Jump to content
Sign in to follow this  
dAKuL_maniaK

Probleme Electrice Matiz

Recommended Posts

E pacatos rau mansalieru' asta, am un prieten care nu a rezolvat nici acum problema, de 2 ani a tot incercat pe la diverse service-uri, numai ca la el se arde siguranta de la spalatorul parbrizului :D

De 2 ani renunta la circuitul existent si tragea fire noi pana la spalator :P

Share this post


Link to post

E programator omul... O fi de la alarma, ca suna cand da cu spatele, cine stie ce mama naibi o avea. Asa e cand te duci sa montezi diverse accesorii pe oriunde. Pai la cati metri de fire de la alarma si cas' aveam si eu sub bord si in ce hal erau...

Edited by vrazvanc

Share this post


Link to post

:) Cu masina oprita bagi in marsarier. Te dai jos deschizi capota. Verifici ca timoneria, fierataniile de la schimbator sa nu atinga mufele electrice ce atarna pe acolo. Ridici bancheta spate si verifici ca firele ce se duc spre rezervor sa nu fie dezizolate sau masacrate. Sa nu te puna sfantul sa schimbi siguranta cu alta de amperaj mai mare.

 

am facut tot ce mi-ai spus... nimic... acum imi arde si siguranta mare ... nu stiu ce sa mai fac...

Share this post


Link to post

Sa chemi un electrician inainte sa iti ia foc? :) Unu´ auto, bun.

Share this post


Link to post

Stie cineva din ce cauza bricheta de la un matiz nu primeste curent? Sigurantele sunt toate bune, toate celelalte electrice merg cum trebuie (inclusiv un player). Cineva mi-a sugerat ca e posibil sa fie un releu. E posibil asa ceva? Are rost sa cumpar unul nou?

Share this post


Link to post

Salut baieti,

 

Detin un Matiz SE Power pe care este montata o alarma K9 Mundial 2. Atunci cand a achizitionat masinuta mi sa spus ca alarma este intrerupta (ca face figuri). Am incercat sa o pun in functiune, i-am conectat sigurantele la loc in ideea ca poate functioneaza macar inchiderea centralizata. Cidatenia este ca atunci cand ii cuplezi sigurantele alarmei inchiderea functioneaza perfect, dar daca ai pornit motorul si l-ai oprit nu mai functioneaza. Trebuie sa ii scot sigurantele din nou ca sa mearga.

Ceva ideii?

Multumesc.

Edited by az2010

Share this post


Link to post

Salut,mi.a ramas becul pe mansarier aprins,stie careva ce poate sa fie de vina???

Share this post


Link to post

Sonda de marsarier, fire ce se ating intre ele ... un electrican.... sa verifice...

  • Like 1

Share this post


Link to post

Am scos azi sonda si am facut o proba cu ea afara,cand apas pe bila se stinge iar cand e bila libera sta aprins,sa fie oare sonda de vina???

Edited by zisu ion

Share this post


Link to post

Va salut!

Sunt nou pe forum si sper sa fiu inteles daca gresesc cu postarile :osanale: si in acelasi timp i-mi cer scuze pt asta.

Detin un Matiz an 2007 model SE,ARE 40.000 KM.

Dimineata nu a mai pornit,banuiesc sa fie ceva mai serios.Pui contactul,dai la cheie,electromotorul invarte o data si atat(nu porneste).Am pus alta baterie si aceiasi problema.Mentionez ca pompa de benzina amorseaza,becurile toate se aprind,totul pare ok cu o exceptie....cand iau contactul,un releu se aude ca decupleaza dupa 5 secunde si s-ar mai auzi un bazait in aceasta zona(vezi foto).Multumesc anticipat.Toate cele bune!

post-43243-0-66421100-1409474567_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Cum sa para ok daca nu invarte? :D Verifica electromotorul, cablurile, contactul de pornire, bendixul. Restul sunt zgomote normale.

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Prima chestie curata bine bornele.

Share this post


Link to post

Am mai sunat un prieten,cica ar fi de la senzorul pe care l-am indicat eu in foto.Am verificat cabluri,bendix,electromotor si sunt stranse bine.Posibil sa fie contactul daca totusi invarte o tura?


Am curatat bornele,am pus si alta baterie si tot la fel.Ce este suspect ca de fiecare data cand am dat la cheie,a invartit o tura si atat(a invartit repede).

Share this post


Link to post

adica cum a invartit repede?doar bendixul fara bobina?

Share this post


Link to post

Nu cupleaza bendixul. Greu cu bugetarii astia...

Edited by augustinionut

Share this post


Link to post

Pai si eu ce am zis....))) Desigur am glumit. Am impins masina si a pornit dar mi-a ramas aprins becul check engine.Deci sa fie electromotorul de vina.Mai am o intrebare,cureaua de distributie la cati km se schimba?

Edited by MatizGri

Share this post


Link to post

Pana la urma sa rezolvat,bine ca un ,,bugetar,,ca mine nu sa luat dupa un ,,profesionist,,ca AUGUSTINIONUT(mai are si 2600 de posturi... ).Bine ca nu am mai dat electromotorul jos....I-mi inchipui cati colegi de forum si-au pus mainile in cap dupa ce l-au ascultat.Ca sa revin la subiect,problema a fost alarma masinii.Am decuplat-o si a pornit fara nici o problema,sa stins si becul,,check engine,,.

Toate cele bune!!!

Share this post


Link to post

Ceara mamii ei de alarma (adica clar ca ti-am zis de dulce, cine dracu s-a gandit ca ai si asa ceva).

Edited by augustinionut
  • Like 1

Share this post


Link to post

salut.am observat ca capacul cutiei de sigurante si desenul capacului din cartea tehnica+legenda,au niste diferente.la fel si cutia de sigurante propriu zisa are ceva neclaritati vis-a-vis de cele doua explicatii.stie cineva care este adevarul sau care este varianta corecta fie ea si a4-a?


pun si poze daca nu ma credeti

Share this post


Link to post

aveti idee de ce nu imi merg pozitiile pe fata??...siguranta nu stiu care este si unde se afla :D :D

Share this post


Link to post

scuze pt calitate.urmeaza sa fac poza cu cutia din masina


cam neclar dar ..


dupa cum vedeti intre cutia de sigurante si legenda din manual sunt neconcordante de valori si de pozitionare.ex:f7


f3,

post-18254-0-40724400-1410159873_thumb.jpg

post-18254-0-62289000-1410159902_thumb.jpg

post-18254-0-61991100-1410159921_thumb.jpg

post-18254-0-90918600-1410160510_thumb.jpg

Share this post


Link to post

Vă salut,

Am o problemă, de natură electrică cred...

Am instalat xenoane cu lupă în faruri şi cred ca "meseriasul" a dereglat cumva motorasele de pe faruri.

Ce se întâmplă de fapt?... În momentul în care pornesc faza scurtă îmi merg un pic motorasele, dacă trec pe faza lunga, merg iarăşi motorasele, doar ca de data asta ceva mai mult... ceea ce înainte nu se intampla când schimbam de pe scurtă pe lungă. Am urmărit farurile şi de fapt din punct de vedere mecanic, faza scurta se setează pe o poziţie, iar faza lungă da oglinzile din far jos de tot, ca mai apoi când trec pe faza scurtă, oglinzile să se seteze la loc pe poziţia iniţială şi tot aşa, daca dau iarasi faza lungă...înnebunesc

Ca să pot folosi farurile, am scos alimentarile de pe motorase. Însă totuşi aş vrea să pot folosi la nevoie şi acel reglaj pe faruri, când se schimbă încărcătura maşinii.

 

Ştie cineva cum aş putea să le reglez corect? Eventual o recomandare pe cineva din Constanţa, cineva care să aibă habar...

Mulţumesc anticipat.

Edited by dani_ct

Share this post


Link to post

Buna! Am facut si eu o prostie! Masina(Matiz 2001) a stat vre-o 2 saptamani pe dreapta si mi s-a descarcat de tot bateria. Am incercat s-o imping dar n-a vrut si mi s-a parut ca dureaza prea mult sa se incarce de la alta masina asa ca am vrut s-o pornesc cu o baterie mai mare(de pe un Passat diesel) si apoi s-o pun inapoi pe a mea si s-o las sa se incarce. Numai ca dupa ce am conectat bateria cealalta, am pus contactul, s-a aprins bordul si cand am vrut sa dau la automat a murit tot. Acum nu mai am nici un semnn de viata in bord. Am controlat sigurantele si nu sunt de vina. Cu ce sa continui? are cineva vre-o idee ce am "bulit"?

Share this post


Link to post

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

 

×
×
  • Create New...