gaz-sau Vaz cum i-o spune lucreaza acum in parteneriat cu GMC, cei care au si grupul Opel.

Modelele 110,111,112 sunt facute dupa Opel Vectra modelul din '95 (au cam aceeasi platforma).

Pe aceste modele au 2 tipuri de motorizare unul de 1500cmc cu 8valve si 75CP (care este productie proprie) si un motor tot de 1500cmc cu 16valve care (aici nu mi-a venit sa cred) a fost priectat de inginerii de la Porche!!! Eu unul nu prea am crezut, dar tinand cont ca Lada face parte din concernul GM...ar fii posibil.

Despre Lada 119 si celelate modele derivate din ea, cei de la showroom au ridicat din umeri spunand "nu stim nimic, dar vom aduce".

Despre problemele cu piesele..."puteti sta linistit, vechile service-uri Lada primesc acum piese pentru modelele acestea, dar nu veti avea nevoie de service decat la revizii"-mie unul mi-a placut cum a sunat.

Dupa vizita asta ma gandesc ca viitorul meu Daewoo sa fie o Lada :D

Share this post


Link to post
Niva este o masina deosebita pentru trasee cu mare grad de dificultate. Prevazuta cu doua usi si cinci locuri pentru pasageri, masina asigura un confort sporit si deplina siguranta. 

 

    Motorul Automobilul este echipat cu motor de 1690 cmc cu injectie multipunct Bosch, 82 CP, cutie de viteze cu 5 trepte, tractiune integrala permanent, diferential care se poate bloca. 

 

    Sasiul Suspensiile fata, independente – arcuri elicoidale. Suspensiile spate – arcuri elicoidale. Oscilatii interioare ale suspensiei de 42,5 cm fata si 43 cm spate, fara inclinari laterale. 

 

    Caracteristici de exploatare Sistemele automobilului sunt proiectate astfel incit sa asigure parcurgerea unor trasee 'dure'. Astfel, masina poate trece fara probleme prin vaduri de 80 cm si peste protuberante de 22 cm. Urca si coboara rampe de 39% si respectiv 36% fara a le atinge cu barele de protectie. Trece virfuri de panta de 36% fara a atinge podeaua. Suporta trasee cu inclinatii laterale de 40%.

 

 

Ce face maaaah? Niva asigura un confort sporit? Asa cum e si o dacie din 75 masina de raliu, nu?

Bai fratilor, eu am mers cu niva... asta mai noua (avea 103km la bord)1.7i si mananca cel mai putin 16% asta la o viteza max (pe incercate) de 100. Este o mare porcarie.

 

O fi ea buna de offroad dar cum, ca nu are servodirectie si rotile se invart EXTREM de greu. Nu am condus niciodata o masina mai neatragatoare, neperformanta, fara nici-o chestie care sa te atraga la ea. Se poate considera ca este masina de 2 locuri desi in talon scrie 4 deoarece tico este super imens in spate pe langa niva.

 

Si, colac peste pupaza, jegu'asta de masina mai si costa vreo 7-8000 de euroi.

 

Prietenul meu care a avut 2 d-astea luate pt o firma de paza si-a luat tzeapa pt ca l-a MINTZIT dealerul ca are motor de General Motors - Chrisler dar de fapt era produs de Lada dupa licenta GM si evident, ca la toate ladele, motorul nu are putere dar are consum mare.

 

Era cineva pe aici care zicea de consum 12 in oras la lada ca nu ar fi mult. Heeeeeeloooo daca iti permiti tu nu inseamna ca e ok... e muuuult ca doar nu e mertzan. Adique inteleg daca e o masina mare, grea, confortabile, etc sa consume vreo 12-15 dar o lada care este, la urma urmei, o "lada" de rahat ar trebui sa mearga pe aer sa ma faca sa-mi placa de ea.

 

(sa vezi acu'comentarii) :)

Share this post


Link to post

alx, tu ai fost pina acum la intilniri?

Share this post


Link to post

Easy, alex... eu am facut DOAR copy-paste de pe sit-ul lor ca sa avem informatii...am vazut si eu prin Bucuresti niste Niva de la o agentie de paza, cred ca de ele vorbesti...

 

Probabil ca esti mai meserias ca aia de la AutoMondial ca aia le laudau...

Share this post


Link to post

Eu am discutat cu niste reprezentanti de la Renel care se ocupau cu nu stiu ce posturi de transformare izolate, prin munti, si care au laudat Nivele cit au putut ei. Au spus ca pe autostrada au mers 170 fara probleme, iar pe munte au fost pe unde nu au reusit cu Toyote si alte fitze. Nu i-am intrebat de consumuri si de confort interior, probabil ca oricum consumul nici nu ii interesa.... :D

Share this post


Link to post

iar confortul nu cred ca-si are rostul la un off-road, daca vrei sa faci figuri in oras iti iei un Hyundai Santa Fe, dar cu ala nu te duci pe unde se duca Niva...

Share this post


Link to post

Stimabililor, daca nu ma credeti, puteti sa mergeti in drum spre un gratar la reprezentanta lor din mogosoaia si sa va convingeti! Si de confort interior si de cum merge volanul, etc.

 

Cat despre am auzit eu de la un prieten/cunostinta sau am vorbit cu un taximetrist...

 

Daca Niva cu motorul de 1.7i prinde 170 pe autostrada eu sunt dispus sa dau Tico+DSN gratis + benzina pe 100.000 km!!!

 

Poate doar sa o arunci din vreun avion...

 

Oameni buni eu am vrut sa-mi iau una din-asta pentru ca folosea in buc iarna dar chestiile pe care noi la dacii si la tico/mtz le consideram acceptabile (vezi confort, spatiu, ergonomie, etc) la niva sunt INACCEPTABILE.

 

Si va mai propun o chestie: incercati, faceti un drive-test si o sa va convingeti singuri fara parerile unui idiot pe nume alx.

 

Am sa incerc sa vin la intalniri dar deocamdata imi e peste mana joia.

Share this post


Link to post

Niva e unul dintre ultimele si putinele 4x4 pure, fara cirnatzarii inutile pe ea; caracteristicile de trecere sint excelente, zbaterea puntilor este foarte mare, asa ca urca ca un diavol; ce nu prea cred este v.max. de 170km/h; personal, din ce am citit pe ici, pe colo, s-ar plafona pe la 140km/h, cu un consum enorm ...

 

alx, nu e cazul s-o iei prea personal, despre masini si femei cite capete atitea pareri ...

Share this post


Link to post
iar confortul nu cred ca-si are rostul la un off-road, daca vrei sa faci figuri in oras iti iei un Hyundai Santa Fe, dar cu ala nu te duci pe unde se duca Niva...

 

Eu vorbeam de un confort minim, asa cum e la tico/mtz nu de confort de mercedes.

Si, pt info ta, la offroad ai nevoie de confort altfel te lasi de sportul asta pt ca nu vei mai avea ficati/rinichi/alte organe interne.

 

Inca o data, inainte de a spune ca e o masina confortabila test it, pana si aro e mai confortabila decat asta desi e un cuvânt_urât de masina...

Share this post


Link to post

Usurel alx, nu te aprinde asa usor ca nu s-a luat nimeni de tine, vroiam doar sa aflam niste opinii pertinente... :caaalm: peace, ok?

Share this post


Link to post

Hai sa va zic ceva eu nu mi-as cumpara o chestie ruseasca nici sa mi-o dea moca(poate doar vreo bomba sau un kalasnikov).Asta e parerea mea.Rusii au facut nave cosmice dar cu masinile sa o lase mai moale.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...