Jump to content
Sign in to follow this  
danutz

Pierderi Antigel

Recommended Posts

Daca ai gasit galerie, mai bine o schimbi, scapi de o grija.

Share this post


Link to post

Salut

De cateva saptamani gasesc antigel sub masina, banuiesc ca imi pierde numai cand pornesc masina, astazi am bagat masina pe groapa am lasato vreo ora si pe urma am pornito si am coborat imediat in groapa si am vazut ca imi pierde foarte mult...se prelinge antigelu de mai sus pe compresorul de aer conditionat... ( cred ca imi pierde numai cand pornesc masina si este motoru rece) Pe unde imi pierde mai exact??? Si ce piese trebuie sa cumpar ? Mentionez ca am un cielo din 95 de nou si acum am 150.000 km nu am umblat la garnitura de la chiuloasa!

Share this post


Link to post
da, m-am gandit si eu la o pasta pe care sa o pun acolo, sa scot stutzul acela si sa pun o pasta dar care sa reziste la temperaturi ridicate.Asta ar fi o solutie, daca nu am gandesc ca poate ar putea fi facut la strung un stut; nu este problema colierul colierul este bun

 

 

 

 

 

Cumpara poxipol pt. metale si dupa ce ai uscat bine tevusca da grozav acolo. Lasi sa se usuce si dai cu vopsea neagra. Garantez ca nu mai curge!

 

Salut

De cateva saptamani gasesc antigel sub masina, banuiesc ca imi pierde numai cand pornesc masina, astazi am bagat masina pe groapa am lasato vreo ora si pe urma am pornito si am coborat imediat in groapa si am vazut ca imi pierde foarte mult...se prelinge antigelu de mai sus pe compresorul de aer conditionat... ( cred ca imi pierde numai cand pornesc masina si este motoru rece) Pe unde imi pierde mai exact??? Si ce piese trebuie sa cumpar ? Mentionez ca am un cielo din 95 de nou si acum am 150.000 km nu am umblat la garnitura de la chiuloasa!

Vezi la furtunul ce intra in radiator, situat langa compresor, sau daca nu este pompa de apa.

Share this post


Link to post

Aceeaşi problemă o am şi eu de aproximativ 2 săptămâni. Pierd tot lichidul de răcire in cca. 7 zile, dar culmea e că de câte ori am verificat dimineaţa, în primele 3-4 zile nu se vedea nicio pierdere, de-abia după a 5-a zi începea să scadă nivelul (f puţin), după care se ducea complet.

 

Habar n-am nici până acum de la ce ar putea să fie, nu se vede nici urmă de antigel pe motor, mă refer la părţile care se pot vedea cât de cât.

 

Sper să nu fie garnitura de chiulasă, schimbată acum aproximativ 17.000 de km datorită unor pierderi de ulei.

Share this post


Link to post

Azi am avut ocazia să mă bag sub maşină şi nu am putut vedea nicăieri pierderi de antigel, nici în maşină nu e mocheta umedă.

 

Aveţi idee unde dispare antigelul ăsta buclucaş?!

Share this post


Link to post

poate pe la radiator pe undeva?

Share this post


Link to post

Salutare!

 

Am si eu o problema la Cielo de ceva vreme si ma gandesc ca ar fi timpul sa o si rezolv. Problema ar fi in felul urmator: merg normal in trafic, no problem, nu se incinge, nu nimic...ajung in parcare si dupa ce o opresc si cobor din ea...surpriza, balta sub ea! Mi se intampla sa curga lichid de racire pe la capacul vasului de expansiune, dar (nu inteleg de ce) DOAR cand o parchez inclinata (cu partea dreapta suita pe bordura, in panta etc.). Wtf? :( Nivelul lichidului este destul de scazut, de fiecare data cand da pe afara (nu foarte des, odata pe saptamana sa zic, oricum atunci cand o parchez pe o suprafata plana nu da niciodata pe din-afara) il completez (am in vas antigel ramas de asta iarna + am mai completat cu apa distilata). Am mai intrebat si eu pe la prieteni ce poate avea, singura posibila solutie ce mi s-a oferit ar fi schimbarea capacului de la vasul de expansiune, poate o fi stricat si elimina prea usor lichid la presiune mai mare. O sa incerc si asta, dar pana una alta ma gandesc ca poate a mai intalnit cineva aceasta situatie...any advices?

Share this post


Link to post
Aveţi idee unde dispare antigelul ăsta buclucaş?!

Am patit una data la FIAT. Curgea pe motor, doar la turatie mai mare, deci pe loc nu se vedea si apoi se evapora. Doar spaland motorul am putut vedea pata lasata de lichidul evaporat. Curgea usor pe la un furtun lasat fara colier. Poate te ajuta raspunsul acesta.

Share this post


Link to post

Incearca alt buson la vasul de expansiune si verifica sigurantele de la radiatoarele de racire si eventual daca pornesc acestea.

Share this post


Link to post

Si eu am patit la fel ca tine DjDuncan. Rezolvarea (cum zice si ovi): am schimbat busonul de la vasul de expansiune dar si vasul (al meu avea tocit fileul de pe gura si busonul se invartea in gol, asta dupa ce am strans la el de vreo "15" ori ca m-am "enervat")

Edited by EXE

Share this post


Link to post

Vezi ca am avut si eu aceeasi problema, si am descoperit cu greu in service ca furtunul care pleaca din vasul de espansiune catre motor era ciupit de un colier al altui furtun alaturat. Nu se vedea nici o scurgere, deoarece totul picura pe galerie si se evapora. Nu picura de loc in relanti, numai in forta cand se creea presiune destul de mare in circuit. Enervant pana la capat, ca furtun n-am gasit nici in ziua de azi si merg cu acelasi furtun bandajat cu banda adeziva, pana o pocni de tot... :grumpy:

Share this post


Link to post

Astazi am fost pentru a treia oara in service tot pentru pierdere antigel...prima data am schimbat garnitura termostat, a doua oara au zis ca e pompa de apa, dar dupa ce au dat jos capacul...au zis ca tot termostatul e...l-am schimbat pe totul...

A treia oara m-am dus in alta parte si au zis ca e pompa de apa, apoi termostatul, apoi le-am spus ca se prelinge din cate am vazut eu prin partea din fata...erau dare pe acolo...

In concluzie, era o pastila, adica un capac metalic ce venea in blocul motor (sunt 4 in fata si 4 in spate in total) care au rolul de a sari in caz de ingheata antigelul iarna pentru a proteja blocul motor. Capacul era super terminat...ruginit si fisurat...noroc ca pentru acel capac nu a fost nevoie sa se demonteze galeria de evacuare. Pe capac am dat 2,5 lei. Banuiesc ca s-ar putea acoperi si cu poxipol sau cu silicon rosu pentru a nu mai merge in service.

Share this post


Link to post
Si eu am patit la fel ca tine DjDuncan. Rezolvarea (cum zice si ovi): am schimbat busonul de la vasul de expansiune dar si vasul (al meu avea tocit fileul de pe gura si busonul se invartea in gol, asta dupa ce am strans la el de vreo "15" ori ca m-am "enervat")

 

Culmea, al meu pare a se strange corespunzator, nu da in gol nu nimic...o sa cumpar un buson nou si mai vedem cum evolueaza treaba ulterior. Iar pentru verificarea sigurantelor de la radiatoarele de racire, recomandata de ovi (tnx!), o sa apelez la vreunu care se pricepe mai mult decat mine.

Share this post


Link to post

Am constatat ca vasul de expansiune este "mancat" in dreptul racordului nr. 20 unde vine furtunul de la "corpul clapetei de aer" -citez din terminologia din manualul de service-. Ce rol are furtunul care ajunge aici? Mentionez ca nici nu pierde antigel si este mentinuta si presiunea in sistem (asta am verificat eu deschizand incet busonul capacului de la vas cu motorul cald). Trebuie neaparat sa schimb vasul de expansiune?

PS: Am inteles citind in topicurile de pe forum ca exista si unele capace mai proaste care " se sparg" repede. Cum le deosebesc de cele bune, sau daca se poate, un magazin de unde sa ma duc sa cumpar.

Share this post


Link to post

Revin cu o intrebare. Este acelasi vas de expansiune cu cel de Espero? La magazin mi-au spus ca au numai de Espero momentan.

Share this post


Link to post

Rog ajutor: [-O<

Mi-am montat de cateva zile GPL si am pierderi mari de lichid racire (1L/100 km).

Am observat ca picura tare atunci cand pornesc motorul rece, dar intre timp, dupa ce motorul se incalzeste, parca nu mai picura.

Picura in partea dinspre peretele despartitor motor/habitaclu, dar pe undeva mai jos, deoarece pe la "plaman" nu vad urme de lichid.

Mentionez ca am Cielo model 1999.

Share this post


Link to post

Verifica locurile unde sint conectate furtunele vaporizatorului ( T-euri daca exista).

Share this post


Link to post

Scorpion (KING), multumesc mult pentru sfat. :thumbl:

Aveam un colier montat incorect pe furtunul de apa, de "meseriasii" de la service.

Salutari tuturor forumistilor.

Share this post


Link to post

Cu vreun an de zile in urma am observat pierderi minore de apa in sistemul de racire.

Am luat o solutie din aia de infundat porii si am turnat putin din flacon. S-a rezolvat nu am mai avut pierderi pentru o vreme ...

 

In urma cu 2-3 luni observ ca la fiecar cca 1000 de km pierdeam sa spun 2-300ml de apa.

Cu 3 saptamani in urma am plecat in vacanta in Croatia.

Inainte sa plec am verificat toate nivelele la lichide sa fie ok inainte sa plec la drum totul era ok.

Am mers 2100 de km fara opriri pe traseu ca sa verific daca mai am sau nu apa in vasul de expansiune.

Preventiv, inainte de drumul de intoarcere verific apa in vasul de expansiune pentru ca am remarcat ca daca porneam aerul conditionat scurt timp apoi il opream 4-5minute si ii dadeam drumul iarasi imi intrau aburi in masina.

Ori eu stiam ca am furtunasul ala de evacuare condens curat.

Surpriza a trebuit sa completez in vasul de expansiune cca 900ml de apa.

Plec spre Romania. Merg cca 350 km fara sa ma mai gandesc sa verific apa.

Masina a mers normal fara ca temperatura motorului s a creasca peste normal (cele 2 puncte intre care imi sta in mod constant acul de temperatura).

Opresc pentru realimentare cu GPL si mai mult din curiozitate verific nivelul apei.

SURPRIZA! Vasul de expansiune complet gol !!! :spumelagura:

Ma uit repede la temperatura motorului. Alta surpriza. Era la temperatura normala de functionare. :uff: [-O<

Ca norocu aia in benzinarie aveau apa distilata. Astept sa se mai raceasca motorul ca am zis ca nu o fi bine sa bag asa apa rece.

Am inceput sa torn apa. Au intrat 1.8 litrii de apa.

Am asteptat sa vad ce se petrece. Apa se scurgea pe undeva si nu imi dadeam seama fiindca era totul ud datorita ploii prin care am venit.

Inca mai ploua si era ud peste tot.

Dar am remarcat ca din furtunului de condens al AC pica sistematic apa ruginie.

Am cumparat de urgenta o solutie Nigrin Kühlerdicht pe care am turnat-o in sistemul de racire cu motorul pornit si in timp relativ scurt problema s-a remediat.

Am mai completat cu ceva apa distilata si sigur ca am mai cumparat cateva sticle de rezerva ca doar mai aveam 700 de km pana in tara. :dizzy:

Totusi pana in tara nu am mai fost nevoit sa completez deloc cu apa desi am tot oprit din loc in loc inclusiv pe autostrada sa verific nivelul apei.

 

Faza asta cu solutia asta de reparat radiatorul/caloriferul este mai mult o carpeala si nu rezolva esential problema.

Eu as repara defectul dar nu stiu care este.

Ar putea fi doar un furtun sau ar putea fi caloriferul spart. Nu am cum sa stiu cu precizie decat daca desfac bordul.

Lucru asta imi pare greu si mi-ar pare foarte rau sa il desfac si sa nu am piesa ca sa o inlocuiesc.

Daca cumpar caloriferul si este doar furtunul cu por?

 

Daca mai merg asa e posibil oricand sa raman fara apa si sa prajesc motorul.

Chestia asta se pare ca loveste fara preaviz! Mai ales ca Cielo nu are din dotare o sonda de nivel al lichidului de racire.

 

Acum intreb

1. De ce apar fisuri in caloriferul de caldura ? parca am citit pe aici pe undeva ca ar fi din alama! si nu din fier? :wallbanger:

2. Este posibil sa cumpar de undeva o astfel de sonda de nivel al lichidului de racire si sa o adaptez pentru Cielo? A mai facut cineva asa ceva?

Edited by sorin77
  • Like 1

Share this post


Link to post

Poti pune un buson de opel cu sonda de nivel.Numai ca trebuie ajustat plutitorul pentru ca vasul difera.

Share this post


Link to post

Mie imi transpira caloriferul, ma abureste daca bag caldura.

 

Am pus un smac de solutie de oprit pierderile si pare ca s-a rezolvat. Insa acum am observat ca nu se mai incalzeste vaporizatorul. Incepe sa ma enerveze :(

Share this post


Link to post

Ma gandesc ca problema mare a busonului de Opel nu e ca plutitorul trebuie ajustat. Aia ar fi cea mai mica problema. Problema ar fi sa se potriveasca filetul la vasul de expansiune si mai cu seama supapele care sunt montate in buson sa fie proiectate sa lucreze la presiuni similare. X(

 

Apropoo, daca caloriferul e complet din alama inseamna ca ar putea fi cositorit pe unde are fisura ... ati mai incercat careva asa ceva? oare va tine figura asta... ca parca nu as da 2+ mil pe un calorifer care poate nu ma tine nici cat ala original?

Edited by sorin77

Share this post


Link to post

De ce crezi ca ti-am indicat buson de opel? :D

Pentru ca sant la fel de pe multe modele opel cu cele de la daewoo.

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...